Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την curve card


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Bourdoulas,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, manost είπε

Σας παρακαλώ μία βοήθεια.

Προσπαθώ να κάνω λογαριασμό και για τον αδερφό μου.

Κόλλησα κλασικά στο ίδιο σημείο με αυτό που είχα κολλήσει κι εγώ, στην αναγνώριση της ταυτότητας.

Η διαφορά είναι ότι τώρα μου στέλνουν ένα email με magic link το οποίο απ' ότι είδα λειτουργεί μόνο μια φορά, μετά γίνεται expire.

 

Ποιο είναι τώρα το πρόβλημα.

Πατάω το magic link (button για άνοιγμα στην εφαρμογή Curve) και όταν ανοίγει η εφαρμογή Curve σε Android συσκευή μού γράφει συνέχεια ότι έγινε expire.

Υπάρχει και η επιλογή να κάνω copy/paste το link σε κάποιον browser. Ανοίγει με Chrome, και γίνεται redirect στην εφαρμογή όπου και πάλι μου βγάζει το ίδιο μήνυμα ότι έχει γίνει expire.

Αγανάκτησα και είπα να κάνω όλη τη διαδικασία σε iPhone. Είτε πατάω το button για το άνοιγμα απευθείας στην εφαρμογή (εδώ δυστυχώς αντί να μου ανοίξει απευθείας την εφαρμογή, ανοίγει πρώτα το App Store και πρέπει να πατήσω Open στην εφαρμογή Curve), είτε κάνω copy/paste το link στον Safari πάλι παίρνω το ίδιο μήνυμα ότι έχει γίνει expire.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Όλα τα προβλήματα σε μένα; !!!

Ο αριθμός του κινητού είναι δικός σου ή δικός του;

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Doubt είπε

Ο αριθμός του κινητού είναι δικός σου ή δικός του;

 

Όταν προσπάθησε να δημιουργήσει τον λογαριασμό, και κόλλησε στο σημείο με την εξακρίβωση της ταυτότητας του, το έκανε από το δικό του κινητό με τον δικό του αριθμό τηλεφώνου.

Χτες με το magic link προσπαθούσα να ολοκληρώσω την διαδικασία από tablet το οποίο δεν παίρνει κάρτα SIM, και από ένα iPhone που δεν είχε μέσα την κάρτα SIM του αδερφού μου.

Όταν χρησιμοποιείς το magic link χρειάζεται η συσκευή να έχει μέσα την SIM σου;

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, manost είπε

Όταν χρησιμοποιείς το magic link χρειάζεται η συσκευή να έχει μέσα την SIM σου;

Δεν το ξέρω, αλλά δε χάνετε και τίποτα να δοκιμάσετε.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Doubt είπε

Δεν το ξέρω, αλλά δε χάνετε και τίποτα να δοκιμάσετε.

Ναι, αυτό θα κάνουμε το βράδυ, αν και δε νομίζω να φταίει αυτό, γιατί δεν φαίνεται να γίνεται κάποια επικοινωνία.

Αν δε τα καταφέρουμε και έτσι, θα στείλω και πάλι email.

Άντε στη δική μου περίπτωση μού ζήτησαν συγγνώμη και μου έγραψαν ότι ήταν bug της εφαρμογής που δεν άφηνε να ολοκληρωθεί ο λογαριασμός και απλά άργησαν να το βρουν και να διορθώσουν, αλλά στην περίπτωση του αδερφού μου να γράφουν ότι τα στοιχεία της ταυτότητας είναι διαφορετικά από αυτά της κάρτας που πήγε να συνδέσει!!!!!

Δημοσ.
Στις 5/1/2021 στις 2:45 ΜΜ, Doubt είπε

επανέρχομαι στο θέμα διότι το έψαξα λίγο και ίσως ενδιαφέρονται κι άλλοι.

Προφανώς δε περάστηκε η συναλλαγή (παρόλο που εμφάνισε τη χρέωση) επειδή δεν είχα ενεργοποιήσει το Curve Fronted στα settings.

Παρόλο αυτά βρήκα άλλον τρόπο να περνάω χρήματα με την πιστωτική χωρίς fee. Μέχρι να το κόψουν κι αυτό.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Bitbit είπε

επανέρχομαι στο θέμα διότι το έψαξα λίγο και ίσως ενδιαφέρονται κι άλλοι.

Προφανώς δε περάστηκε η συναλλαγή (παρόλο που εμφάνισε τη χρέωση) επειδή δεν είχα ενεργοποιήσει το Curve Fronted στα settings.

Παρόλο αυτά βρήκα άλλον τρόπο να περνάω χρήματα με την πιστωτική χωρίς fee. Μέχρι να το κόψουν κι αυτό.

Δηλαδή; Για ποιο πράγμα μιλάς;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Bitbit είπε

επανέρχομαι στο θέμα διότι το έψαξα λίγο και ίσως ενδιαφέρονται κι άλλοι.

Προφανώς δε περάστηκε η συναλλαγή (παρόλο που εμφάνισε τη χρέωση) επειδή δεν είχα ενεργοποιήσει το Curve Fronted στα settings.

Παρόλο αυτά βρήκα άλλον τρόπο να περνάω χρήματα με την πιστωτική χωρίς fee. Μέχρι να το κόψουν κι αυτό.

Εγω συνεχεια με πιστωτική πληρωνω, δεν εχω πληρωσει ποτέ προμηθεια

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, katsiletra είπε

Δηλαδή; Για ποιο πράγμα μιλάς;

 

5 λεπτά πριν, alfeios είπε

Εγω συνεχεια με πιστωτική πληρωνω, δεν εχω πληρωσει ποτέ προμηθεια

δε καταλάβατε τι λέω. Δεν ήθελα να πληρώσω με πιστωτική κάποιο προϊόν.

Ήθελα να φορτίσω τη monese, η οποία δε δέχεται πιστωτική, μόνο χρεωστική. Μέχρι πριν κάποιο διάστημα χρησιμοποιούσα την curve και γινόταν μια χαρά (είχα την πιστωτική από πίσω). Τώρα το αλλάξανε και έχει προμήθεια 1,5%. Αλλά πρέπει να το ενεργοποιήσεις στα settings. Αν είναι έτσι στέλνω έμβασμα ή χρησιμοποιώ χρεωστική σιγά μη πληρώσω την προμήθεια

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Bitbit είπε

 

δε καταλάβατε τι λέω. Δεν ήθελα να πληρώσω με πιστωτική κάποιο προϊόν.

Ήθελα να φορτίσω τη monese, η οποία δε δέχεται πιστωτική, μόνο χρεωστική. Μέχρι πριν κάποιο διάστημα χρησιμοποιούσα την curve και γινόταν μια χαρά (είχα την πιστωτική από πίσω). Τώρα το αλλάξανε και έχει προμήθεια 1,5%. Αλλά πρέπει να το ενεργοποιήσεις στα settings. Αν είναι έτσι στέλνω έμβασμα ή χρησιμοποιώ χρεωστική σιγά μη πληρώσω την προμήθεια

 

Την φόρτισα χωρίς προμήθεια την monese πριν από λίγο με πιστωτική από πίσω.

Επεξ/σία από katsiletra
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, katsiletra είπε

Την φόρτισα χωρίς προμήθεια την monese πριν από λίγο με πιστωτική από πίσω.

τι διάολο γίνεται;

έχεις ενεργοποιήσει το Curve Fronted από τα settings?

έχω πιστωτική της eurobank

και τώρα που το δοκίμασα έφαγα άκυρο. Προφανώς αν ενεργοποιήσω το  Curve Fronted θα περαστεί αλλά με χρέωση, οπότε δε το κάνω

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Bitbit είπε

τι διάολο γίνεται;

έχεις ενεργοποιήσει το Curve Fronted από τα settings?

έχω πιστωτική της eurobank

και τώρα που το δοκίμασα έφαγα άκυρο. Προφανώς αν ενεργοποιήσω το  Curve Fronted θα περαστεί αλλά με χρέωση, οπότε δε το κάνω

Τι να σου πω δεν ξέρω, κι εγώ την curve την δουλεύω με πιστωτική της πειραιώς. Δεν το έχω ενεργοποιήσει το fronted για να μην πληρώνω καπέλο. Μέχρι στιγμής σε revolut και monese δεν έχω δει κάτι περίεργο στην φόρτιση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έστειλαν email από την Curve και μου γράφουν ότι λόγω των προβλημάτων που είχαν προκύψει κατά τη διαδικασία της δημιουργίας λογαριασμού, δεν μπορούν να μου στείλουν την φυσική κάρτα, και μου προτείνουν να διαγράψω την κάρτα της Εθνικής που έχω συνδέσει στη εφαρμογή, να τους στείλω email να μου διαγράψουν τον λογαριασμό, και να φτιάξω από την αρχή καινούριο.

Προσπαθούν, μου έγραψαν, να διορθώσουν το πρόβλημα με το Τεχνικό τμήμα, αλλά επειδή δεν έχουν timeline για το πότε θα τα καταφέρουν, μου προτείνουν το παραπάνω.

 

Το βλέπω να ταλαιπωρούμαι πάλι κάνα 2μηνο... 😱

Επεξ/σία από manost

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...