Spartan117 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Και το αποτέλεσμα; Γιατι όλο το πρωί άκουγα διάφορα.... Αν και δεν το γνωρίζω το benchmark βλέπω κάτι FPS στο τέλος Sa μέχρι 1.25 και εκεί πολύ είναι. Τα fps σε αυτό το bench δεν λένε παρα πολλά(σε όλους πάνω κάτω τα ίδια είναι με μικρές διαφορες), τα drawcalls είναι το σημαντικό κομμάτι, και βλέπουμε μεγάλη αύξηση, αν θες να δεις διαφορα σε fps τα games το κάνουν καλύτερα. 2
Whitefanged Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Sa μέχρι 1.25 και εκεί πολύ είναι. Σύμφωνοι. Απορώ με όλους αυτούς που διαφημίζουν 3800++ 4000++ μέχρι και 4266 έχω δει... Είναι τρελό ψέμα αυτές οι συχνότητες γιατί είναι πρακτικά αδύνατο να είναι σταθερό ένα σύστημα με κάπως λογικές τιμές στην τάση του Imc. Φυσικά με τον cpu σε oc γιατί με τον cpu stock είναι πιο εύκολο. Και το αποτέλεσμα; Αν και δεν το γνωρίζω το benchmark βλέπω κάτι FPS στο τέλος Αν καταλαβαίνω το benchmark σωστά, δίνει μετρήσεις σε draw calls δεδομένων των fps (έστω 29). Σε ένα παιχνίδι μέχρι ο cpu να δώσει όλα τα calls δεν βγαίνει το frame, άρα η σειρά είναι αντίθετη από το benchmark. Άρα δυνατότητα για περισσότερα draw calls μπορεί να μεταφραστεί και σε υψηλότερα framerates. 1
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Eπειδή πάλι τα "μπερδεύεις": Φιλικό προς τη Χ αρχιτεκτονική, σημαίνει πως εκεί βγάζει δυσανάλογα υψηλότερα αποτελέσματα σε σχέση με την Ψ (ίσων cores/συχνοτήτων όπως σωστά γράφεις). Όταν συμβαίνει το "παράδοξο" να βγάζουν ίδιοι σε αριθμό πυρήνες, στην ίδια συχνότητα (και με όλα τα υπόλοιπα -μνήμες, GPU κλπ- ίδια) τα ίδια αποτελέσματα, σημαίνει πως ο κώδικας είναι σωστά γραμμένος, δεν έχει φτιαχτεί-συντεθεί κλπ ευνοώντας εξόφθαλμα κάποιον και "ρίχνοντας" ξεδιάντροπα κάποιον άλλον. Από εκεί προκύπτει επιπλέον πως οι Χ/Ψ βγάζουν ίδιο-όμοιο-παρόμοιο IPC στο συγκεκριμένο φορτίο και δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο handicap. Ωραία μέχρι εδώ? Ωραία... Τώρα συγκεκριμένα, "Gaming Evolved" σημαίνει βελτιστοποιημένο για AMD GPU αρχιτεκτονική, όχι για CPU, όπως από το πουθενά ανακάλυψες. Ξέρω, σου κάθεται κάπως να αποδίδει ο οποιοσδήποτε AMD επεξεργαστής ίσα/ίδια με κάποιον συγκρίσιμο Intel (mon dieu...), αλλά μην "πυροβολείς" στον αέρα τόσο χοντρά... Φιλική engine σημαίνει ότι δεν φανερώνει τα ελαττώματα των ryzen. Δεν είναι τυχαίο ότι ειδικά τα games έχουν προβλήματα στους ryzen. Είναι τέτοιος ο κώδικάς τους(μη προβλέψιμη ροή) που διασύρουν οποιαδήποτε cpu έχει θέμα σε ram, cache και inter core επικοινωνία. Δεν έχει να κάνει με την ίντελ: http://gameprogrammingpatterns.com/data-locality.html Είχα ανεβάσει άρθρο παλιότερα(το παραπάνω) που εξηγούσε το λόγο για τον οποίο τα games έχουν τόσο μεγάλα προβλήματα στο θέμα αυτό και το πώς αυτά μπορούν να λυθούν, με κόστος για τον developer σε παραπάνω χρόνο και δυσκολία υλοποίησης. Μέχρι και η AMD έβγαλε παρόμοιες οδηγίες για τους ZEN σε pdf. Δώσε όμως βάση στο bold. Gaming evolved είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο η AMD προσφέρει τεχνογνωσία σε game devs, με χρηματικό αντάλλαγμα(για να ασχοληθούν μαζί σου), για να γράψουν κώδικα που θα τρέχει καλά/αναδεικνύει όλα τα μηχανήματά τους. Όπως το crysis 3 με τα cpu physics. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα χαντάκωμα των ανταγωνιστών. Ενώ περιλαμβάνει και κατευθύνσεις στο πώς θα γραφτεί ο κώδικας. Έχουν κοντά 25-30% διαφορά υπέρ της Ti...φτάνει η ισοπέδωση. 70% ταχύτερη είναι μια 1080 έναντι μιας 1060 6gb κατά μ.ο.. Και η 1080Ti όπως λες είναι 1,7*1,25=2,12 Τα 720p είναι τα μισά και πιό κάτω πίξελ από τα 1080p. 2.073.000 έναντι 921,000.
strawman Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Φιλική engine σημαίνει ότι δεν φανερώνει τα ελαττώματα των ryzen. Δεν είναι τυχαίο ότι ειδικά τα games έχουν προβλήματα στους ryzen. Είναι τέτοιος ο κώδικάς τους(μη προβλέψιμη ροή) που διασύρουν οποιαδήποτε cpu έχει θέμα σε ram, cache και inter core επικοινωνία. Και για πες βρε μπαγασα, το crysis 3 γιατι τρεχει καλυτερα σε Ryzen?
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Οχι ακριβως αν και εκει ηταν η παγιδα που μου ειχε ο ατιμος. Δυστηχως ομως τα draw calls απο μονα τους δεν λενε τιποτα, χονδρικα να το εξηγησω ενα CPU με 16,66ms εχει αποτελεσμα 60FPS και παει λεγοντας ειτε πανω ειτε κατω, απο το λιγο που ειδα το benchmark (το κατεβαζω τωρα βασικα 4Gb ) στο τελος σου δινει ουσιαστικο αποτελεσμα σε fps εκει αλλαζει τελειως το τοπιο γιατι πολυ απλα δεν μπορει η καρτα να βγαλει αυτα τα draw calls. Δηλαδη εκανε ολοκληρη ιστορια για να με βγαλει τρελο με ενα bench οχι απλα που δεν προσφερει τιποτα αλλα το λεει και το ιδιο το προγραμμα οτι δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα για αποδοση επεξεργαστη ή καρτας και ειναι πολυ απλα για να δεις διαφορες στα calls αναμεσα στα API. Ok το μονο που παραδεχομαι ειναι οτι μου την εφερε στο συγκεκριμενο μιας και δεν το γνωριζα!! Σύμφωνοι. Απορώ με όλους αυτούς που διαφημίζουν 3800++ 4000++ μέχρι και 4266 έχω δει... Είναι τρελό ψέμα αυτές οι συχνότητες γιατί είναι πρακτικά αδύνατο να είναι σταθερό ένα σύστημα με κάπως λογικές τιμές στην τάση του Imc. Φυσικά με τον cpu σε oc γιατί με τον cpu stock είναι πιο εύκολο. Αν καταλαβαίνω το benchmark σωστά, δίνει μετρήσεις σε draw calls δεδομένων των fps (έστω 29). Σε ένα παιχνίδι μέχρι ο cpu να δώσει όλα τα calls δεν βγαίνει το frame, άρα η σειρά είναι αντίθετη από το benchmark. Άρα δυνατότητα για περισσότερα draw calls μπορεί να μεταφραστεί και σε υψηλότερα framerates. Οχι ριχνει οσα περισοτερα draw calls μπορει στην GPU, αυτο μπορει να μεταφραστει σε 1000fps μιας και δεν ξερουμε ποσα calls εχει το καθε frame, τα calls ειναι αναλογα με το ποσα αντικειμενα, υφες κτλπ οτιδηποτε ειναι γενικα σε ενα frame.
Whitefanged Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Αδερφέ βρίσκομαι στα όρια του γνωστικού μου πεδίου. Ούτε καν το προηγουμένο post μου δεν ξέρω αν μπορώ να στηρίξω επαρκώς. Όπως το εξηγείς μου φαίνεται λογικό.
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Οσο ποιο απλα το βρηκα https://medium.com/@toncijukic/draw-calls-in-a-nutshell-597330a85381
Spartan117 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Ελάτε ρε παιδιά, το εξηγεί απλά τι κάνει το benchmark η ίδια η εταιρία που το έφτιαξε... http://www.geeks3d.com/20170323/vulkan-api-overhead-test-added-in-3dmark/ The 3DMark API Overhead feature test measures API performance by making a steadily increasing number of draw calls. The result of the test is the number of draw calls per second achieved by each API before the frame rate drops below 30 FPS https://www.futuremark.com/benchmarks/3dmark Games make thousands of draw calls per frame, but each one creates performance-limiting overhead for the CPU. APIs with less overhead can handle more draw calls and produce richer visuals. The 3DMark API Overhead feature test is an independent test for comparing the performance of Vulkan, DirectX 12 and DirectX 11. See how many draw calls your PC can handle with each API before the frame rate drops below 30 fps. Τα fps έχουν πραγματικά 0 σημασία στο συγκεκριμένο bench.
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Ελάτε ρε παιδιά, το εξηγεί απλά τι κάνει το benchmark η ίδια η εταιρία που το έφτιαξε... Ναι αυτο ακριβως, αν δεν κανω λαθος το γραφει καπου στο bench; BTW εβαλα μια εκδοση παλια που ειχα και δεν ετρεχε τιποτα, κανα πμ με βοηθεια θα ηταν οτι καλυτερο. Τωρα κατεβαζω την 2.3.3732 αλλα θα παρει καμια ωρα Αυτο ειπα βρε ατιμε με εβαλες ουσιαστικα να τρεξω ενα benchmark για να δουμε διαφορα στα fps ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ για αυτο σε ειπα ατιμο!!! 3
Whitefanged Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Η 2.3.3732 είναι η τελαυταία. Φαντάζομαι θα παίξει...
Πέτρος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Φιλική engine σημαίνει ότι δεν φανερώνει τα ελαττώματα των ryzen. Δεν είναι τυχαίο ότι ειδικά τα games έχουν προβλήματα στους ryzen. Είναι τέτοιος ο κώδικάς τους(μη προβλέψιμη ροή) που διασύρουν οποιαδήποτε cpu έχει θέμα σε ram, cache και inter core επικοινωνία. Δεν έχει να κάνει με την ίντελ: http://gameprogrammingpatterns.com/data-locality.html Είχα ανεβάσει άρθρο παλιότερα(το παραπάνω) που εξηγούσε το λόγο για τον οποίο τα games έχουν τόσο μεγάλα προβλήματα στο θέμα αυτό και το πώς αυτά μπορούν να λυθούν, με κόστος για τον developer σε παραπάνω χρόνο και δυσκολία υλοποίησης. Μέχρι και η AMD έβγαλε παρόμοιες οδηγίες για τους ZEN σε pdf. Δώσε όμως βάση στο bold. Gaming evolved είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο η AMD προσφέρει τεχνογνωσία σε game devs, με χρηματικό αντάλλαγμα(για να ασχοληθούν μαζί σου), για να γράψουν κώδικα που θα τρέχει καλά/αναδεικνύει όλα τα μηχανήματά τους. Όπως το crysis 3 με τα cpu physics. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα χαντάκωμα των ανταγωνιστών. Ενώ περιλαμβάνει και κατευθύνσεις στο πώς θα γραφτεί ο κώδικας. 70% ταχύτερη είναι μια 1080 έναντι μιας 1060 6gb κατά μ.ο.. Και η 1080Ti όπως λες είναι 1,7*1,25=2,12 Τα 720p είναι τα μισά και πιό κάτω πίξελ από τα 1080p. 2.073.000 έναντι 921,000. Συνεχίζεις να γράφεις "ανακρίβειες" εν γνώσει σου. Η μηχανή που κάθε παιγνίδι-πρόγραμμα χρησιμοποιεί είναι δεδομένη-συγκεκριμένη. Είτε μπορεί να τρέξει σωστά σε δεδομένη αρχιτεκτονική, είτε όχι. Δεν αλλάζει αυτό, στον πυρήνα της, απλά διορθώνεται όταν υπάρχει κάτι πολύ χοντρό που είχε παραβλεφθεί όταν βγήκε το "πρόγραμμα", για τον οποιονδήποτε λόγο. Δεν άλλαξε η μηχανή του RoTR όταν βγήκε το Patch και ανέβηκαν οι επιδόσεις σε R...απλά από εκεί που εκμεταλλευόταν στο 100% τους Intel και μόνο generic τους AMD/R, προσαρμόστηκε και σε αυτούς πια...η μηχανή από πίσω όμως, παραμένει η ίδια. Απλά, όπως σωστά λες, ο εκάστοτε developer είχε ασχοληθεί με το 80-85-90% της συγκεκριμένης αγοράς (Intel cpu στη συγκεκριμένη περίπτωση) και είχε γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι τον "αντίπαλο". Όταν οι R κυκλοφόρησαν και πέρα από τις παιδικές ασθένειες έδειξαν πως στο 80% των εφαρμογών "έσπερναν" και υπήρχε συγκεκριμένο και αδικαιολόγητο gap στις επιδόσεις σε κάποιες μόνο, κάποιοι σωστοί, έκατσαν και ασχολήθηκαν, γιατί πολύ απλά ήταν τέτοια η δυναμική των R που δυσφήμιση για το προϊόν τους ήταν οι χαμηλές επιδόσεις, και όχι για τους R. Όχι τίποτε άλλο, αλλά αν ήταν τα πράγματα όπως ισχυρίζεσαι, θα έπρεπε να μην είχε διορθωθεί ποτέ το CPU-Z bench, το οποίο προμόταρε τρελά τους R/AMD από το πουθενά, δυσανάλογα σε σχέση με την πραγματική τους ισχύ. Όσο για GamingEvolved, μην επιμένεις...Όταν βγήκε το Crysis3 ή το Hitman οι R ακόμα δουλεύονταν, δεν πρέπει καν να είχαν περάσει τo pre-A στάδιο...ποιά βελτιστοποίηση και ποιό καλό? Δες το DOOM με το Vulkan...ανέβασε πολύ τους AMD εξαλείφοντας το προβληματικό DX11 overhead, αλλά έδωσε και σε Intel. Να συζητήσουμε το αντίστοιχο TWTBP/nVidia πρωτόκολλο το οποίο κατάφερνε να χαντακώνει αλύπητα τον αντίπαλο αλλά και σε μεγάλο βαθμό και τις πιο αδύναμες σχετικά κάρτες της ίδιας?
Whitefanged Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 /offtopic Επιστρέφουμε στις αγορές κύριοι. http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/eksodos-stis-agores-thn-trith-h-ekdosh-neoy-omologoy.4778597.html?utm_source=Contra&utm_medium=Epiloges_HP_Sidebar&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos1 Θα βάλω Χ299 και στο car pc. Ακούς εκεί am4. Σιγά μην αγοράσω και amE4. Τώρα θα αρχίσει να βρέχει ευρώ ο τζίφρας. 9
Spartan117 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Διαφορα από 2133 σε 3466 LL+ σε Ryzen 1700 στα 4.0GHz: http://www.3dmark.com/compare/aot/223462/aot/223459 4
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Σχετικά με κάτι που ειπώθηκε πιο πάνω και χρήζει απάντησης για να μη φοβάται ο κόσμος. Και να κατανοήσουν καλύτερα κάποια πράγματα όσοι ενδιαφέρονται για ram oc ακόμα και σε ryzen. Σχετικά με τη συχνότητα των μνημών, 3466 είναι η μέγιστη τιμή ώστε να μένει κάτω από 1,28 το sa και 1,22 το vccio. Σε όλα μα όλα τα 6700, 7700 που έχω δει για να περάσουν το ''σκαλί'' των 3466 χρειάζονται πάνω από 1,4 sa και για 4000+ πάνω από 1,45v εντελώς αυτοκτονικές τιμές τάσης δηλαδή. Για περισσότερο από όσο λέει το HWinfo64, σταθερός σε memtest με τα παρακάτω: -Χεράτα 0,95 volt VCCIO(=στοκ), ενώ πραγματικά δίνει κάπου στο 0,99 volt. Το HWinfo64 δεν το αναφέρει σωστά. Δείχνει συνέχεια 1,02 άσχετα με το τι βάζεις. -Χεράτα 1,0625 το VCCSA(system agent) από 1,05volt stock. Η πραγματική τάση που δίνει είναι αυτή περίπου του HWinfo. -Αναγκαστικά κάπως μεγάλα timings για μνήμες, με ov στα 1,37, γιατί η κανονική ταχύτητα τους είναι 3200. Αν χρειάζονταν οι υπερ-τάσεις(για ελάχιστα μεγαλύτερα memory clocks) που διάβασα παραπάνω δεν θα κατάφερνα να μείνω error free ούτε για 5 λεπτά με αυτά που δίνω εγώ. Για όσους ξέρουν από memtest. Συμπεράσματα: 1) Κάποιες τάσεις που σχετίζονται έμμεσα με το imc oc οπως το vccio(έτσι φάνηκε από τα πράγματα) πρέπει να μένουν απείραχτες, ενδεχομένως και να μειώνονται. Γενικά θέλει πειραματισμό. 2) Οι τάσεις που σχετίζονται άμεσα με τον imc(έχω διαβάσει διάφορα, αλλά φαίνεται να είναι το system agent) μόνο αυτές πρέπει να αυξάνονται με προσοχή, βήμα-βήμα. 3) Ορισμένες μητρικές δεν υποστηρίζουν(είναι ασταθείς λόγω κατασκευής) κάποιες πολύ υψηλές συχνότητες(ειδικά οι παλιότερες). Άρα άδικα ψάχνεις το πρόβλημα σε ram και imc σε αυτές τις περιπτώσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις