Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Tesla έχει ξεκινήσει να προσφέρει σε πελάτες της στην Ασιατική αγορά ένα πακέτο, που περιλαμβάνει στην τιμή αγοράς του αυτοκινήτου τόσο το κόστος της ασφάλειας όσο και το κόστος συντήρησης.

Αυτός είναι ο τρόπος που θα ήθελε η Tesla να προσφέρει τα αυτοκίνητα της σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται μελλοντικά, και για να το καταφέρει θα συνεργαστεί με ασφαλιστικές εταιρείες, αν και έχει διερευνήσει την πιθανότητα να διαχειριστεί από μόνη της το ζήτημα της ασφάλισης.

 

“Αυτό κάνουμε και σήμερα” δήλωσε ο Jeff Evanson, Αντιπρόεδρος στο τμήμα Global Investor Relations της Tesla. ”To κάνουμε αθόρυβα, ωστόσο στην Ασία συγκεκριμένα που το ξεκινήσαμε, η πλειονότητα των αυτοκινήτων Tesla πωλούνται μαζί με ασφάλιση που είναι ειδικά βελτιστοποιημένη για τα αυτοκίνητα της εταιρείας, και λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του Autopilot, αλλά και το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου. Πρόκειται για το μελλοντικό όραμα μας, να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μία τιμή, για το αυτοκίνητο, τη συντήρηση και την ασφάλεια του σε μία πραγματικά δελεαστική προσφορά για τον καταναλωτή. Και εμείς αυτό προσφέρουμε σήμερα” συμπλήρωσε ο Jeff Evanson.

 

“Δεν είναι για να αποκλείσουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες αν διαπιστώσουμε ότι οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν ασφάλιση ανάλογη με την επικινδυνότητα του αυτοκινήτου” δήλωσε ο CEO της Tesla, Elon Musk που συμπλήρωσε “Αν χρειαστεί θα το ασφαλίσουμε εμείς, αλλά πιστεύω ότι θα βρούμε ότι οι συνεργάτες μας στο τομέα της ασφάλισης πράγματι ρυθμίζουν τις τιμές ώστε να είναι ανάλογες προς την επικινδυνότητα ενός Tesla”.

 

Η εταιρεία θέλει να προσφέρει την παραπάνω δυνατότητα στους πελάτες της επειδή πιστεύει ότι σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει το πλεονέκτημα ότι αφορά το κόστος συντήρησης και το κόστος ασφάλισης του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

Link.png Site: TechCrunch

Δημοσ.

“Δεν είναι για να αποκλείσουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες αν διαπιστώσουμε ότι οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν ασφάλιση ανάλογη με την επικινδυνότητα του αυτοκινήτου”

Δημοσ.

Καλά είναι γελασμένος όποιος πιστεύει ότι θα είναι λίγοτερο ασφαλές το αυτόνομο αυτοκίνητο, θα δείτε που στο μέλλον θα έχουν τα χαμηλότερα ασφάλιστρα. Μόνο ένα θανατηφόρο ατύχημα είχαν κι αυτό γιατί είναι σε beta στάδιο κι ο υπεύθυνος οδηγός δεν τήρησε τις οδηγίες και κοιμόταν.

Δημοσ.

“Δεν είναι για να αποκλείσουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες αν διαπιστώσουμε ότι οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν ασφάλιση ανάλογη με την επικινδυνότητα του αυτοκινήτου”

Όλα τα αυτοκίνητα έχουν βαθμό επικινδυνότητας είτε το παραδέχεται ο κατασκευαστής τους είτε όχι.

Δημοσ.

Και το Tesla είναι όμορφο, το έχω δει από κοντά. Εξωτερικά, σίγουρα πιο όμορφο από τη συγκεκριμένη πόρσε. και έχει έξτρα χώρο αποσκευών που δεν έχει η πόρσα.

 

Μου αρέσει που αυτή η εταιρία αγκαλιάζει καινοτόμες ιδέες. 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως αρκετές εταιρίες κι εδώ έχουν αρχίσει να προσφέρουν τέτοια πακέτα για τα πρώτα 4-5 χρονια.Δεν καταλαβαίνω τι βγάζουν από αυτό όμως.Μεχρι και λάστιχα σου αλλάζουν.99% το έχω δει στην Peugeot γιατί είμαι σε φάση αγοράς αυτόν τον καιρό.

Δημοσ.

Και λογο των μηχανικων του μερων η απαξίωση που υπαρχει σε ενα συμβατικο αυτοκινητο δε νομιζω οτι ταιριαζει σε ενα ηλεκτρικο. Αλλο να εχει κανει 100k χμ ενας κινητηρας εσωτερικης καυσης και αλλο 2 μοτερ... Αλλο κοστος τελειως που θα επρεπε να βασιζετε περισσοτερο στην κατασταση του battery pack.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω τι βγάζουν από αυτό όμως.

Προσπαθούν να πλασάρουν τη νέα τεχνολογία, δεν είναι εύκολο να περάσουμε από τους ΚΕΚ στα «ηλεκτρικά», ειδικά με τι τιμές που έχουν, και με την ανασφάλεια της χαμηλής αυτονομίας.

 

Μακάρι σύντομα να μπορέσουμε να ξεφορτωθούμε τους ΚΕΚ και να ηρεμήσουμε από τα προβλήματά τους..

Σκεφτείτε πόσα υποσυστήματα θέλει το ρημάδι μας, για να μπορέσει να λειτουργήσει (λίπανση, ψύξη, αισθητήρες, καταλύτες, τακτική συντήρηση κλπ)

  • Like 1
Δημοσ.

ευτυχως το αρθρο δε μιλαει για Ελλαδα,εδω ημαστε μονο για datsun-hilux

Στην Ελλάδα είμαι σίγουρος ότι θα επινoηθούνε κάποιο τεκμήριο το οποίο θα βασίζεται στην υπολογιστική ισχύη του Autopilot σε MIPS πολλαπλασιαζώμενο επι συντελεστή 0.05 και μετά πάλι επι το αριθμο των καμερών.

 

ΠΧ Υπολογιστική ισχύη 20,000 MIPS * 0.10 * 8 = 16,000 Ευρώ τεκμήριο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...