Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφία τον ποδηλατόδρομο του Γαλατσίου , εκεί κοντά που είναι μαζεμένες καποιες πολλές καφετέριες, να δεις τί έχουν κάνει .

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μάλιστα. Εγώ θέλω ΕΝΑ ΜΗΝΑ υποχρεωτικά να απαγορευθεί η διήθηση. Να δω μετα τι θα λένε οι οδηγοί αυτοκινήτων. Επεισης το ότι "σκανε μπροστά" στο φανάρι οι μηχανές, δεν είναι θέμα μαγκιάς, αλλά ασφαλείας από κοιμισμένους οδηγούς Ι.Χ. Αν είχατε την παραμικρή ιδέα από τα σήματα για τη μηχανή, τουλάχιστον τις μισές παπαριες δε θα τις λέγατε εδώ.

 

Πάντως τους κοιμισμένους οδηγούς παπίων που πάνε και κάθονται 7 μέτρα μπροστά απ' το φανάρι και κοιτάνε στο άπειρο, εγώ τους κάνω χουνεράκια ξεκινώντας με το που ανάψει πράσινο.

 

Άσε εκείνους που στην εκκίνηση κάνουν ζιγκ-ζαγκ γιατί από ισορροπία μπα.

 

Μιλάμε για τραγική φάρα.

 

Με εκείνους που σκάνε μπροστά αλλά έχουν το νου τους στο φανάρι και ξεκινούν έγκαιρα δεν έχω πρόβλημα.

 

Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους οδηγούς αυτοκινήτων που πάνε σαν έξυπνοι από δεξιά και χώνονται μπροστά στο φανάρι, και όταν ανάψει πράσινο εκείνοι είναι στον κόσμο τους.

 

Επί του θέματος τώρα, όντως η διήθηση αποτελεί πρόβλημα, όσο πρόβλημα αποτελεί και το να αλλάξεις λωρίδα με το αυτοκίνητο, χωρίς να ανάψεις φλας, αλλά και να ελέγξεις ταυτόχρονα.

Παρόλ' αυτά, αν απαγορευτεί, για το μεγαλύτερο ποσοστό δε θα έχει νόημα να χρησιμοποιεί πλέον το μηχανάκι, αφού οι περισσότεροι θεωρώ πως το χρησιμοποιούν περισσότερο για να μην κολλάνε στην κίνηση, και λιγότερο για το μικρότερο κόστος ή επειδή δεν έχουν αυτοκίνητο.

  • Like 2
Δημοσ.

Προσβολή στον πολιτισμό και τον διάλογο είναι το να υποστηρίζει μια τρομερή παρανομία κάποιος επειδή απλά τον βολεύει χωρίς κανένα επιχείρημα και με έπαρση μάλιστα!

Η διήθηση απαγορεύεται στην Ελλάδα απλά η τροχαία δεν κάνει την δουλεία της (πολιτικό είναι το θέμα προφανώς δεν φταίει η τροχαία ουσιαστικά)

Μακάρι όπως είπε ο lary7 να εφαρμοστεί ο ΚΟΚ ώστε οι μισοί χρήστες αυτοκινήτου και αντίστοιχα μηχανάκια να αποσυρθούν και τα χρησιμοποιεί η πλειοψηφία τα μμμ η ποδήλατα.

 

Μια ερώτηση βρε παιδιά. Τι σημαίνει η λέξη "διήθηση". Εγώ ξέρω οτι σημαίνει στράγγισμα :P Τη χρησιμοποιούν στον ΚΟΚ αντί του λαικού "σφηνα";

 

Tα ΜΜΜ αυτή τη στιγμη δεν επαρκούν. Υπάρχουν μέρες που πίζεις. Δε μιλαμε για περιπτώσεις απεργιών.

 

 

Στις περισσότερες χώρες που έχω επισκεφθεί, η σφήνα δεν ειναι νομιμη αλλά αποτελεί άγραφο νόμο, ακριβώς επειδή όλοι γνωρίζουν πως το μηχανάκι δε μπορει να λειτουργησει ως αυτοκίνητο. Η αστυνομία κάνει τα στραβά μάτια όταν πάντα μιλάμε για κίνηση επιπέδου bumber to bumber.

 

 

Στην Ελλάδα, υπάρχουν κακοί οδηγοι μοτοσυκλέτας και κακοί οδηγοι αυτοκινήτου. Αυτό το προνόμιο που έχουν οι μοτοσικλετιστές, αντι να το εκμεταλλεύονται σωστά, να λενε ευχαριστω οποτε κάποιος χριστιανός τους δινει προταιρεότητα και να αντιλαμβάνονται οτι ειναι εκτεθειμένοι οπότε η σφήνα θέλει μεγάλη προσοχή, ζητάνε και τα ρέστα, οπως στη περίπτωση της κοπέλας που τράκαρε.

 

Πάντως τα πράγματα δεν ειναι τόσο απλά για όσους φωνάζουν οτι θα ηταν καλύτερο τα μηχανάκια να κυκλοφορουν ως αυτοκίνητα, ουτε τα ΜΜΜ μπορουν να καλυψουν τον κοσμο. Σχεδιασμό θέλει και μεγάλη προσοχή από τη μεριά των μηχανων αλλά και των οδηγων αυτοκινήτων. Η σφήνα ειναι αναγκαία ορισμένες φορές, αλλά θέλει προσοχή και ευγένεια. 

 

Τώρα αν κάποιοι θέλουν κατάργηση των μηχανων (που διαβαζα στο facebook μετά από τη κατάργηση των γρηγορων αυτοκινητων που λένε κάποιοι άλλοι :P ), να το ξανασκεφτουν οταν θα παραγγείλουν τα επομενα σουβλάκια τους :P :P 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ειναι άγραφος νόμος στις περισσότερες χώρες σε καμία περίπτωση ειδικά αν μιλάμε για Ευρώπη - Βόρεια Αμερική.

Τα ΜΜΜ μόλις αρχίζουν να εφαρμόζονται οι νόμοι μπορούν να υπέρ αναπτυχθούν τάχιστα λόγο της αύξησης του επιβατικού κοινού.

Τρομερό το επιχείρημα για τα σουβλάκια!

Δημοσ.

Εγω παντως κανω σφινες μονο σε κοκκινο. Οταν ειναι σε κινηση, μπαινω λοριδα, τζαστ στη μεση να με βλεπουν

  • Like 2
Δημοσ.

Oταν τα ΜΜΜ ιδιωτικοποιηθουν και παραλληλα εφαρμοστει αποτελεσματικα καποιο συστημα ελεγχου των επιβατων αν χτυπησαν εισητηριο, μπορουν να εξυπηρετησουν οχι μια, αλλα 21 Αθηνες σε πλυθησμο.

Το παν ειναι να ιδιωτικοποιηθουν ολα τα ΜΜΜ εως το τελευταιο λεωφορειο και επειτα να αυξηθουν τα μετρα προστασιας σε συνδυασμο με την εναρξη καταστολης των βανδαλισμων.

  • Like 2
Δημοσ.

Η διήθηση πρακτικά σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο δεν επιτρέπεται με 2-3 εξαιρέσεις που εχουν γίνει δοκιμαστικά και μόνο σε τοπικό επίπεδο.

 

Όσο για τις μηχανές το καλύτερο θα ήταν να υπάρξουν σοβαρά αντικίνητρα ώστε να μειωθούν αισθητά καθώς μόνο προβλήματα και σπατάλη (στο κράτος) προκαλούν χωρίς κανένα αντίκρισμα.

 

Στην υπαναπακτη Αγγλία επιτρέπεται μια χαρά χρόνια τώρα και δεν υπάρχει κανενα νομικό πρόβλημα. Η διηθηση γίνεται με ευθυνη του αναβάτη και τελειώνει εκει η ιστορία. Θεωρώ πως ειναι η καλυτερη δυνατη προσεγγιση στο ζήτημα.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν ειναι άγραφος νόμος στις περισσότερες χώρες σε καμία περίπτωση ειδικά αν μιλάμε για Ευρώπη - Βόρεια Αμερική.

Τα ΜΜΜ μόλις αρχίζουν να εφαρμόζονται οι νόμοι μπορούν να υπέρ αναπτυχθούν τάχιστα λόγο της αύξησης του επιβατικού κοινού.

Τρομερό το επιχείρημα για τα σουβλάκια!

Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία αποτελεί καθημερινή συνήθεια, όπως ακριβως και στην Ελλάδα. Οι Ολλανδοί τώρα έχουν αρχίσει και χρησιμοποιούν μηχανάκια αλλά αυτοί έχουν άλλα προβλήματα με τα ποδήλατο. Δεν έχω εικόνα Β. Ευρώπης και Γερμανίας για το πως λειτουργεί. Αν στη Γερμανία οι μηχανές κυκλοφορουν σαν τα αυτοκίνητα, πάω πάσο. Γενικά δε πιστεύω οτι υπάρχει χωρα, με κινηση, που η μοτοσυκλέτα κινείτε πίσω από το αυτοκίνητο και λειτουργει σαν αυτοκίνητο στον δρόμο.

Οι συνθήκες bumber to bumber που ανέφερα νωρίτερα, για τις ΗΠΑ είναι. Εκεί και αν η σφήνα ειναι καθημερινό φαινόμενο. Καναδά δεν έχω πάει.

 

Σε ό,τι αφορά τα ΜΜΕ συμφωνω μαζί σας. Εφόσον ιδιωτικοποιηθούν, αναπτυχθούν κτλ κτλ, μπορεί όλοι να παρατάμε αμάξια και μηχανές και να χρησιμοποιούμε ΜΜΜ, αλλά επειδή αυτό θέλει χρόνο και χρήμα ας μιλήσουμε για τα δεδομένα που έχουμε, όχι για αυτά που θα θέλαμε να είχαμε. Δυστηχως δεν ειμαστε Λονδίνο να πηγαίνουμε οπου θέλουμε με συγκοινωνία.

 

(ο ντιλιβεράς ήταν χιούμορ )

Δημοσ.

Για να μην παρεξηγούμε όταν λέω διήθηση δεν εννούσα το τραγικό που γίνεται εν κινήση με 50 και 60 χιλιόμετρα. Εννοώ την κίνηση του μηχανακίου ανάμεσα στους στοίχους ΕΑΝ κ ΕΦΟΣΟΝ τα οχήματα είναι ακινητοποιημένα και αυτό με εως 30 χ.α.ω. Όχι περνάω γαμιώντας ανάμεσα με κόφτες.

Δημοσ.

Κακά τα ψέματα η μετακίνηση με ποδήλατο στην Ελλάδα είτε λόγω έλλειψης υποδομών είτε λόγω καιρού (Μάιο με Οκτώβριο γίνεται μούσκεμα) δεν είναι εύκολη.

Δημοσ.

Σκασαν ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ για να φτασουν αρειο παγο ?!!

《η διήθηση των μοτοσυκλετών, επιτρέπεται ανάμεσα σε λωρίδες με διακεκομμένη διαγράμμιση για να φτάσει η μοτοσυκλέτα εμπρός στο φανάρι, καθώς έχει αποδειχθεί ότι το να περιμένει πίσω από τα αυτοκίνητα αυξάνει τις πιθανότητες να μετατραπεί σε δυστύχημα κάποιο τροχαίο. Ορίζει επίσης και την σχετική ταχύτητα, και δεν αφήνει κανένα παράθυρο για κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε αυτοκινητόδρομους και άλλες περιπτώσεις. 》http://www.motomag.gr/news/apopseis-epikairotita/areios-pagos-kai-motosykletistika-hoaxes

Τεσπα η κριση οδηγησε χιλιαδες κοσμο να παρει παπια σκοοτερ για να τα γεμιζει με 5ευρω χωρις εμπειρια και χωρις να υπαρχει περιπτωση να παρουν εξοπλισμο προστασιας...

Ζουγκλα στο δρομο και κυριως στις στροφες με τουλ.3 λωριδες. Εγω παντως πιστευω οτι η καθημερινη οδηγηση μηχανης σε συγκεκριμενους δρομους ειναι ρισκο.

https://goo.gl/maps/6YYJYkxLqcs

https://goo.gl/maps/3grfcHWWjV42

https://goo.gl/maps/6NF4UGUNKsJ2

Υ.γ. τα ποδηλατα ειναι fail και ρισκαρουν διπλά

Δημοσ.

Περα απο οσα γραφτηκαν περι διηθησης και κατα ποσο ειναι ή πρεπει να ειναι νομιμη να τονισουμε κατι αλλο: Το greek way της διηθησης.

Δηλαδη:

1. Κηφισιας με κινηση σε ολες τις λωριδες , αμαξια που πανε με 60-70 και διηθηση απο δικυκλιστες. Δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να συζητησουμε αν αυτο πρεπει να συμβαινει ή οχι, οποιος θεωρει οτι ειναι οκ και κομπλε, να μου στειλει pm να αρχισω τα κολητηλικια μαζι του να κληρονομησω τιποτα.

2. Κηφισιας πηγμενη, μποτιλιαρισμενη. Σταματημενοι ολοι. ΙΧ εγω και θελω να αλλαξω λωριδα, πχ να παω στην αριστερη ενω ειμαι στην μεσαια. Κλασσικα λοιπον επειδη το φλας δεν αρκει για να σε αφησουν να αλλαξεις λωριδα (συμπεριλαμβανομενων δικυκλιστων που επιχειρουν διηθηση), πρεπει να κοψω αριστερα πατωντας τη διακεκομενη γραμμη μεχρι να αρχισουν να κινουνται τα αμαξια και να βρω χωρο να μπω στην αριστερη λωριδα. Ερχονται λοιπον οι δικυκλιστες μου πετανε 10 μουτζες, μου ευχονται τα χειροτερα για την οικογενεια μου, μερικοι κλωτσανε και το αμαξι μου και η ζωη συνεχιζεται. Διοτι τους εκλεισα τη λωριδα διηθησης. Βεβαια αν δεν την εκλεινα οι ιδιοι δικυκλιστες δεν θα με αφηναν να αλλαξω λωριδα αν δεν περνουσαν.

3. Και το ακρον αοτον της διηθησης the greek way, συνεχεια των απο πανω παραδειγματων, ειναι να φτανουμε στο σημειο ο δικυκλιστης να πεφτει πανω σε νταλικα κανοντας διηθηση και να τρεχει τον οδηγο της νταλικας δικαστηρια ζητωντας αποζημιωσεις...

 

That being said , στην Ελλαδα των πιθηκοδηγων το να επιτραπει η διηθηση μονο θαρρος στο χωριατη θα δωσει, παρα θα ωφελησει.

 

Διοτι καλα λετε εσεις τι γινεται στις πολιτισμενες χωρες, αλλα εκει εφαρμοζουν το νομο και αν δεν τον εφαρμοσουν τιμωρουνται, ενω μπορουν και οι αλλοι οδηγοι να καταγγειλουν μια παρανομη οδηγικη συμπεριφορα, εν ολιγοις δεν εχει μα και μου εκει περα. Εδω οσο ο νομος δινει μεγαλυτερα περιθωρια τοσο περισσοτερο παρερμηνευεται και τοσο πιο επικινδυνα οδηγουν ολοι.  Η δε αστυνομευση, απουσα, αρα δεν υπαρχει και τιμωρια.

 

Με την ιδια λογικη του τι γινεται εξωτερικο, ας κανουν την αριστερη λωριδα στις εθνικες οδους, λωριδα υπερταχειας κυκλοφοριας...Να μετραμε σκηνικα σαν αυτο με την πορσε καθε μηνα.

  • Like 3
Δημοσ.

Εφαρμογη του νομου.. τωρα κατι ειπες. Πως να τους εφαρμοσει; Με τι; Η ομαδα ζ που ειχε αυτη την δουλεια, υπολειτουεγει, καμια 50ρια είναι όλοι και ολοι και αυτοι γεροι.

Δημοσ.

Οσα παραπάνω γράφει ο yourtruelegent, είναι αλήθεια. Υπάρχουν κάποιοι που συμπεριφέρονται έτσι. Δεν αποτελεί όμως γενικό κανόνα.

Ειναι σα να λέω πως όλοι οι έλληνες οδηγοι αυτοκινήτων βριζουν στο δρόμο και κάνουν παραβιάσεις. Ας μη γενικευουμε.

 

Σε ότι αφορά την κίνηση στη γνωστή σε όλους "μηχανολωρίδα" (:P) έχει ενδιαφέρον πως όταν δίνει εξετάσεις οδήγησης για μοτοσυκλέτα, πρέπει να κάνεις ακριβως αυτό: Να περάσεις απο μια πολυ στενή λωρίδα με χαμηλή ταχύτητα και μετά να ξαναπεράσεις με αυξημένη ταχύτητα. Πολλοί κόβονται στη πρώτη, διοτι ακουμπάνε το πόδι κάτω για να μη πέσουν, πράγμα που απαγορεύεται.

 

Και μετά ο καθένας μπορει να πει οτι θέλει. Οταν το ιδιο το κράτος δε ξέρει τι θέλει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...