Προς το περιεχόμενο

Honda Astrea Grand Vs Honda Supra X (2016/17)


mclein

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα χρειαστώ μηχανάκι πολυ συντομα.

 

Θα πάρω κάποιο απο τα 2,

εκτός αν υπαρχει καποια θετικοτερη αποψη για το Crypton X ή κάποιο άλλο.

 

Η αγορά κατάλαβα πως λειτουργεί σαν καρτέλ.

 

Θα ήθελα γνώμη απο καποιον γνωστη ή κάτοχο ή υποψήφιο αγοραστή που έχει ψαχτεί.

Εκτιμάται φυσικά άποψη απο συνεργείο / μηχανικό.

 

Το μηχανάκι θα βγάζει 400 με 700 χλμ τη βδομάδα.

Φορτώνεται νορμάλ - δε θα τοποθετηθει μπαγκαζιερα - 

Θα βγαινει εθνικη και δε θελω να σερνεται.

 

Περιλιπτικα, μας αφηνει αδιαφορους η εμφανιση & θελουμε να μην εχουμε θεματα αξιοπιστιας.

 

Αγορά μετρητοίς - χωρίς αξεσουαρ κ διαφορα αστεια δωρα.

 

υγ - προηγουμενα μηχανακια : honda innova 2006 / honda astrea '90s 

 

υγ2 - αν υπαρχει καποιος πωλητης / αντιπροσωπος, ας μου στειλει πμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υι επαθε το ασυρακι του 90?

Αποψη μου, κρατας το αστρακι και τελος(αν το εχεις ακομα) αλλιως κριπτον

 

δεν υπαρχει κανενα μηχανακι τωρα απ'τα 2, εχουν πουληθει !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κριπτονακι φιλε. Σα μικρη εξ τι ειναι, πολυ ανετη παπια. Χοντα μετα το 2000 ειναι πεταμενα λεφτα ιμο.

 

στη δοκιμη φοβηθηκα λιγο γιατι δε σταματει πολυ ευκολα κ κυριως αμεσα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα ιδια λεφτα με το σουπρα (καινουριο) παιρνεις το yamaha ybr που ειναι πολυ καλυτερο για να βγαινεις εθνικη με πιο σωστο στησιμο και καλυτερα φρενα (ειχα παλιοτερο μοντελο με καρμπ τωρα ειναι ψεκαστο), ειναι μοτοσυκλετακι και οχι παπι αλλα για την χρηση-χιλιομετρα που θελεις μου φαινεται καλυτερη επιλογη

 

https://www.yamaha-motor.eu/gr/products/motorcycles/roadster/ybr125.aspx?view=featurestechspecs&mode=pricing#gallery=features|image=https://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2014/YBR125/950-75/2014-Yamaha-YBR125-EU-Red-Spirit-Detail-004.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξεκιναμε με τα βασικα

μονο ιαπωνια

 

απο κει και περα αναφερεις εθνικη,αυτο ειναι που με ενοχλει

 

δεν μου κολλαει ο συνδυασμος  παπι-εθνικη-φορτωμενο-δεξια λωριδα σε ελλαδισταν βουναλακια λακουβες-φορτηγα

 

προβλεπεται βεβαια αλλα θελει προσοχη

 

απο κει και περα αναγκαστικα πας σε 125 να εχεις μια ανεση και πιο ομαλη/ασφαλη οδηγικη συμπεριφορα

,αρα θα προτεινα μονο τις ναυαρχιδες,ινοβα και κριπτον χ

 

βεβαια αν ψαχνεσαι για καινουριο ξεφευγουν χαοτικα στην τιμη >3000ευρω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ινοβα αν δεν εχει αλλαξει κατι η χοντα στο μοτερακι του εχει θεμα με μπιελα ...οποτε θα ελεγα οχι.

καλυτερα crypton x δυνατο και για την εθνικη που το θες αλλιος δες κανα σκουτερ pcx που σε καταναλοση ειναι το τοπ στα 125 150 cc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μιλαμε παντα για καινουριο.

με μεταχ δε θα μπλεξω στην παρουσα φαση. 

κυριως λογω χρονου - ψαξιματος.

 

εθνικη παντα εβγαινα, με ταχυτητες απο 80 εως 120. 

μη φανταστειτε τιποτα τρελες διαδρομες. 

πειραιας - αγιος στεφανος ή πειραιας - αττικη οδος - μεταμορφωση κλπ

 

τελος, το ybr εχει μακραν ακριβοτερη συντηρηση απο παπι.

 

υγ - οταν λεω φορτωμα εννοω 2 τσαντες σχολικες φορτωμενες εργαλεια. (7-13 κιλα εκαστη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

τελος, το ybr εχει μακραν ακριβοτερη συντηρηση απο παπι.

 

 

σαν πρωην κατοχος ybr σου λεω με σιγουρια πως η συντηρηση του δεν διαφερει σχεδον καθολου απο ενα κρυπτον ή ενα αστρεα και γενικα οποιοδηποτε ιαπωνικο παπι (αν συγκρινεις με κινεζικο ή κινεζικα ανταλακτικα τοτε οκ υπαρχει διαφορα) αλλα μιλαμε για αεροψυκτα ψεκαστα μηχανακια μικρου κυβισμου η μονη διαφορα στη συντηρηση ειναι τα λαστιχα οπου μιλαμε για +20-30ε για το ybr 

και οπως ειπα και παραπανω ειναι πολυ πιο ασφαλες για την χρηση που το θες απο οποιοδηποτε παπι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακυρο για το YBR. θα χρειαστει μπαγκαζιερα & δε θελω να βαλω. 

 

στο παπι, η μια τσαντα παει στην πλατη & η αλλη αναμεσα στα ποδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σορυ κιολας αλλα 7-10 κιλα τσαντα στην ποδια του παπιου και κινηση σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας με παπι ειναι αρκετα (επιεικως) επικυνδυνο...

σε οτι και αν επιλεξεις η μπαγκαζιερα ειναι πολυ ασφαλεστερη επιλογη (να χωνεις μια τσαντα εκει και την αλλη δεμενη-συνοδηγο ή φορεμενη) 

ολα τα παραπανω τα λεω εντελως καλοπροαιρετα, εχουν περασει πολλα μηχανακια απο τα χερια μου και σχεδον ολα φορτωνονταν σα γαιδουρια λογο δουλειας αλλα πανω απολα προεχει η ασφαλεια η δικια σου και των υπολοιπων οδηγων και χρυσος κανονας στο φορτωμα ειναι οτι δεν κυκλοφορουμε με μη στερεωμενα αντικειμενα στο μηχανακι (μπαγκαζιερες, χταποδια, διχτυα κτλ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...