pcos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 τελικα ας υπηρχε μονο μια εταιρια να ειχε βαλει παντου vdsl και ας χρεωνε οσο ηθελε!!!!
paragontikos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Εταιρια ανεκδοτο, μακαρι να γινουν ολα αυτα που λενε αλλα δυσκολα το βλεπω!
chris_ma Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 τελικα ας υπηρχε μονο μια εταιρια να ειχε βαλει παντου vdsl και ας χρεωνε οσο ηθελε!!!! Το VDSL το δίνει ο ΟΤΕ με την αναβάθμιση των καμπινών σε σύγχρονες στις οποίες καταλήγει οπτική ίνα. Απο εκεί μετά τραβάνε και οι υπόλοιποι...
rocco84 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Και άθλια τιμολόγηση. Αλλά κανονιζεις, αλλά πληρώνεις.......
ikaruga24 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Και άθλια τιμολόγηση. Αλλά κανονιζεις, αλλά πληρώνεις....... Αυτό είναι δυστυχώς το μόνιμο πρόβλημα της εταιρίας. Εντελώς αναξιόπιστη. Οτι θέλουν σου λένε και ότι θέλουν κάνουν.
trelos1333 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Εσείς που κινείστε εντός Ορίων Αττικης και σε μια περιοχή έχει Φούλ σήμα και είστε ικανοποιημένοι ενώ σε άλλες περιοχές συμβαίνει το αντίθετο να σας ενημερώσω ότι στην περιφέρεια δεν έχει έρθει ΑΚΟΜΗ ΤΟ 4G της λατρευτης μας wind Συνδρομητής της από το 1997 με Ericsson GA318
pigeon Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Επειδή δικός μου άνθρωπος δουλεύει σε κατάστημα Wind αυτό που λες δε στέκει. Όποτε πηγαίνω από το μαγαζί τον βλέπω να ρωτάει κάθε φορά που κάποιος κάνει ανανέωση αν θέλει να βάλει πακέτο και ποτέ δεν βάζει με το ζόρι. Εντάξει, δεν στέκει... Δηλαδή, λες να έχω τίποτε μετοχές στην cosmote και διώχνω πελάτες; 15+ χρόνια wind+q έχουμε όλη η οικογένεια, λες να μη ξέρω τι γράφω; Δεν έγινε μια-δυο-τρείς, δεν έγινε σε ένα-δυο πελάτες, δεν έγινε σε ένα-δυο τηλέφωνα. Εγινε αρκετές φορές, σε πολλούς, και σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία (πχ. χριστούγεννα, πάσχα, πριν από καλοκαιρινές διακοπές) σε κλασικές περιόδους που ο άλλος δεν κοιτάει το υπόλοιπό του γιατί θα πάρει για ευχές κτλ. Ενεργοποιούνται πακέτα τυχαία και χωρίς να ζητηθούν, χάνονται χρήματα χωρίς αιτιολογία, χάνονται bonus χωρίς αιτιολογία, χάνονται 1-2ε από το υπόλοιπο μετά από αποστολή 2 απλών sms κτλ. Για την εξακρίβωση υπάρχουν και τα άπειρα σχόλια και οι διαμαρτυρίες στη σελίδα τους στο facebook, που δεν προέρχονται από ένα μαγαζί ή ένα πελάτη. Προφανώς και δεν είναι "επίσημη πολιτική της εταιρίας", αυτά τα πράγματα δεν γίνονται με ανακοινώσεις, ούτε εμπλέκονται όλοι οι υπάλληλοι.
DINOJ Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Σε ποια επαρχία είσαι φίλε μου γιατί εγώ πάλι που κινούμαι μόνιμα επαρχία έχω σχεδόν παντού 4G.
vabill Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Σε ποια επαρχία είσαι φίλε μου γιατί εγώ πάλι που κινούμαι μόνιμα επαρχία έχω σχεδόν παντού 4G. Ξερή ερώτηση χωρίς παράθεση ή mention σε χρήστη ο ένας...... Εσείς που κινείστε εντός Ορίων Αττικης και σε μια περιοχή έχει Φούλ σήμα και είστε ικανοποιημένοι ενώ σε άλλες περιοχές συμβαίνει το αντίθετο να σας ενημερώσω ότι στην περιφέρεια δεν έχει έρθει ΑΚΟΜΗ ΤΟ 4G της λατρευτης μας wind Λειψές δηλώσεις ο άλλος...ποια περιφέρεια ρε φίλος? Προσπαθείστε να επικοινωνείτε σωστά, να καταλαβαίνουμε και οι υπόλοιποι.
adi32 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Το vdsl ειναι μονοδρομος πια VDSL πιανω μια χαρα 50 αρι και στο κινητο υστερει σε ταχυτητα απο την κοτε WIND 10 up 10 down KOTE 4 up 22 down Απο τιμες ειναι σουπερ παντως και εχει σωσει πολυ κοσμο
ChimairaX Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2017 Εντάξει, δεν στέκει... Δηλαδή, λες να έχω τίποτε μετοχές στην cosmote και διώχνω πελάτες; 15+ χρόνια wind+q έχουμε όλη η οικογένεια, λες να μη ξέρω τι γράφω; Δεν έγινε μια-δυο-τρείς, δεν έγινε σε ένα-δυο πελάτες, δεν έγινε σε ένα-δυο τηλέφωνα. Εγινε αρκετές φορές, σε πολλούς, και σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία (πχ. χριστούγεννα, πάσχα, πριν από καλοκαιρινές διακοπές) σε κλασικές περιόδους που ο άλλος δεν κοιτάει το υπόλοιπό του γιατί θα πάρει για ευχές κτλ. Ενεργοποιούνται πακέτα τυχαία και χωρίς να ζητηθούν, χάνονται χρήματα χωρίς αιτιολογία, χάνονται bonus χωρίς αιτιολογία, χάνονται 1-2ε από το υπόλοιπο μετά από αποστολή 2 απλών sms κτλ. Για την εξακρίβωση υπάρχουν και τα άπειρα σχόλια και οι διαμαρτυρίες στη σελίδα τους στο facebook, που δεν προέρχονται από ένα μαγαζί ή ένα πελάτη. Προφανώς και δεν είναι "επίσημη πολιτική της εταιρίας", αυτά τα πράγματα δεν γίνονται με ανακοινώσεις, ούτε εμπλέκονται όλοι οι υπάλληλοι. Μάλιστα. Άρα ο άνθρωπος μου δουλεύει σε πολύ κυριλέ κατάστημα. Πάντως προτιμώ να μην κάνω θεωρίες συνωμοσίας σε κάτι που βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια. 1
pigeon Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Μάλιστα. Άρα ο άνθρωπος μου δουλεύει σε πολύ κυριλέ κατάστημα. Πάντως προτιμώ να μην κάνω θεωρίες συνωμοσίας σε κάτι που βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια. Σωστό αυτό αλλά είναι επίσης φυσικό ως πελάτες να βλέπουμε και κρίνουμε μια εταιρία ως σύνολο, αιτιολογίες ή δικαιολογίες πάντα θα υπάρχουν.
freegr Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δεν χρειάζεται να αναφέρω ότι υπάρχουν αρκετές πόλεις που δεν έχουν ακόμα 4G και φυσικά οι ταχύτητες είναι πολύ μέτριες, αλλά το θετικό είναι ότι προσπαθεί...όσο για υπηρεσίες τι βι το μέλλον είναι μόνο στο Ιντερνετ...
ChimairaX Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Σωστό αυτό αλλά είναι επίσης φυσικό ως πελάτες να βλέπουμε και κρίνουμε μια εταιρία ως σύνολο, αιτιολογίες ή δικαιολογίες πάντα θα υπάρχουν. Προφανώς. Και η Vodafone μου κάνει λαδιές, και η Cosmote στο παρελθόν. Αλλά πάντα τα λύναμε στο τέλος.
Chrisigia Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ είμαι μεγάλος υποστηρικτής της Wind και χαίρομαι πολύ όταν διβάζω τέτοια νέα. Έχει τις καλύτερες τιμές και πραγματικά, το πάει πολύ καλά. Καλή επιτυχία!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα