Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την curve card


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Bourdoulas,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Doubt είπε

Όχι φίλε, πάει αυτό. Όσες θέλεις βάζεις πλέον κι έτσι ξαναέγινε πολυεργαλείο η curve. Για μένα είναι must και η φυσική κάρτα.

ωραια. το θέμα ειναι τί πρέπει να κάνω εγώ για να ξαναλειτουργήσει

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

🤔 Ίσως η ερώτηση μου να μην είναι πολύ σωστή, όπως θα την διατυπώσω. Ίσως είναι λανθασμένη εξ αρχής. 

Στο PayPal, έχω την εντύπωση, ότι μπορεί κάποιος να "βάλει" μια κάρτα και να τραβάει από εκεί το απαιτούμενο ποσό για αγορές; αν ναι συνεχίζω την ερώτηση, αν όχι δεν έχει νόημα. 

Εάν ισχύει το παραπάνω και δεν έχω λανθασμένη εντύπωση, θα μπορούσε να συνδεθεί η curve και να τραβήξει το ποσό που υπάρχει ως "επιστροφή / επιβράβευση" στην δική της κάρτα curve cash (όπως την ονομάζει) και όχι από τις κάρτες που έχω προσθέσει; 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σε προσπαθεια μου να πληρωσω με Curve μεσω Google pay η πληρωμη απορρίφθηκε

Θέλοντας  να δω τον λογο μπήκα στο Google πορτοφόλι και η κάρτα Curve ειχε την λεξη Αναστολή

Διέγραψα την καρτα και προσπάθησα να την προσθεσω πάλι. Ηταν αδυνατο

Προσπαθησα πληρωμη με το πλαστικο της καρτας. Ολες απορρίπτονται

Μπήκα στην Curve εφαρμογη στο κινητο , ολα φαινονται καλά

Οι καρτες περασμενες κανονικα μεσα, ο λογαριασμος δειχνει ενταξει, η καρτα ληγει τον Δεκ του 2026

Προσπαθησα να την προσθεσω χειροκινητα στο Google πορτοφολι, δεν ειναι δυνατον, προσπαθησα ηλεκτρονικη πληρωμη σε site με την καρτα, απορρίφθηκε

Με κατι στοιχιώδη αγγλικα που ξερω, ρωτησα στο chat, δεν πηρα καμια απαντηση. Προσπαθησα να διαβασω στην εφαρμογη , να βρω κατι, δεν καταλαβα το προβλημα

Μπορει καποιος να υποθεσει τη συμβαινει;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, alfeios είπε

Σε προσπαθεια μου να πληρωσω με Curve μεσω Google pay η πληρωμη απορρίφθηκε

Θέλοντας  να δω τον λογο μπήκα στο Google πορτοφόλι και η κάρτα Curve ειχε την λεξη Αναστολή

Διέγραψα την καρτα και προσπάθησα να την προσθεσω πάλι. Ηταν αδυνατο

Προσπαθησα πληρωμη με το πλαστικο της καρτας. Ολες απορρίπτονται

Μπήκα στην Curve εφαρμογη στο κινητο , ολα φαινονται καλά

Οι καρτες περασμενες κανονικα μεσα, ο λογαριασμος δειχνει ενταξει, η καρτα ληγει τον Δεκ του 2026

Προσπαθησα να την προσθεσω χειροκινητα στο Google πορτοφολι, δεν ειναι δυνατον, προσπαθησα ηλεκτρονικη πληρωμη σε site με την καρτα, απορρίφθηκε

Με κατι στοιχιώδη αγγλικα που ξερω, ρωτησα στο chat, δεν πηρα καμια απαντηση. Προσπαθησα να διαβασω στην εφαρμογη , να βρω κατι, δεν καταλαβα το προβλημα

Μπορει καποιος να υποθεσει τη συμβαινει;

Την περασμένη εβδομάδα, δέχτηκα μύνημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έγραφε με λίγα λόγια ότι:

 "εντοπίστηκε ύποπτη χρήση και ο λογαριασμός βρίσκεται σε αναστολή" 

Έπειτα από επικοινωνία μέσω του chat (με καθυστέρηση στις απαντήσεις) έλαβα την απάντηση ότι ο λογαριασμός πλέον έχει "ξεμπλόκαρε".

Δεν δοκίμασα κάποια πληρωμή ακόμη, αλλά δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω (ή θα έπρεπε;) 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, andreasomagiras είπε

Την περασμένη εβδομάδα, δέχτηκα μύνημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έγραφε με λίγα λόγια ότι:

 "εντοπίστηκε ύποπτη χρήση και ο λογαριασμός βρίσκεται σε αναστολή" 

Έπειτα από επικοινωνία μέσω του chat (με καθυστέρηση στις απαντήσεις) έλαβα την απάντηση ότι ο λογαριασμός πλέον έχει "ξεμπλόκαρε".

Δεν δοκίμασα κάποια πληρωμή ακόμη, αλλά δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω (ή θα έπρεπε;) 

Δεν ηρθε ή δεν ειδα τετοιο mail

Εστιελα κι εγω ερωτημα στο chat πριν 5 ημερες, Μεχρι στιγμης δεν εχω λαβει απαντηση. Εστειλα ξανα τωρα

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, andreasomagiras είπε

Την περασμένη εβδομάδα, δέχτηκα μύνημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έγραφε με λίγα λόγια ότι:

 "εντοπίστηκε ύποπτη χρήση και ο λογαριασμός βρίσκεται σε αναστολή" 

Έπειτα από επικοινωνία μέσω του chat (με καθυστέρηση στις απαντήσεις) έλαβα την απάντηση ότι ο λογαριασμός πλέον έχει "ξεμπλόκαρε".

Δεν δοκίμασα κάποια πληρωμή ακόμη, αλλά δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω (ή θα έπρεπε;) 

είχα παρόμοιο θέμα την προηγούμενη εβδομάδα.

Κάνω μια πληρωμή σε φυσικό κατάστημα με την curve (gpay), περνάει κανονικά και λίγα λεπτά μετά μου έρχεται sms και μαιλ που έλεγαν τα κλασικα που γράφουν σε τέτοιες περιπτώσεις ότι για λόγους ασφαλείας ο λογαριασμός μπλοκαρίστηκε και κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί μου (We have identified suspicious activity on your account, and we have put a temporary block on your card).

Δε χάνω χρόνο και στέλνω στο chat να δω τι έγινε. Μου απαντάνε σχετικά γρήγορα ότι θα το ελέγξουν. Την επόμενη μέρα λαμβάνω mail που έλεγε εν ολίγης ότι αφαίρεσαν τον περιορισμό. Δεν ανέφεραν για ποιο λόγο μπροκαρίστηκε, ούτε ρώτησα κι εγώ, ούτε ζήτησαν κάτι.

Να υποθέσω ότι κάτι έγινε και μπλοκάρανε λογαριασμούς για ασφάλεια ή λόγω κάποιου λάθους;

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Ξεθάβω λίγο το θέμα για ερώτηση σχετικά με τα όρια. 

Έχω δημιουργήσει λογαριασμό πάνω από έναν χρόνο, δεν τον χρησιμοποιούσα, έως και καθόλου, απέκτησα μία huawei συσκευή και πλέον μου είναι απαραίτητος. Έχω παραλάβει την κάρτα από τότε στο free πρόγραμμα. Είχα κάνει κανονικά την ταυτοποίηση. Σήμερα μετά από κάποιες απορριπτικές συναλλαγές έκανα μία έρευνα και διαπίστωσα ότι υπάρχει σχετικό όριο 250€ τον μήνα. Έχω συνδεδεμένη μόνο μία χρεωστική κάρτα πειραιώς. Νόμισμα ευρώ κανονικά. 

Έχει αλλάξει κάτι σχετικά με τα όρια συναλλαγών (τόσο ήταν πάντα;), ή χρειάζεται να κάνω κάποια έξτρα ρύθμιση; Μου κάνει πραγματικά απορία γιατί έχω διαβάσει τα καλύτερα σχόλια από τους χρήστες, οπότε υπέθεσα πως κάτι σίγουρα πρέπει να παίζει με τον δικό μου λογαριασμό μόνο. 

Έστειλα σχετικό αίτημα στο support για αύξηση των ορίων. Σε εσάς το όριο συναλλαγών (με συνδεδεμένη μια χρεωστική κάρτα) στο βασικό πρόγραμμα είναι απεριόριστο;

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...