Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

 

Προτεινω τον spartan για reviewer και δεν κανω πλακα.   :-D

 

* Μερικοι ειστε απιστευτοι, ουτε τα μισα δεν καταλαβαινω απ οτι λετε (βλεπε ασχετος)   :-(   :shock:

  Συνεχιστε ετσι παιδια 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Το καλύτερο είναι το google stress app test, το οποιο χρησιμοποιεί η ίδια η google για να τεστάρει memory stability στους server της. Για να το τρέξεις σε windows 10 θέλει να κανεις install bash (δεν είναι δύσκολο). Εγώ ότι memory OC έχω ποστάρει ως σταθερό (3466 LL+ πχ) το έχω τρέξει τουλάχιστον μια ώρα σε GSAT. Εδώ έχει οδηγίες για windows 10 για όσους θέλουν να το δοκιμάσουν: http://www.overclock.net/t/1628751/official-amd-ryzen-ddr4-24-7-memory-stability-thread

 

Στις μνήμες καλο είναι να έχεις 100% σταθερό setup γιατί μπορείς να κανεις corrupt το λειτουργικό άθελα αν τρέχουν με αστάθεια.

 

Είναι πολύ καλό πρόγραμμα. Το δοκίμασα. Εντόπισε μια αστάθεια που είχαν οι μνήμες στα 3.333Mhz πολύ ταχύτερα από το memtest.

Με ram στα rated specs(3200 κτλ.) για να είμαστε σίγουροι από εκεί, σχεδόν στοκ vccsa και stock vccio σταθερός για 3 ώρες. Και με το μέγιστο ασφαλές oc που μπορώ να πετύχω.

 

imc-test-3200.png

 

 

Οπότε με εξαίρεση κάποια παρατραβηγμένα oc, που ενδέχεται* να παίζει ρόλο η ram speed στην όλη σταθερότητα, δεν καταλαβαίνω αυτά που λένε γενικά για 1,25+ τάσεις στον imc.

 

*Επειδή το έχω διαβάσει και σε reviews. Προσωπικά δεν έχω ανακαλύψει σχέση ανάμεσα σε ram oc και συχνότητα επεξεργαστή.

 

 

http://gameprogrammingpatterns.com/data-locality.html

πηγα να το διαβασω και επεσα πανω σε αυτο, οποτε σταματησα εκει.

 

"When a cache miss occurs, the CPU stalls — it can’t process the next instruction because it needs data".

 

καθυστερει ο επεξεργαστης λεει, εν ετη 2017. :lol: :lol:

 

Φυσικά και ισχύει αυτό που λέει ο αρθρογράφος.

Η ουσία του άρθρου είναι το πώς αλλάζοντας τον τρόπο εκτέλεσης του κώδικα(στο περίπου) στο παιχνίδι, μειώνεις το cache thrashing. Δηλαδή κρατάς στην cache συνέχεια χρήσιμα δεδομένα και έτσι δεν χάνεται χρόνος με αναζητήσεις στη ram όπως πιθανότατα συμβαίνει σε πολλά game engines.

 

"The more you can use stuff in that cache line, the faster you go. So the goal then is to organize your data structures so that the things you’re processing are next to each other in memory."

 

Και δίνει ένα παράδειγμα κακού προγραμματισμού, που μου θυμίζει την ροή εκτέλεσης κωδικά στα strategy games προ του AoTS. Όπως ακριβώς την περιέγραψε ο Bradwell σε συνέντευξή του, σαν παράδειγμα προς αποφυγή.

 

 

Lots of game engines implement that like so:

 

while (!gameOver)

{

// Process AI.

for (int i = 0; i < numEntities; i++)

{

entities->ai()->update();

}

 

// Update physics.

for (int i = 0; i < numEntities; i++)

{

entities->physics()->update();

}

 

// Draw to screen.

for (int i = 0; i < numEntities; i++)

{

entities->render()->render();

}

 

// Other game loop machinery for timing...

}

 

 

Δημοσ.

Παρατήρησα instability μετά απο αρκετες ώρες με 3466Cl14 παίζοντας overwatch, (ενω στα stress tests ημουν εντάξει) , θα δοκιμάσω σήμερα πιο χαλαρά settings

 

συμφωνα με τον gupsterg στο ocnet bencharei καλυτερα αν και cl15

http://www.overclock.net/t/1624603/rog-crosshair-vi-overclocking-thread/24200#post_26243348

 

3085040

Δημοσ.

Εδωσα 1,45V , φαίνοταν σταθερά (σε bench και stability tests δεν είχα θεμα) αλλά μετά απο μερικές ώρες overwatch (twice... )παρατήρησα πρόβλημα, θα δοκιμάσω και αυτά τα settings με 1.4V και θα δώ αναλογα πως παει...

  • Like 3
Δημοσ.

Εδωσα 1,45V , φαίνοταν σταθερά (σε bench και stability tests δεν είχα θεμα) αλλά μετά απο μερικές ώρες overwatch (twice... )παρατήρησα πρόβλημα, θα δοκιμάσω και αυτά τα settings με 1.4V και θα δώ αναλογα πως παει...

 

E εδώ παίζει και λίγο το lottery σε τι dimms/imc θα πέσεις, μπορεί settings που τρέχω να μην είναι σταθερά σε εσένα και το αντίθετο.

Edit: Βασικά ο The Stilt πόσταρε αυτό μόλις τώρα, για δοκίμασε:
 
 

 

In case anyone finds their RAM passing Memtest and other RAM intensive workloads (such as Linpack), but failing during gaming or while having high amounts of M.2 traffic: Try decreasing VDDP (not to be confused with CLDO_VDDP or VDDP Standby) to 850mV.
  • Like 2
Δημοσ.

Με 1.15 volt  στο soc δοκίμασες ?


lol!! Λες να διαβαζει insomnia? Με το που το ποσταρα απάντησε :)

Είναι μέλος στο insomnia αλλά τρέπετε να γράψει  :P

  • Like 2
Δημοσ.

Με 1.15 volt  στο soc δοκίμασες ?

Είναι μέλος στο insomnia αλλά τρέπετε να γράψει  :P

Ναι εκει το έχω μόνιμα... Το θέμα είναι οτι σήμερα σιγουρα δεν θα προλάβω για νεα τεστ, ίσως απο αυριο...

  • Like 1
Δημοσ.
Θα ανοίξω ένα thread για overclocking (ram και cpu) για Ryzen και AM4 αλλα θα πάρει 2-3 μέρες γιατί θέλω να έχω τα βασικά και τα safe επίπεδα σωστά μιας και υπολογίζω και άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί με OC.

  • Like 22
Δημοσ.

 

Θα ανοίξω ένα thread για overclocking (ram και cpu) για Ryzen και AM4 αλλα θα πάρει 2-3 μέρες γιατί θέλω να έχω τα βασικά και τα safe επίπεδα σωστά μιας και υπολογίζω και άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί με OC.

 

Τέλεια, με βάση την CHVI έτσι?

Δημοσ.

 

Θα ανοίξω ένα thread για overclocking (ram και cpu) για Ryzen και AM4 αλλα θα πάρει 2-3 μέρες γιατί θέλω να έχω τα βασικά και τα safe επίπεδα σωστά μιας και υπολογίζω και άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί με OC.

 

Ρε Spartan ανοιξε κ ενα thread για χ99!! :P

Δημοσ.

Τελικά έτρεξα stress test και πήγε καλά και είχε δίκιο το παληκάρι benchαρει πολύ καλά αν και cl15, overwatch session ισως αυριο 1.4V

:) :)

 

cinebench3466cl15.jpg

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...