Πέτρος Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Στα παιχνιδια ειναι το ιδιο αφου τα 60 φραμες ειναι το ζητουμενο Το ματι δεν μπορει να συλλαβει περισσοτερα απο 24 θεωρητικα Στις κονσολες 30 και στα Pc 60 Έχουμε καμμία πηγή για αυτό ή έτσι ότι ακούσαμε κάπου παπαγαλίζουμε? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Μεχρι προχθες βγαζατε τον 1800X vfm Εγώ ποτε δεν έβγαλα ούτε τον 1700x ούτε τον 1800x VFM, για την ακρίβεια τα δυο μοντέλα που πιστεύω ότι αξίζουν είναι ο 1600 και ο 1700 (γι' αυτό και τον αγόρασα) και λίγο πιο κάτω ο 1500x και το έχω επαναλάβει ουκ ολίγες φορες σε αυτό το thread. Κάνω και cross post σχετικά με memory OC το τι έχω βρει μέχρι στιγμής: Πάντως για όσους κάνουν OC μνήμες να ξέρετε πως υπάρχουν 4 παράγοντες που δημιουργούν instability σε ένα OC: Core Uncore Memory Timings Αυτό που ευελπιστώ είναι ότι σε κάποιο μελλοντικό BIOS update να μας δώσουν επιλογή για το Uncore, το οποιο τώρα ανεβαίνει όσο οι μνήμες, δηλαδή στα 3600 MT/s είναι στα 1800MHz uncore, στα 3200MT/s είναι στα 1600MHz στα 2400MT/s 1200MHz και πάει λέγοντας. Εγώ έφτασα σε σημείο να έχω stable OC σε μνήμες με 3600MT/s και CL14 timings αλλα επειδή το uncore ήταν unstable έτρωγε φρίκες. Σε γενικές γραμμές αυτό που βοηθάει περισσότερο στο καθένα: Core -> Core Voltage (vcore) Uncore -> Soc Voltage (vsoc) Memory/Timings -> Dram Voltage (vdimm) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZELOMOTH Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Ο κοσμος δεν ειναι fanboy να αναλωνεται ολημερις και οληνυχτις σε ΑΧΡΗΣΤΑ benchmarks επιδειξομανιας προσπαθωντας να βγαλει σκαρτο το ενα η το αλλο προιον Δεκαρα δεν δινει για το FLAME WARS ουτε για τις εταιρειες Μεχρι προχθες βγαζατε τον 1800X vfm Προτεινατε στο κοσμο να αγοραζει μνημες του 200αρικου χωρια οι μητρικες Λες και δεν μπορουν να δουλεψουν οι ryzen με φτηνοτερα εξαρτηματα Καλυτερα να κοιταχτειτε στο καθρεπτη και κανετε την αυτοκριτικη σας Δηλαδη θες να πεις οτι αυτο δεν το εκανες εσυ εδω μεσα που μπαινεις και τουφεκας τοσον καιρο?Μα χαρης σ εσενα κι αλλους 2-3 βαρεθηκαμε να βλεπουμε τον 7700Κ σε ο,τι λογης benchs να΄ναι εδω που ειμαστε ! Παντως θεμα με τις μνημες εννοειται οτι υπαρχει(και για τα 2 στρατοπεδα φυσικα) αλλα και με τις μητρικες amd ακομα θελει δρομο... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aOUaS88 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Μην τσακωνεστε ρε μαγκες...Ολοι δικιο εχετε,αλλα δν ξερετε τι λετε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Έχουμε καμμία πηγή για αυτό ή έτσι ότι ακούσαμε κάπου παπαγαλίζουμε? Όταν βλέπεις άτομο να γράφει τέτοια, ούτε το quote δεν αξίζει..Ακόμα τσακώνεστε βλέπω, κάθε φορά που μπαίνω σ' αυτό το νήμα τα ίδια και τα ίδια. Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Το πιο vfm σύστημα αυτή τη στιγμή είναι ένας R5 1600/B350/16GB DDR4, οι μνήμες ας είναι 3200Mhz με μικρό CL μιας και κάνουν σημαντική διαφορά στους Ryzen. Η Intel έχει το top single-thread performance με τον 7700Κ, αλλά δεν αξίζει να τα σκάσεις για 4c/8t αυτή τη στιγμή(Χώρια τα διάφορα θέματα που σκάνε κάθε λίγο με την σάπια πάστα που έχει βάλει η Intel). Ας βγάλει η Intel έναν 6c/12t(Ζ370) με τις επιδόσεις του 7700K+ σε single thread performance με μια τιμή 350E max, να πάμε σε Intel. 10 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefanos9 Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Ας βγάλει η Intel έναν 6c/12t(Ζ370) με τις επιδόσεις του 7700K+ σε single thread performance με μια τιμή 350E max, να πάμε σε Intel. Εγω θελω να εχει επισοδεις sinlge thread μιν 7700Κ@5.2GHz ...και multithread 1800X τουλαχιστον.....και ωριμανση ιντελ Chipset και 40+ lanes.....ζηταω πολλα ??? Οι 6 πυρηνες παντως όταν αλλαξω εγω θα είναι μουσειο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kogos Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Αν τα έλεγες αυτά στα σοβαρά τότε δεν θα έδινες τον 7700κ ,θα κρατούσες και τους δυο αφού το workload που αναφέρεις δεν απαιτεί να το τρέξεις όλο στον ίδιο Η/Υ ,είναι ξεχωριστά πράγματα και όχι ένα πρόγραμμα π.χ. που δεν μπορείς να σπάσεις τον φόρτο του σε κομμάτια,έτσι αφού γλυτώνεις τώρα 30 λεπτά θα γλίτωνες άλλα 20 λεπτά αν κρατούσες και τους δύο. Στην γυναίκα φτιάξε κάνα σύστημα με celeron,άντε αν την αγαπάς πολύ βάλε κάνα μικρό APU το πολύ. Αγαπητέ, και τα 2 έχω... Αλλά ο 7700Κ έχει πάει στη σύζυγο γιατί ο celeron είναι πολύ λίγος για τις δικές της δουλειές, καθότι μηχανικός που δουλεύει πολύ cad apps και arcgis... Αλλά δεν μπορώ να δουλέψω στο 7700Κ όταν δουλεύει αυτή την ίδια ώρα Επομένως, η θα τα κάνω όλα στο ίδιο pc, η θα τα σπάσω πάλι για ακόμα ενα ίδιο ή αντίστοιχο. Όταν θα γίνω πλούσιος, θα πάρω και δεύτερο και τρίτο, αλλά για τώρα, είχα να διαλέξω ανάμεσα σε 7700Κ και r7 1700. Α, και στα σοβαρά το λέω 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Στα παιχνιδια ειναι το ιδιο αφου τα 60 φραμες ειναι το ζητουμενο Το ματι δεν μπορει να συλλαβει περισσοτερα απο 24 θεωρητικα Στις κονσολες 30 και στα Pc 60... Γνώστη, εδώ είσαι.. https://frames-per-second.appspot.com/ είμαι σίγουρος ότι δεν βλέπεις καμία διαφορά στις μπάλες... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Αγαπητέ, και τα 2 έχω... Αλλά ο 7700Κ έχει πάει στη σύζυγο γιατί ο celeron είναι πολύ λίγος για τις δικές της δουλειές, καθότι μηχανικός που δουλεύει πολύ cad apps και arcgis... Αλλά δεν μπορώ να δουλέψω στο 7700Κ όταν δουλεύει αυτή την ίδια ώρα Επομένως, η θα τα κάνω όλα στο ίδιο pc, η θα τα σπάσω πάλι για ακόμα ενα ίδιο ή αντίστοιχο. Όταν θα γίνω πλούσιος, θα πάρω και δεύτερο και τρίτο, αλλά για τώρα, είχα να διαλέξω ανάμεσα σε 7700Κ και r7 1700. Α, και στα σοβαρά το λέω Την έβαλες ποτέ/έκατσε ποτέ στον zen να δουλέψει πάνω σε αυτά να μας πει καμιά γνώμη; Γνώστη, εδώ είσαι.. https://frames-per-second.appspot.com/ είμαι σίγουρος ότι δεν βλέπεις καμία διαφορά στις μπάλες... Εντάξει αλλά τα παιχνίδια δεν δείχνουν με αυτόν τον τρόπο τα Frames δεν έχει καμία σχέση το 25fps στα παιχνίδια με αυτό στην σελίδα σε σχέση ομαλότητας. Και όχι,δεν λέω ότι δεν καταλαβαίνεις την διαφορά αλλά τόσο τραγικά όπως αυτό που δείχνει η σελίδα δεν είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kogos Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Την έβαλες ποτέ/έκατσε ποτέ στον zen να δουλέψει πάνω σε αυτά να μας πει καμιά γνώμη; Ναι, το δοκίμασε για καμιά εβδομάδα... Είδε μεγάλη διαφορά στην αναμονή των μοντέλων του sophistik (η όπως στο διάολο το λένε αυτο το πρόγραμμα) που ενώ σχεδιάζει μια σήραγγα τρέχει σεισμικά μοντέλα και επιλυσεις. Δυστυχώς, αυτά τα προγράμματα είναι 2 ή 4 πυρήνων, και ακόμα και αναβάθμιση να βγάλουν στο μέλλον δεν τα αλλάζει εύκολα λόγο των αδειών που έχει πληρώσει. Και κάθε αναβάθμιση θέλει συνήθως extra πληρωμή για νέα άδεια. Επίσης, αντίστοιχο θέμα είχε και στο plaxis, με αντίστοιχες επιλυσεις επιχωματων. Μηχανικοί... Άντε να βγάλεις άκρη Είναι δυστυχώς τα περισσότερα προγράμματα τους φτιαγμένα για λίγα cores και τα ανεβασμένα ρολογια του 7700κ τους βολεύουν Επεξ/σία 6 Μαΐου 2017 από kogos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Την έβαλες ποτέ/έκατσε ποτέ στον zen να δουλέψει πάνω σε αυτά να μας πει καμιά γνώμη; Εντάξει αλλά τα παιχνίδια δεν δείχνουν με αυτόν τον τρόπο τα Frames δεν έχει καμία σχέση το 25fps στα παιχνίδια με αυτό στην σελίδα σε σχέση ομαλότητας. Και όχι,δεν λέω ότι δεν καταλαβαίνεις την διαφορά αλλά τόσο τραγικά όπως αυτό που δείχνει η σελίδα δεν είναι. Βγαλε το motion blur απο τις επιλογες επανω, βαλε 100px ταχυτητακαι θα δεις ακριβως πως ειναι τα παιχνιδια στα 24-25-30fps 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2017 Βγαλε το motion blur απο τις επιλογες επανω, βαλε 100px ταχυτητα και θα δεις ακριβως πως ειναι τα παιχνιδια στα 24-25-30fps Αυτό είναι και το θέμα όμως, στα παιχνίδια δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξει μια εικόνα και η επόμενη να έχει απόκλιση 100px σε οτιδήποτε ή 50 ή ακόμα και 1px, με κλάσματα px μετράνε της διαφορές. Αυτό που βλέπει ο κόσμος στα χαμηλά fps είναι ο μη συγχρονισμός με την οθόνη κάτι που ενοχλεί πολύ στο μάτι. Για τους παλιούς θυμηθείτε την amiga που είχε συχνότητα που συγχρονιζόταν με αυτήν της tv/οθόνης σε σχέση με atari ή άλλους της εποχής,εκεί μιλούσαμε για πολύ χαμηλά fps που φαινόταν όμως πολύ ομαλά γιατί ήταν συγχρονισμένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Αυτό είναι και το θέμα όμως, στα παιχνίδια δεν υπάρχει περίπτωση να φτιάξει μια εικόνα και η επόμενη να έχει απόκλιση 100px σε οτιδήποτε ή 50 ή ακόμα και 1px, με κλάσματα px μετράνε της διαφορές. Αυτό που βλέπει ο κόσμος στα χαμηλά fps είναι ο μη συγχρονισμός με την οθόνη κάτι που ενοχλεί πολύ στο μάτι. Για τους παλιούς θυμηθείτε την amiga που είχε συχνότητα που συγχρονιζόταν με αυτήν της tv/οθόνης σε σχέση με atari ή άλλους της εποχής,εκεί μιλούσαμε για πολύ χαμηλά fps που φαινόταν όμως πολύ ομαλά γιατί ήταν συγχρονισμένα. Δηλαδη εσυ παιζεις σε 640x480? Δεν λεω καλη η αναλυση και StraCraft 1 φαινεται τζαματα εστω και οταν ειναι upscaled σε 1080p Aλλα οταν εχω μια οθονη με 2.3 εκ. πιξελ ακομα και τα idle animations (χαρακτηρας, φυλα που πεφτουν, σημαιες που κυμματιζουν και οτιδηποτε αλλο κινειται) κουνιουνται ολα πανω απο 100 πιξελ το δευτερολεπτο. Στην οθονη του λαπτοπ μου (1366x768) 100 πιξελ ειναι 2 εκατοστα. Σε μια 1080p ειναι το μισο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Δηλαδη εσυ παιζεις σε 640x480? Δεν λεω καλη η αναλυση και StraCraft 1 φαινεται τζαματα εστω και οταν ειναι upscaled σε 1080p Aλλα οταν εχω μια οθονη με 2.3 εκ. πιξελ ακομα και τα idle animations (χαρακτηρας, φυλα που πεφτουν, σημαιες που κυμματιζουν και οτιδηποτε αλλο κινειται) κουνιουνται ολα πανω απο 100 πιξελ το δευτερολεπτο. Στην οθονη του λαπτοπ μου (1366x768) 100 πιξελ ειναι 2 εκατοστα. Σε μια 1080p ειναι το μισο. Το δευτερόλεπτο όταν έχεις 24FPS έχει 24 καρέ.Αν κινηθεί κάτι 100px σε ένα δευτερόλεπτο τότε το κάθε καρέ από το άλλο έχει απόκλιση ~4 px... Όχι ότι έχει σχέση αυτό αφού,εκτός από την engine της bethdesda,η κίνηση/animation είναι ξεχωριστή από τα fps που έχεις,δεν κινείται ποιο γρήγορα ο κόσμος αν έχεις ψιλά fps ούτε ποιο αργά αν έχεις χαμηλά. (όσο παραμένεις πάνω από το όριο) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panoc Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Share Δημοσ. 7 Μαΐου 2017 Το δευτερόλεπτο όταν έχεις 24FPS έχει 24 καρέ.Αν κινηθεί κάτι 100px σε ένα δευτερόλεπτο τότε το κάθε καρέ από το άλλο έχει απόκλιση ~4 px... Όχι ότι έχει σχέση αυτό αφού,εκτός από την engine της bethdesda,η κίνηση/animation είναι ξεχωριστή από τα fps που έχεις,δεν κινείται ποιο γρήγορα ο κόσμος αν έχεις ψιλά fps ούτε ποιο αργά αν έχεις χαμηλά. (όσο παραμένεις πάνω από το όριο) Ακριβως, βαλε τωρα οτι ειδικα στα fps εχεις αντικειμενα που κινουνται απο τη μια μερια της οθονης στην αλλη σε 2" και κοιτα ποσα pixel πηδαει το καθε frame. Αποπροσανατολιζεις σκοπιμα τη κουβεντα, δεν εχει καμια σχεση αυτο, οπως και να γινεται rendering η κινηση, στην οθονη σου εμφανιζεται με βαση τα fps που σου στελνει η καρτα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις