Προς το περιεχόμενο

Wind: Ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών και παροχή τηλεοπτικών υπηρεσιών μέσα στο 2017


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρώτον, αυτές οι ανακοινώσεις του τύπου "ωωω με λένε wind, κοιτάχτε πόσα λεφτά έβγαλα φέτος" είναι απλά ανούσιες.

 

Δευτερον, ποιό 4G;

 

Τρίτον, με ποιά ακριβώς τεχνογνωσία, θα μπουν στην FTTx; Αποδεδειγμένα η wind, είναι τεχνολογικά πολύ πιο πίσω απο όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Έμεινε στην εποχή tellas και εκεί θα μείνει με την ποιότητα υπηρεσίας να πέφτει όλο και περισσότερο. Έκαναν φιέστα επειδή απέκτησαν TR-069 στο έτος 2017.

 

Τέτερτον και τελευταίο, το zappware (να μου το θυμηθείτε και κρατήστε το) θα αποδειχθεί ένα μεγάλο φιάσκο. Με το που θα περάσει  και IGMP κίνηση, πάνω στη σαπίλα, θα τρέχουν και δε θα φτάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αθλια εταιρεια με ακομα πιο αθλια καλυψη 3g,kala gia 4g γελαει ο κοσμος ...

Ειμαι πελατης wind   απο τοτε που ηταν telestet    και για περιπου 20 χρονια ,απλα στην περιοχη  μου δεν πιανει  καλα η cosmote  και ετσι την παντρευτηκα .

Αθλια και η cosmote που δεν εχει σημα στη περιοχη σου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η περιοχη  μου ειναι μια μονο δεν ειναι δειγμα καλυψης μια εταιρειας ,πιανει σε ολες τις αλλες.

Οπως ειπα ειμαι πελατης της  wind  απο την ελευση της κινητης τηλεφωνιας στην ελλαδα οταν πληρωναμε 300.000 τριτοκοσμικες δραχμες για να παρουμε κατι τσιμεντολιθους της erickson που εδιναν για συσκευες.

Επομενος η 20ετη μου εμπειρια με την εταιρεια ειναι δειγμα καλυψης και η  καλυψη στο 3g  ειναι παναθλια και εκτος Αττικης  σχεδον ανυπαρκτη  .4g απλα δεν εχει, νομιζει πως εχει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για την ίδια εταιρία που όταν κάνεις ανανέωση χρόνου στο κατάστημα, σου κοτσάρει κ ένα πακέτο 3-5ε που φυσικά δεν ζήτησες; Τάχα μου μπερδεύτηκα και μας συγχωρείτε ήταν τυχαίο;

Και την ίδια εταιρία που τραβάμε screenshots το υπόλοιπο χρόνου πριν πάρουμε τηλέφωνο γιατί μετά το τηλέφωνο θα έχει φάει € από το υπόλοιπο κι όχι από το bonus χρόνο?

Εντάξει, βάλε 2 κουτιά μαρμελάδα κυρ Στέφανε... :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα ένα φοιτητικό πακέτο wind για ένα τετράμηνο. Κέντρο Αθήνας σήμα έτσι κι έτσι. Πάω επαρχία στο χωριό της μάνας μου (βουνά Αρκαδίας) και έχει 4g+ με φοβερό σήμα. Χαχα να μετακομίσουμε για να έχουμε σήμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες, Vodafone και Wind έχουν πια κοινό δίκτυο...

 

Ίδιες συσκεύες, ίδια σημεία, διαφορετική κάλυψη.

Με την Wind στις περισσότερες των περιπτώσεων να είναι πολύ καλύτερη.

 

Ξέρω ότι υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ τους, λίγη σημασία έχει όμως πρακτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On Topic: Πάντα πρέπει να χειροκροτούμε εταιρείες που τα κέρδη τους, τα επανεπενδύουν για να γίνουν καλύτερες και να προσφέρουν καλύτερες και περισσότερες υπηρεσίες. Μπράβο!

 

Off Topic: Μετά την Cosmote το χάος. Οκ, είναι η ακριβότερη αλλά σε επίπεδο υπηρεσιών (σήμα, ταχύτητες, σταθερότητα κλπ.) δεν έχει ανταγωνιστή στην Ελλάδα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως θα το κάνει αυτό?

 

Για αρχη να σταματήσει να βάζει κοφτές! οταν διαφήμιζαν το vdsl έριχναν επίτηδες την ταχύτητα για να κάνεις αναβάθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για αρχη να σταματήσει να βάζει κοφτές! οταν διαφήμιζαν το vdsl έριχναν επίτηδες την ταχύτητα για να κάνεις αναβάθμιση.

Παίζει να μην δει κανείς βελτίωση με αυτό που λες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για την ίδια εταιρία που όταν κάνεις ανανέωση χρόνου στο κατάστημα, σου κοτσάρει κ ένα πακέτο 3-5ε που φυσικά δεν ζήτησες; Τάχα μου μπερδεύτηκα και μας συγχωρείτε ήταν τυχαίο;

Επειδή δικός μου άνθρωπος δουλεύει σε κατάστημα Wind αυτό που λες δε στέκει. Όποτε πηγαίνω από το μαγαζί τον βλέπω να ρωτάει κάθε φορά που κάποιος κάνει ανανέωση αν θέλει να βάλει πακέτο και ποτέ δεν βάζει με το ζόρι. Τώρα αν εσύ έπεσες σε υπάλληλο που στο έκανε, είναι θέμα του υπαλλήλου και όχι της εταιρείας. (ή βασικά θέμα του υπεύθυνου του καταστήματος που έχει πει στον υπάλληλο να το κάνει "κατά λάθος")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...