Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας!

 

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς, τι δικαιούμαι να κάνω για την παρακάτω υπόθεσή μου.

 

Τέλη Δεκεμβρίου του 2016 έδωσα το κινητό μου (εκτός εγγύησης) σε πολύ γνωστή αλυσίδα, για να αλλάξουν μπαταρία.
Μετά απο κάποιες μέρες με ενημέρωσαν και μου είπαν οτι μαζί με την μπαταρία, θα χρειαστεί να αλλάξουν και ένα άλλο εξάρτημα (charging dock) το οποίο είναι βασικό για την φόρτιση του κινητού. Συμφώνησα να το αλλάξουν και εννοείται να πληρώσω το επιπλέον κόστος, και έτσι κι έγινε.
Κι έπειτα ακολουθούν τα παρακάτω:

 

29/12/16: Παραλαμβάνω το κινητό με αλλαγμένη την μπαταρία και το "dock"
9/1/17: Ξαναπηγαίνω το κινητό πίσω στο service γιατί ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί το ηχείο του κινητού και δεν εφάρμοζε σωστά η οθονη
10/1/17: Παραλαμβάνω το κινητό με φτιαγμένο το ηχείο
11/1/17: Ξαναπηγαίνω την συσκευή στο service καθώς η οθόνη εξακολοθούσε να μην εφαρμόζει σωστά, και δημιουργούσε προβλήματα στα χρώματα
Μετά απο αυτό, η συσκευή πηγαίνει στα κεντρικά "εξουσιοδοτημένα" service της εταιρίας.
2/2/17: Παραλαμβάνω την συσκευή αφού μου αλλάξανε ολόκληρη την οθόνη
3/2/17: Ξαναπηγαίνω το κινητό πάλι στο service γιατί το ηχείο πάλι δεν δούλευε. Και τους ειπα οτι για να παραλάβω το κινητο θελω ενυπόγραφη δήλωση απο τον υπεύθυνο του τμήματος οτι το κινητο ειναι ελεγμένο και οτι λειτουργούν ΟΛΑ κανονικά, στο οποίο κ συμφώνησαν.

 

20/2/2017 : Παραλαμβάνω το κινητο με υπογεγραμμένη δήλωση οτι εχει ελέγθει κ λειτουργεί.

 

Πηγαίνοντας σπιτι και τσεκάροντας το κινητο παρατήρησα ότι δεν αναγνωρίζει τα handsfree! Παω στο κατάστημα την επόμενη να δοκιμάσω κάποια αλλα handsfree (μηπως ειχαν προβλημα τα δικά μου) αλλα και παλι δεν τα αναγνώριζε! Και φυσικα μου είπαν να αφήσω ΠΑΛΙ το κινητο εκει για σέρβις κάτι το οποίο φυσικα κ δεν δέχθηκα και ζήτησα να μιλήσω με τον Διευθυντη του καταστήματος.

 

Την επόμενη πήγα στο κατάστημα κ μίλησα με τον διευθυντή όπου στον οποίο ζήτησα πλέον να γινει αντικατάσταση του κινητού μου κ μου ειπε θα πρεπει να δει αν μπορει να γινει κατι τέτοιο και θα με ενημερώσει. Αλλιως θα πρεπει παλι να πανε το κινητο για σέρβις με προτεραιότητα ώστε να μην καθυστερήσει. Περιμένοντας απάντηση, παρατήρησα οτι στο κινητό όχι μονο δεν έφτιαξαν τις βλάβες που δημιούργησαν αλλα πρόσθεσαν κι άλλη βλάβη!!. Δεν λειτουργεί το orientation με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί το rotate,η πυξίδα κ.ά.

 

Τελικά, σημερα ενημερώθηκα απο τον διευθυντή οτι δεν μπορει να γινει αντικατάσταση αφου δεν ειναι σε εγγύηση το κινητο παρα μονο να το ξαναπάμε σε σέρβις και να κάνουν ενδελεχή έλεγχο σε όλα τα τμήματά του.

 

Και εδώ να σας πώ οτι όλες αυτές τις φορές που πήγα το κινητό, αναγνώρισαν την υπαιτιότητά τους, και όλες οι παραπάνω αλλαγές έγιναν με δικά τους έξοδα.

 

Και η ερώτησή μου είναι:
Εφόσον το κινητό το πήγα εκεί πρώτη φορά και ήταν πλήρως χρηστικό, πέραν της μπαταρίας που ήθελε αλλαγή,
και μετά απ'όλα αυτά πρόκειται να έχω ένα εντελώς διαφορετικό κινητό με "δεν ξέρω και γώ" τι ανταλλακτικά και άν θα είναι γνήσια,
και επιπλέον χωρίς να είμαι σίγουρος (μετά απο όλα αυτα) αν θα εξακολουθεί να είναι εντάξει το κινητό,
μπορώ να επιμείνω στην αντικατάσταση του κινητού μου με ένα ίδιο αλλά καινούριο;
Ποιά είναι τα δικαιώματά μου;

 


Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

Δημοσ.

Καταρχάς για μια μπαταρία σου αλλάξανε όλο το charging port? Είχες θέμα με την φόρτιστη η τα ακουστικά πρίν το πάς για service? Το charging port περιλαμβάνει και το jack για τα ακουστικά s-l300.jpg 
Άρα για να μήν δουλευουνε τα ακουστικα κάποια μαλακία θα κάνανε στο "καινούργιο" port που σε  βαλανε, η απλά μπορεί να μήν στο βάλανε και ποτέ απλα να σου χρέωσαν την αλλαγή, τελος πάντων για αλλαγή μπαταρίας δεν χρειάζεται να αλλάξεις και αυτό. Περι orientation, ο μόνος λόγος για να μήν λειτουργεί είναι αυτός που έβαλε το χεράκι του να ξήλωσε καμια αντίσταση η κανα πυκνωτή η και το ίδιο το ολοκληρωμένο που είναι υπευθυνο για το orientation/compass κλπ.

Δημοσ.

Ναι το άλλαξαν όλο το charging γιατι είπαν οτι ειχε κι αυτό προβλημα. Πριν το παω για αλλαγή μπαταρίας το κινητο δεν ειχε κανενα άλλο απολύτως προβλημα! :/

Δημοσ.

Μίλησα αλλα άκρη δεν εβγαλα. Δεν πηρα καμια ουσιαστική απάντηση. Αυτο που μου είπαν ειναι οτι δεν δικαιούμαι αντικατάσταση κινητού εφόσον ειναι εκτός εγγύησης. Και οτι το μονο που μπορω να κανω ειναι καταγγελία κ δικαστήριο.

Δημοσ.

Προσωπικά θα έδινα ανάποδη τάση να τα κάψω όλα και θα τους το πήγαινα πίσω να μου πληρώσουνε και μία μητρική αν δεν εβρισκα το δίκιο μου :P

Δημοσ.

Συνεχίζεις με το κατάστημα που το πηγές έως ότου σταματήσουν να το χαλάνε και να το φτιάξουν στην προκειμένη περίπτωση.. να σου δώσουν άλλη συσκευή δεν παίζει. Χωρίς να γνωρίζω σε ποιο πηγές αν και έχω στο νου μου κάποια, να πηγαίνετε τα κινητά σας στην document η istorm και γενικά τέτοιου είδους όλα τα αλλά είναι άχρηστα στο σέρβις.

Δημοσ.

Το orientation πιθανόν να μην λειτουργεί από μια μη μαγνητική βίδα που τοποθετήθηκε λάθος.
Δως τους μια τελευταία ευκαιρία αφού στην τελική ο μόνος χαμένος είσαι εσύ.

Δημοσ.

Από τι στιγμή που είναι δικό τους λάθος το πας συνέχεια πίσω και το χρεώνονται αυτή ότι κόστος και να εχει η επισκευη.Μάλιστα θα προτεινα την αλλη φορα να πας και να εχεις παρει προμηθεις μαζι για να δοκιμασεις φορτιστες,ακουστικα,ασυρματο δυκτιο,bluetooth,συνδεση σε υπολογιστη ολα μα ολα λεπτομερη ελενγχο για σημαδια και αμα βρεις εστω και κατι τους το αφηνεις χωρις να πεις τι βρηκες και τους λες οχι εχει ακομα θεματακια

  • Like 1
Δημοσ.

Είχες εξαντλήσει και τα 2 χρόνια εγγύησης και το πήγες σε μη εξουσιοδοτημένο?? Αν όχι, κακώς δεν το έψαξες, πριν μπλέξεις με τους "χασάπηδες"...

Δημοσ.

Πώς τα κατάφεραν να τα κάνουν τόσο σκατά οι μάστορες... Μεχρι κι εγώ που το άνοιξα μόνος με μαχαίρι το 5s μου κατάφερα να αλλάξω οθόνη και μπαταρία και να δουλεύουν όλα κομπλέ... Αναγκαστικά θα το πηγαίνεις εκεί μέχρι να διορθωθεί...

Δημοσ.

Κάλεσε στο Ελληνικό apple support (800-4414-5417), άνοιξε case και εξήγησε αναλυτικά τι συνεβει. Αυτοί θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα να ρωτήσουν το τι εγινε. Αν πετύχεις καλο σύμβουλο στο support ίσως σου λύσουν το πρόβλημα.

Εχεις ταλαιπωρηθεί και αν εχεις και αποδείξεις για ολα αυτα (δελτία παράδοσης-παραλαβής) δε μπορούν να αγνοήσουν την υπόθεση.

Καλή τύχη, υπομονή!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Κάλεσε στο Ελληνικό apple support (800-4414-5417), άνοιξε case και εξήγησε αναλυτικά τι συνεβει. Αυτοί θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα να ρωτήσουν το τι εγινε. Αν πετύχεις καλο σύμβουλο στο support ίσως σου λύσουν το πρόβλημα.

Εχεις ταλαιπωρηθεί και αν εχεις και αποδείξεις για ολα αυτα (δελτία παράδοσης-παραλαβής) δε μπορούν να αγνοήσουν την υπόθεση.

Καλή τύχη, υπομονή!

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

αφου δεν το πηγε σε καποιο εξουσιοδοτημενο service,τι σχεση εχει το Apple Support?πρωτα απολα δεν ειχε ή και να ειχε,εχει χασει πλεον την εγγυση αφου ανοιχτηκε απο τριτο χερι.Δεν θα ασχοληθει καν το support.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...