BALABANIS Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Κάλεσε το Ελληνικό Apple support 800-4414-5417. Εξήγησε αναλυτικά τι έχει συμβεί και άνοιξε ενα case. Αυτοι θα ασχοληθούν με το θεμα σου, θα επικοινωνήσουν με το service (αν ειναι εξουσιοδοτημένο) και αν πετύχεις καλο σύμβουλο ίσως σου λύσουν το πρόβλημα. Καλή τύχη, υπομονη! Sent from my iPhone using Insomnia
karlito13 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Αντε παλι...ρε φιλε σου λεει ο ανθρωπος το πηγε σε καποιο τριτο μαγαζι (iRed iRepair κτλ) τι σχεση εχει το ελληνικο support?το Ελληνικο support της Apple θα ασχολιοταν μονο αν το πηγαινε σε καποιο εξουσιοδοτημενο (βλεπε Info Quest,Document,iSystem) και ειχε αυτα τα προβληματα.δεν προκειτε να ασχοληθουν.
BALABANIS Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Αρχικά sorry για το διπλό post κρασαρε η εφαρμογή έδειχνε οι δεν ανέβηκε κ εγω ξανα ποσταρα.Αν ειναι ετσι μόνο με το μαγαζί που πήγε αν βγάλει άκρη! Και λίγη ηρεμία, αν έβλεπα την απάντηση κ οτι το 1ο post ανέβηκε κανονικά, δε θα έγραφα 2η φορά τα ιδια... Sent from my iPhone using Insomnia
karlito13 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Αρχικά sorry για το διπλό post κρασαρε η εφαρμογή έδειχνε οι δεν ανέβηκε κ εγω ξανα ποσταρα.Αν ειναι ετσι μόνο με το μαγαζί που πήγε αν βγάλει άκρη! Και λίγη ηρεμία, αν έβλεπα την απάντηση κ οτι το 1ο post ανέβηκε κανονικά, δε θα έγραφα 2η φορά τα ιδια... Sent from my iPhone using Insomnia Δεν πρόσεξα ότι ήταν ίδιο το ποστ!Φιλικα..
wired_1 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Γράψε μας και σε ποια γνωστή αλυσίδα το πηγές... να γλιτώσει το κινητο του και κάποιος άλλος ! Με τέτοιο κάζο που σου έκαναν το λιγότερο που μπορείς να τους κανείς είναι δυσφήμιση !
Zenor Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2017 Καλησπέρα! Νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να συνεχίσεις εκεί. Το βασικό είναι να υπάρχει διάθεση να δοθεί λύση. Το κακό είναι ότι θα πρέπει να στερηθεις τη συσκευή σου κι άλλο. Εάν νομίζεις πως σε κοροϊδεύουν ή δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους ζήτα επιστροφή χρημάτων και δοκίμασε να πας κάπου αλλού αλλά σε περίπτωση που έχουν κάνει ζημιά για παράδειγμα στην πλακέτα τα πράγματα θα γίνουν πιο περίπλοκα όπως καταλαβαίνεις.
faye.gnk Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Παιδια σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας! Το κινητό το παρέλαβα, μετά από έλεγχο στα ΠΑΝΤΑ οπως αναφέρουνε και στις αποδείξεις που κου έδωσαν. Ευτυχώς εδώ και 4 μερες λειτουργούν κανονικα ολα! Από θέμα αποζημίωσης αυτό που δέχτηκαν ηταν να μου δώσουν πίσω όσα πκηπρωσα για την αλλαγή μπαταρίας και dock. Όσο αφορά στην ερώτηση "Τιπ έφταιγε τελικά;;" η απάντηση απο τον διευθυντή του καταστήματος ήταν οτι το dock που μου άλλαξαν έτυχε να ειναι ελαττωματικό! Τί να πω;;; Το κατάστημα που πήγα ηταν τα Public ....δυστυχώς....πρωτη και τελευταία φορα βέβαια που παω το κινητο σε τέτοιο κατάστημα για σέρβις... Τέλος καλο, ολα καλα εν τέλη και μετα απο τεράστια ταλαιπωρία!!!! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα