Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρει κανείς μηχανουργείο που να φτιάχνει τέτοια πράγματα;

 

heat-exchanger-copper-tube-coil.jpg

 

Σαν το πάνω δεξιά απλά να έχει πιο μεγάλη διάμετρο η χαλκοσωλήνα;

Δημοσ.

Υπάρχουν αρκετοί υδραυλικοί που κάνουν τέτοια δουλειά. Αυτοί που ασχολούνται με θέρμανση έχουν αρκετά εργαλεία για χαλκοσωλήνες. Γιατί δε ρωτάς εκεί πρώτα;

Δημοσ.

Υπάρχουν αρκετοί υδραυλικοί που κάνουν τέτοια δουλειά. Αυτοί που ασχολούνται με θέρμανση έχουν αρκετά εργαλεία για χαλκοσωλήνες. Γιατί δε ρωτάς εκεί πρώτα;

 

Κοίτα επειδή μένω επαρχία και ξέρω τι κάνουν εδώ γι αυτό ρωτάω αν υπάρχει καμια εταιρία που ασχολείται με τέτοια υλικά. Πχ ξέρω τον Καλπάκη που φτιάχνει custom αντιστάσεις. Αν υπάρχει και κάποιος Αθήνα ή Θεσσαλονίκη πχ που φτιάχνει τέτοια ακόμη καλύτερα.

Δημοσ.

ειναι κάτι που και ενας ψυκτικος στο επαλ μπορει να σου φτιάξει... νομιζω οτι όπου και να πας θα στο κάνουν... ισως καλύτερα σε ψυκτικό παρα σε υδραυλικό βεβαια.

Απο περιέργεια μιας και το ανοιξες στο Auto-Moto για τι χρήση το θες;

Δημοσ.

ειδικα για χαλκο,χωρις κολλησεις,και μεχρι 8 χιλιοστα διαμετρο,αδικα θα πληρωσεις τεχνιτη.αν θες μονο σπειρες,σε 6-8mm,μπορεις και μονος σου ,με ελατηρια καμψης

http://www.kotsovos.gr/index.php/main/product/457/ελατηρια-καμψης-σωληνων-εσωτερικα-εξωτερικα

 

αν θελεις πολλες σπειρες,με συγκεκριμενες διαστασεις και μικρη ακτινα,μπορεις να απευθυνθεις σε κατασκευαστες ψυγειων αυτοκινητου.αν δεν πεις για ποια χρηση το θελεις,μπορω να γραφω μεχρι αυριο για εφαρμογη και επαγγελμα. ενα μηχανουργειο μπρορει να κανει τα παντα,αλλα ειναι πλεον λιγα ,και δεν ασχολουνται ευκολα-φθηνα με τετοιες κατασκευες.οταν μειωθουν περισοτερο,εκει να δεις ποσο θα χρεωνουν την ωρα.

Δημοσ.

ειδικα για χαλκο,χωρις κολλησεις,και μεχρι 8 χιλιοστα διαμετρο,αδικα θα πληρωσεις τεχνιτη.αν θες μονο σπειρες,σε 6-8mm,μπορεις και μονος σου ,με ελατηρια καμψης

http://www.kotsovos.gr/index.php/main/product/457/ελατηρια-καμψης-σωληνων-εσωτερικα-εξωτερικα

 

αν θελεις πολλες σπειρες,με συγκεκριμενες διαστασεις και μικρη ακτινα,μπορεις να απευθυνθεις σε κατασκευαστες ψυγειων αυτοκινητου.αν δεν πεις για ποια χρηση το θελεις,μπορω να γραφω μεχρι αυριο για εφαρμογη και επαγγελμα. ενα μηχανουργειο μπρορει να κανει τα παντα,αλλα ειναι πλεον λιγα ,και δεν ασχολουνται ευκολα-φθηνα με τετοιες κατασκευες.οταν μειωθουν περισοτερο,εκει να δεις ποσο θα χρεωνουν την ωρα.

 

Με ενδιαφέρει για 18mm διάμετρο σωλήνα, ή στο πλακέ που είναι πάνω δεξιά , ή αν γίνεται σαν το μεσαίο κάτω με τις πτυχώσεις και διάμετρο σπείρας περίπου Φ=400 δηλαδή 40 εκατοστά και ύψος σπείρας περίπου 30 εκατοστά. Η χρήση θα είναι σαν εναλλάκτης θερμότητας, βυθισμένο μέσα σε άφλεκτο έλαιο σιλικόνης. Ζεστό θα είναι το λάδι, κρύο θα έρχεται το νερό μες το σωλήνα και θα φεύγει ζεστό, με εξαναγκασμένη κυκλοφορία (κυκλοφορητής).

Δημοσ.

Αυτό που θέλεις να κάνεις ( εναλλακτη θερμότητας) είναι πολύ εύκολο να το κάνεις με ευκαμπτο σωλήνα χαλκού σε όποια μορφή το θέλεις (σχεδόν)... Αν θέλεις γράψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το που θέλεις να το χρησιμοποιήσεις και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσει το λάδι ώστε να έχω μια καλύτερη εικόνα και να μπορέσω να σου πω λεπτομέρειες και εγώ τι πρέπει να προσέξεις και αν θα έχεις καλή απόδοση (για παράδειγμα με εναλλακτη που έχει φ18 σωλήνα μπορείς να ζεσταίνεις το πολύ 4000 -6000 θερμίδες και όχι γρήγορα λόγο του μικρού όγκου νερού που θα υπάρχει μέσα στον εναλλακτη) 4000 θερμίδες είναι περίπου 2 μεσαίου μεγέθους καλοριφέρ ή 1 μεγάλο

Δημοσ.

Αυτό που θέλεις να κάνεις ( εναλλακτη θερμότητας) είναι πολύ εύκολο να το κάνεις με ευκαμπτο σωλήνα χαλκού σε όποια μορφή το θέλεις (σχεδόν)... Αν θέλεις γράψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το που θέλεις να το χρησιμοποιήσεις και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσει το λάδι ώστε να έχω μια καλύτερη εικόνα και να μπορέσω να σου πω λεπτομέρειες και εγώ τι πρέπει να προσέξεις και αν θα έχεις καλή απόδοση (για παράδειγμα με εναλλακτη που έχει φ18 σωλήνα μπορείς να ζεσταίνεις το πολύ 4000 -6000 θερμίδες και όχι γρήγορα λόγο του μικρού όγκου νερού που θα υπάρχει μέσα στον εναλλακτη) 4000 θερμίδες είναι περίπου 2 μεσαίου μεγέθους καλοριφέρ ή 1 μεγάλο

 

Το λάδι θα φθάνει 80 βαθμούς 90 max. Το σύστημα θα θερμαίνεται εξ' απαγωγής από καυστήρα ελαίου, πρέπει να στο ζωγραφίσω για να γίνω κατανοητός. Τον εύκαμπτο ξέρω να τον φτιάξω και εγώ γεμίζοντας με αμμο, τάπωμα και στρίβουμε γύρω από έναν σωλήνα. Ο εύκαμπτος όμως δε θα είναι πολύ περιορισμένη η ροή για να τροφοδοτήσει ένα σύστημα με 3-4 μεσαία σώματα;

Δημοσ.

Ο ευκαμπτος με την απλή χαλκοσωλήνα σε βεργες δεν έχει μεγάλη διαφορά (είναι απλά λίγο ποιο παχύ το τοίχομα του ευκαμπτου) θα τα ζεσταίνει τα καλοριφέρ το θέμα είναι ότι δεν θα μπορεί να τα ζεσταίνει γρήγορα (εσύ δηλαδή θερμίδες έχεις αρκετές από την θερμοκρασία του λαδιού το θέμα είναι ότι ο εναλακτης που θέλεις να φτιάξεις θα έχει πολύ μικρή ποσότητα νερού μέσα οπότε δεν θα έχει γρήγορη απόδοση στα καλοριφέρ ( για παράδειγμα υποθετικά μιλώντας ένα καλοριφέρ έχει μέσα 40 λίτρα νερού ενώ ο εναλακτης μπορεί να φτάσει τα 10 λίτρα) κάπως έτσι δουλεύουν οι μονάδες αερίου που βλέπεις σε μπαλκόνια αλλά έκει οι θερμοκρασίες γύρω από τον εναλακτη δεν είναι μέχρι 90 βαθμούς αλλά φτάνουν 300-450 βαθμούς ώστε η μικρή μεν ποσότητα νερού που υπάρχει να ζεσταίνεται συνέχεια.

 

Τώρα στην περίπτωση σου ναι θα ζεσταίνουν τα καλοριφέρ απλά μην περιμένεις να ζεσταίνουν γρήγορα θα αργούν αρκετά.

 

Αν αποφασίσεις να το κάνεις αυτό που σκέφτεσαι καλύτερα να αφήσεις την σύνδεση στο σύστημα σε έναν υδραυλικό γιατί χρειάζεται σχεδόν ότι χρειάζεται και ένας λεβητας (περιφερειακά) και ο κυκλοφορητης σου λόγο τις μικρής ποσότητας νερού μέσα στον εναλλακτη θα πρέπει να ξεκινάει από πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.

Δημοσ.

αν το ελαιο θα ζεσταινεται ουτως η αλλεως ό,τι αποδοση και να εχει,κερδος ειναι.εκμεταλευεται την υπαρχουσα θερμοκρασια η οποια αλλιως θα πηγαινε χαραμι.η ζημια θα ειναι αν ο εναλλακτης θα ειναι μακρια απο τα σωματα,διοτι θα πρεπει να ζεσταινει το νερο της διαδρομης,παρα τα σωματα,τα οποια εχουν περιπου 20 λιτρα χωριτηκοτητα το διστηλο 0.9χ0.8.η δε σωληνωση χαλκου,εχει καλη αγωγιμοτητα και θα ζεσταινεται αρκετα γρηγορα.

Δημοσ.

Κοίτα επειδή μένω επαρχία και ξέρω τι κάνουν εδώ γι αυτό ρωτάω αν υπάρχει καμια εταιρία που ασχολείται με τέτοια υλικά. Πχ ξέρω τον Καλπάκη Κλαπάκη που φτιάχνει custom αντιστάσεις. Αν υπάρχει και κάποιος Αθήνα ή Θεσσαλονίκη πχ που φτιάχνει τέτοια ακόμη καλύτερα.

 

Το διόρθωσα όχι για να το παίξω ξερόλας αλλά απλά μήπως μελλοντικά φανεί χρήσιμο σε κάποιον που θα ψάχνεται

  • Like 1
Δημοσ.

αν το ελαιο θα ζεσταινεται ουτως η αλλεως ό,τι αποδοση και να εχει,κερδος ειναι.εκμεταλευεται την υπαρχουσα θερμοκρασια η οποια αλλιως θα πηγαινε χαραμι.η ζημια θα ειναι αν ο εναλλακτης θα ειναι μακρια απο τα σωματα,διοτι θα πρεπει να ζεσταινει το νερο της διαδρομης,παρα τα σωματα,τα οποια εχουν περιπου 20 λιτρα χωριτηκοτητα το διστηλο 0.9χ0.8.η δε σωληνωση χαλκου,εχει καλη αγωγιμοτητα και θα ζεσταινεται αρκετα γρηγορα.

Καλά δεν είναι τόσο μπακαλιστικα όλα όπως τα περιγράφεις...

Ας πούμε ότι το νερό απορροφαει μέσω του εναλακτη την θερμότητα από το λάδι αυτό σημαίνει αυτόματος ότι η θερμοκρασία του λαδιού θα πέφτει και εδώ έχουμε τώρα καινούργιο ερώτημα : το λάδι που αυτομάτως χάνει θερμοκρασία πόσο γρήγορα μπορεί να την αναπληρωσει? Αν ξαναζεσταθει άμεσα τότε κάτι κάνουμε αν όμως αργεί να αυξηθεί πάλι η θερμοκρασία δεν αξίζει το εγχείρημα γιατί δεν θα αποδίδει... Και μετά υπάρχει και άλλο θέμα... Αυτό το λάδι από τι ζεσταίνεται? Και για ποιο λόγο? Σε συμφέρει να το κρυώνεις για να ζεσταίνεις τα καλοριφέρ ή μετά αφού το κρυώνεις πρέπει να ξαναζεσταθει με αντιστάσεις ή λεβητα? Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω το ζήτημα είναι να γλιτώσεις λεφτά όχι απλά αντί να τα πληρώνεις κατευθείαν για θέρμανση να τα πληρώσεις για να ξαναζεσταθει το λάδι...

Δημοσ.

Είχα σκεφθεί στην αρχή να βάλω τον εναλλάκτη μέσα στο δευτερέυων θάλαμο καύσης του "λέβητα", εκεί που σταματάει η φλόγα δηλαδή και αρχίζουν τα καυσαέρια, επειδή δεν έχω τρόπο για να κάνω σπείρα με τόσο χοντρό σωλήνα, σκέφθηκα να φτιάξω με γωνιές (4 γωνιές μια σπείρα δηλαδή, εννοείται με κόλληση κ φλόγιστρο.Μετά υπάρχει το πρόβλημα της κόλλησης, αν μέσα εκεί φτάνει 400 βαθμούς θα λιώσουν όλα, έπειτα πήγα παρακάτω κ σκέφτηκα την τοποθέτηση ενός δοχείου μέσα στο λέβητα, με άμμο ή περλίτη κι εκει μέσα να βρίσκεται ο εναλλάκτης ουτως ώστε και να αργεί να ζεσταθεί, κ να κρατάει και ζέστη στο σώμα της άμμου όταν σβήνει η φλόγα. Το ακύρωσα προς το παρών μέχρι να βρώ δοχείο μεγαλύτερο από θερμοσίφωνα να χωράει μέσα το άλλο. Γι αυτό δουλεύω την εναλλακτική των 2 ξεχωριστών δοχείων το ένα πάνω από το άλλο. Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ, brainstorming κάνουμε για πληροφορίες ενός DIY project. Μακάρι να ήξερα CAD να ζωγραφίσω σπείρες κτλ και να τις στείλω παραγγελία. Το μόνο που έχω κάνει είναι σκαριφήματα, κολλήσεις και συλλογή των κατάλληλων υλικών.

Δημοσ.

το θεμα ειναι οτι δεν δινεις ινφο.θελεις να κανεις ειδος λεβητα?δλδ θα ζεσταινεις το ελαιο για να ζεστανεις το νερο μεσα στην σπειρα?αν ναι,γιατι δεν ζεσταινεις απευθειας το νερο,με σουληνα μαυρου σιδηρου?και πιο φθηνο,και πιο ανθεκτικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι βρε Ντολυ σορρυ που δεν ειμαι σαφής αυτό θέλω να κάνω! Αν βρω μεγαλύτερο δοχείο να βάλω σωλήνα μαύρου σιδήρου; θα κάνω σπείρα με γωνιες; πως; Λοιπόν θα κάνω ενα σκαρίφημα τώρα το μεσημέρι και θα το ποσταρω αργότερα για να καταλάβουμε όλοι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...