bubu Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Αλλά anyway, δεν είναι και 144ρες πανάθεμά τες, θέλουμε full glory! Πάντως πάνω από 100fps σε τέτοια ανάλυση, δεν παίρνεις ούτε από 1080ti. Οπότε τι να το κάνεις;
firepc Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Πάντως πάνω από 100fps σε τέτοια ανάλυση, δεν παίρνεις ούτε από 1080ti. Οπότε τι να το κάνεις; ισως να τα πιανει η 1080τι γτ η αναλυση ειναι 3440χ1440, δλδ δεν ειναι ακριβως 4Κ (3840χ2160) Και αν τα κατεβασεις στο medium/high κατι μπορει να γινει.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Πάντως πάνω από 100fps σε τέτοια ανάλυση, δεν παίρνεις ούτε από 1080ti. Οπότε τι να το κάνεις; Πρώτον, η οθόνη λογικά θα μείνει κάμποσα χρόνια, οπότε θα έχει αλλάξει κάποιος με ισχυρότερη κάρτα... Δεύτερον, ακόμα και 60 FPS να βγάζει η κίνηση είναι καλύτερη από το να είχε 60hz... 1
Fulgore Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Η 1080ti μια χαρα βγαζει πανω απο 100fps αλλα δεν τα βγαζει σε ολα ultra και σε ολα τα παιχνιδια. Ουτως ή αλλως στα παιχνιδια που σε ενδιαφερουν περισσοτερο τα παραπανω fps/hz ειναι κυριως στα Online/multiplayer παιχνιδια που εκει και παλι δεν σε ενδιαφερει να παιζεις σε ολα high(που ουτως ή αλλως οι διαφορες ειναι μικρες). Εγω βλεπω και στο Overwatch που οι περισσοτεροι με monitor με πολλα hz παιζουν με ολα στα low και οι διαφορες ουτως ή αλλως δεν ειναι και μεγαλες για να μην θες την παραπανω αποδοση. 2
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Πάντως πάνω από 100fps σε τέτοια ανάλυση, δεν παίρνεις ούτε από 1080ti. Οπότε τι να το κάνεις; Δεν παίζω μόνο latest AAA titles. Υπάρχουν άπειρα περσινά, προπέρσινα, αντιπροπέρσινα παιχνίδια που δεν έχω ασχοληθεί και θα το ήθελα. Βασικά, αυτά είναι ο μεγάλος όγκος. Επίσης, κάρτα γραφικών αλλάζω συνήθως σε 2-3-4 χρόνια. Οθόνη σε καμιά 8ετία και βάλε. Τέλος, τα 100Hz είναι περιορισμός, γιατί είναι το ΟΡΙΟ. Εμάς μας ενδιαφέρει να είμαστε διαρκώς εντός range λειτουργίας της τεχνολογίας Sync. Όχι να την ξεπερνάμε κάθε λίγο με αποτέλεσμα να αποσυγχρονίζεται. 1
cabdik Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 παντως εγω, ακομα......, δεν εχω καταλαβει γιατι θελουμε τοοοοοσα πολλα FPS + HZ για να μην υπαρχει tearing, stuttering, κλπ.....!!! η δικη μου θεωρια (η οποια μπορει καλλιστα να ειναι και λαθος) ειναι η εξης. το ανθρωπινο ματι εχει συγκεκριμενες δυνατοτητες που αντιλαμβανεται την κινηση. τα ορια τα ξερουν οι πιο ειδικοι. ειναι τα 30fps, ειναι τα 60fps, ειναι τα 200fps..? οποια κι αν ειναι..! στις ταινιες δρασης, που συνηθως υπαρχει γρηγορη κινηση τα FPS κυμαινονται -συνηθως- στα 24fps και βλεπεις μια χαρα τις σκηνες. στα παιχνιδια ειναι σαφεστατα κατι διαφορετικο, αφου αλλο να βλεπεις μια ταινια που ειναι ηδη "αποτυπωμενη" πανω στο φιλμ-DVD η οποιοδηποτε αλλο μεσο, και αλλο να παραγεις καρε εκεινη την στιγμη -οπως ενας υπολογιστης με ενα παιχνιδι. παρ'ολα αυτα, δεν εχω καταλαβει -ακομα- γιατι θα πρπει να βγαλουμε κι αλλα FPS, και περισσοτερα ΗΖ στις οθονες...! καταλαβαινω απολυτα οτι η τεχνολογια πρεπει να εξελισσεται, να γινεται πιο γρηγορη, πιο αποτελεσματικη. κλπ, κλπ, και δεν διαφωνω καθολου, ουτε ειμαι αντιθετος. απεναντιας.....!! αλλα, στην πραξη, αν εχω ενα πανελ με 1000hz και ενα με 100ΗΖ, που θα δω διαφορες? 1
firepc Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Kαταλαβαινω τον προβληματισμο σου φιλε cabdik, και θα σου τα πω οπως τα εχω εγω στο μυαλο μου. 1ον. εχουμε 2017 Καλα ειναι τα παλια παιχνιδια και η νοσταλγια καλη ειναι, αλλα θες να βλεπει και καινουργια πραγματα. 2ον. Διαφορα καταλαβαινεις απο 30 σε 60fps και σιγουρα στα 144fps. 3ον. Γτ ειναι καλυτερα τα πολλα fps? Για να μην πονανε τα ματια σου και το κεφαλι σου. Ειναι πιο ομορφο οπτικα. Μπορεις να κλεινεις παντα το απασιο motion blur, κατι που οι console players το εχουν ανοιχτο λογο 30fps. 4ον δες εδω ενα βιντεακι οπου καποιος καταλαβαινει την διαφορα πανευκολα απο 60, 120 και 144fps https://www.youtube.com/watch?v=m6igZbQm75s ps. Με τα παραπανω που λεω, δεν σημαινει οτι βγαζω αχρηστα τα 60fps ( τα 30 σιγουρα ) 1
bubu Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 ισως να τα πιανει η 1080τι γτ η αναλυση ειναι 3440χ1440, δλδ δεν ειναι ακριβως 4Κ (3840χ2160) Και αν τα κατεβασεις στο medium/high κατι μπορει να γινει. Η ανάλυση αυτή είναι πάρα πολύ κοντά στο 4Κ. Αν είναι να δώσεις λεφτά για ένα τέτοιο μόνιτορ και να κάνεις θυσίες στην εικόνα (medium) για να πάρεις πάνω από 100hz, δεν έχει πολύ νόημα νομίζω. Προσωπική άποψη! Πρώτον, η οθόνη λογικά θα μείνει κάμποσα χρόνια, οπότε θα έχει αλλάξει κάποιος με ισχυρότερη κάρτα... Δεύτερον, ακόμα και 60 FPS να βγάζει η κίνηση είναι καλύτερη από το να είχε 60hz... Επίσης, κάρτα γραφικών αλλάζω συνήθως σε 2-3-4 χρόνια. Οθόνη σε καμιά 8ετία και βάλε. Αν σκέπτεστε να κρατήσετε την οθόνη για τόσο καιρό, θα σας πρότεινα να περιμένετε και να μην κάνετε αγορά τώρα. Η τεχνολογία στις ultrawide και στα πολλά Hz είναι σε πολύ μεταβατικό στάδιο. 1. Οι ultrawide Ips έχουνε πάρα πολύ bleeding. 2. Τα πολλά Ηz έχουμε trailing και άλλα θέματα. 3. Έρχονται τεχνολογίες (πχ HDR) μέσα στο 17 που θα ρίξουν τις τιμές των σημερινών οθονών. 4. Τώρα άρχισαν να γίνονται mainstream οι ultrawide, που σημαίνει οτι σύντομα να πέσουν κάπως οι τιμές (τώρα θέλεις 1000ρικο και πάνω) Δεν παίζω μόνο latest AAA titles. Υπάρχουν άπειρα περσινά, προπέρσινα, αντιπροπέρσινα παιχνίδια που δεν έχω ασχοληθεί και θα το ήθελα. Βασικά, αυτά είναι ο μεγάλος όγκος. Αυτά τα παιχνίδια είναι πολύ πιθανό να μην υποστηρίζουν ανάλυση ultrawide οπότε καλό θα ήταν να το ψάξεις για το καθένα χωριστά αλλιώς θα έχεις μαύρες μπάρες δεξιά αριστερά. Τέλος, τα 100Hz είναι περιορισμός, γιατί είναι το ΟΡΙΟ. Εμάς μας ενδιαφέρει να είμαστε διαρκώς εντός range λειτουργίας της τεχνολογίας Sync. Όχι να την ξεπερνάμε κάθε λίγο με αποτέλεσμα να αποσυγχρονίζεται. Νομίζω πως αυτό έχει λυθεί με την τεχνολογία fastsync που έβγαλε πρόσφατα η nvidia. αλλα, στην πραξη, αν εχω ενα πανελ με 1000hz και ενα με 100ΗΖ, που θα δω διαφορες? Ένα πρακτικό πείραμα που μπορείς να κάνεις είναι να μετακινήσεις γρήγορα τον κέρσορα από τη μια μεριά της οθόνης στην άλλη. Θα παρατηρήσεις οτι δεν είναι ομαλή η κίνηση, αντιθέτως μπορείς να δεις έναν αριθμό Χ κερσόρων στα 60hz. Στα 120hz θα δείς αντίστοιχα έναν αριθμό 2Χ κερσόρων. Η κίνηση θα ήταν ομαλή στα μόνο 1000hz που αναφέρεις! Αυτό ισχύει όταν μετακινείς πράγματα στην επιφάνεια εργασίας γενικότερα, και όταν σκρολάρεις. Το κείμενο γίνεται πιο ευανάγνωστο καθώς το μάτι το ακολουθεί, όσο ανεβαίνουν τα hz. Και φυσικά στα παιχνίδια. Πρέπει να το δεις για να το καταλάβεις, αλλά να ξέρεις οτι κατά γενική ομολογία, μετά δεν υπάρχει επιστροφή! Θα το θες πολύ μετά και είναι ακριβά τα ρημάδια τα hz! 2
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 0) Η ανάλυση αυτή είναι πάρα πολύ κοντά στο 4Κ. Αν είναι να δώσεις λεφτά για ένα τέτοιο μόνιτορ και να κάνεις θυσίες στην εικόνα (medium) για να πάρεις πάνω από 100hz, δεν έχει πολύ νόημα νομίζω. Προσωπική άποψη! Αν σκέπτεστε να κρατήσετε την οθόνη για τόσο καιρό, θα σας πρότεινα να περιμένετε και να μην κάνετε αγορά τώρα. Η τεχνολογία στις ultrawide και στα πολλά Hz είναι σε πολύ μεταβατικό στάδιο. 1. Οι ultrawide Ips έχουνε πάρα πολύ bleeding. 2. Τα πολλά Ηz έχουμε trailing και άλλα θέματα. 3. Έρχονται τεχνολογίες (πχ HDR) μέσα στο 17 που θα ρίξουν τις τιμές των σημερινών οθονών. 4. Τώρα άρχισαν να γίνονται mainstream οι ultrawide, που σημαίνει οτι σύντομα να πέσουν κάπως οι τιμές (τώρα θέλεις 1000ρικο και πάνω) 5) Αυτά τα παιχνίδια είναι πολύ πιθανό να μην υποστηρίζουν ανάλυση ultrawide οπότε καλό θα ήταν να το ψάξεις για το καθένα χωριστά αλλιώς θα έχεις μαύρες μπάρες δεξιά αριστερά. 6) Νομίζω πως αυτό έχει λυθεί με την τεχνολογία fastsync που έβγαλε πρόσφατα η nvidia. 0) Όχι δεν είναι. 3440x1440 = 4953600 pixels. 4K = 8294400. 2560x1440 = 3686400. Άρα το ultrawide 1440p έχει 33% περισσότερα pixels από το 2560x1440, ενώ το 4Κ έχει 67,4% περισσότερα pixels από το ultrawide 1440p(!). Γι' αυτό και η ονομασία είναι 1440p ultrawide. Δεν συγκρίνεται καν με το 4Κ σε απαιτήσεις ισχύος για rendering. 1) Συμφωνώ. Η AU δεν έβγαλε πολύ καλά IPS panels πέρσι. Πρέπει να το δουν αυτό. Ή να αγοράζουμε VA. 2) Δεν το γνωρίζω, το κάνεις λίγο πιο λιανά παρακαλώ; Mήπως εννοείς ghosting; 3) Συμφωνώ. Ήδη έγινε announce το πρώτο ultrawide. Γι΄αυτό και τέτοια οθόνη θα αξίζει να πάρεις σε λίγο πάνω από ένα χρόνο από τώρα κατά την ταπεινή μου άποψη. 4) Οτιδήποτε μη mainstream πληρώνεται αδρά. Όλοι το γνωρίζουν αυτό. Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να δώσω αρκετά παραπάνω γι' αυτό, αλλά πρώτα να φύγουν οι παιδικές ασθένειες. 5) Φυσικά και το γνωρίζω, θα τα παίζω σε 27.5" 2560x1440. Ή θα συνδέω το PC στον projector και θα τα παίζω σε 106" σε 1080p με 3000 φίλτρα. 6) Δεν το γνωρίζω, θα το ψάξω.
firepc Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Anyway, το 4Κ εχει σχεδον 3,3 εκατομμυρια πιξελς περισσοτερα απο την αναλυση 3440x1440 οποτε μιλαμε ξεκαθαρα για πολυ πιο "βαρια" αναλυση.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Απλά μαθηματικά είναι φίλε μου. 8,3/5=1,66. Σε ποσοστό αυτό είναι 66% πάνω χοντρικά, 67,4% αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς. Τα ποσοστά είναι ακριβώς αυτά που γράφω. Το ultrawide 1440p είναι... αυτό ακριβώς. ΔΕΝ είναι 4Κ. Είναι πολύ πιο κοντά στο 1440p παρά στο 4Κ. Αν το πάμε από πλευράς rendering power για 4Κ 60Hz vs ultrawide 1440p 144Hz, πάει αλλού η κουβέντα. Μετά και στο 4Κ θα θες sync τεχνολογίες και ο αχόρταγος μεγαλώνει... 2
bubu Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 0) Όχι δεν είναι. 3440x1440 = 4953600 pixels. 4K = 8294400. 2560x1440 = 3686400. Άρα το ultrawide 1440p έχει 33% περισσότερα pixels από το 2560x1440, ενώ το 4Κ έχει 67,4% περισσότερα pixels από το ultrawide 1440p(!). Γι' αυτό και η ονομασία είναι 1440p ultrawide. Δεν συγκρίνεται καν με το 4Κ σε απαιτήσεις ισχύος για rendering. 1) Συμφωνώ. Η AU δεν έβγαλε πολύ καλά IPS panels πέρσι. Πρέπει να το δουν αυτό. Ή να αγοράζουμε VA. 2) Δεν το γνωρίζω, το κάνεις λίγο πιο λιανά παρακαλώ; Mήπως εννοείς ghosting; 3) Συμφωνώ. Ήδη έγινε announce το πρώτο ultrawide. Γι΄αυτό και τέτοια οθόνη θα αξίζει να πάρεις σε λίγο πάνω από ένα χρόνο από τώρα κατά την ταπεινή μου άποψη. 4) Οτιδήποτε μη mainstream πληρώνεται αδρά. Όλοι το γνωρίζουν αυτό. Προσωπικά είμαι διατεθειμένος να δώσω αρκετά παραπάνω γι' αυτό, αλλά πρώτα να φύγουν οι παιδικές ασθένειες. 5) Φυσικά και το γνωρίζω, θα τα παίζω σε 27.5" 2560x1440. Ή θα συνδέω το PC στον projector και θα τα παίζω σε 106" σε 1080p με 3000 φίλτρα. 6) Δεν το γνωρίζω, θα το ψάξω. 0) Έκανα σύγκριση μεταξύ 4Κ και 1080p σε σχέση με το 3440x1440, λέγοντας οτί είναι πολύ κοντα στο 4κ, θεωρώντας οτι οι περισσότεροι χρήστες (όπως και εγώ) έχουν 1080 monitor. 1) Συμφωνώ και μετά από έρευνα έχω καταλήξει ότι αξίζουν για ultrawide τα εξής: Asus MX34VQ Samsung CF791 2) Τα προβλήματα ποικίλουν από low grey to grey response, μέχρι τεχνικές που ενσωματώνουν στα μονιτορ για να λύσουν τέτοια προβλήματα και δημιουργούν άλλα (πχ fast response) Είδα πρόσφατα στο πλαίσιο αυτό: LG Monitor 34'' 34UC79G Ζήτησα να το συνδέσουν με display port καλώδιο για να πάρει 144hz. Το έκαναν. Ο κέρσορας είχε μόνιμα μία λευκή σκιά να τον ακολουθεί. Πήγαινε πολύ ομαλά και ωραία αλλά η σκιά δεν παλευόταν. Ο πωλητής νόμιζε πως φταίει το καλώδιο. Τόσο χάλια. Τελικά μέσα από τα σέτινγκς μπορεί να μειωθεί το πρόβλημα αυτό εις βάρος την ομαλής κίνησης. Το γνωρίζουν δηλαδή οι εταιρίες το πρόβλημα και σου δίνουν 4 επιλογές για να είσαι είτε πιο σμουθ είτα πιο σκιά. Και λέω οι εταιρίες γιατί σχεδόν όλες το κάνουν στα γρήγορα μοντέλα. Μεταβατική περίοδος με πολλά compromises που δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω αν είναι να σκάσω 1000+ ευρώ. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Χάλι μαύρο δηλαδή, "τέλεια". Ελπίζω μέχρι του χρόνου να τα έχουν αντιμετωπίσει αυτά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 ASUS PG35VQ HDR Quantum Dot 200Hz 21:9 Το ΑΠΟΛΥΤΟ monitor απλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα