Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να δούμε άμα φτιάξανε το ram support . 

To 1107 ήταν χειρότερο από το 1002 για την ram samsung  b-die

Δεν νομιζω, με το agesa 1006 λενε οτι θα στρωσει το θεμα.

 

Ειχες εσυ καποιο θεμα;

  • Like 1
Δημοσ.

Σχετικά με προηγούμενη κουβέντα. Από το λινκ που παρέθεσε ο Spartan κάμποσα ποστ πιο πριν:

http://www.hardware.fr/articles/958-1/influence-ddr4-ryzen-7-1800x-core-i7-6900k.html

 

 

getgraphimg.php?id=487&n=1

 

Ο 6900Κ είναι ισοδύναμος τεχνολογικά(υποτίθεται) με τον 1800Χ. Τόσο σε arch όσο και σε πλήθος cores/threads. Άσχετα από τις τιμές, που είναι γούστο της κάθε εταιρείας και του πελάτη. Άλλωστε οι τιμές προσαρμόζονται, άμα τα βρει σκούρα μια εταιρεία.

Επίσης, έχει μέγιστο κλοκ τα 3,7 Ghz για ένα core(από τα 3,2Ghz). Ενώ ο 1800Χ ξεκινά από 3,6Ghz με max core clock τα 4Ghz για δύο cores. Μειονεκτική θέση για τον 6900Κ, λοιπόν.

 

Στο battlefield 1 στα 3200Mhz, σε δίκαιη σύγκριση με dual channel, βλέπουμε τον 6900Κ να προηγείται 11% (165,5/149,1)

Αντίστοιχα στο project cars ~16%

warhammer ~7%

watch dogs 2 ~17%

 

Παρά τα χαμηλότερα ρολόγια η απόδοση είναι άνω του 5%, πλησιάζοντας και το 20% αναλόγως του τίτλου. Δηλαδή μέχρι ~25%-30% διαφορές με kabylake/skylake arch. Βάλε και τις διαφορές στις συχνότητες(π.χ. 4,8Ghz vs 3,8Ghz=26%) και τότε καταλαβαίνεις ότι στα games, σε συνολική δύναμη, ένας kabylake ισοδυναμεί ή και ξεπερνάει για λίγο έναν 1600Χ. Αν ποτέ δηλαδή βγει game που να "λιώνει" 12 θρεντ τότε 7700Κ=1600Χ. Ενημερωτικά οι κονσόλες έχουν 8 θρεντ και είναι η βασική πλατφόρμα ανάπτυξης.

 

Απλή αριθμητική, για όποιον θέλει να καταλάβει και δεν θαμπώνεται από core count.

 

υ.γ: Έρχεται μετά ένας άλλος youtuber και μας δείχνει συγκριτικό στα πιο πανάλαφρα games της αγοράς. Και περιμένει έτσι να φανούν διαφορές.

 

 

Ξέρεις τι θα έλεγε κάποιος γνώστης για αυτά που λες ?

 

Π@πες μπλε ....

 

Γιατί η ισχύς ενός επεξεργαστή δεν αποδεικνύεται από την προσαρμοστικότητα του σε μια εφαρμογή.

 

Άλλη αγαπά την μία αρχιτεκτονική και άλλη την άλλη. Όταν για μία 10ετια όλα φτιάχνονται με intel standards πως θα πας να μετρήσεις με αυτά τα στανταρντς κάτι άλλο που μόλις πρωτοπαρουσιάστηκε στην αγορα σαν μονάδα μέτρησης της ισχύος του?

 

Μην ανησυχείς όμως. Η παραμετροποίηση των νέων τίτλων και των μεγάλων, σύγχρονων μηχανών γραφικών έρχεται και γα τα ryzen.

 

 

 

https://youtu.be/sNl5BLyaTTg

 

Η λογική των αριθμών που χρησιμοποιείς για να αποδείξεις δεν ξέρω εγώ τι, πάσχει στο βασικότερο πράγμα. Στην παραδοχή πως το μέσω μέτρησης είναι ουδέτερο.... Φτάνοντας στον παραλογισμό των άσκοπων μαθηματικών , για να αποδείξεις τι?

 

Η ανωτερότητα μιας αρχιτεκτονικής μετριέται από το παραγόμενο έργο , προς την κατανάλωση από την πρίζα.

ΚΑΝΟΝΑΣ 1 .

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν νομιζω, με το agesa 1006 λενε οτι θα στρωσει το θεμα.

 

Ειχες εσυ καποιο θεμα;

Είχα θέμα με την μνήμη δεν δούλευε στα 3200 με το bios 1107 και επανέφερα το 1002 . 

(Δεν δοκίμασα να βάλω για  Samsung B (SR) 2x8 = 53.3 ohms ) 

Δημοσ.

Adtakhs,

Δεν είναι οι μόνες εφαρμογές ψυχαγωγικού χαρακτήρα(aka games) που παρατηρούνται τόσο μεγάλες διαφορές. Εντύπωση όμως σίγουρα προκαλεί γιατί τις βλέπουμε στα games και όχι-τόσο-σε εφαρμογές productivity, όπου η πλάστιγγα συχνά γέρνει και προς την άλλη πλευρά. Δηλαδή στα προγράμματα δεν είχαμε intel compilers όλα αυτά τα χρόνια;

Σχετικά με το πόσο(περισσότερο) μπορεί να προσαρμοστεί ο κώδικας των games πάνω σε ryzen σε παραπέμπω σε μια ωραία ανάλυση του ars technica σχετικά με το θέμα. Σφήνα μέσα σε ένα πρόσφατο review όπου φαίνονται και πάλι οι αδυναμίες στα games, στα τεστ που έτρεξαν.

 

Το review: https://arstechnica.co.uk/gadgets/2017/05/amd-ryzen-5-review-1600x/

Το παλιότερο άρθρο: https://arstechnica.co.uk/information-technology/2017/04/ryzen-game-performance-patches-vs-intel/

Ryzen game performance boosted by patches, but unlikely to ever beat Intel

 

Τεχνικό άρθρο. Μας λέει ότι η amd κυκλοφόρησε οδηγίες για το πώς πρέπει να γράφουν κώδικα οι devs ώστε να βελτιστοποιηθεί η χρήση της cache και του out of order execution. Κάποια λίγα tips είναι ειδικής φύσεως ενώ τα υπόλοιπα είναι γενικής φύσεως που οι devs τα ξέρουν και δεν τα εφαρμόζουν για λόγους ευκολίας.

Το pdf της AMD με τις οδηγίες βέλτιστου προγραμματισμού: http://32ipi028l5q82yhj72224m8j.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2017/03/GDC2017-Optimizing-For-AMD-Ryzen.pdf

Sensible guidance, but nothing revolutionary

 

A taste of things to come, which is both good and bad

The changes made in Total War appear to be straightforward. Those made to Ashes of the Singularity may be a little more complex but are still a long way short of radical rewriting of the engine. The gains that this work can offer are relatively modest, but equally, the work should not be too onerous for developers to make equivalent updates to other game titles, providing a desirable, if limited, boost to Ryzen performance.For titles that are still actively maintained, we'd expect similar patches, with similar performance improvements, over the coming months. Ryzen's effective performance is going to improve. But there's no magic here; these gains are going to tend to be incremental, not revolutionary.

 

Άντε και αυτοί στην ignore list.

Δημοσ.

Δεν κατάλαβες τίποτα απ όσα είπα.

 

Ειδικά το τελευταίο που έγραψα για το που φαίνεται στην ουσία η ανωτερότητα ή οι προοπτικές .μας αρχιτεκτονικής.

 

Η παραδοχή πως οι devs δεν ασχολούνται , είναι απλά μια ακόμα παραδοχή.....

Με παραδοχές και ο Αριστοτέλης κατάφερε 1500 χρόνια να στηρίξει μια ανύπαρκτη θεωρία....

Απλά κάνεις αξίωμα το οτιδήποτε για να στηρίξεις μια λογική ώστε να βγάλεις το προσδόκιμο για εσένα συμπεράσμα.

post-239659-0-31891500-1494435205_thumb.png

Δημοσ.

@elfpirmen56

 

Δηλαδή θέλεις να πεις πως δεν θα πάρουν ξαφνικά +40%?

 

Μίλα ξεκάθαρα, αυτό θέλεις να πεις?

 

Μην μας αφήνεις με την αγωνία, μίλα!

 

Σοβαρά τώρα...θα φτάσουν κάπου στο 85-90% των "αντίστοιχων" Intel με τα 2/3 της κατανάλωσης (ή το 1/2 κι αν, αν πιάσουμε και τα καθημερινά-χαλαρά-άνετα-δροσερά κλόκια των >4.8GHz) με 40-50-60% χαμηλότερες τιμές σε gaming και θα παίζουν/ρίχνουν φάπες σε "productivity" και το συζητάμε, επειδή?

 

Επειδή η ίδια η AMD δεν είχε ποτέ πει ότι θα φτάσουν παραπάνω? Επειδή κάποιοι θα ήθελαν έτσι? Επειδή "πρέπει, αλλιώς δεν αξίζει το προϊόν"?

 

Περιμένουμε, αυστηρά στο κομμάτι gaming, τί θα δεήσει να παρουσιάσει η AMD με το V, ώστε να δούμε αν ισχύουν κάτι "φήμες" για "κακή συνεργασία" με nVidia.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν κατάλαβες τίποτα απ όσα είπα.

 

Ειδικά το τελευταίο που έγραψα για το που φαίνεται στην ουσία η ανωτερότητα ή οι προοπτικές .μας αρχιτεκτονικής.

 

Η παραδοχή πως οι devs δεν ασχολούνται , είναι απλά μια ακόμα παραδοχή.....

Με παραδοχές και ο Αριστοτέλης κατάφερε 1500 χρόνια να στηρίξει μια ανύπαρκτη θεωρία....

Απλά κάνεις αξίωμα το οτιδήποτε για να στηρίξεις μια λογική ώστε να βγάλεις το προσδόκιμο για εσένα συμπεράσμα.

Το είδα το γράφημα. Εγώ θα πω μόνο ότι στο AOTS έχει μεγάλη σημασία πως θα σετάρεις το benchmark. Για να στρασσάρει περισσότερο cpu ή gpu εννοώ. Δες και το review των ryzen 5 από τους ίδιους πάλι, στο ίδιο game.

Σχετικά με τις παραδοχές. Μέσα στις βέλτιστες πρακτικές προγραμματισμού(της AMD) περιγράφονται πράγματα που πρέπει να κάνει ο dev για να μην γεμίζει την cache με άχρηστα πράγματα. Πρακτικές γνωστές εδώ και καιρό, τις οποίες δεν εφαρμόζουν για λόγους ευκολίας(βλέπε και κόστος) μάλλον. Και φυσικά αφορούν όλα τα τσιπ. Διάβασε αυτό που λέει το arstechnica για τα entities.

 

@elfpirmen56

 

Δηλαδή θέλεις να πεις πως δεν θα πάρουν ξαφνικά +40%?

 

Μίλα ξεκάθαρα, αυτό θέλεις να πεις?

 

Μην μας αφήνεις με την αγωνία, μίλα!

 

Σοβαρά τώρα...θα φτάσουν κάπου στο 85-90% των "αντίστοιχων" Intel με τα 2/3 της κατανάλωσης (ή το 1/2 κι αν, αν πιάσουμε και τα καθημερινά-χαλαρά-άνετα-δροσερά κλόκια των >4.8GHz) με 40-50-60% χαμηλότερες τιμές σε gaming και θα παίζουν/ρίχνουν φάπες σε "productivity" και το συζητάμε, επειδή?

 

Επειδή η ίδια η AMD δεν είχε ποτέ πει ότι θα φτάσουν παραπάνω? Επειδή κάποιοι θα ήθελαν έτσι? Επειδή "πρέπει, αλλιώς δεν αξίζει το προϊόν"?

 

Περιμένουμε, αυστηρά στο κομμάτι gaming, τί θα δεήσει να παρουσιάσει η AMD με το V, ώστε να δούμε αν ισχύουν κάτι "φήμες" για "κακή συνεργασία" με nVidia.

Παραπέμπω πάλι στο ίδιο πρόσφατο review. Ακόμα βλέπω διαφορές. Ακόμα και απέναντι στα 4 θρεντ του 7600.

https://arstechnica.co.uk/gadgets/2017/05/amd-ryzen-5-review-1600x/2/

Δημοσ.

Αυτό με τις χαμηλές επιδόσεις με NV κάρτα εξακολουθεί να ισχύει ή ήταν ένας μύθος ;

 

Χωρίς "μεγάλη" κάρτα από την κόκκινη, δεν θα βγει άκρη.

 

Με καμμία Fury x2 ίσως, αλλά και πάλι.

Δημοσ.

Αυτό με τις χαμηλές επιδόσεις με NV κάρτα εξακολουθεί να ισχύει ή ήταν ένας μύθος ;

 

Όσα ξέρεις, ξέρουμε. Πάντως το gamegpu έχει υιοθετήσει ένα νέο σύστημα παρουσίασης αποτελεσμάτων όπου μπορείς να κάνεις τέτοιες διασταυρώσεις. Στα πιο πρόσφατα review.

Δημοσ.

Αυτό με τις χαμηλές επιδόσεις με NV κάρτα εξακολουθεί να ισχύει ή ήταν ένας μύθος ;

 

50/50 θα έλεγα, εγώ πάντως παντού βλέπω τέλειο GPU util, βεβαια αυτά με νέους drivers. Τα μεγαλύτερα προβλήματα τα δημιουργούν τελικά το Creators Update και όχι οι drivers ή οι Ryzen... Go figure. Ανάθεμα την στιγμή που έκανα update σε CU. Χτες βγάλανε ακόμα ένα update και έσπασε τελείως το razer synapse :-D

Δημοσ.

Σχετικά με προηγούμενη κουβέντα. Από το λινκ που παρέθεσε ο Spartan κάμποσα ποστ πιο πριν:

http://www.hardware.fr/articles/958-1/influence-ddr4-ryzen-7-1800x-core-i7-6900k.html

 

 

getgraphimg.php?id=487&n=1

 

Ο 6900Κ είναι ισοδύναμος τεχνολογικά(υποτίθεται) με τον 1800Χ. Τόσο σε arch όσο και σε πλήθος cores/threads. Άσχετα από τις τιμές, που είναι γούστο της κάθε εταιρείας και του πελάτη. Άλλωστε οι τιμές προσαρμόζονται, άμα τα βρει σκούρα μια εταιρεία.

Επίσης, έχει μέγιστο κλοκ τα 3,7 Ghz για ένα core(από τα 3,2Ghz). Ενώ ο 1800Χ ξεκινά από 3,6Ghz με max core clock τα 4Ghz για δύο cores. Μειονεκτική θέση για τον 6900Κ, λοιπόν.

 

Στο battlefield 1 στα 3200Mhz, σε δίκαιη σύγκριση με dual channel, βλέπουμε τον 6900Κ να προηγείται 11% (165,5/149,1)

Αντίστοιχα στο project cars ~16%

warhammer ~7%

watch dogs 2 ~17%

 

Παρά τα χαμηλότερα ρολόγια η απόδοση είναι άνω του 5%, πλησιάζοντας και το 20% αναλόγως του τίτλου. Δηλαδή μέχρι ~25%-30% διαφορές με kabylake/skylake arch. Βάλε και τις διαφορές στις συχνότητες(π.χ. 4,8Ghz vs 3,8Ghz=26%) και τότε καταλαβαίνεις ότι στα games, σε συνολική δύναμη, ένας kabylake ισοδυναμεί ή και ξεπερνάει για λίγο έναν 1600Χ. Αν ποτέ δηλαδή βγει game που να "λιώνει" 12 θρεντ τότε 7700Κ=1600Χ. Ενημερωτικά οι κονσόλες έχουν 8 θρεντ και είναι η βασική πλατφόρμα ανάπτυξης. 

 

Απλή αριθμητική, για όποιον θέλει να καταλάβει και δεν θαμπώνεται από core count.

 

υ.γ: Έρχεται μετά ένας άλλος youtuber και μας δείχνει συγκριτικό στα πιο πανάλαφρα games της αγοράς. Και περιμένει έτσι να φανούν διαφορές.

 

 

 

 

Στο πρώτο δείγμα ο 1800Χ έχει 128 καρέ και ο 6900k 149 καρέ. Ερώτηση: Θα έδινες 1200 € για τον 6900k αντί 540 € για τον 1800X μόνο και μόνο για να έχεις 149 καρέ αντί για 128;;

 

Επίσης κάτι που δεν αναφέρεις είναι τα min fps που είναι εξίσου σημαντικά με τα avg. Για τα min fps των Ryzen τι έχεις να πεις;;

  • Like 3
Δημοσ.

Στο πρώτο δείγμα ο 1800Χ έχει 128 καρέ και ο 6900k 149 καρέ. Ερώτηση: Θα έδινες 1200 € για τον 6900k αντί 540 € για τον 1800X μόνο και μόνο για να έχεις 149 καρέ αντί για 128;;

 

Επίσης κάτι που δεν αναφέρεις είναι τα min fps που είναι εξίσου σημαντικά με τα avg. Για τα min fps των Ryzen τι έχεις να πεις;;

 

Το ξεκαθάρισα ότι συγκρίνουμε archs και όχι προϊόντα.

Μιν στο hardware.fr δεν φαίνονται. [Βλέπεις όμως επιδόσεις με τις βέλτιστες(ή σχεδόν βέλτιστες μνήμες), πράγμα που δεν δέιχνουν άλλοι. Συν το dual channel vs quad που είναι διαφωτιστικότατο.]

Δημοσ.

 

 

Προσπερνας τοσο ευκολα θεματα οπως διαφορά τιμης και αλλα. Συγνωμη αλλα μας τα εχει κανει τσουρεκια με την μονοπλευρη σου αποψη. Μονο στην περιπτωση που εχεις μαγαζι και εχεις stock απο Intel δικαιολογεισαι αλλα και παλι οριακα. Μπορεις να κανεις ενα topic οπου θα εκθιαζεις την Intel αν αυτο σε κανει να αισθανθεις καλυτερα. 

  • Like 6
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...