pirmen56 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=0tfTZjugDeg Επιτέλους(και μπράβο του), ο σκωτσέζος αναγνωρίζει επίσημα αυτό που ξέρουν όλοι οι "μη θεωρητικοί" gamers. Δεν είναι σε όλη του τη διάρκεια ένα game το ίδιο cpu intensive. Στα πιο απαιτητικά σημεία φαίνονται οι διαφορές μεταξύ των cpu. Βλέπε 03:15 , 06:47 και 07:51 Εν τω μεταξύ βλέπουμε τις συγκριτικά χειρότερες επιδόσεις να τις βγάζουν οι ryzen σε dx12 ανεξαρτήτως παιχνιδιού και game engine. Το dx12, σημειωτέον, μοιράζει τη δουλειά περισσότερο ανάμεσα στα cores. Αν αυτό δεν σημαίνει κάτι για την αρχιτεκτονική τους, η οποία φαίνεται να απαιτεί ειδικό tweaking για να αποδώσει, τότε τι άλλο θα μπορούσε να φταίει ειδικά στο dx12; Επίσης σήμερα σε βίντεο που κάποιος φίλτατος είχε την καλοσύνη να βάλει τονίστηκε επιτέλους ότι όλα σχεδόν (μάλλον όλα) τα reviews που έχουν γίνει για τους Ryzen R7 (ένα κατεξοχήν "non gaming" cpu) σε games, έγιναν με nvidia κάρτες γραφικών...ακόμη και σε dx12...όταν μπήκαν στο παιχνίδι 2 480 σε crossfire είδαμε τι μπορεί να κάνει ένας R7 σε dx12...άρα δεν είναι μόνο cpu bottlenecks αυτές οι χαμηλές επιδόσεις σε αρκετά παιχνίδια...ίσως σε πάρα πολλές περιπτώσεις είναι gpu drivers bottleneck ή api bottleneck...είδαμε τα χάλια της nvidia σε dx12...αυτά για να βάλουμε και κάποια πράγματα σε σωστή διάσταση και να μην βιαζόμαστε να θάψουμε ένα καθόλα αξιόλογο και vfm προϊόν... Δεν πειράζει η χρήση nvidia καρτών για συγκριτικά σε dx11 ή dx12, εφόσον η κάρτα παραμένει η ίδια και για τις δύο cpu. Το γεγονός ότι οι nvidia κάρτες ρίχνουν τους ryzen σε επιδόσεις, φανερώνει και πάλι ιδιαιτερότητες της αρχιτεκτονικής ryzen. Γιατί με τους FX 8350 δεν άκουσα ποτέ για παρόμοια προβλήματα. Οι drivers της nvidia είναι multi-threaded και δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με τις μειωμένες επιδόσεις( ccx ίσως; ). Μιας και μιλάμε για non gaming cpu(το οποίο παραδόξως αγοράζεται από μη επαγγελματίες για να πορώνονται με cinebench), πρέπει να καταλάβουμε ότι το 3d rendering και το encoding δεν είναι οι μοναδικές επαγγελματικές εφαρμογές στον πλανήτη. Υπάρχουν ένα κάρο άλλες, που για διάφορους λόγους, τρέχουν σε ένα ή λίγα θρεντ για τις περισσότερες λειτουργίες τους(π.χ. Autocad, photoshop). Ιδιαίτερα το κομμάτι που ο επαγγελματίας απαιτεί real-time επιδόσεις. Γιατί το encoding, ας πούμε, γίνεται στο τέλος, όταν πας για διάλειμμα, ύπνο κτλ. αφού πρώτα έχουν περαστεί όλα τα φίλτρα, τα εφέ, τα transitions κτλ. Όταν κάνεις preview τη δουλειά σου REAL-TIME, χωρίς δυνατότητα να φύγεις από το pc, τρέχουν ένας συν κάτι ψιλά πυρήνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fallen4ngel Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Επιτέλους(και μπράβο του), ο σκωτσέζος αναγνωρίζει επίσημα αυτό που ξέρουν όλοι οι "μη θεωρητικοί" gamers. Δεν είναι σε όλη του τη διάρκεια ένα game το ίδιο cpu intensive. Στα πιο απαιτητικά σημεία φαίνονται οι διαφορές μεταξύ των cpu. Βλέπε 03:15 , 06:47 και 07:51 Εν τω μεταξύ βλέπουμε τις συγκριτικά χειρότερες επιδόσεις να τις βγάζουν οι ryzen σε dx12 ανεξαρτήτως παιχνιδιού και game engine. Το dx12, σημειωτέον, μοιράζει τη δουλειά περισσότερο ανάμεσα στα cores. Αν αυτό δεν σημαίνει κάτι για την αρχιτεκτονική τους, η οποία φαίνεται να απαιτεί ειδικό tweaking για να αποδώσει, τότε τι άλλο θα μπορούσε να φταίει ειδικά στο dx12; Δεν πειράζει η χρήση nvidia καρτών για συγκριτικά σε dx11 ή dx12, εφόσον η κάρτα παραμένει η ίδια και για τις δύο cpu. Το γεγονός ότι οι nvidia κάρτες ρίχνουν τους ryzen σε επιδόσεις, φανερώνει και πάλι ιδιαιτερότητες της αρχιτεκτονικής ryzen. Γιατί με τους FX 8350 δεν άκουσα ποτέ για παρόμοια προβλήματα. Οι drivers της nvidia είναι multi-threaded και δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με τις μειωμένες επιδόσεις( ccx ίσως; ). Μιας και μιλάμε για non gaming cpu(το οποίο παραδόξως αγοράζεται από μη επαγγελματίες για να πορώνονται με cinebench), πρέπει να καταλάβουμε ότι το 3d rendering και το encoding δεν είναι οι μοναδικές επαγγελματικές εφαρμογές στον πλανήτη. Υπάρχουν ένα κάρο άλλες, που για διάφορους λόγους, τρέχουν σε ένα ή λίγα θρεντ για τις περισσότερες λειτουργίες τους(π.χ. Autocad, photoshop). Ιδιαίτερα το κομμάτι που ο επαγγελματίας απαιτεί real-time επιδόσεις. Γιατί το encoding, ας πούμε, γίνεται στο τέλος, όταν πας για διάλειμμα, ύπνο κτλ. αφού πρώτα έχουν περαστεί όλα τα φίλτρα, τα εφέ, τα transitions κτλ. Όταν κάνεις preview τη δουλειά σου REAL-TIME, χωρίς δυνατότητα να φύγεις από το pc, τρέχουν ένας συν κάτι ψιλά πυρήνες. Ρε επιστήμονα αυτό θέλεις να καταλάβεις εσύ από όλο το video; Δεν πειράζει λέει αφού η GPU είναι ίδια.... Όχι βρε μόνο τα φασόλια πειράζουν!!!! Σοβαρά ή θα πρέπει να ξεχάσουμε ότι ξέρουμε ή και εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Ο Σκωτσέζος απλά έριξε διπλή τάπα αν δεν το κατάλαβες. Το βίντεο που υπάρχει παραπάνω το δείχνει ξεκάθαρα όχι ότι πέσαμε από τα σύννεφα, ειδικά εγώ είμαι ένας από τους πρώτους που έχω πει για το async αλλά κλασσικά πέρα βρέχει. Επίσης μιας και βιάζεσαι, το βίντεο είναι πριν το νεότερο agesa, τρέχει μνήμες με 2666 κτλπ κτλπ. Άιντε γράψε τώρα ένα σεντόνι να μας πεις για την ανωτερότητα των Intel και ότι το async δεν κάνει διαφορά... 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZELOMOTH Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Επιτέλους(και μπράβο του), ο σκωτσέζος αναγνωρίζει επίσημα αυτό που ξέρουν όλοι οι "μη θεωρητικοί" gamers. Δεν είναι σε όλη του τη διάρκεια ένα game το ίδιο cpu intensive. Στα πιο απαιτητικά σημεία φαίνονται οι διαφορές μεταξύ των cpu. Βλέπε 03:15 , 06:47 και 07:51 Εν τω μεταξύ βλέπουμε τις συγκριτικά χειρότερες επιδόσεις να τις βγάζουν οι ryzen σε dx12 ανεξαρτήτως παιχνιδιού και game engine. Το dx12, σημειωτέον, μοιράζει τη δουλειά περισσότερο ανάμεσα στα cores. Αν αυτό δεν σημαίνει κάτι για την αρχιτεκτονική τους, η οποία φαίνεται να απαιτεί ειδικό tweaking για να αποδώσει, τότε τι άλλο θα μπορούσε να φταίει ειδικά στο dx12; Δεν πειράζει η χρήση nvidia καρτών για συγκριτικά σε dx11 ή dx12, εφόσον η κάρτα παραμένει η ίδια και για τις δύο cpu. Το γεγονός ότι οι nvidia κάρτες ρίχνουν τους ryzen σε επιδόσεις, φανερώνει και πάλι ιδιαιτερότητες της αρχιτεκτονικής ryzen. Γιατί με τους FX 8350 δεν άκουσα ποτέ για παρόμοια προβλήματα. Οι drivers της nvidia είναι multi-threaded και δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με τις μειωμένες επιδόσεις( ccx ίσως; ). Μιας και μιλάμε για non gaming cpu(το οποίο παραδόξως αγοράζεται από μη επαγγελματίες για να πορώνονται με cinebench), πρέπει να καταλάβουμε ότι το 3d rendering και το encoding δεν είναι οι μοναδικές επαγγελματικές εφαρμογές στον πλανήτη. Υπάρχουν ένα κάρο άλλες, που για διάφορους λόγους, τρέχουν σε ένα ή λίγα θρεντ για τις περισσότερες λειτουργίες τους(π.χ. Autocad, photoshop). Ιδιαίτερα το κομμάτι που ο επαγγελματίας απαιτεί real-time επιδόσεις. Γιατί το encoding, ας πούμε, γίνεται στο τέλος, όταν πας για διάλειμμα, ύπνο κτλ. αφού πρώτα έχουν περαστεί όλα τα φίλτρα, τα εφέ, τα transitions κτλ. Όταν κάνεις preview τη δουλειά σου REAL-TIME, χωρίς δυνατότητα να φύγεις από το pc, τρέχουν ένας συν κάτι ψιλά πυρήνες. Επειδη αυτοι οι "διαφοροι λογοι" ειναι που μας φαγανε και κρατανε πισω και την εξελιξη και βολευονται πολλες πλευρες με αυτους (devs-intel) δεν μας κανεις μια αναλυση περι αυτου? Διοτι ετσι οπως παει αν ειχαμε μια cpu 2 cores στα 6 ghz και με kaby ipc, ε τοτε δεν χρειαζομασταν τιποτε αλλο και ολα θα παιζανε μουρλια! Πως το βλεπεις εσυ? Ποιοι ειναι αυτοι οι διαφοροι λογοι? Μηπως ειναι το οτι αφου δεν υπαρχει-ε ανταγωνισμος, βολευονται και οι 2 πλευρες ετσι αρα ουτε οι devs ταλαιπωρουνται(εργασιακα και οικονομικα) αλλα ουτε και η ιντελ αφου με το σταγονομετρικο της συστημα και παλι εχει ολο το πακετο στην τσεπουλα της? Και ολο αυτο σε βαρος του καταναλωτη αλλα και της εξελιξης!? Αφου φιλε μου σου αρεσει τοσο πολυ να αναλυεις τα πραγματα, γιατι δεν αναλυεις κι αυτο τοσον καιρο? Δεν εχετε πιασει καν το βασικο νοημα του οτι η amd πρεπει να πετυχει...Και οχι γιατι την αγαπαμε και μισουμε την ιντελ αλλα γιατι αγαπαμε εμας και την εξελιξη! Τωρα το οτι ξεκιναμε και χανομαστε στο ο,τι να΄ναι και στο αν κοιμομστε οταν γινεται το encoding η΄ κανουμε...παιδια... αυτο ειναι αλλο θεμα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Αρχικά, καλό είναι να μην συγκρίνουμε dual gpu με μονές κάρτες. Ενδέχεται να υπάρχει διαφορά στο core scaling. Το έχω δει σε άλλες ,παλιότερες, άσχετες με ryzen δοκιμές. Δεύτερον, ο σκωτσέζος δείχνει εμμέσως, αλλά δεν λέει ρητά, ότι σε dx11 οι drivers της amd φέρνουν κοντά κοντά τις δύο cpu. Όμως αν συγκρίνεις dx11 της πράσινης για τον 7700 με dx11 είτε της πράσινης, είτε της κόκκινης για τους ryzen βλέπεις μεγάλες διαφορές. Ο Σκωτσέζος δεν λέει επίσης ότι οι dx11 drivers της nvidia έχουν σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις με τους dx12 drivers της amd. Γιατί; Επειδη αυτοι οι "διαφοροι λογοι" ειναι που μας φαγανε και κρατανε πισω και την εξελιξη και βολευονται πολλες πλευρες με αυτους (devs-intel) δεν μας κανεις μια αναλυση περι αυτου? Διοτι ετσι οπως παει αν ειχαμε μια cpu 2 cores στα 6 ghz και με kaby ipc, ε τοτε δεν χρειαζομασταν τιποτε αλλο και ολα θα παιζανε μουρλια! Πως το βλεπεις εσυ? Ποιοι ειναι αυτοι οι διαφοροι λογοι? Μηπως ειναι το οτι αφου δεν υπαρχει-ε ανταγωνισμος, βολευονται και οι 2 πλευρες ετσι αρα ουτε οι devs ταλαιπωρουνται(εργασιακα και οικονομικα) αλλα ουτε και η ιντελ αφου με το σταγονομετρικο της συστημα και παλι εχει ολο το πακετο στην τσεπουλα της? Και ολο αυτο σε βαρος του καταναλωτη αλλα και της εξελιξης!? Αφου φιλε μου σου αρεσει τοσο πολυ να αναλυεις τα πραγματα, γιατι δεν αναλυεις κι αυτο τοσον καιρο? Δεν εχετε πιασει καν το βασικο νοημα του οτι η amd πρεπει να πετυχει...Και οχι γιατι την αγαπαμε και μισουμε την ιντελ αλλα γιατι αγαπαμε εμας και την εξελιξη! Τωρα το οτι ξεκιναμε και χανομαστε στο ο,τι να΄ναι και στο αν κοιμομστε οταν γινεται το encoding η΄ κανουμε...παιδια... αυτο ειναι αλλο θεμα... Ο βασικότερος λόγος είναι ότι κάποιες εργασίες δύσκολα σπάνε σε κομμάτια γιατί υπάρχουν πολλές εξαρτήσεις μεταξύ των εντολών που πρέπει να εκτελεστούν. Είναι καθαρά δυσκολίες στον προγραμματισμό. Δεν σε κρατάει πίσω η ίντελ, γιατί έχει και πολυπύρηνα μοντέλα και θα την συνέφερε να σε πάει στα 1.000€ αντί για τα 400€. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZELOMOTH Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Παω στο λογιστηριο να κανονισω το υπολοιπο μου κτλ κτλ κτλ...... Παραιτουμαι! 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Εγώ αυτό που βλέπω είναι confirmation bias εδώ μέσα (και αλλου) από τους κλασικούς Το ότι δεν έχει τις ίδιες επιδόσεις με Ryzen όπως έχει με Intel η Nvidia τώρα σε Dx12 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το hardware έχει "προβλήματα", όπως λέει και ο Sebbbi είναι λογικό η AMD να κάνει optimization στις δικες τις GPU με τις δικες τις CPU πριν βγούν. Η Nvidia προφανώς δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Δεν γίνεται όταν μας βολεύει ο Ryzen να είναι καινούργιος και να "θέλει optimization" και όταν δεν μας βολεύει να φταίει το hardware... Κρατήστε μια σταθερή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Μια απλή υπενθύμιση. Ο σκοπός ύπαρξης του dx12 είναι πρωτίστως η μείωση του cpu overhead. Για να κάνεις μιας αδύναμη cpu να έχει τα ίδια draw calls με μία πανίσχυρη cpu αφού μετά από μοιρασιά των draw calls σε όλα τα cores η gpu θα είναι στο τέλος η μπουκάλα. Δηλαδή, η ισοδυναμία ryzen-7700 σε dx12 παιχνίδια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα δύο cpu είναι ισοδύναμα. Σημαίνει ότι τα draw calls έπαψαν πια να είναι το πρόβλημα. Και στο ROTTR εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα. Μέσα στο game όμως υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορεί να κάνουν τη διαφορά και να είναι άσχετα με graphics API. Π.χ. η τεχνητή νοημοσύνη. Για να καταλάβει κάποιος μέχρι πόσα draw calls μπορεί να βγάλει μια cpu στο dx12 χωρίς ΠΟΤΕ να σε σταματήσει η gpu υπάρχει ένα ειδικό τεστάκι που μετράει draw calls σε dx12. Είναι αυτό εδώ: https://www.futuremark.com/pressreleases/compare-directx-12-mantle-and-directx-11-with-3dmark Μπορεί κάποιος να μας δείξει σύγκριση 7700-6900(λόγω ισοδυναμίας πυρήνων)-ryzen εδώ; Π.χ. Ας δούμε το guru 3d: http://www.guru3d.com/news-story/quick-test-futuremark-3dmark-v2-3-3663-vulkan-api-overhead-benchmarks.html Σύγκριση τεχνολογίας καθαρά, με ισοδυναμία πυρήνων. Πέρα από τιμολογιακές πολιτικές, οι οποίες αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη. 5960Χ @ 4,3 vs 1700 @ 4,1 Ο ένας haswell, ο άλλος, θεωρητικά, broadwell Με AMD FURY X κάρτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Όχι να μην γίνει σύγκριση με 7700/6900 σε αυτό το μαμημένο θέμα. Υπάρχει και το θέμα με τα benchmarks. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Και όμως συνέχεια γίνεται από τους άλλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZELOMOTH Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Και όμως συνέχεια γίνεται από τους άλλους. Μα εσυ εισαι με τους αλλους! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Eχω αρχισει να προσευχομαι για καναν admin τον τελευταιο καιρο..... Επισης, pirmen56, αναφερθηκες οτι με τα GPU της Nvidia δεν υπαρχει θεμα hardware. Εισαι απολυτος σωστος, κανενα θεμα hardware. https://www.youtube.com/embed/QBf2lvfKkxA Δεν πειράζει η χρήση nvidia καρτών για συγκριτικά σε dx11 ή dx12, εφόσον η κάρτα παραμένει η ίδια και για τις δύο cpu. Το γεγονός ότι οι nvidia κάρτες ρίχνουν τους ryzen σε επιδόσεις, φανερώνει και πάλι ιδιαιτερότητες της αρχιτεκτονικής ryzen. Γιατί με τους FX 8350 δεν άκουσα ποτέ για παρόμοια προβλήματα. Οι drivers της nvidia είναι multi-threaded και δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με τις μειωμένες επιδόσεις( ccx ίσως; ). Υπαρχει ομως θεμα software/drivers. Εαν δεις το παραπανω video, θα παρατηρησεις στο The Division γυρω στα 40-50 fps διαφορα απο DX 12 Nvidia με DX 12 ΑΜD. Aυτο αμα δεν σου λεει κατι, εγω δεν μπορω να πω τιποτα παραπανω. Μην ξεχνας οτι οι FX ηταν το τελευταιο "μεγαλο CPU" που εβγαλε η AMD, εχει γινει optimize. Εδω εχεις καινουργια πλατφορμα, η οποια συναγωνιζεται την Intel στις επιδοσεις gaming. Λογικο μου φαινεται να μην εχει γινει optimize για τα καινουργια CPU. (ANTE ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΩΛΟ-EMBED, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ......... ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UsualSuspect__ Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εμένα με έχει πιάσει μια περίεργη φαγούρα στα χέρια και είμαι έτοιμος για προ παραγγελίες κτλ :/ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ZELOMOTH Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά εμένα με έχει πιάσει μια περίεργη φαγούρα στα χέρια και είμαι έτοιμος για προ παραγγελίες κτλ :/ Ξυσε τα και συνεχισε να περιμενεις.. Αν συνεχιστει η φαγουρα βαλε τα σε ζεστο νερο...Υπομονη..... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Μια απλή υπενθύμιση. Ο σκοπός ύπαρξης του dx12 είναι πρωτίστως η μείωση του cpu overhead. Για να κάνεις μιας αδύναμη cpu να έχει τα ίδια draw calls με μία πανίσχυρη cpu αφού μετά από μοιρασιά των draw calls σε όλα τα cores η gpu θα είναι στο τέλος η μπουκάλα. Δηλαδή, η ισοδυναμία ryzen-7700 σε dx12 παιχνίδια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα δύο cpu είναι ισοδύναμα. Σημαίνει ότι τα draw calls έπαψαν πια να είναι το πρόβλημα. Και στο ROTTR εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα. Μέσα στο game όμως υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορεί να κάνουν τη διαφορά και να είναι άσχετα με graphics API. Π.χ. η τεχνητή νοημοσύνη. Γιατί τότε στο Vulkan που πρακτικά κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά (low level API) δεν έχει πρόβλημα η Nvidia με Ryzen? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nick0lis Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΥΦΗ GPU ΤΩΝ RYZEN! 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις