Προς το περιεχόμενο

Middle Earth: Shadow Of War


xtrmsnpr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 653
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μην απορησει κανεις αν δει στις αρχες στο Metacritic user score 4 ή 5 :P Μαυρο και απο μενα, ετσι με πολυ απλες κινησεις (αλλη) μια εταιρια χαντακωνει το παιχνιδι τους.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σαν εταιρία δεν επενδύεις στο Μάρκετινγκ αυτά γίνονται...

 

Προσωπικά πιστεύω πως είναι ακριβώς το αντίθετο, οι εταιρίες επενδύουν υπερβολικά πολύ στο marketing αντί σε άλλους τομείς (π.χ. gameplay, engine, story κ.τ.λ. κ.τ.λ.) το οποίο οδηγά στην νοοτροπία του "κυνηγάω τα market trends" (βλ. loot crates στο συγκεκριμένο, microtransactions γενικά, F2P elements και πάει λέγοντας), γιατί πολύ απλά το "παραδοσιακό" marketing έτσι λειτουργεί - follow the leader σε κάθε νέο innovation μέχρι να κορεστεί η αγορά και πάμε στο επόμενο trend κ.ο.κ.

 

Δες για παράδειγμα το άλλο νέο για το Shadows of War, το οποίο αναφέρεται στο VOD που linkαρε ο 

{TDi}Dj2k..infc πιο κάτω πάνω, apparently το παιχνίδι εκτός απο microtransactions, θα έχει και asynchronous online PvP, το οποίο τελευταία φορά το είδαμε στο MGS V με τα FOB (όπου η Konami πουλούσε και insurance έναντι χαμένων in-game items απο player invasions, έλεος) - το οποίο mode είναι προφανώς εμπνευσμένο απο παιχνίδια τύπου Clash of Clans.

 

Δυστυχώς, η συνεχής εξάρτηση των ΑΑΑ studios απο τα marketing dept. τους, τα οποία δεν είναι εκπαιδευμένα για να γνωρίζουν/εκμεταλλεύονται τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς (gaming), σημαίνει πως κυνηγάνε μόνιμα trends και απλά αντιγράφουν τυφλά τις επιτυχίες, ελπίζοντας να "κλέψουν" κομμάτι της πίτας προσφέροντας παρόμοιες υπηρεσίες/features με τους ανταγωνιστές τους.

 

/rant

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά πιστεύω πως είναι ακριβώς το αντίθετο, οι εταιρίες επενδύουν υπερβολικά πολύ στο marketing αντί σε άλλους τομείς (π.χ. gameplay, engine, story κ.τ.λ. κ.τ.λ.) το οποίο οδηγά στην νοοτροπία του "κυνηγάω τα market trends" (βλ. loot crates στο συγκεκριμένο, microtransactions γενικά, F2P elements και πάει λέγοντας), γιατί πολύ απλά το "παραδοσιακό" marketing έτσι λειτουργεί - follow the leader σε κάθε νέο innovation μέχρι να κορεστεί η αγορά και πάμε στο επόμενο trend κ.ο.κ.

 

Δες για παράδειγμα το άλλο νέο για το Shadows of War, το οποίο αναφέρεται στο VOD που linkαρε ο 

{TDi}Dj2k..infc πιο κάτω πάνω, apparently το παιχνίδι εκτός απο microtransactions, θα έχει και asynchronous online PvP, το οποίο τελευταία φορά το είδαμε στο MGS V με τα FOB (όπου η Konami πουλούσε και insurance έναντι χαμένων in-game items απο player invasions, έλεος) - το οποίο mode είναι προφανώς εμπνευσμένο απο παιχνίδια τύπου Clash of Clans.

 

Δυστυχώς, η συνεχής εξάρτηση των ΑΑΑ studios απο τα marketing dept. τους, τα οποία δεν είναι εκπαιδευμένα για να γνωρίζουν/εκμεταλλεύονται τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς (gaming), σημαίνει πως κυνηγάνε μόνιμα trends και απλά αντιγράφουν τυφλά τις επιτυχίες, ελπίζοντας να "κλέψουν" κομμάτι της πίτας προσφέροντας παρόμοιες υπηρεσίες/features με τους ανταγωνιστές τους.

 

/rant

 

To Marketing δεν έχει να κάνει μόνο με πωλήσεις...

 

Επίσης εγώ θα σου θέσω άλλο ενα παράδειγμα (σωστού) Μάρκετινγκ. Wicher 3. Τρία δωρεάν dlc packs (γύρω στα 16 σε επιμέρους), και έπειτα έβγαλαν και 2 expansions... Ε, τα αγόρασε ΟΛΟΣ ο κόσμος! Και δεν είχε microtransactions... 

 

To να βάλεις microtransactions σε ενα offline παιχνίδι, που το τερματίζεις και το βάζεις στο ράφι η το πουλάς είναι τραγικό. Δηλαδή είναι σαν να αγοράζεις microtransactions για το Uncharted ας πούμε. Τώρα αν φαίνεται το σπαθί μπλέ αντί για μεταλλικό γκρί, και πρέπει να πληρώσεις 2,99 για να το πάρεις, ε, υπάρχει και κοινό (κάτω των 15) που τα σκάνε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Απλά προς αποφυγή παρεξηγήσεων ( :P) ο ορισμός του marketing στο οποίο αναφέρομαι είναι "the action or business of promoting and selling products or services, including market research and advertising." οπότε μιλάω κυρίως για 1. Διαφήμηση και 2. Έρευνα Αγοράς (που είναι δύο απο τις κύριες λειτουργίες που κάνουν τα marketing departments των ΑΑΑ publisher).

 

Όταν μια εταιρία εξαρτάται απο το marketing dept. της για να "αποφασίσει" ποιά παιχνίδια θα χρηματοδοτήσει (και στη συνέχεια τι features θα ζητήσει απο τους developer να συμπεριληφθούν στο τελικό προϊόν), σαφώς ο τρόπος με τον οποίο το συγκεκριμένο department κάνει έρευνα αγοράς επηρεάζει τις αποφάσεις της εταιρίας (γι'αυτό αναφέρω την νοοτροπία του "follow the leader" και τις αντιγραφές επιτυχημένων ιδεών που είναι σαφώς τακτικές των "παραδοσιακών" marketer, με αποτέλεσμα να έχουμε τις "μόδες" του gaming όπως microtransactions, MOBA elements, card games, sandbox open world και λοιπά trends στα οποία επικεντρώνεται το 90% της βιομηχανίας).

 

Βεβαίως υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά εδώ μιλάω για τον κανόνα - σίγουρα η CDPR βρήκε την "σωστή" αντιμετώπιση των πελατών της (δες επίσης και τις πιο πρόσφατες κινήσεις της Devolver Digital ως παράδειγμα καλού marketing), αλλά κατά κύριο λόγο το μεγαλύτερο κομμάτι της βιομηχανίας το κρατάνε κολοσσοί όπως EA, Activision/Blizzard, UbiSoft, Warner Bros κ.ο.κ., των οποίων οι κακές κινήσεις επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τον χώρο.

 

(Εννοείται συμφωνώ by the way, ο λόγος που σχολιάζω to begin with είναι επειδή αυτή η μόδα του "βάζουμε features απλά επειδή είναι πετυχημένα σε άλλα παιχνίδια, άσχετα αν ταιριάζουν με το theme/gameplay" κατάντησε κουραστική (είχα πάρει και μεγάλη απογοήτευση απο το DX:MD και το ηλίθιο ending του/αχρείαστο Breach mode)) :P.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Guys αυτά γίνονται γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν είναι σαν και εμάς που το gaming είναι hobby και ενημερωνόμαστε. Δεν τους ενδιαφέρει το τι και πως, απλά θέλουν να βάλουν το game και να παίξουν και για αυτό υπάρχουν season pass, DLC και micros. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή κάτι είναι έτσι δεν μπορεί να αλλάξει, ειδικά όταν είναι κάτι που πηγάζει από pure greed, τα micros σε single player είναι τα old school cheat codes, απλά τώρα πρέπει να τα πληρώσουμε, thanx but no thanx. Οποτε link το video σε γνωστούς και φίλους μπας και το επόμενο (γιατί σε αυτό δεν παίζει) δεν έχει micros. Btw εάν αυτός είναι ο λόγος που έφαγε delay ειλικρινά ξεφτίλα.

p.s. Αυτό περί CDPR και "free DLC" in bullshit btw, κομμένα από το main game κλασσικά όπως όλοι απλά με την σημαντική διαφορα ότι δεν τα χρεώνουν, οποτε τελείως καθαροί δεν είναι απλά δώσαν expansions τρελής διαρκειας/ποιότητας οποτε συγχωρούνται και με το παραπάνω (μαζί με το downgrade gameplay/graphs).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Guys αυτά γίνονται γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν είναι σαν και εμάς που το gaming είναι hobby και ενημερωνόμαστε. Δεν τους ενδιαφέρει το τι και πως, απλά θέλουν να βάλουν το game και να παίξουν και για αυτό υπάρχουν season pass, DLC και micros. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή κάτι είναι έτσι δεν μπορεί να αλλάξει, ειδικά όταν είναι κάτι που πηγάζει από pure greed, τα micros σε single player είναι τα old school cheat codes, απλά τώρα πρέπει να τα πληρώσουμε, thanx but no thanx. Οποτε link το video σε γνωστούς και φίλους μπας και το επόμενο (γιατί σε αυτό δεν παίζει) δεν έχει micros. Btw εάν αυτός είναι ο λόγος που έφαγε delay ειλικρινά ξεφτίλα.

 

p.s. Αυτό περί CDPR και "free DLC" in bullshit btw, κομμένα από το main game κλασσικά όπως όλοι απλά με την σημαντική διαφορα ότι δεν τα χρεώνουν, οποτε τελείως καθαροί δεν είναι απλά δώσαν expansions τρελής διαρκειας/ποιότητας οποτε συγχωρούνται και με το παραπάνω (μαζί με το downgrade gameplay/graphs).

 

Συμφωνώ εν μέρη, τα free dlc μπορεί να μην ήταν εξ αρχής στο πλάνο να είναι μέσα στο παιχνίδι, απλά γούσταραν να ασχοληθούν και το μεράκι τους να το δώσουν δωρεάν. Δηλαδή κάποιες ιδέες (dlc) έρχονται καμιά φορά αφού έχει βγει το game... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο κράξιμο που δικαιούται να φάει η CDPR είναι το downgrade στα visuals, τίποτα άλλο.

 

Και πάλι όμως λογικό για Open World παιχνίδι που βασικά δεν θα μπορούσε το Ps4 με τίποτα να το σηκώσει, η θα χρειαζόταν PC τούμπανο! 

 

Το Downgrade στα γραφικά του Shadow of War, για εμένα ΔΕΝ δικαιολογείται!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι όμως λογικό για Open World παιχνίδι που βασικά δεν θα μπορούσε το Ps4 με τίποτα να το σηκώσει, η θα χρειαζόταν PC τούμπανο! 

 

Το Downgrade στα γραφικά του Shadow of War, για εμένα ΔΕΝ δικαιολογείται!! 

 

Όχι δεν είναι λογικό ρε μαν, γι' αυτό υπάρχει το high-end HW στο PC. Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβει ο κόσμος ότι το λογικό είναι να ΜΗΝ max-άρει το παιχνίδι με 200-250Ε GPU. Τώρα το SoW δεν έχει υποστεί downgrade, αλλά δεν έκαναν και upgrade οπότε τα visuals είναι meh για 2017.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...