Προς το περιεχόμενο

Φούσκωμα νερών και ντουμάνι !


sstratos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Ανοίγω καινουργιο θέμα ενω βρηκα 1-2 περιπου παρόμοια , γιατι θα μιλησουμε για διαφορετικό αυτοκίνητο. 

Εχουμε ενα hundai sonata 1998 με 300.000 χλμ (ναι πήγαμε παντού με αυτό!). Πρίν απο 1 χρόνο περίπου ισως λιγότερο , φουσκωνε τα νερά και τα εξάτμιζε απο την υπερχείλιση του παγουριου διπλα στο ψυγείο.

Διάγνωση : φλάντζα κεφαλής , αλλάξαμε 300 ευρώ , μετα απο 2 μερες παλι τα ίδια , βάλαμε καινούργιο ψυγείο γιατι "ηταν και αυτό βουλωμένο" :mad:  , τέλος παντων μια 500 την δώσαμε με κατι κολάρα κτλ κτλ.

Απο τότε ολα κομπλέ. Εχει τις τελευταίες 1-2 εβδομάδες που φουσκώνε παλι τα νερά και τα βγάζει ατμό απο την υπερχειλιση του ψυγείου (φωτο 1). Ιδίως οταν μεινει σταματημενο σε φανάρι ακούγεται τα υγρά που βράζουν !!

Το περίεργο ειναι οτι ο δείκτης θερμοκρασίας ειναι ακούνητος στην μέση , και τα βερμπιλατερ δεν ανάβουν ποτέ. Ενω το ζόρισα να ζεσταθει η μηχανή , ο ανεμηστηρας ακουνητος. Δοκίμασα να τον κουνήσω με το χέρι για να δω εαν εχει κολλήσει αλλα γυρισε χαλαρά. Επίσης απο την εξάτμιση βγαίνει ντουμάνι-ομίχλη !!!

Εκανα ερωτηση στο συνεργείο μου και μου ειπε κατευθειαν φλαντζα - 350Ε.....

Τα λάδια και τα νερά ομως ειναι καθαρά ! Δεν εχουν ουτε μαγιονέζα ουτε τιποτα....

Καμιά ιδέα να γλιτώσουμε τα 400 πάλι ???? 

post-52586-0-54463100-1488643091_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά δεν έγινε σωστά το πλανάρισμα στην κεφαλή και σου έκαψε την φλάντζα.

Ρίξε μιά ματιά και στον θερμοστάτη μήπως έχει κολλήσει και δεν κυκλοφορούν τα νερά.

Το 200 άρι ΔΕΝ το γλυτώνεις και κατά την γνώμη μου ΜΗΝ το (ξανα)πας στον ίδιο μηχανικό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν δεν ειχε γίνει σωστό πλανάρισμα ομως δεν θα ειχαμε συμπτώματα απο τον πρώτο καιρό ?? Εχουν περάσει μήνες απο την επισκευή (σχεδόν ενας χρόνος).

Ενας φιλος μου ειπε οτι ο δεικτης δεν κουνιέται γιατι θελει φουσκα θερμοκρασίας, εαν ειναι θερμοστατης , μπορω να κανω ενα απλο τεστ. Γεμιζω μεχρι επανω το ψυγειο νερό και βαζω εμπρος την μηχανή. Το αφήνω στο ρελαντί για 1-2 λεπτά και μετά δινω γκάζια απο την ντίζα του γκαζιου στον κινητήρα. Εαν δουλεύει ο θερμοστάτης , θα πάρει μπρός και θα κατέβει η σταθμη των νερών και θα μπορω να συμπληρωσω και άλλα.

Εγω το έκανα αυτό , αλλα αντι να πεσει η στάθμη αυτά αρχιζαν και ξεχείλειζαν απο την ταπα του ψυγείο (που την ειχα ανοιχτή). Μεχρι σε σημείο να γίνει σιντριβάνι !!!!!!!!!!! το βερμπιλαντέρ εμεινε σβηστό.

Γιατί εγινε αυτό ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντλία ψυκτικού?

 

Αλλά θα είχες και θέματα θρμοκρασίας. Αυτό με τους καπνούς πάντως δυστυχώς σε φλάτζα δείχνει. Ίσως και ελατήρια πιστονιού, το οποίο δεν έχει σχέση με το ψυκτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To να μην δουλευει το βεντιλατερ ειναι θεμα, αμα ανεβασε θερμοκρασια εκαψε φλατζες. Μπορει απο εκει να ξεκινησε το προβλημα ή απο θερμοστατες.Γενικα πρεπει να τα βαλεις κατω και να ακοπουθησεις προσεκτικα βηματα για να μην σου βγει παραπανω η επισκευες απο την αξια του αυτοκινητου. Εγω θα ξηλωνα βεντιλατερ -θερμοστατες να τα δοκιμασει ενας ηλεκτρολογος οτι δουλευουν σωστα και λογικα πας και για καινουρια φλατζα κεφαλης. Επισης στο ψυγειο πρεπει να εχεις παραφου-οτι προτεινει ο κατασκευαστης και να το αλλαζεις ανα 2-4 χρονια. Αν τοσα χρονια δεν κανατε σωστη συντηρηση τωρα ηρθε η ωρα να βγαλει ολα τα θεματα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν δεν ειχε γίνει σωστό πλανάρισμα ομως δεν θα ειχαμε συμπτώματα απο τον πρώτο καιρό ?? Εχουν περάσει μήνες απο την επισκευή (σχεδόν ενας χρόνος).

Ενας φιλος μου ειπε οτι ο δεικτης δεν κουνιέται γιατι θελει φουσκα θερμοκρασίας, εαν ειναι θερμοστατης , μπορω να κανω ενα απλο τεστ. Γεμιζω μεχρι επανω το ψυγειο νερό και βαζω εμπρος την μηχανή. Το αφήνω στο ρελαντί για 1-2 λεπτά και μετά δινω γκάζια απο την ντίζα του γκαζιου στον κινητήρα. Εαν δουλεύει ο θερμοστάτης , θα πάρει μπρός και θα κατέβει η σταθμη των νερών και θα μπορω να συμπληρωσω και άλλα.

Εγω το έκανα αυτό , αλλα αντι να πεσει η στάθμη αυτά αρχιζαν και ξεχείλειζαν απο την ταπα του ψυγείο (που την ειχα ανοιχτή). Μεχρι σε σημείο να γίνει σιντριβάνι !!!!!!!!!!! το βερμπιλαντέρ εμεινε σβηστό.

Γιατί εγινε αυτό ??

 

Για να δεις αν ανοιγει ή αν ειναι κολλημενος ο θερμοστατης,οταν ειναι ζεστο το αυτοκινητο,πιασε το πανω κολαρο (ψυγειου) και το κατω και δες αν εχουν την ιδια περιπου θερμοκρασια.Αν εχουν την ιδια,ο θερμοστατης ανοιγει κανονικα.Αν το ενα ειναι καυτο και το αλλλο χλιαρο προς κρυο,τοτε εχει κολλημενο θερμοστατη.Για το ντουμανι που λες,τι χρωμα εχει ο καπνος?Μαυρο,μπλε ή ασπρο?

 

Επισης το οτι το εκανες επισκευη φλαντζα κεφαλης δεν λεει κατι.Αν εχει ψωριασει το μπλοκ,οσες φορες και να αλλαξεις φλαντζα και να πλανισεις καπακι,μια ζωη το ιδιο προβλημα θα εχεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον,χαλασμενη φουσκα,ή η ασφαλεια του ανεμνηστηρα ή ο ανεμνηστηρας, εκανε την πρωταρχικη ζημια,και συνεχιζει να κανει ζημια.ο καπνος δειχνεις φθορα λογω υψηλης θερμοκρασιας,ειτε σε ελατηρια βαλβιδων ειτε μπιστονιων.σεν αναλογη περιπτωση,δεν καταλαβα οτι εσκασε κολαρο και αδειασε νερα,μεχρι να δω τον καπνο.αφου λυθηκε ολακερο το μοτερ,πλανισμα κεφαλης,ελεγχος μπιστονιων ,ελατηριων,βαλβιδων,ελεγχος για ραγισμα κεφαλης ή μπλοκ,αντλια λαδιου και νερου,το εδεσα και το ξακινησα.μετα μισαωρο στο ραλαντι,ακομη δεν ειχε ανοιξει βεντιλατερ.αν δεν το ελεγχα,ολακερη η προηγουμενη εργασια,θα επαναλαμβανοταν,για ενα παπαρακι των 10 ευρω.,την φουσκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι οπως τα λες για φλατζα ακουγεται.Αλλα επειδη αλλαξες προσφατα ισως ειναι ριγμα στο καπακι..
Το βεντιλατερ ουτε προκαιται να παρει αφου φουσκωνει τα νερα και το κυκλωμα γεμιζει αερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το ντουμανι που λες,τι χρωμα εχει ο καπνος?Μαυρο,μπλε ή ασπρο?

 

Επισης το οτι το εκανες επισκευη φλαντζα κεφαλης δεν λεει κατι.Αν εχει ψωριασει το μπλοκ,οσες φορες και να αλλαξεις φλαντζα και να πλανισεις καπακι,μια ζωη το ιδιο προβλημα θα εχεις.

 

Ασπρος ειναι ο καπνός, πολυ ποιο εντονος οταν ειναι σταματημένο τα αυτοκινητό. Τι εννοείς εαν εχει " ψωριασει" ?  :huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Man μου μπορούμε να κάνουμε πολλές υποθέσεις. Πιστεύω υπάρχει ένα θέμα στη μηχανή και καίει νερό γιαυτό και η ομίχλη πίσω όπως αναφέρεις. Για κάποιο λόγο λόγο ανεβάζεις θερμοκρασία και ξανακαηκε η φλάντζα. Αυτό βέβαια είναι το αποτέλεσμα έστω και να την ξανά αλλάξεις αν δεν γνωρίζεις την αιτία θα κάνεις κυκλο.

 

Θα σου πρότεινα κάποιο καλό μηχανικό έμπειρο μπας και ανακαλύψει τπτ.

 

Βέβαια δειλά δειλά νομίζω ξεκινά να ψάχνεις νέο όχημα, θεωρώ πρακτικά δεν αξίζει να σκας πεντακοσαρια για χιουξται με 300πλας χιλιόμετρα όσο συναισθηματική αξίας και να έχει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδιά , πηρα το αυτοκίνητο , ειχε καμμένη φλάντζα και ραγισμένο κεφαλάρι μεχρι πάτο! Φαινόταν η ρωγμή και με το μάτι μολις το έβγαλε...

φλάντζα 190

κεφαλαρι 170

αντιψηκτικά + λαδια καινούργια 45

εργατικά 200

συνολο 600 ευρώ  :wacko:  :blink:  πραγματικά ζαλίστηκα οταν μου το είπε...

Εγινε και ελεγχος σε θερμοστάτες/ασφαλειες/φουσκα θερμοκρασίας/βερμπιλατέρ/ψυγειο εαν ειναι βουλωμένο , ολα ήταν κομπλέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...