trayban Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Το έχω κάνει άλλα μάλλον είναι εχφατ η ντφς η μνήμη Κ σταματά το φλασμπακ
trayban Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δεν έχεις usb stickόχι λέω μόνο μια κάρτα μνήμης με οτγ καλωδιακι,γιαυτο ψάχνω τρόπο να τη φορμαρω από το κινητό σε φατ32
IoaZ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 https://www.maketecheasier.com/format-sd-card-android/
trayban Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δεν ξέρω σε τι σύστημα αρχείων το μετατρέπει αλλά δεν...θα πάω σε κάνα πισι αύριο να κάνω δουλειά. Έλεος αυτή η άσους,ποτέ δεν πέρασε ενημέρωση μπιος με την μια στο ρυζεν...
IoaZ Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Αύριο το πρωί σε κάποιων φίλο με pc και usb stick ....
strawman Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Μολις εστησα το PC με R5 1600...ο επεξεργαστης ειναι ηλιθια γρηγορος. Στο players unknown η αποδοση του μου...τσακισε τα σαγονια. Ακομα και στην αρχικη οθονη οπου ειναι ολοι μαζεμενοι 100 ατομα και κανει load το game...δεν μασησε. Παιδες δεν υπαρχει αυτο.... 7
Fulgore Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Unoptimized παιχνίδι σε beta με μέτρια γραφικά είναι. Κακώς χρησιμοποιείται και στα benchmarks βασικά. 1
tmjuju Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δεν είναι δικό σας το φταίξιμο, εδώ που τα λέμε. Πρέπει και οι mods/Δ.Ο. να αποφασίσουν αν θέλουν γκέτο και προσωπικές επιθέσεις μέσα στο φόρουμ. Πάντως οι κλίκες και οι γραμματοσειρές που πιάνουν μισές σελίδες(κατά τ'αλλα εγώ "θάβω" τις χρήσιμες πληροφορίες) δεν δημιουργούν αλήθειες. Το infinity fabric είναι μετεξέλιξη του Hypertransport που με τη σειρά του αποτελεί το FRONT SIDE BUS(FSB) της AMD. To ΕΜΙΒ παρακάμπτει τελείως τη μνήμη και δημιουργήθηκε γιατί οι υφιστάμενες λύσεις(όπως το 2,5D interconnect) δεν ικανοποιούσαν την ίντελ σε θέματα κόστους ή και επιδόσεων. http://wccftech.com/amds-infinity-fabric-detailed/ Τα επίσημα slides της ίντελ λένε ότι οι epyc θα έχουν inconsistent(=πότε καλό, πότε μέτριο) performance που είναι απόλυτα ακριβές. Όλα τα bench που τους βγάζουν μπροστά στηρίζονται κατά κύριο λόγο στην L1 και L2 cache. Όπως το SPEC. Όταν το cpu καταφεύγει στη RAM για να βρει δεδομένα πρέπει να προστεθεί στο latency της RAM και το latency της L3 cache που προηγείται και το οποίο είναι τεράστιο. Γι'αυτό βλέπεις σε oc guides να λένε ότι αύξησαν τη συχνότητα της cache και μείωσαν το latency της ram. Αυτά είναι ψιλά γράμματα βέβαια για το AMD και Intel subreddit(μέχρι και εκεί παραπληροφορούν τα ίδια άτομα). Δεν ασχολούμαι με on line γιατί απαιτούν μεγάλη δαπάνη σε χρόνο για να τα χαρείς. Μπορεί να έχει αλλάξει η κατάσταση, αλλά όσοι το πάιζουν δίνουν έμφαση στη συχνότητα περισσότερο. Αυτό έβλεπα να συζητιέται. Δεκτό πάντως ότι το παιχνίδι βελτιώνεται συνέχεια. το να αναμασάς το τι λέει κάθε marketing δείχνει τα μέγιστα μεσάνυχτα σου μέγιστε μηχανικέ υπήρχε και μια seamicro που μάντεψε τι χρησιμοποιούσε? pcie … τώρα κάνεις και είσοδο στον κόσμο των μεγάλων συστημάτων my snoop filter caught a snoopy
strawman Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Unoptimized παιχνίδι σε beta με μέτρια γραφικά είναι. Κακώς χρησιμοποιείται και στα benchmarks βασικά. Συμφωνω απολυτα,, γιαυτο μου εκανε τρελη εντυπωση οτι δεν μασαγε μια. Ενδεικτικα, με τον fx 8350 που ειχα πριν ακομα και στα 4.7 στην αρχικη περιοχη τα fps ειχαν πιει ουζα. Μεχρι να προσγειωθω στο εδαφος οπου και ξεκιναει το παιχνιδι τα fps ηταν καπου μεταξυ 10 και 60. Με τον 1600 ειναι καπου μεταξυ 50 και 90. Επισης κατι αλλο που μου εκανε τρελη εντυπωση ειναι οτι πριν λογω της 1060 3gb επρεπε να βαλω τα textures medium και ολα τα αλλα ultra, αλλιως λογω VRAM εκανε ΤΡΕΛΑ spikes και ηταν εντελως unplayable. Πλεον βαζω και τα textures ultra και παρολο που η vram ειναι καρφωμενη στα 3gb το παιχνιδι παει νερο. Δεν ξερω πως γινεται αυτο, αλλα γινεται. Eνδεικτικα φιλος με 3770 + 1070 που σκεφτοταν να παει σε 7700 , ειδε το game διπλα μου, ενω ο επεξεργαστης ηταν 3.2 και οι μνημες 2133 (νομιζω τοσο ηταν στο πρωτο boot), λεει "ΩΧ? Εδω βγαζεις παραπανω fps απο μενα...μαλιστα, ποσο εχει ο R7?" 1
petranthe Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=9QbeBD3oVXM 3
Rizas Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Συμφωνω απολυτα,, γιαυτο μου εκανε τρελη εντυπωση οτι δεν μασαγε μια. Ενδεικτικα, με τον fx 8350 που ειχα πριν ακομα και στα 4.7 στην αρχικη περιοχη τα fps ειχαν πιει ουζα. Μεχρι να προσγειωθω στο εδαφος οπου και ξεκιναει το παιχνιδι τα fps ηταν καπου μεταξυ 10 και 60. Με τον 1600 ειναι καπου μεταξυ 50 και 90. Επισης κατι αλλο που μου εκανε τρελη εντυπωση ειναι οτι πριν λογω της 1060 3gb επρεπε να βαλω τα textures medium και ολα τα αλλα ultra, αλλιως λογω VRAM εκανε ΤΡΕΛΑ spikes και ηταν εντελως unplayable. Πλεον βαζω και τα textures ultra και παρολο που η vram ειναι καρφωμενη στα 3gb το παιχνιδι παει νερο. Δεν ξερω πως γινεται αυτο, αλλα γινεται. Eνδεικτικα φιλος με 3770 + 1070 που σκεφτοταν να παει σε 7700 , ειδε το game διπλα μου, ενω ο επεξεργαστης ηταν 3.2 και οι μνημες 2133 (νομιζω τοσο ηταν στο πρωτο boot), λεει "ΩΧ? Εδω βγαζεις παραπανω fps απο μενα...μαλιστα, ποσο εχει ο R7?" Ενδιαφέρον το ότι ανταποκρίνεται ο 1600 έτσι σε τέτοιο παιχνίδι που είναι τόσο unoptimized και τόσο cpu intensive, γιατί προς το παρόν σέρνει προς τα κάτω πολλούς επεξεργαστές!
pirmen56 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2017 το να αναμασάς το τι λέει κάθε marketing δείχνει τα μέγιστα μεσάνυχτα σου μέγιστε μηχανικέ υπήρχε και μια seamicro που μάντεψε τι χρησιμοποιούσε? pcie … τώρα κάνεις και είσοδο στον κόσμο των μεγάλων συστημάτων my snoop filter caught a snoopy Με απλά λόγια προβλέπεις συντριβή των μεριδίων αγοράς της ίντελ. Αφου δεν υπάρχει καμία σημασία στην καθυστέρηση επικοινωνίας μεταξύ των ccx. Και ο ένας πουλάει ίδιες επιδόσεις στη διπλάσια τιμή από τον άλλο. Εντάξει, μένει να το δούμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις