Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και το πρώτο Ryzen optimized game απ' ότι φαίνεται: http://pclab.pl/art74057-4.html

 

preyCPU.png

 

Είναι σε CryEngine 3 βεβαια που αγαπάει threads.

Edit: Μαντέψτε και τι άλλο τρέχει σε CryEngine 3

Star Citizen

 

PREY.png

 

http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/prey-test-gpu

-Δεν γεμίζει ούτε καν έναν i3. Ούτε τα πραγματικά threads ενός 4core. Ωστόσο κερδίζει μόλις προσθέσεις cores/threads. Πράγμα ασυνήθιστο.

-17,5% overclocking(4000Mhz-->4700Mhz) δίνουν μόνο 8,5% παραπάνω επιδόσεις και μόνο σε average.

-Είναι gaming evolved πέρα από cryengine.

 

Η gaming evolved είναι η καλύτερη "μηχανή γραφικών". Όπως ήταν παλιότερα η "TWIMTBP"(gameworks σήμερα) της nvidia και η "runs better on ****" της intel. Αν η Λίζα Σου θέλει να ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι, μαγκιά της και το εννοώ. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού. Το πρόβλημα είναι ότι ζητάει αρκετά λεφτά για να γλυκαθούν οι devs.

 

 

4.6 delid max 60-65 βαθμους αθορυβα για αυτο ρωταω θερμοκρασιες γιατι δεν θελω να δω 80-85

Ρε συ Palpatin γιατι τι εγραψα? Για καθαρα gaming νομιζω οτι θελω τουλαχιστον 1600X για να ειμαι στα ισια ή καλυτερα αλλα δεν ειμαι σιγουρος για αυτο ρωτησα

Spartan για λογικο o/c με την Dark Rock tf που θα μου στειλουν το bracket τι θερμοκρασιες υπολογιζεις ειτε σε 1700 ειτε σε 1600X?

Οπωσδήποτε 1600(Χ) για να δεις αξιόλογη διαφορά. Αφού με τον 3770Κ είσαι στα ίδια με έναν 6600Κ oced σε παιχνίδια τύπου BF1. Το αντιλαμβάνεσαι και ο ίδιος. Το Χ απλά σιγουρεύει ένα καλό OC χωρίς υπερβολικές τάσεις(με ό,τι αυτό συνεπάγεται).

Δημοσ.

PREY.png

 

http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/prey-test-gpu

-Δεν γεμίζει ούτε καν έναν i3. Ούτε τα πραγματικά threads ενός 4core. Ωστόσο κερδίζει μόλις προσθέσεις cores/threads. Πράγμα ασυνήθιστο.

-17,5% overclocking(4000Mhz-->4700Mhz) δίνουν μόνο 8,5% παραπάνω επιδόσεις και μόνο σε average.

-Είναι gaming evolved πέρα από cryengine.

 

Η gaming evolved είναι η καλύτερη "μηχανή γραφικών". Όπως ήταν παλιότερα η "TWIMTBP"(gameworks σήμερα) της nvidia και η "runs better on ****" της intel. Αν η Λίζα Σου θέλει να ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι, μαγκιά της και το εννοώ. Οφθαλμόν αντί οφθαλμού. Το πρόβλημα είναι ότι ζητάει αρκετά λεφτά για να γλυκαθούν οι devs.

 

 

Οπωσδήποτε 1600(Χ) για να δεις αξιόλογη διαφορά. Αφού με τον 3770Κ είσαι στα ίδια με έναν 6600Κ oced σε παιχνίδια τύπου BF1. Το αντιλαμβάνεσαι και ο ίδιος. Το Χ απλά σιγουρεύει ένα καλό OC χωρίς υπερβολικές τάσεις(με ό,τι αυτό συνεπάγεται).

 

 

Αν μπορεί να κάνει scale σε όλα τα thread και με αυτό τον τρόπο έχει την απαιτούμενη επεξεργαστική ισχύ για να τερματίσει μια κάρτα, για ποιο λόγο να πάει και να μαξάρει τον ένα από τους πυρήνες ?

Αν βάλεις μεγαλύτερη κάρτα, προφανώς και θα φορτωθούν κι άλλο όλα τα cores /treads.

 

Αυτό δεν θέλαμε τόσο καιρό? Να παίζει με ballance το φορτίο στους πυρήνες και να υπάρχει αξιοποίηση του hardware μας ?

Γιατί ένας με 6900κ να βλέπει να κάθονται τα cores και να έχει τα ίδια με έναν με I3 ... 

 

Από εκεί και πέρα την όποια καλυτερη εικόνα μπορεί να δώσει σε έναν πολυπύρηνο είναι ίσως το καλύτερο context switching που αυτός λόγω ανεξάρτητων πυρήνων διαθέτει , ίσως και το μέγεθος της cache.

Δημοσ.

Αν μπορεί να κάνει scale σε όλα τα thread και με αυτό τον τρόπο έχει την απαιτούμενη επεξεργαστική ισχύ για να τερματίσει μια κάρτα, για ποιο λόγο να πάει και να μαξάρει τον ένα από τους πυρήνες ?

 

Αν βάλεις μεγαλύτερη κάρτα, προφανώς και θα φορτωθούν κι άλλο όλα τα cores /treads.

 

Αυτό δεν θέλαμε τόσο καιρό? Να παίζει με ballance το φορτίο στους πυρήνες και να υπάρχει αξιοποίηση του hardware μας ?

Γιατί ένας με 6900κ να βλέπει να κάθονται τα cores και να έχει τα ίδια με έναν με I3 ...

 

Από εκεί και πέρα την όποια καλυτερη εικόνα μπορεί να δώσει σε έναν πολυπύρηνο είναι ίσως το καλύτερο context switching που αυτός λόγω ανεξάρτητων πυρήνων διαθέτει , ίσως και το μέγεθος της cache.

 

 

Η λογική λέει ότι για να κερδίζει ένα πρόγραμμα μέχρι τα 8 π.χ. cores, αν του βάλεις λιγότερα θα τα γεμίσει μέχρι το 100%. Έτσι γίνεται σε όλα τα heavily threaded games.

Δημοσ.

Η λογική λέει ότι για να κερδίζει ένα πρόγραμμα μέχρι τα 8 π.χ. cores, αν του βάλεις λιγότερα θα τα γεμίσει μέχρι το 100%. Έτσι γίνεται σε όλα τα heavily threaded games.

Αγόρι μου,

αν το παιχνίδι για να τεζάρει μια κάρτα θέλει επεξεργαστική ισχύ Α  και αυτή η Α ισχύ υπάρχει σε έναν τετραπύρηνο και παραπάνω, τότε θα βλέπεις πως οι πυρήνες ΔΕΝ θα μαξάρουν αλλά θα ρολάρουν όλοι σε ένα ποσοστό περίπου ίδιο ( ιδανικές συνθήκες). Αν βάλεις ακόμα μεγαλύτερη κάρτα , τότε θα μαξάρουν.

 

Αν πας και βάλεις έναν επεξεργαστή δυνατότερο με περισσότερους πυρήνες δίπλα, θα δεις πως και εκεί το φορτίο θα μοιραστεί ίσόποσα (αυτό προσπαθούν να κάνουν) και θα τρέχει ο επεξεργαστής σε χαμηλότερο load, αφού οι παραπάνω πυρήνες δίνουν και παραπάνω επεξεργαστική ισχύ.

 

Τώρα το αν ο δεύτερος βγάζει περισσότερα καρέ από τον πρώτο, μπορεί να οφείλεται σε μπουκαλάκι του front end στο Hting ή στο SMT , μπορεί να έχει να κάνει με την cache του κάθε επεξεργαστή κ.λ.π. Για αυτό σου είπα παραπάνω για context switching παραπάνω.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Context_switch

  • Like 1
Δημοσ.

Δες τον 2600 απέναντι στον 2500 στο gamegpu. είναι δυνατόν αυτό το χάος να οφείλεται στη μικρότερη cache. Αν έτσι έτσι τότε να ξεχάσουμε archs και να προσθέτουμε cache.

 

*Ούτε το καλύτερο content switching λόγω ΗΤ δεν μπορεί να δικαιολογήσει τέτοια απόκλιση. Θα βλέπαμε και αλλού παρόμοια φαινόμενα γιατί τα θρεντ που τρέχουν ταυτόχρονα είναι χιλιάδες.

Αγόρι μου,

αν το παιχνίδι για να τεζάρει μια κάρτα θέλει επεξεργαστική ισχύ Α  και αυτή η Α ισχύ υπάρχει σε έναν τετραπύρηνο και παραπάνω, τότε θα βλέπεις πως οι πυρήνες ΔΕΝ θα μαξάρουν αλλά θα ρολάρουν όλοι σε ένα ποσοστό περίπου ίδιο ( ιδανικές συνθήκες). Αν βάλεις ακόμα μεγαλύτερη κάρτα , τότε θα μαξάρουν.

 

Το πρόβλημα είναι ότι χωρίς να μαξάρει κανένα cpu, ούτε καν ένας i3, βλέπεις τους 1800X μπροστά. Ακόμα και τέραστιο oc δεν παίζει κανένα σχεδόν ρόλο.

Δημοσ.

Ωραιες πραγματικά οι επιδοσεις του prey! Θα ηθελα να δω και πως παει στους fx! Καλο το scaling στον χωρις oc 1700! Τι να το κανεις το oc οταν εχεις τετοιες επιδοσεις out of the box! Και επισης σημαντικο σε εναν 2c/4th μια χαρα επιδοσεις εχει!

Δημοσ.

Δες τον 2600 απέναντι στον 2500 στο gamegpu. είναι δυνατόν αυτό το χάος να οφείλεται στη μικρότερη cache. Αν έτσι έτσι τότε να ξεχάσουμε archs και να προσθέτουμε cache.

Το πρόβλημα είναι ότι χωρίς να μαξάρει κανένα cpu, ούτε καν ένας i3, βλέπεις τους 1800X μπροστά. Ακόμα και τέραστιο oc δεν παίζει κανένα σχεδόν ρόλο.

 

 

Δεν είναι μπροστά οι AMD , είναι μπροστά οι πολυπύρηνοι γενικά .

Δημοσ.

4.6 delid max 60-65 βαθμους αθορυβα για αυτο ρωταω θερμοκρασιες γιατι δεν θελω να δω 80-85

Ρε συ Palpatin γιατι τι εγραψα? Για καθαρα gaming νομιζω οτι θελω τουλαχιστον 1600X για να ειμαι στα ισια ή καλυτερα αλλα δεν ειμαι σιγουρος για αυτο ρωτησα

Spartan για λογικο o/c με την Dark Rock tf που θα μου στειλουν το bracket τι θερμοκρασιες υπολογιζεις ειτε σε 1700 ειτε σε 1600X?

Μην τους ακους, με τον 3770 στα 4.6 πολυ χλωμο το κοβω να δεις αυξηση επιδοσεων με τη μεταβαση σε οτιδηποτε Rysen. Αν δεν χρειαζεσαι τα extra threads ουτε καν να την σκεφτεσαι την αλλαγη. Αν τα χρειαζεσαι τα παραπανω threads τοτε πηγαινε σε 1700 και οχι σε 1600x. 

Δημοσ.

Παιδιά η τιμή από το amazon.de ήταν λάθος για την μητρική, μόλις μου έστειλαν e-mail αναφέροντας ότι η παραγγελία ακυρώνεται λόγω εκ παραδρομής λανθασμένης τιμής xDDDD

  • Like 1
Δημοσ.

Για την θερμοκρασία στον επεξεργαστή παίζει ρόλο το vcor llc και soc.

 

Δεν έχει LLC η δικιά μου

 

Τι φουρφούρια έχεις στο Core V21 ;

 

αυτή τη στιγμή μόνο το 200αρι μπροστά και ένα 14άρι 80 cfm πίσω

 

 

Κοίτα να δεις που ενώ γκρίνιαζα για το airflow του 750D τελικά θα βγει και καλο :-D
 
Πάντως έχω load level calibration 1 και σε soc και σε vcore (το πιο χαμηλό level, προσέξτε γιατί σε αλλα boards LLC1 = LLC5).

 

 

Φάινεται να είναι τούμπανο πάντως! Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση...

Δημοσ.

binning/lottery; δεν παίζει καθόλου να έπεσε απλά σε πολύ καλό κομμάτι;

 

να δουλεύει με λιγότερα volt και λιγότερη θερμοκρασία  ναι.

 

να έχει παραπάνω volt και 20 βαθμούς κάτω θερμοκρασία, όχι....

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...