alagond3 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα! Θέλω να ασφαλίσω το κινητό μου σε ασφαλιστική εταιρεία από: Κλοπή/διάρρηξη, σπάσιμο οθόνης. Έχει 1.5 μήνα που το αγόρασα και όλες οι ασφαλιστικές που έχω βρει προς το παρόν δίνουν περιθώριο ένα μήνα μετά την αγορά. Κάποια πρόταση;
kanesaxo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 1 μήνα και σε αυτην που τ'ασφάλισα εγώ, δυστυχώς. Κάποιες μάλιστα θέλου να το δούν πρώτα. (στη περίπτωση μου δεν το ζήτησαν, δε γινόταν κιόλα μιας και ειμαι θεσνικη και η εταιρεία, Αθήνα)
turbat0s Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Πόσο περίπου κοστίζουν τα ασφάλιστρα παιδιά?
kanesaxo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2017 υπολογίζονται βάση αξιας συσκευής. Στο S6 μου πχ, με αξία 399ε απ'οσο θυμάμαι, ήταν 16 ή 19ε. (δεν εχω προχειρη την απόδειξη) Ισχύει για ένα χρόνο μόνο.
Dimitrios51 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 Παιδιά θέλω να πάρω το Note 8 απο Amazon και διαβάζω γι αυτές τις ασφάλειες κινητού(επειδή με το προηγούμενο κινητό την έπαθα απο την οθόνη και ήταν 230€ η αλλαγη...) Πως λειτουργούν αυτά, και άμα σπάσει η οθόνη απο πέσιμο τι γίνεται? Επίσης πως βγάζουν κέρδος αυτές οι εταιρείες αν καλύπτουν όλα αυ΄τα που λένε? Sorry για το gravedigging..
ziaba Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 18 λεπτά πριν, Dimitrios51 είπε Παιδιά θέλω να πάρω το Note 8 απο Amazon και διαβάζω γι αυτές τις ασφάλειες κινητού(επειδή με το προηγούμενο κινητό την έπαθα απο την οθόνη και ήταν 230€ η αλλαγη...) Πως λειτουργούν αυτά, και άμα σπάσει η οθόνη απο πέσιμο τι γίνεται? Επίσης πως βγάζουν κέρδος αυτές οι εταιρείες αν καλύπτουν όλα αυ΄τα που λένε? Sorry για το gravedigging.. έχουν συμβάσεις με τα σέρβις κτλ σε σένα μπορεί να λένε για αλλαγή οθόνης θέλουμε 500 ευρώ στην συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρία 230-270 και η οθόνη σαν ανταλλακτικό κοστίζει 100
Fabricated Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 10 λεπτά πριν, ziaba είπε έχουν συμβάσεις με τα σέρβις κτλ σε σένα μπορεί να λένε για αλλαγή οθόνης θέλουμε 500 ευρώ στην συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρία 230-270 και η οθόνη σαν ανταλλακτικό κοστίζει 100 Κάπου είχα διαβάσει ότι εσύ πληρώνεις κανονικά ότι ζητάει το σέρβις. Και μετα απλά τους στέλνεις την απόδειξη και σου τα επιστρέφουν. Από άλλο μέλος σε γειτονικό φόρουμ αυτά
ziaba Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, _Στεργιος_ είπε Κάπου είχα διαβάσει ότι εσύ πληρώνεις κανονικά ότι ζητάει το σέρβις. Και μετα απλά τους στέλνεις την απόδειξη και σου τα επιστρέφουν. Από άλλο μέλος σε γειτονικό φόρουμ αυτά αυτά είναι όλα τυπικά σιγά η εταιρία μην πληρώνει σε τιμές λιανικής 1
Dimitrios51 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 6/3/2018 στις 9:57 ΠΜ, Fabricated είπε Κάπου είχα διαβάσει ότι εσύ πληρώνεις κανονικά ότι ζητάει το σέρβις. Και μετα απλά τους στέλνεις την απόδειξη και σου τα επιστρέφουν. Από άλλο μέλος σε γειτονικό φόρουμ αυτά και να που την έπαθα απο την απροσεξία, μετά από 6 μήνες 😂 σωστά λες, πηγαίνεις σε δικό σου σερβις,πληρώνεις όσο σου πουν στο σερβις, στέλνεις την απόδειξη στην ασφαλιστική και αυτοί μέσα σε 35 μέρες σου έχουν βάλει τα λεφτά στο λογαριασμό που τους έχεις πει. Τους έχω ενημερώσει, έχουν δεχτεί την ζημιά και μου έχουν πει οτι μπορουν να την καλύψουν και σκοπεύω να το παω σε εναν γνωστό να μου το φτιάξει αυτές τις μέρες...
Fabricated Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Dimitrios51 είπε και να που την έπαθα απο την απροσεξία, μετά από 6 μήνες 😂 σωστά λες, πηγαίνεις σε δικό σου σερβις,πληρώνεις όσο σου πουν στο σερβις, στέλνεις την απόδειξη στην ασφαλιστική και αυτοί μέσα σε 35 μέρες σου έχουν βάλει τα λεφτά στο λογαριασμό που τους έχεις πει. Τους έχω ενημερώσει, έχουν δεχτεί την ζημιά και μου έχουν πει οτι μπορουν να την καλύψουν και σκοπεύω να το παω σε εναν γνωστό να μου το φτιάξει αυτές τις μέρες... Περιμένουμε ενημέρωση αν μας τύχει και εμάς η στραβή 😅
Moderators Inuyasha Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Πληρώνουν κανονικα, αλλά όχι όλο το ποσό πχ τα καινούργια συμβόλαια στο ξυριγιαννοπουλο πλέον καλύπτουν το 70% της ζημιάς (σε παλιότερο συμβόλαιο ήταν το 85%) 1
Dimitrios51 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, Inuyasha είπε Πληρώνουν κανονικα, αλλά όχι όλο το ποσό πχ τα καινούργια συμβόλαια στο ξυριγιαννοπουλο πλέον καλύπτουν το 70% της ζημιάς (σε παλιότερο συμβόλαιο ήταν το 85%) δεν μου έχουν πει κάτι τέτοιο, μου είπαν στείλε μας την απόδειξη και θα σου βαλουμε τα λεφτα στο λογαριασμό. Λες να μου κάνουν καμια τετοια πουστιά και να βάλουν λιγότερα; Ξέρουμε εάν αυτοί παίρνουν τηλέφωνο στο κατάστημα επισκευης να το επιβεβαιώσουν;
Moderators Inuyasha Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, Dimitrios51 είπε δεν μου έχουν πει κάτι τέτοιο, μου είπαν στείλε μας την απόδειξη και θα σου βαλουμε τα λεφτα στο λογαριασμό. Λες να μου κάνουν καμια τετοια πουστιά και να βάλουν λιγότερα; Ξέρουμε εάν αυτοί παίρνουν τηλέφωνο στο κατάστημα επισκευης να το επιβεβαιώσουν; Από Generali αν έχεις το ασφάλιστρο στη 2η σελίδα το αναφέρει Και πλέον η Generali λέει ασφάλιση έως 7 μέρες από την αγορά Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από Inuyasha 1
Fabricated Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Ναι είναι ανάλογης ποτέ το έκανες. Αρχικά ήταν 100 νομίζω μετά 85 όπως λέει και τώρα 70 και όπως ξανά λέει μόνο 7 πρώτες μέρες αγοράς 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Spoiler ΔΙΕΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΚΙΝΔΥΝΩΝ Κλοπή κατόπιν διαρρήξεως Ο κίνδυνος της Κλοπής με Διάρρηξη παρέχεται με την προϋπόθεση υποβολής στη GENERALI επίσημων νόμιμων εγγράφων από τις κατά τόπους Αρμόδιες Αρχές (π.χ. Αστυνομία). Σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλισμένου κινδύνου στο εξωτερικό, τα προσκομιζόμενα έγγραφα από το εξωτερικό υποβάλλονται σε νόμιμη μετάφραση στην Ελληνική Γλώσσα. - Κλοπή κατόπιν διαρρήξεως θεωρείται η μετά από διάρρηξη ή αναρρίχηση βίαιη είσοδος σε κλειστό και στεγασμένο χώρο ή η απόπειρα βίαιης εισόδου με διάρρηξη ή αναρρίχηση με σκοπό την κλοπή -αφαίρεση ή καταστροφή ασφαλισμένων αντικειμένων ή πρόκληση ζημιών, με την προϋπόθεση να υπάρχουν εμφανή σημάδια παραβίασης στα σημεία εισόδου ή εξόδου. - Εξαιρούνται και δεν καλύπτονται οι ζημιές που θα προκαλέσει ο κλέπτης στον παραβιασμένο χώρο. Τυχαία Θραύση Κρυστάλλων (Τυχαία Θραύση Οθόνης) Τυχαία Θραύση Κρυστάλλων καλύπτει την "Τυχαία Θραύση οθόνης ή/και κρυστάλλου κινητού ή tablet ή laptop ή mac book ". Σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλισμένου κινδύνου και ζημίας, καλύπτεται το κόστος επισκευής με βάση τα νόμιμα τιμολόγια και σε περίπτωση αποδεδειγμένης μη επισκευής, καλύπτεται η αντικατάσταση του ασφαλισμένου αντικειμένου με ανώτατο όριο ευθύνης της GENERALI το ποσό της ασφαλισμένης του αξίας. Νερά, καλύπτεται η ασφαλιζόμενη συσκευή για ζημιά από τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο. Εξαιρούνται ζημιές από εφίδρωση, ιδρώτα, ατμό. Διευκρινίζεται επίσης ότι η απώλεια του κινητού ή tablet ή laptop ή mac book και η μη ανεύρεση του εντός θάλασσας, λίμνης, ποταμού δεν καλύπτεται. Η κάλυψη ισχύει για ένα ζημιογόνο γεγονός, συνολικά για όλη την διάρκεια του ασφαλιστικού έτους και ανά ασφαλισμένη συσκευή. Δηλώνεται και συμφωνείται ότι το καταβληθέν ασφάλιστρο για το εν λόγω προϊόν είναι ελάχιστα καταβλητέο και μη επιστρεπτέο. ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΟΣΟ Ασφάλισης Το Ανώτατο Ποσό Ασφάλισης ανέρχεται σε € 1.500 ανά ασφαλισμένο αντικείμενο (κινητά τηλέφωνα,tablets) Το Ανώτατο Ποσό Ασφάλισης ανέρχεται σε € 2.500 ανά ασφαλισμένο αντικείμενο (laptops,mac books) ΒΑΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ Η αποζημίωση θα υπολογίζεται στο 70% επί του συνολικού ύψους της ζημιάς / απαίτησης . ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ – ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ Σε περίπτωση επέλευσης ζημίας, η αποζημίωση καταβάλλεται από την GENERALI στον ασφαλισμένο καταναλωτή / αγοραστή, με τις εξής προϋποθέσεις: - Υποβολή σχετικής Δήλωσης Ζημιάς στη GENERALI μέσα σε διάστημα 7 ημερών από την ημερομηνία της ζημίας: - Αντίγραφο Τιμολογίου / Απόδειξης αγοράς - Πρωτότυπο Τιμολόγιο επισκευής / αντικατάστασης για περιπτώσεις Θραύσης Οθόνης / Κρυστάλλων ή ζημιάς από Νερά - Το παρόν Πιστοποιητικό Ασφάλισης. - Προσκόμιση στην Εταιρεία αίτηση φραγής από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας. Η εν λόγω προϋπόθεση δεν ισχύει για περιπτώσεις ενεργοποίησης της κάλυψης “τυχαία θραύση οθόνης”, “πυρκαγιάς” και “νερών”. - Αντίγραφου δελτίου συμβάντος από τις Αρμόδιες Αρχές (Αστυνομία, Πυροσβεστική Υπηρεσία κλπ.). Η προϋπόθεση αυτή δεν ισχύει σε περίπτωση ενεργοποίησης της κάλυψης Τυχαία Θραύση Κρυστάλλων (Τυχαία Θραύση Οθόνης) ή ζημιά από Νερά. ΕΝΑΡΞΗ, ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΚΑΛΥΨΗΣ Η ασφαλιστική σας κάλυψη έχει ισχύ από την ημερομηνία έκδοσης του παρόντος πιστοποιητικού και για 12 μήνες με την προϋπόθεση ότι το αντικείμενο είναι καινούργιο, αγορασμένο εντός 7 ημερών πριν από την ένταξή σας στο Πρόγραμμα Ασφάλισης και το πιστοποιητικό έχει αγοραστεί αποκλειστικά εντός της χρονικής περιόδου από 01.01.2018 έως και 01.01.2019 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ Έχετε δικαίωμα εναντίωσης στην ένταξη στη ασφάλιση με επιστολή που πρέπει να αποστείλετε αποκλειστικά και μόνο στα κεντρικά γραφεία της GENERALI στην Αθήνα μέσα σε διάστημα ενός μήνα από την παραλαβή του παρόντος Πιστοποιητικού Ασφάλισης. Δικαίωμα υπαναχώρησης έχετε εντός των πρώτων 14 ημερών από την παράδοση του Πιστοποιητικού Ασφάλισης με επιστολή σας στα κεντρικά γραφεία της GENERALI στην Αθήνα ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Για την επίλυση κάθε διαφοράς που θα προκύψει από την ερμηνεία και εκτέλεση του Ασφαλιστηρίου Περιουσίας ορίζονται ως αποκλειστικά αρμόδια τα Δικαστήρια της Αθήνας που εφαρμόζουν το Ελληνικό Δίκαιο. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Η GENERALI διατηρεί το δικαίωμα να τηρεί και να επεξεργάζεται στοιχεία που σας αφορούν τα οποία γνωστοποιήσατε σε αυτήν ή τα έλαβε ή θα τα λάβει με άλλον νόμιμο τρόπο από τρίτα πρόσωπα. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση σχετικά με τους όρους του παρόντος Πιστοποιητικού παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΚΕ – Μεσίτες Ασφαλίσεων & Αντασφαλίσεων: Αμερικής 20, 106 71 Αθήνα, τηλ.: 210 3602226-9 και Emai: info@xirogiannopoulos.gr ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΙΕΚΠEΡAIΩΣΗ ΖΗΜΙΑΣ H αναγγελία ζημιάς και η αποστολή των απαραίτητων δικαιολογητικών εγγράφων γίνεται απευθείας στην GENERALI: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Τηλ.: 210 8096100 Email: info@generali.gr, με κοινοποίηση στην Ξηρογιαννόπουλος ΙΚΕ: Email: claims@xirogiannopoulos.gr Ημερομηνία: 26.07.2018 ολη η δευτερη σελιδα , πρακτικα αν ειναι γνωστος και μπορεις να φουσκωσεις την τιμη θα πληρωθεις παραπανω (αρκει να μην ξεπερναει την ασφαλισμενη αξια) Επεξ/σία 5 Σεπτεμβρίου 2018 από Inuyasha
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα