Επισκέπτης Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Κατ' αρχάς συγνώμη αν ποστάρω στη λάθος κατηγορία. Ήμουν μεταξύ ίντερνετ και εδω. Λοιπόν, πάρτε ποπ κορν. Πήρατε; Ξεκινάω... Γενικά δεν ξέρω πολλά για δίκτυα, ρυθμίσεις DHCP κλπ μου ακούγονται κινέζικα αν και πριν μήνες κατάφερα να καρφώσω σταθερές IP σε κάτι κάμερες και να τις έχω στο δίκτυο μου. Δε θυμάμαι πως το έκανα, δε θυμάμαι καν τι ρόλο ακριβώς βαράει το Port Forwarding. Αυτα τα λέω για να καταλάβετε οτι είμαι κάπως άσχετος και γενικά εχω κακή μνήμη. Ποιο είναι το ερώτημα τώρα. Είμαι στο PC. Χτυπάω 192.168.1.1 ανοίγει το ρουτερ μου. Χτυπάω την (ISP) IP μου, ανοίγει το router μου. Χμμμ (λέω απο μέσα μου), για να δοκιμάσω κάτι. Παίρνω τηλέφωνο, στο πατρικό και στο γραφείο, ζητάω IP, τις χτυπάω στο browser και… ΖΟΟΟΝΓΚ! Τίποτα. Χμμμ (λέω πάλι). Μπαίνω στο noip.com, κάνω Account, περνάω τα στοιχεία μου στο ρουτερ μου. Προφανώς ( ; )το ρούτερ κάθε φορά που αλλάζει ip, ενημερώνει την υπηρεσία και έτσι όταν εγω χτυπάω kosta-eisai-asxetos.ddns.net ανοίγει το ρουτερ μου (στο σπίτι μου) Απ’ οπου κι αν είμαι! - Γιατι όμως όταν χτυπάω τις ip απο πατρικό και γραφείο δεν ανοίγει τα router; - Και γιατί όταν είμαι στο ίδιο το δίκτυο και χτυπάω την ip ανοίγει; (όχι 192.168, την άλλη) - Και γιατί αν θα πάω και θα ρυθμίσω τα router με τον account μου στο noip.com και με καποιο domain θα ανοίγουν; (λογικά δηλαδη) Ευχαριστώ.
infin1tyGR Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2017 Αυτό συμβαίνει όταν το router σου δεν υποστηρίζει NAT Loopback. Όταν είσαι σε συσκευή εντός του τοπικού δικτύου και προσπαθήσεις να μπεις στην WAN IP διεύθυνσή σου (ή ισοδύναμα ένα hostname που δείχνει σε αυτή), θα σε βγάλει στη σελίδα του router, ενώ αν δοκιμάσεις από άλλα δίκτυα δεν γίνεται αυτό. Δεν κατάλαβα τι θες ακριβώς να κάνεις, αλλά αν θες να έχεις πρόσβαση στο router σου από παντού, θα πρέπει να ενεργοποιήσεις αυτή τη δυνατότητα από το interface του router σου.