Προς το περιεχόμενο

Απόφαση σταθμός του Αρείου Πάγου για τα μηχανάκια


Perfect

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πάντως το να κάνεις μαλακία και μετά να κατηγορείς τον άλλον που πάει κανονικά, θέλει πολύ θράσος.

για να μη χρησιμοποιήσω άλλα λόγια.

αναφέρομαι στο αρχικό περστατικό με το φορτηγό.

 

Σε ότι αφορά την κίνηση στη γνωστή σε όλους "μηχανολωρίδα" ( :P) έχει ενδιαφέρον πως όταν δίνει εξετάσεις οδήγησης για μοτοσυκλέτα, πρέπει να κάνεις ακριβως αυτό: Να περάσεις απο μια πολυ στενή λωρίδα με χαμηλή ταχύτητα και μετά να ξαναπεράσεις με αυξημένη ταχύτητα. Πολλοί κόβονται στη πρώτη, διοτι ακουμπάνε το πόδι κάτω για να μη πέσουν, πράγμα που απαγορεύεται.

 

Και μετά ο καθένας μπορει να πει οτι θέλει. Οταν το ιδιο το κράτος δε ξέρει τι θέλει. 

 

εδώ δε κατάλαβα τι εννοείς.

το ότι η εξέταση συμπεριλαμβάνει αυτή τη δοκιμασία σημαίνει ότι είναι εξάσκηση για να χώνεσαι μετά ανάμεσα στα αυτοκίνητα;

η δοκιμασία γίνεται για να δείξεις ότι μπορείς να κρατήσεις ισορροπία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

 

εδώ δε κατάλαβα τι εννοείς.

το ότι η εξέταση συμπεριλαμβάνει αυτή τη δοκιμασία σημαίνει ότι είναι εξάσκηση για να χώνεσαι μετά ανάμεσα στα αυτοκίνητα;

η δοκιμασία γίνεται για να δείξεις ότι μπορείς να κρατήσεις ισορροπία.

H εξέταση έχει έναν ρεαλισμό. Οι μοτοσυκλέτες από την απαρχή της κυκλοφορίας τους, κινούνται ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στη κίνηση. Πιθανόν η οδήγηση σε ένα πολύ στενό δρομάκι να έχει και αυτή την εφαρμογή.

 

Λίγο προσοχή όμως, διοτι εγω δεν αναφέρομαι σε σφήνες, αλλά σε κίνηση ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.

 

Επίσης, επειδή οδηγώ και αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα, είναι δεκάδες οι φορές που έχω προσπεράσει αυτοκίνητο από τα αριστερά που κινείται στην ιδια λωρίδα με εμένα, διότι ο δρόμος παρόλο που ειχε μονο μια λωρίδα ήταν μεγάλος και επίσης δεκάδες ειναι οι φορές που με έχει προσπεράσει αυτοκίνητο, είτε από τα δεξιά, είτε απο τα αριστερά, ανάλογα που κινούμαι.

 

Προκαλεί λοιπόν εντυπωση το να θεωρούμε "σφήνα" την προσπέραση της μηχανής, αλλά όχι αυτή του αυτοκινήτου. 

Είμαι σίγουρος οτι όλοι έχουμε προσπεράσει μηχανή σε μονόδρομο και όλοι έχουμε αναθεματίσει αν πηγαίνει με τα 30, ενώ το όριο ειναι 50 και δε πάει στην άκρη. 

 

Γενικά πιστεύω οτι τέτοιες αποφάσεις πρέπει να παίρνονται απο ανθρώπους που οδηγούν και τα δύο οχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...