marios_p_89 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Καλησπέρα και καλό μήνα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μια αίτηση φορητότητας στον ΟΤΕ για σταθερό και ίντερνετ και ήθελα όποια βοήθεια είναι δυνατή. Τρίτη 28 Φεβρουαρίου σε κατάστημα Γερμανό στην Κέρκυρα ξεκίνησα ένα αίτημα φορητότητας για μετάβαση από Wind στο δίκτυο της Cosmote για σταθερό και ίντερνετ. Το τηλέφωνο είναι στο όνομα της αδερφής μου και ξεκίνησα εγώ τη διαδικασία με ταυτότητα και την αίτηση με τον υπάλληλο, με σκοπό να μπορέσει αυτή να πάει κάποια άλλη στιγμή να υπογράψει τα συμβόλαια επειδή δεν μπορούσε εκείνη τη μέρα λόγω εργασίας και θέλαμε να προλάβουμε την προσφορά του Φεβρουαρίου όπως και μας πρότεινε και ο υπάλληλος. Εκεί βγήκε μια φωτοτυπία της ταυτότητας της, συμπληρωθήκαν αυτά τα στοιχεία σε μια αίτηση και τίποτε περισσότερο. Ούτε συμβόλαιο υπήρξε, ούτε υπογραφή υπήρξε, ούτε εξοπλισμός ή κάποιο χαρτί δεν παραλήφθηκε. Πέμπτη 2 Μαρτίου το πρωί μου έρχεται ένα sms από την Cosmote ότι το αίτημα μου επεξεργάζεται. Μας καλούν από τη Wind και μας κάνουν πολύ καλύτερη αντιπρόταση για να παραμείνουμε στο δίκτυο τους την οποία και αποδεχόμαστε. Καλώ απευθείας στο 13888 για να ζητήσω ακύρωση του αιτήματος φορητότητας και αφού μου το έκλεισαν 2 φορές όταν τους έλεγα το λόγο για τον οποίο καλούσα, η τρίτη υπάλληλος με ενημέρωσε ότι για να ακυρώσω το αίτημα πρέπει να πάω στο κατάστημα όπου και έκανα την αρχική αίτηση. Κάποια στιγμή το απόγευμα μου έρχεται sms και πάλι από την Cosmote όπου με ενημερώνουν ότι το αίτημα μου έγινε δεκτό και είναι σε εξέλιξη. Σήμερα, Παρασκευή 3 Μαρτίου στο κατάστημα Γερμανού μας λένε ότι χθες το βράδυ αργά ολοκληρώθηκε η διαδικασία και πρέπει να πάρουμε τον εξοπλισμό για να συνδεθούμε στο ίντερνετ (για να φανούμε και επίσημα στο σύστημα, και όχι σε εξέλιξη όπως έδειχνε τώρα) και έτσι δεν γίνεται να ακυρωθεί το αίτημα φορητότητας. Ο μόνος τρόπος είναι να μεταβούμε στον ΟΤΕ για μια μέρα, και μετά να κάνουμε αίτημα υπαναχώρησης για επιστροφή στη Wind αλλά θα χάσουμε την προσφορά που αυτή μας είχε κάνει. Να σημειώσω ότι δεν δέχτηκα να παραλάβω εξοπλισμό μέχρι να βρεθεί άκρη. Σε επικοινωνία μας με τη Wind μας λένε ότι φαίνεται απλά ένα αίτημα σε εξέλιξη, και ότι ανήκουμε στο δίκτυο της Wind, άρα και δεν μπορούν αυτοί να βοηθήσουν. Επίσης η προσφορά ισχύει ακόμα. Καλούμε το 13888 του ΟΤΕ όπου μας λένε επίσης ότι απλά φαίνεται σαν αίτημα σε εξέλιξη και όχι ολοκληρωμένο, δεν έχει σχέση στο ότι δεν φαίνεται ολοκληρωμένη η διαδικασία το ότι δεν έχουμε συνδέσει το VDSL router της COSMOTE, και πρέπει να επιμείνω στο κατάστημα του Γερμανού για να γίνει ακύρωση. Επίσης μου είπαν ότι η υπαναχώρηση που πρότειναν στο κατάστημα ισχύει μόνο για τηλεφωνικά συμβόλαια άρα όχι στην περίπτωση μου. Σε απογευματινή συνομιλία που είχαμε με το 13888 και πάλι, μας είπαν ότι από σήμερα το μεσημέρι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μας (όχι χθες το βράδυ όπως είπαν στο Γερμανό). Πλέον έχει κοπεί και το τηλέφωνο από το απόγευμα, και μόνος τρόπος για να ενεργοποιηθεί είναι να πάρουμε εξοπλισμό από την COSMOTE (με το φόβο να θεωρηθεί ότι αποδέχομαι μια σύμβαση που δεν έχω υπογράψει) Τι ακριβώς ισχύει και πως πρέπει να κινηθώ για να λήξει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα το ζήτημα; Η σύνδεση αφορά γραφείο και το να μείνει για κάποιες μέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ επειδή βρίσκεται η γραμμή "στον αέρα" θα ήταν πολύ ζημιογόνο. Θεωρώ ότι από την στιγμή που δεν έχουν υπογραφεί συμβόλαια, με ένα έγγραφο αίτημα αμφισβήτησης μπορώ να ακυρώσω την όλη μετάβαση στην COSMOTE, αλλά θα ήθελα αυτή να είναι η έσχατη λύση γιατί θα μπορούσε να βρει το μπελά του ο υπάλληλος του Γερμανού που έκανε την αίτηση χωρίς υπογραφές. Μπορεί να το έκανε για να μην χάσει τον πελάτη, μπορεί όμως να το έκανε όντως για να βοηθήσει να μην χαθεί κάποια προσφορά για εμένα. Συγνώμη για το μακροσκελές post αλλά ήθελα να παρουσιάσω όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εικόνα γινόταν. Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για την όποια βοήθεια/συμβουλή.
mar10s Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Καλησπέρα και καλό μήνα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μια αίτηση φορητότητας στον ΟΤΕ για σταθερό και ίντερνετ και ήθελα όποια βοήθεια είναι δυνατή. Τρίτη 28 Φεβρουαρίου σε κατάστημα Γερμανό στην Κέρκυρα ξεκίνησα ένα αίτημα φορητότητας για μετάβαση από Wind στο δίκτυο της Cosmote για σταθερό και ίντερνετ. Το τηλέφωνο είναι στο όνομα της αδερφής μου και ξεκίνησα εγώ τη διαδικασία με ταυτότητα και την αίτηση με τον υπάλληλο, με σκοπό να μπορέσει αυτή να πάει κάποια άλλη στιγμή να υπογράψει τα συμβόλαια επειδή δεν μπορούσε εκείνη τη μέρα λόγω εργασίας και θέλαμε να προλάβουμε την προσφορά του Φεβρουαρίου όπως και μας πρότεινε και ο υπάλληλος. Εκεί βγήκε μια φωτοτυπία της ταυτότητας της, συμπληρωθήκαν αυτά τα στοιχεία σε μια αίτηση και τίποτε περισσότερο. Ούτε συμβόλαιο υπήρξε, ούτε υπογραφή υπήρξε, ούτε εξοπλισμός ή κάποιο χαρτί δεν παραλήφθηκε. Πέμπτη 2 Μαρτίου το πρωί μου έρχεται ένα sms από την Cosmote ότι το αίτημα μου επεξεργάζεται. Μας καλούν από τη Wind και μας κάνουν πολύ καλύτερη αντιπρόταση για να παραμείνουμε στο δίκτυο τους την οποία και αποδεχόμαστε. Καλώ απευθείας στο 13888 για να ζητήσω ακύρωση του αιτήματος φορητότητας και αφού μου το έκλεισαν 2 φορές όταν τους έλεγα το λόγο για τον οποίο καλούσα, η τρίτη υπάλληλος με ενημέρωσε ότι για να ακυρώσω το αίτημα πρέπει να πάω στο κατάστημα όπου και έκανα την αρχική αίτηση. Κάποια στιγμή το απόγευμα μου έρχεται sms και πάλι από την Cosmote όπου με ενημερώνουν ότι το αίτημα μου έγινε δεκτό και είναι σε εξέλιξη. Σήμερα, Παρασκευή 3 Μαρτίου στο κατάστημα Γερμανού μας λένε ότι χθες το βράδυ αργά ολοκληρώθηκε η διαδικασία και πρέπει να πάρουμε τον εξοπλισμό για να συνδεθούμε στο ίντερνετ (για να φανούμε και επίσημα στο σύστημα, και όχι σε εξέλιξη όπως έδειχνε τώρα) και έτσι δεν γίνεται να ακυρωθεί το αίτημα φορητότητας. Ο μόνος τρόπος είναι να μεταβούμε στον ΟΤΕ για μια μέρα, και μετά να κάνουμε αίτημα υπαναχώρησης για επιστροφή στη Wind αλλά θα χάσουμε την προσφορά που αυτή μας είχε κάνει. Να σημειώσω ότι δεν δέχτηκα να παραλάβω εξοπλισμό μέχρι να βρεθεί άκρη. Σε επικοινωνία μας με τη Wind μας λένε ότι φαίνεται απλά ένα αίτημα σε εξέλιξη, και ότι ανήκουμε στο δίκτυο της Wind, άρα και δεν μπορούν αυτοί να βοηθήσουν. Επίσης η προσφορά ισχύει ακόμα. Καλούμε το 13888 του ΟΤΕ όπου μας λένε επίσης ότι απλά φαίνεται σαν αίτημα σε εξέλιξη και όχι ολοκληρωμένο, δεν έχει σχέση στο ότι δεν φαίνεται ολοκληρωμένη η διαδικασία το ότι δεν έχουμε συνδέσει το VDSL router της COSMOTE, και πρέπει να επιμείνω στο κατάστημα του Γερμανού για να γίνει ακύρωση. Επίσης μου είπαν ότι η υπαναχώρηση που πρότειναν στο κατάστημα ισχύει μόνο για τηλεφωνικά συμβόλαια άρα όχι στην περίπτωση μου. Σε απογευματινή συνομιλία που είχαμε με το 13888 και πάλι, μας είπαν ότι από σήμερα το μεσημέρι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μας (όχι χθες το βράδυ όπως είπαν στο Γερμανό). Πλέον έχει κοπεί και το τηλέφωνο από το απόγευμα, και μόνος τρόπος για να ενεργοποιηθεί είναι να πάρουμε εξοπλισμό από την COSMOTE (με το φόβο να θεωρηθεί ότι αποδέχομαι μια σύμβαση που δεν έχω υπογράψει) Τι ακριβώς ισχύει και πως πρέπει να κινηθώ για να λήξει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα το ζήτημα; Η σύνδεση αφορά γραφείο και το να μείνει για κάποιες μέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ επειδή βρίσκεται η γραμμή "στον αέρα" θα ήταν πολύ ζημιογόνο. Θεωρώ ότι από την στιγμή που δεν έχουν υπογραφεί συμβόλαια, με ένα έγγραφο αίτημα αμφισβήτησης μπορώ να ακυρώσω την όλη μετάβαση στην COSMOTE, αλλά θα ήθελα αυτή να είναι η έσχατη λύση γιατί θα μπορούσε να βρει το μπελά του ο υπάλληλος του Γερμανού που έκανε την αίτηση χωρίς υπογραφές. Μπορεί να το έκανε για να μην χάσει τον πελάτη, μπορεί όμως να το έκανε όντως για να βοηθήσει να μην χαθεί κάποια προσφορά για εμένα. Συγνώμη για το μακροσκελές post αλλά ήθελα να παρουσιάσω όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εικόνα γινόταν. Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για την όποια βοήθεια/συμβουλή. καλησπερα.. αφου εκανες αιτημα με ταυτοτητα ειναι σαν να εχεις υπογραψει...δεν μπορεις να αμφισβητησεις το αιτημα-- απο την αλλη επειδη εσυ εισαι αυτος που πληρωνεις, μπορεις να τους πεις οτι κατι προεκυψε (οικονομικα) και αδυνατεις να πληρωσεις οποιαδηποτε συνδεση...οποτε ζητας ακυρωση συμβολαιου και πες τους (στειλτε οσους λογαριασμους θελετε.. εγω δεν θα πληρωσω ουτε δεκαρα)
yositosi Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Από το μαγαζί (Γερμανό) γραπτό αίτημα υπαναχώρησης που θα σταλεί από εκεί στα κεντρικά με fax. Πάντως "γραμμή στον αέρα" δεν υφίσταται! Κάπου πρέπει να είναι η γραμμή σου. Για να το κόψει η Wind, σημαίνει ότι παρέδωσε τον αριθμό στον ΟΤΕ, οπότε φοράς δεν φοράς εξοπλισμό δεν αλλάζει και κάτι καθότι η υπηρεσία υφίσταται (είναι σαν να λες ότι σου έδωσε ρεύμα η ΔΕΗ, αλλά εσύ δεν έχεις συνδέσει καμία συσκευή στην πρίζα --- η υπηρεσία τρέχει άσχετα με το ότι εσύ δεν την χρησιμοποιείς). Αν φυσικά παραλάβεις εξοπλισμό, τότε φυσικά τον "χρεώνεσαι" οπότε δες το με το fax. Για την ιστορία, πριν κανένα 10ήμερο που με ζάλιζαν από τον ΟΤΕ (13888) να με πάρουν από τη Voda, και στην επιχειρηματολογία τους ότι μπορώ να σπάσω το νεο-ανανεωμένο συμβόλαιο μου με τη Voda, καμάρωναν διαρκώς ότι σε αυτούς ισχύει 14ήμερο δικαίωμα του πελάτη να κάνει υπαναχώρηση!! Σε όλες των περιπτώσεων κοίτα να μιλήσεις ξανά και με τη Wind να σου επιβεβαιώσουν την προσφορά και με τις παρούσες συνθήκες, να σου πουν σε τι κατάσταση είναι τώρα η γραμμή σου (αν την έχουν αυτοί - χλωμό - ή ο ΟΤΕ). Ταυτόχρονα ξεκαθάρισε μαζί τους μην θεωρηθεί εκ νέου σύνδεση στο δίκτυο της Wind και φας καμία χρέωση από το πουθενά για "νέα σύνδεση"!!! Στην τελική, αν κάνεις γραπτό αίτημα υπαναχώρησης (και έχεις αντίγραφο του fax αλλά και του αποδεικτικού παράδοσης) και αν η Wind σε πάρει πίσω, ας σε χρεώσει ο ΟΤΕ! Δεν πληρώνεις δεκάρα και πατάς μια καταγγελία στο ΕΕΤΤ μέχρι να σου βγάλουν πιστωτικό.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Σε τετοιες περιπτωσεις ζητας η διαδικασια να γινει με φαξ ή μαιλ για να υπαρχει αποδεικτικο οτι η φορητοτητα ακυρωθηκε. Την προσφορα απο wind ετσι κι αλλιως την εχασες κοιτα απλα μην σε χρεωσουν τιποτα αλλα απο wind και τρεχεις και κανε μια καταγγελια ΕΕΤΤ να υπαρχει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα