Spartan117 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Η μπας και χρησιμοποιειται και πουθενα η engine του. Το Star Citizen είναι στην Cry Engine 3, αν βγει ποτε... 2
kostas_anes Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Mην ξεχναμε ομως που υπαρχουν τιτλοι που χρησιμοποιουν καλυτερα versions της Cry Engine, οπως το Prey με το Cry Engine 5, το οποιο ψοφαει και αυτο για threads. Μαλιστα ψοφαει τοσο πολυ που ο FΧ 8350 σε 1080p max settings με την 480 (overclocked σε συχνοτητες 580) πιανει 10-13 FPS λιγοτερα απο εναν R7 1700 με μια 580.
nick0lis Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Ισχύει το παρακάτω, νομίζω πως όχι. Τι να τους κάνεις του πολλούς nvme οταν δεν εχεις lanes για να δουλέψουν ? Οι ryzen δεν εχουν lanes για δυο nVme. το πέτυχα σε τοπικ εδώ.
Whitefanged Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Σε Χ370 αν βάλεις δύο nvme ο ένας θα παίρνει pci3x4 και ο δεύτερος pci2x4 δηλαδή το μισό bandwidth του πρώτου. Χοντρικά αν θες dedicated storage platform καλύτερα όχι σε am4. Για όποια άλλη χρήση, ακόμα και για επαγγελματική, οι διαφορές είναι περισσότερο ''θεωρητικές'' παρά πρακτικές. 1
Spartan117 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Τελευταίο game σε Unreal Engine 4 (Hellblade Senuas Sacrifice) σε 1080p με overclocked 1080 Ti (2012/6075): Settings: Ο 1700 στα 3.8, 1080p για να βρω μπουκάλι. Σε full-screen είναι 3-5 fps πιο πάνω με λίγο καλύτερο GPU utilization (απο 97-98 σε 98-99) 5
hackerW32 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=2_fAzBB_oAQ στο crysis οι i5 εχουν μεγαλο θεμα απο οτι ειδα, το οτι την μια στιγμη ειναι στα 100 fps και το επομενο δευτερολεπτο στα 32 και μετα παλι 100 και μετα παλι 32 ειναι τραγικο για i5.. οι βουτιες αυτες ειναι οτι χειροτερο, μου την εσπαγε τρελα οταν το εβλεπα στο the crew οποτε εμπενα μεσα σε πολη
pirmen56 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Είναι απίστευτες οι διαφορές ανάμεσα σε 7600 και 7700 στο "gaming evolved" crysis 3. Γεγονός που δείχνει πόσο πολύ δούλεψαν τον κώδικά του τότε που βγήκε για να ευνοεί τα πολλά θρεντ προκειμένου να σπρώξουν τους FX. H AMD κατάφερε ομολογουμένως να νικήσει 4 θρεντ με μονάχα 12, έστω και οριακά σε κάποιες περιπτώσεις(βλέπε π.χ. witcher 3 με oced cpu). Ελπίζω να έχουν σκεφτεί κάτι καλό και για τη συνέχεια, τώρα που η ίντελ θα αυξήσει και αυτή το thread/core count. Γιατί ένα boost στα ρολόγια δεν νομίζω να είναι αρκετό.
PunishedSnake Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Είναι απίστευτες οι διαφορές ανάμεσα σε 7600 και 7700 στο "gaming evolved" crysis 3. Γεγονός που δείχνει πόσο πολύ δούλεψαν τον κώδικά του τότε που βγήκε για να ευνοεί τα πολλά θρεντ προκειμένου να σπρώξουν τους FX. H AMD κατάφερε ομολογουμένως να νικήσει 4 θρεντ με μονάχα 12, έστω και οριακά σε κάποιες περιπτώσεις(βλέπε π.χ. witcher 3 με oced cpu). Ελπίζω να έχουν σκεφτεί κάτι καλό και για τη συνέχεια, τώρα που η ίντελ θα αυξήσει και αυτή το thread/core count. Γιατί ένα boost στα ρολόγια δεν νομίζω να είναι αρκετό. Ντροπή στην ΑΜD που προώθησε πολυνηματικό game που εκμεταλλεύεται πολλούς πυρήνες επάξια. Ακούς εκεί να πάει να μας χαλάσει το "Τα παιχνίδια δεν βλέπουν πάνω απο 4 threads" σύνθημα.Αίσχος! Και κατάφερε να νικήσει 4 δυνατά θρεντσ με 12 σε ενα game (witcher 3) που η cpu ουσιαστικά κοιμάται (gpu bound). Και στο 60% του κόστους,χωρίς να μετράμε τα υπόλοιπα (Z mobo+καλή ψύξη). Η intel ξαφνικά βιάζεται να βγάλει τους 6/12 σε mainstream, γιατί άραγε. Και το boost στα ρολόγια γιατί να μην είναι αρκετό για τους Zen; Clock2clock είναι πολύ κοντά οι αρχιτεκτονικές. 2
pirmen56 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Ντροπή στην ΑΜD που προώθησε πολυνηματικό game που εκμεταλλεύεται πολλούς πυρήνες επάξια. Ακούς εκεί να πάει να μας χαλάσει το "Τα παιχνίδια δεν βλέπουν πάνω απο 4 threads" σύνθημα.Αίσχος! Μαγείρεψαν τον κώδικα όσο δεν πήγαινε, θες να πεις. Γιατί τέτοιες κολοσσιαίες διαφορές που βλέπεις πάνω σε 4 core με το HT ανοιχτό δεν υπάρχουν σε καμία άλλη πολυνηματική εφαρμογή. Και κατάφερε να νικήσει 4 δυνατά θρεντσ με 12 σε ενα game (witcher 3) που η cpu ουσιαστικά κοιμάται (gpu bound). Και στο 60% του κόστους,χωρίς να μετράμε τα υπόλοιπα (Z mobo+καλή ψύξη). Στο witcher 3 μέσα στο novigrad τα cores μετράνε πολύ. Βλέπεις 5820Κ στοκ να κοντράρει 7700Κ. Και είναι απείρως πιο αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας, από το crysis 3 που μετέτρεψε τις cpu σε gpu για να τρέχουν grass physics. Και φυσικά όποιος δοκιμάσει να τρέξει modded skyrim ή κάτι παρεμφερές θα δει όλους τους λόγους για τους οποίους ο 1600 δεν κοστίζει 400€+ και ο 7600Κ εξακολουθεί να έχει αγοραστές. https://www.amazon.co.uk/Best-Sellers-Computers-Accessories-Processors/zgbs/computers/430515031 Η intel ξαφνικά βιάζεται να βγάλει τους 6/12 σε mainstream, γιατί άραγε. Η ίντελ θα αυξήσει το core/thread count ίσα ίσα για να επιστρέψει στα πράγματα. Για να πάρει το προβάδισμα που θέλει. Τιμολογώντας αναλόγως. Ποτέ δεν χάριζε επιδόσεις. Αν το κάνει όμως για τον Χ Υ λόγο πάει και το τελευταίο χαρτί της AMD, τα cores. Αντίθετα στο HEDT και στους servers το moar cores έχει μέλλον.
akoinonitos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Μαγείρεψαν τον κώδικα όσο δεν πήγαινε, θες να πεις. Γιατί τέτοιες κολοσσιαίες διαφορές που βλέπεις πάνω σε 4 core με το HT ανοιχτό δεν υπάρχουν σε καμία άλλη πολυνηματική εφαρμογή. Στο witcher 3 μέσα στο novigrad τα cores μετράνε πολύ. Βλέπεις 5820Κ στοκ να κοντράρει 7700Κ. Και είναι απείρως πιο αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας, από το crysis 3 που μετέτρεψε τις cpu σε gpu για να τρέχουν grass physics. Και φυσικά όποιος δοκιμάσει να τρέξει modded skyrim ή κάτι παρεμφερές θα δει όλους τους λόγους για τους οποίους ο 1600 δεν κοστίζει 400€+ και ο 7600Κ εξακολουθεί να έχει αγοραστές. https://www.amazon.co.uk/Best-Sellers-Computers-Accessories-Processors/zgbs/computers/430515031 Η ίντελ θα αυξήσει το core/thread count ίσα ίσα για να επιστρέψει στα πράγματα. Για να πάρει το προβάδισμα που θέλει. Τιμολογώντας αναλόγως. Ποτέ δεν χάριζε επιδόσεις. Αν το κάνει όμως για τον Χ Υ λόγο πάει και το τελευταίο χαρτί της AMD, τα cores. Αντίθετα στο HEDT και στους servers το moar cores έχει μέλλον. Μου ειχες λειψει που ησουν? περιμενες τους coffe lake για να εμφανιστεις ε? σαν τα σαλιγκαρια ενα πραγμα 3
PunishedSnake Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Μαγείρεψαν τον κώδικα όσο δεν πήγαινε, θες να πεις. Γιατί τέτοιες κολοσσιαίες διαφορές που βλέπεις πάνω σε 4 core με το HT ανοιχτό δεν υπάρχουν σε καμία άλλη πολυνηματική εφαρμογή. Ξαναλέω ντροπή τους που προώθησαν τα multithread. Σα δε ντρέπονται οι αλήτες. Εμείς θελουμε 1 core εφαρμογές σαν το skyrim να πλερώνεις τα i3 χρυσάφι για καμία δεκαετία ακόμα. Αυτό το "μαγείρεψαν" με άρεσε πολύ. Πλάκα έχετε. 11
panoc Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Και φυσικά όποιος δοκιμάσει να τρέξει modded skyrim ή κάτι παρεμφερές θα δει όλους τους λόγους για τους οποίους ο 1600 δεν κοστίζει 400€+ και ο 7600Κ εξακολουθεί να έχει αγοραστές. https://www.amazon.co.uk/Best-Sellers-Computers-Accessories-Processors/zgbs/computers/430515031 4 cores βλεπει το Skyrim (οπως και τα fallout) αλλα η CK ειναι στη κατηγορια του cryengine μαλλον γιατι και αυτη μετατρεπει τη cpu σε gpu κανοντας το shadowing μεσω cpu. Το οτι σαν μηχανη ειναι πλήρως γραμμικη δινοντας ενα task ανα core ειναι ο μονος λογος πουθ χρειαζεται ipc.
PunishedSnake Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 4 cores βλεπει το Skyrim (οπως και τα fallout) αλλα η CK ειναι στη κατηγορια του cryengine μαλλον γιατι και αυτη μετατρεπει τη cpu σε gpu κανοντας το shadowing μεσω cpu. Το οτι σαν μηχανη ειναι πλήρως γραμμικη δινοντας ενα task ανα core ειναι ο μονος λογος πουθ χρειαζεται ipc. You must be fun at parties Άλλο point πάω να κάνω, οτι παρουσιάζεται το Crysis3 ως παιχνίδι που βγήκε για να χαντακώσει την Intel γιατί άκουσον άκουσον χρησιμοποιεί πάνω απο 4 πυρήνες. 2
Πέτρος Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Είναι απίστευτες οι διαφορές ανάμεσα σε 7600 και 7700 στο "gaming evolved" crysis 3. Γεγονός που δείχνει πόσο πολύ δούλεψαν τον κώδικά του τότε που βγήκε για να ευνοεί τα πολλά θρεντ προκειμένου να σπρώξουν τους FX. H AMD κατάφερε ομολογουμένως να νικήσει 4 θρεντ με μονάχα 12, έστω και οριακά σε κάποιες περιπτώσεις(βλέπε π.χ. witcher 3 με oced cpu). Ελπίζω να έχουν σκεφτεί κάτι καλό και για τη συνέχεια, τώρα που η ίντελ θα αυξήσει και αυτή το thread/core count. Γιατί ένα boost στα ρολόγια δεν νομίζω να είναι αρκετό. Μπουρδολογίας το ανάγνωσμα, part 124... Το ότι έχουν παρόμοιο έως ίδιο IPC τα cores της Intel με αυτά της AMD, οπότε σε οτιδήποτε "ολιγονηματικό" κερδίζει η συχνότητα, το κάνεις για πολλοστή φορά γαργάρα. Ξέρεις γιατί έχουν παρόμοιο IPC, έτσι? Γιατί αν τρέξεις προγράμματα/παιγνίδια/μετροοτιδήποτε με ίδιους πυρήνες/νήματα σε ίδιες/κοντινές συχνότητες, βγάζεις ίδια/κοντινά αποτελέσματα σε μ.ο. (σε κάποια κεδίζουν οι Ι, σε κάποια οι Α, στα ίδια πάνω-κάτω στο σύνολο). Θα αυξήσει λοιπόν η Ι, και καλά θα κάνει, θα ακολουθήσει τη "νέα" αυτή τάση και το s/w (ξέρεις, το μαγείρεμα που γράφεις...), αλλά η Ι εννοείται πως θα κρατήσει το προβάδισμα, επειδή με κάποιο μαγικό τρόπο θα αυξήσει το IPC της κανένα 40% σε δυο μέρες, ενώ ταυτόγχρονα δεν θα έχει θέμα να πηγαίνει 6-8-18 cores@5+GHz με κατανάλωση/θερμοκρασία όσο ένας ARM, εννοείται. 6
panoc Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2017 You must be fun at parties Άλλο point πάω να κάνω, οτι παρουσιάζεται το Crysis3 ως παιχνίδι που βγήκε για να χαντακώσει την Intel γιατί άκουσον άκουσον χρησιμοποιεί πάνω απο 4 πυρήνες. Εκανα λαθος ατομο quote Θα το διορθωσω. Φαινεται νομιζω απο τα συμφραζομενα Αυτο που ηθελα να πω με λιγα λογια skyrim/fallout ειναι κακιστα παραδειγματα για να κρινει καποιος ενα cpu. Γιατι απλα κανουν δουλεια gpu. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις