Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κακή παροχή υπηρεσιών, μηδενική εξυπηρέτιση πελατών και απαράδεκτη αντιμετώπιση προς τους συνεπείς πελάτες. Μου ζητά η εν λόγω εταιρία 120 ευρώ για να δικόψω τη σύνδεσή μου εντός συμβολαίου με υπόλοιπο 6 μήνες. Ζήτησα απαλαγή από το παραπάνω τέλος, λόγω έκτακτης μετακόμισης και ο εκπρόσωπος της εταιρίας ούτε καν το προώθησε. Μακριά τους δεν σέβονται τους πελάτες τους ούτε τα χρήματα που τους δίνουμε, ντροπή τους.

Δημοσ.

Υπέγραψες ένα συμβόλαιο. 

Αν έσπαγαν τα συμβόλαια έτσι, θα παίρναμε όλοι στους 6 μήνες και θα ζητούσαμε διακοπή συμβολαίου επειδή φεύγουμε εκτάκτως.

Δεν πάει έτσι.

  • Like 2
Δημοσ.

Γιατί δεν μετακομίζεις και την γραμμή σου εκεί που πηγαίνεις;

 

Ούτως η άλλως, αν εκεί δεν παρέχουν υπηρεσίες, στο κόβουν αζημίως, εφόσον φυσικά προσκομίσεις έγγραφο ότι διαμένεις σε εκείνη τη περιοχή. Γενικά την υπογραφή μας και το πουλί μας (το καναρίνι εννοώ, μην πάει αλλού το μυαλό σου) προσέχουμε όταν τα βάζουμε και πού τα βάζουμε.

 

Και αν θες εξήγησε μου τον λόγο που έκανες νέο account σε όλα τα τεχνολογικά φορουμ και γράφεις τις ίδιες 4 σειρές;

  • Like 1
Δημοσ.

Κακή παροχή υπηρεσιών, μηδενική εξυπηρέτιση πελατών και απαράδεκτη αντιμετώπιση προς τους συνεπείς πελάτες. Μου ζητά η εν λόγω εταιρία 120 ευρώ για να δικόψω τη σύνδεσή μου εντός συμβολαίου με υπόλοιπο 6 μήνες. Ζήτησα απαλαγή από το παραπάνω τέλος, λόγω έκτακτης μετακόμισης και ο εκπρόσωπος της εταιρίας ούτε καν το προώθησε. Μακριά τους δεν σέβονται τους πελάτες τους ούτε τα χρήματα που τους δίνουμε, ντροπή τους.

 

Κάθεσαι και γράφεις ανοησίες. Καλά κάνουν και ζητούν τα χρήματα γιατί είσαι εντός σύμβασης. Επίσης μπορούσες να ζητήσεις μεταφορά. Κατά τ' άλλα σου φταίει ο πάροχος και γι' αυτό έχουν "Κακή παροχή υπηρεσιών, μηδενική εξυπηρέτιση πελατών και απαράδεκτη αντιμετώπιση προς τους συνεπείς πελάτες".

 

Ώρες-ώρες λυπάμαι τους παρόχους και ειδικά τους agents με ορισμένους "φωστήρες" πελάτες που έχουν.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Με υπογεγραμμένο συμβόλαιο χωρίς να φέρει υπαιτιότητα ο όποιος πάροχός σου είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις το τέλος απενεργοποίησης. Κάθε εταιρεία έχει ένα business plan για να επιβιώσει και να μας παρέχει τις όποιες υπηρεσίες. Αν αποχωρούμε χωρις να φταίει η όποια εταιρεία μπαίνει μέσα και για να ρεφάρει (ίσως και αποτρέψει) τη χασούρα βάζει ένα τέλος

 

Αν δεν έχει συμβεί και κάτι άλλο που δεν μας έχεις πει, sorry που θα το πω αλλά παίζει το παρόν topic να είναι το ΜΟΝΟ που δεν "γκρινιάζουμε" για κάποια εταιρεία αλλά για συμπεριφορά πελάτη!

Δημοσ.

νταξει βρε παιδιά μην τον βαράτε ,

δυστηχώς φίλε μου περίμενε να κάνει αυξήσεις η cyta για να έχεις το δικαιωμα να σπάσεις το συμβόλαιο ατελώς ,

να το κοιτάς συνέχεια διοτι σχεδόν ολες οι ετερίες κάθε χρόνο κάνουν αυξήσεις τουλάχιστον μια φορά και έχουμε το δικαίωμα να σπάσουμε ατελώς το συμβόλαιο μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...