liakinen Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2017 Στροφόμετρο δεν είχαν πάμπολλα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 80. Μάλιστα σε αρκετά ήταν έξτρα ή αξεσουάρ των ακριβών εκδόσεων. 1
De@th L0rd Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Στροφόμετρο δεν είχαν πάμπολλα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 80. Μάλιστα σε αρκετά ήταν έξτρα ή αξεσουάρ των ακριβών εκδόσεων. Ποσο γελοίο μοιάζει αυτό σήμερα. Και μετά το ABS. 1
De@th L0rd Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Αυτό που θυμήθηκα είναι οτι δεν είναι και τόσο γελοίο . Θυμάστε πόσος θόρυβος από τον κινητήρα (και την εξάτμιση) περνούσε στη καμπίνα; Πρέπει να ήσουν κουφός για να μην καταλάβεις πόσο το ζορίζεις. Επίσης μου λείπει πολύ το mk2 escort που είχαμε σαν οικογενειακό αυτοκίνητο και το υποτιμούσα επειδή ήταν παλιό και "ολοι οι άλλοι" στη δεκαετία του '90 έπαιρναν καινούρια. Τι μαλακία που το δώσαμε αυτό. Θα το κρατούσα μόνο για τις κυριακές για ψυχαγωγία... 1
liakinen Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Ο ήχος από το/τα καρμπυρατέρ είναι μελωδία στα αυτιά. Πρέπει κάποιος να έχει μεγαλώσει με αυτοκίνητα εκείνης της εποχής για να τα εκτιμήσει. Τα καινούργια έχουν όλα τα καλά της εποχής (ενεργητική, παθητική ασφάλεια, άνεση κτλ) και έχω οδηγήσει αρκετά μέχρι τώρα. Όταν όμως μπαίνω στην Ascona μου η αίσθηση που νιώθω δεν περιγράφεται. Δεν οδηγάω "τυπικά" αλλά το νιώθω το αυτοκίνητο, το αγαπάω. Το ίδιο σε ένα βαθμό ισχύει και για το Audi 80 που έχω αλλά και για το Kadett που είναι παροπλισμένο πλέον.
De@th L0rd Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Ο ήχος από το/τα καρμπυρατέρ είναι μελωδία στα αυτιά. Πρέπει κάποιος να έχει μεγαλώσει με αυτοκίνητα εκείνης της εποχής για να τα εκτιμήσει. Τα καινούργια έχουν όλα τα καλά της εποχής (ενεργητική, παθητική ασφάλεια, άνεση κτλ) και έχω οδηγήσει αρκετά μέχρι τώρα. Όταν όμως μπαίνω στην Ascona μου η αίσθηση που νιώθω δεν περιγράφεται. Δεν οδηγάω "τυπικά" αλλά το νιώθω το αυτοκίνητο, το αγαπάω. Το ίδιο σε ένα βαθμό ισχύει και για το Audi 80 που έχω αλλά και για το Kadett που είναι παροπλισμένο πλέον. Κάνω καινούριο θέμα γιατί αρκετά το "βιάσαμε" του παιδιού. ΟP περιμένουμε νεότερα!
nite Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Κάνω καινούριο θέμα γιατί αρκετά το "βιάσαμε" του παιδιού. ΟP περιμένουμε νεότερα! Καλησπέρα τελικά βγήκατε νικητές ήταν αλλαγή φλάτζας, 400 ευρω μου πηρε μαζι με αλλαγη αντλια νερου. Θέλω να σας ρωτήσω κάτι το νερο στο δοχειο κατεβαινε παλι, αλλα τα λαδια που κοιταξα ηταν καθαρα και ουτε μιξες ειχε, ξερετε τι παιζει; Ρωτησα τον μηχανικο μου ειπε να συμπληρωσω λιγο νερο και ενταξει και η θερμοκρασια ηταν στανταρ 90 ειναι φυσιολογικο ολο αυτο; 2
teddy71 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Ποσο γελοίο μοιάζει αυτό σήμερα. Και μετά το ABS.Αυτό σου φαίνεται γελοίο; εδώ όταν αγορασε αυτοκίνητο ενας φιλος μου το 1995 ενα Όπελ κορσα ο αναπτηρας δεν ηταν στον στάνταρ εξοπλισμό και αν ήθελε θα έπρεπε να τον βαλει έξτρα με κοστος τοτε 50.000δρχ, αν θυμάμαι καλά.Δεν έβαλε γιατί δεν ηταν καπνιστής αλλά το ψιλομετατιωσε γιατί δεν μπορούσε να βάλει ουτε σκουπακι αυτοκινητου και κατέβασε μπαλαντεζα απο το σπίτι για να το καθαρίσει.Και εγώ βέβαια το εβριζα όταν ως καπνιστής δεν έβρισκα αναπτήρα και ψαχνωμουν.Τελικα το ανέκδοτο οπου ρωταει τι διάφορα έχει ενα Yugo με ενα Yugo gti και απάντηση ειναι οτι το Yugo gti έχει αναπτήρα,μάλλον ταίριαζε καλυτερα στο Όπελ Κορσα της εποχής εκεινης. 1
De@th L0rd Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Καλησπέρα τελικά βγήκατε νικητές ήταν αλλαγή φλάτζας, 400 ευρω μου πηρε μαζι με αλλαγη αντλια νερου. Θέλω να σας ρωτήσω κάτι το νερο στο δοχειο κατεβαινε παλι, αλλα τα λαδια που κοιταξα ηταν καθαρα και ουτε μιξες ειχε, ξερετε τι παιζει; Ρωτησα τον μηχανικο μου ειπε να συμπληρωσω λιγο νερο και ενταξει και η θερμοκρασια ηταν στανταρ 90 ειναι φυσιολογικο ολο αυτο; Πάντα όταν έχεις καινούριο σύστημα ψύξεως θέλει συμπλήρωση μόλις δουλέψει ο κινητήρας γιατί έχεις φυσαλίδες αέρα μέσα, μόλις φύγει ο αέρας πέφτει η στάθμη. Να τσεκάρεις πριν από ΚΑΘΕ διαδρομή,όσο μπελάς κι αν είναι αυτό, τα νερά σου και τα λάδια σου. Επίσης εάν ο μάστορας δε σου έκανε αλλαγή λαδιών, πήγαινε κάνε μια προληπτικά κ να τονίσεις να στην κάνουν με αφάιρεση βίδας του κάρτερ για να στραγγίσουν όλα (σε περίπτωση που έχει μπεί ψυκτικό στο μπλόκ του κινητήρα), κι ΟΧΙ με αντλίες αλλαγής λαδιού. 1
41ex Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Αναφέρω άλλα δυο κορσα με καμμένη φλάτζα κεφαλής. Ένα του 2002 κι ένα του 2005. Τα συμπτώματα ήταν ότι άδειαζε το ψυκτικό και παράλληλα ανέβαινε η στάθμη του λαδιού. Το δικό μου το έφτιαξα πήγε γύρω στα 600 η ζημιά! (ακόμα πονάω όταν κάθομαι) Το άλλο σε διαφορετικό συνεργείο το εκτίμησαν στα 500. Μάλλον την πάτησα.
De@th L0rd Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Αναφέρω άλλα δυο κορσα με καμμένη φλάτζα κεφαλής. Ένα του 2002 κι ένα του 2005. Τα συμπτώματα ήταν ότι άδειαζε το ψυκτικό και παράλληλα ανέβαινε η στάθμη του λαδιού. Το δικό μου το έφτιαξα πήγε γύρω στα 600 η ζημιά! (ακόμα πονάω όταν κάθομαι) Το άλλο σε διαφορετικό συνεργείο το εκτίμησαν στα 500. Μάλλον την πάτησα. Καλά δεν έχει να λέει κάτι η τιμή. Μπορεί αυτός που έκανε τη δουλειά των 600 να ήταν πιο προσεκτικός κτλ. Τόσο περίπου πάνε αυτά. Επομένως τα μοντέλα αυτά έχουν πρόβλημα εκεί. Οπότε μακριά από αυτά. Και να φανταστείς είναι το μοναδικό μοντέλο από OPEL που θεωρούσα τίμιο...
41ex Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Αν βρω το χαρτί με τις εργασίες που έγιναν θα γράψω αναλυτικά τις εργασίες, όντως ο μάστορας είναι καλός. Όπως και να το κάνεις πάντως 600 για μια βλάβη πονάει. Ειδικά αν σκεφτείς ότι το αμάξι κάνει 2500 με 3000 σημαίνει ότι πλήρωσα το 20% της αξίας του για μια βλάβη!!!
NT1G Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Καλά δεν έχει να λέει κάτι η τιμή. Μπορεί αυτός που έκανε τη δουλειά των 600 να ήταν πιο προσεκτικός κτλ. Τόσο περίπου πάνε αυτά. Επομένως τα μοντέλα αυτά έχουν πρόβλημα εκεί. Οπότε μακριά από αυτά. Και να φανταστείς είναι το μοναδικό μοντέλο από OPEL που θεωρούσα τίμιο... Έ ναι σε όλα τα forum για opel για καμένες φλάτζες σε corsa συζητάνε. NOT. 1
liakinen Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Όπως και να το κάνεις πάντως 600 για μια βλάβη πονάει. Ειδικά αν σκεφτείς ότι το αμάξι κάνει 2500 με 3000 σημαίνει ότι πλήρωσα το 20% της αξίας του για μια βλάβη!!! Καλά αυτό που λες είναι σχετικό. Εγώ έχω μία Ascona C του 87 σε άριστη κατάσταση με 255.000 χλμ. Η αξία του αυτοκινήτου είναι ας πούμε 500€. Αν κάψει φλάντζα και η τιμή είναι πχ 600€ (ανώτερη της τιμής του αυτοκινήτου) τι κάνω θα το πετάξω;
41ex Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Είναι θέμα μόνο με τα corsa ή γενικότερα με τα opel? Το ρωτάω γιατί ψαχνόμουν για κάτι πιο μεγάλο (astra sw, meriva) αλλά μετά απ’ αυτό ξενέρωσα. Βέβαια μιλάμε γι αμάξι 10ετίας κι είναι η πρώτη μεγάλη βλάβη που παρουσιάζει.
De@th L0rd Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Για μένα κάποιο λένε Γερμανικό= Εγγύηση, άλλα από προσωπική εμπειρία τα OPEL είναι μάλλον ανατολική Γερμανίας. Επιπλέον όταν είσαι Αλβανός ή Τουρκοβούλγαρος το OPEL είναι μονόδρομος, και όσο πιο βιασμένο είναι τόσο το καλύτερο. Κατηγορούσαν όλοι παλιότερα τα Fiat, τα lada και τα γαλλικά, πάντα απορούσα γιατί δικαιολογούσαν τόσο την opel με όλα τα θεόστραβα μηχανικά προβλήματα που έβγαζε, συνήθως αποτυχίες ψυκτικού συστήματος και στροφάλων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα