panayiotis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2004 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2004 Κατ`αρχας Καλη Χρονια σε ολους. Προ 1 ετους ειχα παρει καινουργιο Η/Υ με Athlon xp 1900+ palomino.Στους 9 μηνες σταματησε να δουλευει.Το μαγαζι που τον πηρα εβγαλε τον επεξεργαστη και ειπε πως θα τον στειλει στην AMD στην Αθηνα για εξεταση,μετα απο 1 μηνα μου ειπαν πως η AMD τους ειπε πως ειχε ενα μικρο καψιματακι και δεν μπορουσαν να τον περασουν στην εγγυηση (δεν ειχα κανει ποτε overclocking). Τελικα ρε παιδια τι ισχυει με τις εγγυησεις?Αμα οι κυριοι υπευθυνοι αποφασισουν και διαταξουν πως φταιει ο πελατης,τοτε τελειωνουν ολα? Και κατι ακομα,οταν αγορασα το pc ελεγε οτι εχει εγγυηση 3 ετη.Τι υπερισχυει? η εγγυηση του συναρμολογητη για ολη την κεντρικη μοναδα(οποτε αν χαλασει κατι βγαζει αυτος ακρη με τον καθε κατασκευαστη των parts?) Τελικα για την ιστορια αγορασα εναν AMD athlon xp 2600+ apo to e-shop. Ειναι box και στο φυλλαδιο της εγγυησης γραφει "...(3)if AMD is unable torepair or replace the amd microprocessor,refund the then-current value of the amd microprocessor",ισως ετσι δικαιολογουνται τα 87 ε που εδινε το πλαισιο στο φιλο για την 9500 vga.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.