Spartan117 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Η ερωτηση μου εχει να κανει μιας και ασχολησε με το θεμα και μπραβο σου γι αυτο, αν για καποιον που δεν παιζει παιχνιδια με ryzen αξιζει να δωσει τα παραπανω λεφτα για να παει σε ενα ακριβο 3200-3400 mhz σετακι σε σχεση με τα πιο φθηνα 2666. Δεν νομίζω ότι αξίζει τόσο, όχι. Ωστόσο, βοηθάει στο single core perf οποτε αν είσαι bound όπως πχ στο lightroom βοηθάει. Σε premiere 4k render και UE4 baking είδα μια διαφορα κάποια δευτερόλεπτα αλλα όχι τόσο τραγική για να ξοδέψεις αρκετά παραπάνω, αν η διαφορα είναι μέχρι 50 τότε πιστεύω ότι αξίζει, πιο πάνω όχι. 1
akoinonitos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Η αληθεια ειναι οτι απο 2666 με 3200 cl16 δεν ειναι μεγαλη η διαφορα ,τα 3200 - 3400+ με cl14 ξεφευγουν... Για 3200 cl16 με κοβω,παντως το εχουν ξεφτιλισει... να δινεις για μνημες περισσοτερα και απο τον επεξεργαστη... 3
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Λοιπόν, επειδή βλέπω αυτό το "στους Intel οι μνήμες δεν κάνουν διαφορα" και με κάνει trigger, έκατσα να ψάξω λίγο και βρήκα αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=hN_NXCxYP94 1080 Sli με 7700k στα 4.7GHz και 3200CL16 μνήμες (Corsair LPX), 1440p Dx12 Ultra bench, δείτε προς το τέλος του bench τα average που βγάζει αυτός και τα average που βγάζω εγώ στα ακριβώς ίδια frame: Λοιπόν εντελώς μούφα τα αποτελέσματά του, (ειδικά στο dx11 που η cpu μπουκάλα είναι μεγαλύτερη), χωρίς να καταλαβαίνω τον λόγο: Ένα από μένα στα 720p, ultra, dx11, απλό "fullscreen" με 1060. 6700κ 4,5 ram στα 3.000, timings 14-16-33. Η μέρα με τη νύχτα: Κανένα συμπέρασμα δεν μπορεί να εξαχθεί με τόσο προβληματικα δεδομένα. Πόσω μάλλον για μνήμες.
Spartan117 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Εγώ δεν σύγκρινα Dx11 άρα δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς προσπαθείς να συγκρίνεις.
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Άλλο αυτό. Εγώ είπα ότι οι δοκιμές του μάλλον είναι μούφα. Φταίει το SLI; Δεν ξέρω. Πάντως να βγάζει κοντά στα ~82 καρέ average(σκέλος dx11) εκεί που εγώ βγάζω ~113 με χαμηλότερα κλοκς είναι πολύ περίεργο.
Spartan117 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Μπορεί να φταίει το multigpu σε Dx11, αν δεις έχει ρύθμιση για Dx12 multigpu συγκεκριμένα. Ούτως ή άλλως εγώ δεν έκανα σύγκριση με τα bench του σε Dx11 που είναι όντως χαμηλά, αλλα αυτά σε Dx12 που είναι εκεί που πρέπει (αν και λίγο χαμηλά λόγο RAM). Edit: Εσύ πάντως στην εικόνα που πόσταρες είσαι CPU bound στα 720p, η GPU είναι στα 82% util.
Whitefanged Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Σύγκριση στο api overhead 3466, 2666, 2133 από αριστερά οι στήλες. cpu @5, ram latency 15-15-15-35-2N Σχετικά με τη συχνότητα των μνημών, 3466 είναι η μέγιστη τιμή ώστε να μένει κάτω από 1,28 το sa και 1,22 το vccio. Σε όλα μα όλα τα 6700, 7700 που έχω δει για να περάσουν το ''σκαλί'' των 3466 χρειάζονται πάνω από 1,4 sa και για 4000+ πάνω από 1,45v εντελώς αυτοκτονικές τιμές τάσης δηλαδή. Αναρωτιέμαι αν η 'ασφαλής' τάση στον Imc κάνει κι εσάς με ryzen να στοχεύετε στα 3466 (τουλάχιστον από ότι βλέπω στο νήμα), ή είναι εντελώς τυχαίο? 2
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Μπορεί να φταίει το multigpu σε Dx11, αν δεις έχει ρύθμιση για Dx12 multigpu συγκεκριμένα. Ούτως ή άλλως εγώ δεν έκανα σύγκριση με τα bench του σε Dx11 που είναι όντως χαμηλά, αλλα αυτά σε Dx12 που είναι εκεί που πρέπει (αν και λίγο χαμηλά λόγο RAM). Edit: Εσύ πάντως στην εικόνα που πόσταρες είσαι CPU bound στα 720p, η GPU είναι στα 82% util. Σε κάποια σημεία είμαι cpu bound, όντως. Πάντως σε όσες δοκιμές έχω δει στο youtube με SLI/CF βλέπω ενίοτε περίεργα αποτελέσματα. Δεν τις πολυεμπιστεύομαι. Πέρα από αυτό, σε παλιά συγκριτικά ανάμεσα σε cpu πάνω σε multigpu setups, έβλεπες τα many cores να παίρνουν προβάδισμα. Δεν είναι δηλαδή συγκρίσιμο το cpu bottleneck ανάμεσα σε single και multi-gpu. υ.γ: Με αυτά που διάβασα αισθάνομαι τυχερός όταν με vccsa 1,06(αντί για 1,05 στοκ) και vccio στα 0,975(χωρίς να είμαι σίγουρος αν παίζει ρόλο μέχρι εδώ) κρατάω 3200Mhz ώρες ατέλειωτες στο memtest με 14-16-16(dram voltage 1,36). Ή κάτι άλλο συμβαίνει. Τέσπα.
Spartan117 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Λοιπόν εντελώς μούφα τα αποτελέσματά του, (ειδικά στο dx11 που η cpu μπουκάλα είναι μεγαλύτερη), χωρίς να καταλαβαίνω τον λόγο: Ένα από μένα στα 720p, ultra, dx11, απλό "fullscreen" με 1060. 6700κ 4,5 ram στα 3.000, timings 14-16-33. Η μέρα με τη νύχτα: Κανένα συμπέρασμα δεν μπορεί να εξαχθεί με τόσο προβληματικα δεδομένα. Πόσω μάλλον για μνήμες. Βασικά παρατήρησα κάτι, εγώ στα 1440p σε Dx12 έχω +25 fps στο ακριβώς ίδιο frame, τσέκαρε λίγο αν αλλάζει η εικόνα σε Dx12. Σε 720p πρέπει τουλάχιστον η 1060 να φτάνει την 1080 Ti σε επιδόσεις 1440p, αν όχι να την ξεπερνάει. Σύγκριση στο api overhead 3466, 2666, 2133 από αριστερά οι στήλες. compareupload.png cpu @5, ram latency 15-15-15-35-2N Σχετικά με τη συχνότητα των μνημών, 3466 είναι η μέγιστη τιμή ώστε να μένει κάτω από 1,28 το sa και 1,22 το vccio. Σε όλα μα όλα τα 6700, 7700 που έχω δει για να περάσουν το ''σκαλί'' των 3466 χρειάζονται πάνω από 1,4 sa και για 4000+ πάνω από 1,45v εντελώς αυτοκτονικές τιμές τάσης δηλαδή. Αναρωτιέμαι αν η 'ασφαλής' τάση στον Imc κάνει κι εσάς με ryzen να στοχεύετε στα 3466 (τουλάχιστον από ότι βλέπω στο νήμα), ή είναι εντελώς τυχαίο? Εξαιρετικό post Whitefanged, thanks! Εγώ κατέβασα το Soc στα 1.1(γιατί και εκεί stable είναι 3466 LL+), σύμφωνα με Asus το safe range για Ryzen στο Soc είναι 1.0-1.2 πιο πάνω δύσκολα. 1
IoaZ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Άμα θυμάμαι καλά στο auto με 3200 ram το soc είναι 1.15 volt Τώρα δεν έχω το pc μπροστά μου. Είμαι στην θάλασσα μαζί με καφέ 1
pirmen56 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Σπάρταν, θεωρητικά η 1060 στα 720p είναι σαν μία 1080-1080Ti στα 1080p. Δεν είναι όμως τόσο άριστο το scaling στην πράξη όταν ρίχνεις ανάλυση. Σε dx12 με κόβει στο 95% του χρόνου η κάρτα(η οποία δεν τα πάει καλά στο dx12) και βγάζω τα ίδια πάνω κάτω. υ.γ.: Πάντα αναφέρομαι στην 1.9.0 έκδοση του game. Την ίδια με αυτουνού στο βίντεο.
Πέτρος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Πουθενά δεν υπάρχει δοκιμή μνημών στο βίντεο που ανέβασες. Μόνο ένα αυθαίρετο συμπέρασμα ότι ο 7700Κ υποαποδίδει εξαιτίας των μνημών. Για την ιστορία,το hitman είναι φιλικό προς τη ryzen αρχιτεκτονική(gaming evolved). Δηλαδή αν κοντράρεις ίντελ με ryzen ίσων cores και συχνοτήτων είναι από τα ελάχιστα games που θα πάρεις παρόμοιο αποτέλσμα. Αυτό φαίνεται και από πρόσφατο συγκριτικό του hw unboxed με τους 1300X/1200(simulated) vs i5 7500. Το μόνο ίσως game που οι 4 core/4 thread ryzen φτάνουν τον 7500. Με δεδομένο κιόλας ότι αξιοποιεί πολλά θρεντ είναι λογικό γιατί ο-ταβανιασμένος-1700 τα πάει τόσο καλά. Eπειδή πάλι τα "μπερδεύεις": Φιλικό προς τη Χ αρχιτεκτονική, σημαίνει πως εκεί βγάζει δυσανάλογα υψηλότερα αποτελέσματα σε σχέση με την Ψ (ίσων cores/συχνοτήτων όπως σωστά γράφεις). Όταν συμβαίνει το "παράδοξο" να βγάζουν ίδιοι σε αριθμό πυρήνες, στην ίδια συχνότητα (και με όλα τα υπόλοιπα -μνήμες, GPU κλπ- ίδια) τα ίδια αποτελέσματα, σημαίνει πως ο κώδικας είναι σωστά γραμμένος, δεν έχει φτιαχτεί-συντεθεί κλπ ευνοώντας εξόφθαλμα κάποιον και "ρίχνοντας" ξεδιάντροπα κάποιον άλλον. Από εκεί προκύπτει επιπλέον πως οι Χ/Ψ βγάζουν ίδιο-όμοιο-παρόμοιο IPC στο συγκεκριμένο φορτίο και δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο handicap. Ωραία μέχρι εδώ? Ωραία... Τώρα συγκεκριμένα, "Gaming Evolved" σημαίνει βελτιστοποιημένο για AMD GPU αρχιτεκτονική, όχι για CPU, όπως από το πουθενά ανακάλυψες. Ξέρω, σου κάθεται κάπως να αποδίδει ο οποιοσδήποτε AMD επεξεργαστής ίσα/ίδια με κάποιον συγκρίσιμο Intel (mon dieu...), αλλά μην "πυροβολείς" στον αέρα τόσο χοντρά... 1
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Σύγκριση στο api overhead 3466, 2666, 2133 από αριστερά οι στήλες. compareupload.png cpu @5, ram latency 15-15-15-35-2N Σχετικά με τη συχνότητα των μνημών, 3466 είναι η μέγιστη τιμή ώστε να μένει κάτω από 1,28 το sa και 1,22 το vccio. Σε όλα μα όλα τα 6700, 7700 που έχω δει για να περάσουν το ''σκαλί'' των 3466 χρειάζονται πάνω από 1,4 sa και για 4000+ πάνω από 1,45v εντελώς αυτοκτονικές τιμές τάσης δηλαδή. Αναρωτιέμαι αν η 'ασφαλής' τάση στον Imc κάνει κι εσάς με ryzen να στοχεύετε στα 3466 (τουλάχιστον από ότι βλέπω στο νήμα), ή είναι εντελώς τυχαίο? Και το αποτέλεσμα; Γιατι όλο το πρωί άκουγα διάφορα.... Αν και δεν το γνωρίζω το benchmark βλέπω κάτι FPS στο τέλος Sa μέχρι 1.25 και εκεί πολύ είναι.
Πέτρος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Σπάρταν, θεωρητικά η 1060 στα 720p είναι σαν μία 1080-1080Ti στα 1080p. Δεν είναι όμως τόσο άριστο το scaling στην πράξη όταν ρίχνεις ανάλυση. Σε dx12 με κόβει στο 95% του χρόνου η κάρτα(η οποία δεν τα πάει καλά στο dx12) και βγάζω τα ίδια πάνω κάτω. υ.γ.: Πάντα αναφέρομαι στην 1.9.0 έκδοση του game. Την ίδια με αυτουνού στο βίντεο. Έχουν κοντά 25-30% διαφορά υπέρ της Ti...φτάνει η ισοπέδωση.
~Palpatin~ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2017 Εγώ κατάφερα με +0.030 +200MHz και χαμηλότερα timings 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις