Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η διήθηση πρακτικά σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο δεν επιτρέπεται με 2-3 εξαιρέσεις που εχουν γίνει δοκιμαστικά και μόνο σε τοπικό επίπεδο.

 

Όσο για τις μηχανές το καλύτερο θα ήταν να υπάρξουν σοβαρά αντικίνητρα ώστε να μειωθούν αισθητά καθώς μόνο προβλήματα και σπατάλη (στο κράτος) προκαλούν χωρίς κανένα αντίκρισμα.

Ειναι προσβολη προς την εννοια "πολιτισμενο κοσμο" η κατασταση με τα οχηματα στης Ελληνικες πολεις καθώς και την αστυνομευση σε αυτες. Τωρα αυτο με τα αντικινητρα δεν το καταλαβα ακριβως, αν εφαρμοζονταν ο ΚΟΚ και οι νομοι και  υπηρχε αστυνομευση τοτε οι μισοι χρηστες Ι.Χ θα επρεπε να το παρατησουν και να παρουν ΜΜΜ ή ποδαρατο. Τα Ι.Χ ειναι το μεγαλο προβλημα στις Ελληνικες πολεις, ουτε οι μηχανες, ουτε τα ποδηλατα ουτε οι πεζου.

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μάλιστα. Εγώ θέλω ΕΝΑ ΜΗΝΑ υποχρεωτικά να απαγορευθεί η διήθηση. Να δω μετα τι θα λένε οι οδηγοί αυτοκινήτων. Επεισης το ότι "σκανε μπροστά" στο φανάρι οι μηχανές, δεν είναι θέμα μαγκιάς, αλλά ασφαλείας από κοιμισμένους οδηγούς Ι.Χ. Αν είχατε την παραμικρή ιδέα από τα σήματα για τη μηχανή, τουλάχιστον τις μισές παπαριες δε θα τις λέγατε εδώ.

  • Like 1
Δημοσ.

Μάλιστα. Εγώ θέλω ΕΝΑ ΜΗΝΑ υποχρεωτικά να απαγορευθεί η διήθηση. Να δω μετα τι θα λένε οι οδηγοί αυτοκινήτων. Επεισης το ότι "σκανε μπροστά" στο φανάρι οι μηχανές, δεν είναι θέμα μαγκιάς, αλλά ασφαλείας από κοιμισμένους οδηγούς Ι.Χ. Αν είχατε την παραμικρή ιδέα από τα σήματα για τη μηχανή, τουλάχιστον τις μισές παπαριες δε θα τις λέγατε εδώ.

 

πρακτικά τώρα...

αν ρωτήσεις ένα με μηχανάκι γιατί σκάει μπροστά στο φανάρι δε θα σου αναφέρει καμιά ασφάλεια.

αυτό που θα σου πει θα είναι... ε μαλάκας είμαι να περιμένω πίσω αφού μπορώ να μπω μπροστά

  • Like 3
Δημοσ.

Προσβολή στον πολιτισμό και τον διάλογο είναι το να υποστηρίζει μια τρομερή παρανομία κάποιος επειδή απλά τον βολεύει χωρίς κανένα επιχείρημα και με έπαρση μάλιστα!

Η διήθηση απαγορεύεται στην Ελλάδα απλά η τροχαία δεν κάνει την δουλεία της (πολιτικό είναι το θέμα προφανώς δεν φταίει η τροχαία ουσιαστικά)

Μακάρι όπως είπε ο lary7 να εφαρμοστεί ο ΚΟΚ ώστε οι μισοί χρήστες αυτοκινήτου και αντίστοιχα μηχανάκια να αποσυρθούν και τα χρησιμοποιεί η πλειοψηφία τα μμμ η ποδήλατα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αδυνατον στην Ελλαδα και για οποιον δεν εχει πατησει το ποδι του σε πολιτισμενη χωρα.

 

Διοτι εγω εχω επισκεφθει (κι εχω ζησει) σε χωρες που οι (λιγοι) μηχανοβιοι βεβαιως και στεκονται πισω απο αμαξια, στη σειρα τους κανονικοτατα. Καλα για διηθηση οταν τα αμαξια βρισκονται εν κινησει , ουτε λογος, καθως αυτο ειναι επινοηση πιθηκων και μονο οι οποιοι μαλιστα το εχουν εξελιξει και σε μοναδικο τροπο κινησης των δικυκλων.

 

Ανεφαρμοστη η αποφαση ειναι οσο δεν υπαρχει αστυνομευση. Αν αυριο η τροχαια εβαζε μπατσους στα φαναρια και οποιο μηχανακι εσκαγε μπροστα το βγαζανε στην ακρη για 3ψηφιο προστιμο + ποντους στην αδεια οδηγησης θα εβλεπες μεσα σε ελαχιστες εβδομαδες αν ειναι ανεφαρμοστο ή οχι. Στην μπανανια ομως, προφανως και ειναι ανεφαρμοστο, οπως και το 90% του ΚΟΚ. Και μετα σοκαρονται και θυμωνουν ολοι απο την πορσε.

μιας και κ ξέρεις από έξω , αν θες βεβαίως,  περιέγραψε τα lane flitering και lane spliting, γιατί όπως τα έγραψαν στο bike.gr δεν τα πολυκατάλαβα. αν είναι αυτό που νομίζω, στην Ελλάδα θεωρούνται και δικαίωμα όλα αυτά. 

περίεργο πάντως,  όταν έγινε κουβέντα για κάτι τέτοιο στο άλλο θέμα , αμέσως έπεσαν οι γνωστοί δελφίνοι σε χαρακτηρισμούς και αφορισμούς. 

Δημοσ.

μια χαρα αποφαση ειναι... συμφωνω απολυτα... αλλα να τους δωθεί και ικανότητα αλλα και υποχρέωση κυκλοφορίας μόνο στη δεξιά λωρίδα και φυσικά στη λεωφορειολωριδα.

Δημοσ.

πρακτικά τώρα...

αν ρωτήσεις ένα με μηχανάκι γιατί σκάει μπροστά στο φανάρι δε θα σου αναφέρει καμιά ασφάλεια.

αυτό που θα σου πει θα είναι... ε μαλάκας είμαι να περιμένω πίσω αφού μπορώ να μπω μπροστά

τουλάχιστον να μην κλείνει τις διαβάσεις, αυτό με ενοχλεί πολύ. αν και μεταξύ μας , δεν έχω δει καβαλάρη να περιμένει σε φανάρι ποτέ μέχρι τωρα. όλοι που έχω δει, πάνε αργα αργα , μέχρι στο τελος να περάσουν.

Δημοσ.

Χωρίς καμια διάθεση να προσβάλλω κανέναν,η όλη συζήτηση περί "χωσίματος" είναι τραγική. Κοιτάμε το αν είναι παράνομο ή όχι; Σοβαρά; Αν είναι δυνατόν!

 

Οδηγούσα και μπορει κάποια στιγμή να ξαναοδηγήσω μηχανή. Πόσο μπετόβλακας πρέπει να'μαι για να "χωθώ" εν κινήσει;

Γνωρίζεις ποιοι είναι οι οδηγοί αριστερά και δεξιά σου; Τους ξέρεις; Τους εμπιστεύεσαι;

Έχει σημασία αν θα αποζημιωθώ σε περίπτωση που γίνω σάντουιτς και μείνω ανάπηρος;

 

Καλά το "χώνομαι μπροστά χωρις να έχω οπτική επαφή με φανάρι και περιμένω κόρνα να ξεκινήσω" ή "κρατάω κράνος στον αγκώνα μήπως πετύχω μπάτσο" και άλλα τραγικά που βλέπουμε όλοι κάθε μέρα δείχνει πραγματικά την εκτίμηση που έχουν ορισμένοι για τη ζωή τους.

  • Like 5
Δημοσ.

Ειναι προσβολη προς την εννοια "πολιτισμενο κοσμο" η κατασταση με τα οχηματα στης Ελληνικες πολεις καθώς και την αστυνομευση σε αυτες. Τωρα αυτο με τα αντικινητρα δεν το καταλαβα ακριβως, αν εφαρμοζονταν ο ΚΟΚ και οι νομοι και  υπηρχε αστυνομευση τοτε οι μισοι χρηστες Ι.Χ θα επρεπε να το παρατησουν και να παρουν ΜΜΜ ή ποδαρατο. Τα Ι.Χ ειναι το μεγαλο προβλημα στις Ελληνικες πολεις, ουτε οι μηχανες, ουτε τα ποδηλατα ουτε οι πεζου.

δε συμφωνώ σε μερικά μόνο που γράφεις. το πρόβλημα στις ελληνικές πόλεις δε θεωρώ (για μένα) πως είναι τα ι.χ. όσο η ίδια η διάταξη της πόλης. η ρυμοτομία τους , πιστεύω,  είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. συν και έλλειψη πρόβλεψης υποδομών καθώς και η αδιαφορία για τον εκσυγχρονισμό τους.

  • Like 1
Δημοσ.

Με εξαίρεση τους υπαρκτούς, αλλά δυστυχώς όχι τόσους πολλούς, σοβαρούς και υπεύθυνους δικυκλιστές οι υπόλοιποι "βρέθηκαν" στους δύο τροχούς των μηχανών ή ποδηλάτων για πρακτικούς λόγους (οικονομία, εύκολο παρκάρισμα και ευκολία μετακίνησης).

Δυστυχώς το "εύκολο παρκάρισμα" για πολλούς σημαίνει "παρκάρω όπου γουστάρω" (πεζοδρόμια, στάσεις, προσόψεις καταστημάτων, κλπ) ενώ το "ευκολία μετακίνησης" μεταφράζεται στο είδος κίνησης που είναι σε όλους μας γνωστό.

Ακόμα περισσότερο πολλοί ποδηλάτες (ποδηλατώ αρκετά χρόνια αφού ξεκίνησα τη χρήση ποδηλάτου στη δουλειά και σε άλλες μετακινήσεις εδώ και πάνω από 15 χρόνια) θεωρούν ότι έχουν όλα τα προνόμια των πεζών, τα υπέρ των οχημάτων και καμία από τις υποχρεώσεις των παραπάνω ομάδων.

Η συγκεκριμένη απόφαση, πέραν από το πολύ ενδιαφέρον σκεπτικό (αναμενόμενο από τη σωστή ερμηνεία των υπαρχόντων νόμων), δε νομίζω να προσθέτει κάτι παραπάνω στην καθημερινότητά μας, πέρα από θέμα συζήτησης.

Όλα (ή τουλάχιστον τα περισσότερα) εργαλεία/νόμοι υπάρχουν. Απλά λείπει η εφαρμογή τους.

Η οποία εφαρμογή σημαίνει απλά και ξεκάθαρα αστυνόμευση.

Για να δοκίμαζε ο οποιοσδήποτε να κάνει "χαμηλή πτήση" (αυτοκίνητο ή δίκυκλο) στον αυτοκινητόδρομο που διασχίζει τα Σκόπια.

Για να προσπαθήσει κάποιος να κάνει προσπέραση σε διπλή γραμμή (οκ εκεί έχουν μονή συνεχιζόμενη) για να προσπεράσει το τρακτέρ που τον "πάει καροτσάκι" στην Βοσνία.

Οι πιθανότητες να "τσιμπήσει" κλήση είναι πάρα πάρα πολλές, ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους.

Αναφέρω αυτές τις δύο χώρες γιατί αφενός τις έχω "πρόχειρες" εξατίας πρόσφατου περάσματος αλλά και γιατί ξεφεύγουν από το κλισέ της δυτικοευρωπαϊκής χώρας που έχει "άπιαστα" standards για τα ελληνικά δεδομένα.

Το έχω ξαναπεί.

Μπορεί τα παιδιά μας να μάθουν μέσω της σωστής οδού (παιδεία) αλλά εμείς θα μάθουμε (αν θέλουμε να μάθουμε) the hard way.

 

Α, και κάτι τελευταίο. Η "παιδεία", που ρίχνουμε τόσα πολλά επάνω της, δεν είναι ταυτόσημη και ούτε εκπορεύεται μόνο από το συνονόματο υπουργείο.

  • Like 5
Δημοσ.

Μάλιστα. Εγώ θέλω ΕΝΑ ΜΗΝΑ υποχρεωτικά να απαγορευθεί η διήθηση. Να δω μετα τι θα λένε οι οδηγοί αυτοκινήτων. Επεισης το ότι "σκανε μπροστά" στο φανάρι οι μηχανές, δεν είναι θέμα μαγκιάς, αλλά ασφαλείας από κοιμισμένους οδηγούς Ι.Χ. Αν είχατε την παραμικρή ιδέα από τα σήματα για τη μηχανή, τουλάχιστον τις μισές παπαριες δε θα τις λέγατε εδώ.

 

Να λένε τί οι οδηγοί αυτοκινήτων;Οτι έχει (περισσότερη) κίνηση;Ο βρεγμένος την βροχή δέν την φοβάται.

Σε λίγο θα ακούσουμε οτι οι μοτοσυκλετιστές δείχνουν κοινωνικό ενδιαφέρον βάζοντας εσκεμμένα εαυτόν σε κίνδυνο,για να κινούμαστε εμείς οι υπόλοιποι ποιο άνετα.

Αυτό,το παρκάρισμα στα πεζοδρομία/διαγώνια στον δρομο και η μαλακισμένη δικαιολογία βάζω εξάτμιση να ακούγομαι για λόγους ασφαλείας.

Χτες γινόταν πάλι ο κακός χαμός στο κέντρο.Έκανα τον γύρο της πλατείας Καραΐσκάκη και με είχαν πλευρίσει δύοπουταναςγιοί εκατέρωθεν,κινούμενοι στην ίδια ταχύτητα με μένα και κυριολεκτικά στον πόντο.

Οι μηχανόβιοι βλέπουν μια ευκαιρία να πάνε σπίτι 5" νωρίτερα και χώνονται,εγω βλέπω τρεξίματα για να αποδείξω οτι δέν είμαι ελέφαντας και μια μάνα να με κατηγορεί οτι της άφησα το παιδί φυτό.  

  • Like 5
Δημοσ.

Ελπίζω ο Άρειος Πάγος να αποφανθεί σύντομα και για το παράνομο της μη ύπαρξης....φώτων στο 50άρι :lol:.

 

Φτάσαμε τα ανώτατα δικαστήρια να αποφαίνονται για το προφανές.

  • Like 1
Δημοσ.

δε συμφωνώ σε μερικά μόνο που γράφεις. το πρόβλημα στις ελληνικές πόλεις δε θεωρώ (για μένα) πως είναι τα ι.χ. όσο η ίδια η διάταξη της πόλης. η ρυμοτομία τους , πιστεύω,  είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. συν και έλλειψη πρόβλεψης υποδομών καθώς και η αδιαφορία για τον εκσυγχρονισμό τους.

 

 

Αυτο που αναφερεις ειναι μεγαλη κουβεντα, οντος ο σχεδιασμος των πολεων ειναι το προβλημα αλλα η διεθνης εμπειρια έχει δειξει οτι δεν υπαρχει λυση. Απο το 60'-70' προσπαθουσαν στην Δ. Ευρώπη να βρουν λυσεις, με οργάνωση χώρων σταθμευσης, δημιουργία υπόγειων παρκινγκ κτλ. Καποια στιγμη αντιληφθηκαν πως οτι και να σχεδιασου,  λυση δεν υπαρχει για το ΙΧ, πρεπει απλα να εκδιωχθει απο τα κεντρα των πολεων γιατι πολυ απλα καταλαμβανει υπερβολικα πολυ χώρο αναλογικα με το εργο που παράγει (μεταφορα συνήθως 1 ατομου στην δουλεια του).

ΓΙα αυτο βλεπεις στο Λονδινο ή στο Αμστερνταμ ατομα με 4-5Κ μισθο τον μηνα να μην έχουν καν αμαξι στο ονομα τους. Ποδήλατο, ΜΜΜ, ποδια και κανενα μηχανακι για τους τολμηρους.

Σιγα σιγα θα αρχιζει να εκπολιτιζεται και η Ελληνικη πολη, οσοι καλομαθατε με τα αμαξακια για το παραμικρο να ετοιμαζεσται για τους 2 τροχους , σε 10-15 χρονια θα φτάσουμε και τους υπολοιπους ευρωπαίους.

  • Like 1
Δημοσ.

το να κυκλοφορείς με ποδήλατο στο κέντρο στην Αθήνα, Λάρισσα, Πάτρα και άλλες πόλεις χωρίς το φόβο μην σε πάρει κανείς σβάρνα μου φαίνεται πολύ ελκυστικό, αλλά πρέπει να έχεις ένα ντους στο γραφείο για τον ιδρώτα. από την άλλη , δε θέλω να σκέφτομαι τη συμπεριφορά μας , πάνω στο ποδήλατο , όταν αρχίσουμε όλοι το καβάλημα. ήδη τώρα είναι γνωστή η ελεεινή συμπεριφορά των λιγοστών ποδηλατών, φαντάσου τωρα όλο αυτό υπερπολλαπλασιασμένο. Στην Ευρώπη δεν έχω δει σχεδόν καθόλου μοτο στα κέντρα. θυμάμαι σχόλιο σε ένα forum (why would anyone ride a motorbike in the U.K.?). 

Δημοσ.

Ας γίνει πρώτα κάτι για τα μηχανάκια που κυκλοφορούν στα πεζοδρόμια και μετά μιλάμε και για διήθηση.

 

το να κυκλοφορείς με ποδήλατο στο κέντρο στην Αθήνα, Λάρισσα, Πάτρα και άλλες πόλεις χωρίς το φόβο μην σε πάρει κανείς σβάρνα μου φαίνεται πολύ ελκυστικό, αλλά πρέπει να έχεις ένα ντους στο γραφείο για τον ιδρώτα. από την άλλη , δε θέλω να σκέφτομαι τη συμπεριφορά μας , πάνω στο ποδήλατο , όταν αρχίσουμε όλοι το καβάλημα. ήδη τώρα είναι γνωστή η ελεεινή συμπεριφορά των λιγοστών ποδηλατών, φαντάσου τωρα όλο αυτό υπερπολλαπλασιασμένο. Στην Ευρώπη δεν έχω δει σχεδόν καθόλου μοτο στα κέντρα. θυμάμαι σχόλιο σε ένα forum (why would anyone ride a motorbike in the U.K.?). 

 

Και κάτι λιγοστούς ποδηλατόδρομους που έχουμε δεν μπορείς να τους εμπιστευτείς. Είναι επικίνδυνη αποστολή το να τους διασχίσεις έστω και με μικρή ταχύτητα, όταν είναι γεμάτοι από κόσμο που έχει βγάλει βόλτα τα σκυλιά του (τα οποία συχνά ορμάνε στα ποδήλατα), σκατούλες και σκουπίδια, υπεραργές γιαγιάδες με καρότσια και υπέρμετρο σταρχιδισμό, κόσμο που βολτάρει χαλαρά μπλοκάροντας τον ποδηλατόδρομο χωρίς να κοιτάζει τι συμβαίνει πίσω του, πιτσιρίκια που παίζουνε μπαλίτσα, ζευγάρια με καρότσι μωρού (!!!!!!!!!!!!!!!!!), μηχανάκια (μα φυσικά), άλλα ποδήλατα που πηγαίνουν σφαιράτα και παρέες ποδηλάτων που έρχονται αντίθετα και μπλοκάρουν όλο τον ποδηλατόδρομο.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...