Thanos1972 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 φλάντζα 190;πόσα καράτια; φανταζομαι μαζι με μηχανουργειο.αλλα και παλι πολλα ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 μηχανουργειο πηγε η κεφαλη για το κολλημα του ραγισματος και το πλανισμα,στα 170 ευρω.οταν γραφει 190 για φλαντζα,γραφει για το ανταλακτικο,διοτι τα εργατικα ειναι στο 200 ευρω . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Expertr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Ε απλα η εργασια ηταν 390... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sstratos Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Κεφαλάρι μπηκε "καινούργιο" γιατι το παλιό ήταν ραγισμένο μεχρι κάτω. Μονο 50 πήρε το ρεκτιφιέ για πλανάρισμα. Παντως η επισημη αιτία καψιματος της φλάντζας ήταν οτι καποια στιγμή εμεινε το αυτοκινητο χωρις νερά ή λάδια , ραγισε το καπάκι και εκαψε την φλάντζα. Βεβαια νερα/λαδια τα κοιταγα συνεχεια γιατι ειχαμε ξαναλλαξει φλαντζα πριν 8-9 μηνες Ο Θεός και η ψυχή τους (των μαστόρων) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Το περίεργο ειναι οτι ο δείκτης θερμοκρασίας ειναι ακούνητος στην μέση , και τα βερμπιλατερ δεν ανάβουν ποτέ. Καθόλου περίεργο. Ο αισθητήρας που δίνει σήμα στον δείκτη θερμοκρασίας μετράει τη θερμοκρασία νερού, αν στο σημείο που βρίσκεται δεν υπάρχει νερό αλλά ατμός είναι λογικό να μην μετράει σωστά. Ομοίως και τα βεντιλατέρ. Κεφαλάρι μπηκε "καινούργιο" γιατι το παλιό ήταν ραγισμένο μεχρι κάτω. Μονο 50 πήρε το ρεκτιφιέ για πλανάρισμα. Παντως η επισημη αιτία καψιματος της φλάντζας ήταν οτι καποια στιγμή εμεινε το αυτοκινητο χωρις νερά ή λάδια , ραγισε το καπάκι και εκαψε την φλάντζα. Βεβαια νερα/λαδια τα κοιταγα συνεχεια γιατι ειχαμε ξαναλλαξει φλαντζα πριν 8-9 μηνες Ο Θεός και η ψυχή τους (των μαστόρων) Πιο σωστό θα ήταν αν σου έλεγε πως η φλάντζα "άρπαξε" κάποια στιγμή στο παρελθόν λόγω υψηλής θερμοκρασίας κινητήρα, πως πριν 1-2 βδομάδες βγήκε το πρόβλημα στην επιφάνεια. Το ρήγμα σίγουρα μα σίγουρα έγινε τις τελευταίες 1-2 βδομάδες. Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα ξανά δημιουργήθηκε πριν 8-9 μήνες, αμέσως μετά από τη στιγμή που βγήκε από το συνεργείο, και αυτό λόγω βουλωμένου ψυγείου. Είναι πολύ συνηθισμένο να καίγεται η φλάντζα και το πρόβλημα να βγαίνει στην επιφάνεια μήνες μετά, στο μεταξύ ούτε διάγνωση καλά καλά δεν μπορεί να γίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα