Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμενα. Θα πω το πρόβλημα μου και όποιος μου βρει την λύση θα του πω άπειρα ευχαριστώ.

Skoda octavia 1600 του 1999 με 101000 χιλιομετρα. Εδώ και 3 χρόνια μετά από πλύσιμο σε πλυντήριο είχε νεκρώσει το καντραν.

Δεν λειτουργούσαν οι δείκτες και οι φωτεινές ενδείξεις αλλά λειτουργούσαν οι 2 οθονουλες δεξιά και αριστερά με τις ενδείξεις για χιλιόμετρα θερμοκρασία κατανάλωση κτλ...

Το πήγα στην αντιπροσωπεία εδώ στην Κέρκυρα και το έβγαλαν καμένο.

Εγώ σαν ηλεκτρολόγος είπα να το ψάξω λίγο και πήγα στις ασφάλειες αριστερά του οδηγου. Ειδ α από το βιβλίο Ποια είναι για το ταμπλό και την άλλαξα. Πάλι τα ιδια. Τυχαία έβγαλα την ασφάλεια και το ταμπλό αναστήθηκε!!! Όλα λειτουργούσαν άψογα!!!

Με την ασφάλεια μέσα πάλι νεκρό αλλα κατά διαστήματα μπορεί να λειτουργήσει και με την ασφαλεια για 1-2 λεπτα! Χωρίς την ασφάλεια λειτουργεί 100%.

Τι παίζει ρε παιδιά; το ταμπλό δεν είναι καμένο σίγουρα αφού λειτουργεί ετσι.

Η ασφάλεια είναι 5Α. Μέτρησα με πολυμετρο χωρίς την ασφάλεια πάνω και δίνει 12v στην υποδοχή της ασφάλειας.

Που πρέπει να εστιάσω την προσοχή μου; υπάρχει κάποια γειωση Κάτω από το καπό να την καθαρισω;υπάρχει αισθητήρας ταμπλο; γιατι εκεινη την μερα που μπηκε για πλυσιμο, πιο πριν το ειχε περασει με πιεστικο ο υπάλληλος και από τότε έχει αυτό το προβλημα.

Με την ασφάλεια πάνω νεκρό, χωρίς την ασφάλεια λειτουργεί άψογα απλά χάνει ώρα και χιλιόμετρα όταν βγάλω το κλειδί.

Συγγνώμη αν σας κούρασα απλά προσπαθώ να ειμαι όσο πιο αναλυτικός γίνεται.

Δημοσ.

Χμμμ γνωμη μου καπου βραχυκυκλωνει η πλακετα με τις ασφαλειες και οταν τι βαζεις δημιουργειτε το βραχυκυκλωμα γιατι περναει ρευμα στην 'χαλασμενη γραμμη'


Επισης δες τι αλλο τροφοδοτει η ασφαλεια του ταμπλο πχ κανα αναπτηρα που να τα εχει παιξει ή ότι αλλο

Δημοσ.

Αν και κανονικα πρεπει να πας στο πλυντηριο να τους @@@@ μια φορα μ ου το ειχαν γρατσουνησει που εκανε μπαμ μαυρη γραμμη κιολας και ακουσαν οτι υπαρχει απο καντηλια 

Δημοσ.

Το είχα σκεφτεί αλλά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελεφαντας. Θα μου έλεγαν το κλασικό ότι το είχα από πριν και τρέχα γύρευε!

Χμμμ γνωμη μου καπου βραχυκυκλωνει η πλακετα με τις ασφαλειες και οταν τι βαζεις δημιουργειτε το βραχυκυκλωμα γιατι περναει ρευμα στην 'χαλασμενη γραμμη'

 

Επισης δες τι αλλο τροφοδοτει η ασφαλεια του ταμπλο πχ κανα αναπτηρα που να τα εχει παιξει ή ότι αλλο

Λοιπόν στο βιβλίο γράφει

Συγκρότημα ταμπλό,αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, πομπός γωνίας τιμονιού, καθρέπτες

Δημοσ.

Το είχα σκεφτεί αλλά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελεφαντας. Θα μου έλεγαν το κλασικό ότι το είχα από πριν και τρέχα γύρευε!

 

Λοιπόν στο βιβλίο γράφει

Συγκρότημα ταμπλό,αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, πομπός γωνίας τιμονιού, καθρέπτες

Ολα τα αλλα με την ασφαλεια πανω ή χωρις πως συμπεριφερονται γενικά?

Δημοσ.

Αυτόματο δεν έχω. Μόνο τους καθρέπτες έχω να ελέγξω και θα το κάνω αύριο.

Για τσεκαρε να δουμε ντιδραση και των αλλων πραγματων που ειναι πανω στην ιδια γραμμη

Δημοσ.

Τσέκαρα καθρέπτες και λειτουργούν με την ασφάλεια μια χαρά ενώ το καντραν όχι. Μπορεί να λειτουργήσει για 1-2 λεπτά αλλά μετά νεκρο. Άρα πάω για καινουργιο-μεταχειρισμενο.

 

EBay παίζει κοντά στα 130 ευρω μεταχειρισμένο. Ειδ α ότι το επιακευαζουν με 80 ευρω. Τι αξιζει; Επίσης στην επισκευή τι ακριβώς φτιαχνουν; γιατί ηλεκτρολόγος είμαι όποτε ίσως κάνω κάποιο μαγικό

Δημοσ.

Κοιτα αμα εισαι ηλεκτρολογος λογικα εχεις και τον εξοπλισμο ολο για τα απαραιτητα τεστ εμενα με προβληματιζει οτι χωρις την ασφαλεια λες οτι λειτουργει 100% για αρχη αμα ξερεις να λυνεις το σημειο εκει στο κατραν και δες με το καταλληλο εργαλειο οτι στη φυσα φτανει το ρευμα σωστα με την ασφαλεια αλλά και χωρις την ασφαλεια τι γινετε

Δημοσ.

Το θέμα λύθηκε παιδια. Μέτρησα τα πάντα με την ασφάλεια πάνω και είδα ότι ρεύμα πήγαινε σωστά και ότι οι καθρέπτες που ήταν στην ίδια ασφάλεια δούλευαν 100% ενώ το καντραν οχι.

Έβγαλα το καντραν από πάνω το άνοιξα τελείως και μέτρησα όλο το κυκλωμα.

Το τσιπάκι του stabilizer δεν το έβλεπα να πατάει καλά (οι κολλήσεις του) και το έκανα resolder. Επίσης από την πίσω πλευρά 3 αντιστάσεις φαίνεται να είχαν το ίδιο πρόβλημα όποτε resolder και σε αυτές.

Αποτελεσμα; το καντραν αναστήθηκε μετά από 2+ χρόνια με την ασφάλεια πάνω!!!

Όλα άψογα εδώ και 2 μέρες!

Πραγματικά καινούργιο! Τόσα χρόνια δεν είχα ασχοληθεί διότι όπου και αν το πήγα μου έλεγαν όλοι ότι το καντραν έχει καει. Άδικο εν μέρει δεν ειχαν... όποτε τώρα που βρήκα την ευκαιρία όπως είπα, έκανα όλα τα παραπάνω και όλα καλα.

Έψαξα βέβαια και παρά πολύ για να δω ότι τα πράγματα που φτιάχνει η vdo όπως το κοντέρ μου, δεν κάνει και τις καλύτερες κολλήσεις με αποτελέσματα τέτοιου ειδους...

 

Όλα καλά πλέον! Ευχαριστώ πολύ όσους ασχολήθηκαν!

  • Like 4
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Έχω και εγώ ένα πρόβλημα με fabia 1.4 mpi 2003 mod.. Εκεί που προχωράω κλοτσαει μηδενίζει τις στροφές του καντράν χωρις να σβήσει και αναβοσβήνει η κόκκινη ένδειξη του λαδιού στο ταμπλο.. Τι μπορεί να είναι; 

Δημοσ.

Τα "μηδενίζει τις στροφές του καντράν χωρις να σβήσει και αναβοσβήνει η κόκκινη ένδειξη του λαδιού στο ταμπλο " είναι γιατί πάει να σβήσει το αμάξι.Πέφτουν οι στροφές οπότε πέφτει και η πίεση του λαδιού.

ΤΟ πρόβλημα είναι γιατί πάει να σου σβήσει στα καλά καθούμενα...Σε μηχανικό πήγες;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...