Προς το περιεχόμενο

Sigma 50mm f/1.4 DG HSM (Nikon)


Connos1976

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά μην τα μπερδεύετε..

Ο 50αρης θα είναι 50αρης φυσιογνωμικά είτε σε DX είτε σε fx.

Αυτό που αλλάζει είναι το crop αναλόγως τον αισθητήρα.

 

Για ολόσωμα σε κλειστό χώρο θα έλεγα τον 35αρη 1.8 που ήδη έχεις.

Για εξωτερικό χώρο ανάλογος τον χώρο που έχεις κ τι θέλεις να τραβήξεις.

 

Μια άλλη επιλογή είναι να κοιτάξεις κ σε κανένα macro 90tamron/105sigma που θα έχει διπλό ρόλο.Με μειονέκτημα βέβαια το 2.8 διάφραγμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μην τα μπερδεύετε..

Ο 50αρης θα είναι 50αρης φυσιογνωμικά είτε σε DX είτε σε fx.

Αυτό που αλλάζει είναι το crop αναλόγως τον αισθητήρα.

 

Για ολόσωμα σε κλειστό χώρο θα έλεγα τον 35αρη 1.8 που ήδη έχεις.

Για εξωτερικό χώρο ανάλογος τον χώρο που έχεις κ τι θέλεις να τραβήξεις.

 

Μια άλλη επιλογή είναι να κοιτάξεις κ σε κανένα macro 90tamron/105sigma που θα έχει διπλό ρόλο.Με μειονέκτημα βέβαια το 2.8 διάφραγμα.

Το 2.8 δεν είναι μειονέκτημα σε macro....εφ' όσον δεν ξέρει τους ρόλους των φακών με όλο την σεβασμό τζάμπα προτινουμε σε αλλά πράγματα πρέπει να επενδύσει στην φωτογραφία.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μην τα μπερδεύετε..

Ο 50αρης θα είναι 50αρης φυσιογνωμικά είτε σε DX είτε σε fx.

 

Εδω τωρα καπου το εχασα. Το εξηγεις λιγο τι εννοεις please?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ισχύει κάτι διαφορετικό απ'την κάνον; δε καταλαβαίνω τα DX και τα FX.

 

Οι φακοί όλοι ονομαστικά έχουν μια τιμή σε mm, η οποία αντιστοιχεί πάντα σε FF σώμα ή αλλιως crop factor 1 

 

Σε FF σώμα δίνει ένα κάδρο, που το επιτρέπουν τα 50μμ. κροπ φακτορ 1

 

Σε ένα κροπ σώμα, δίνει ένα κάδρο 1.6 φορές μικρότερο, και μπακάλικα αναφέρεται ώς 50*1.6 = 80mm.

 

Υ.Γ. γι'αυτο οι φωτογράφοι σπορ, αγριας φύσης, κτλ, προτιμουν crop σώματα (εκτός του burst,AF), διότι έρχεται το κάδρο τους 1.6 φορές πιο "κοντά", και έτσι λέμε οτι ο 70-200 πχ ειναι 112-320

Επεξ/σία από kanesaxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μερικοι νομιζουν οτι ο 50ρης DX σε DX θα ειναι 50ρης και ο 50ρης FX σε DX θα ειναι 75ρης...

Το "φυσιογνωμικά" του @topos δεν εχω καταλαβει.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει κάτι διαφορετικό απ'την κάνον; δε καταλαβαίνω τα DX και τα FX.

 

Οι φακοί όλοι ονομαστικά έχουν μια τιμή σε mm, η οποία αντιστοιχεί πάντα σε FF σώμα ή αλλιως crop factor 1 

 

Σε FF σώμα δίνει ένα κάδρο, που το επιτρέπουν τα 50μμ. κροπ φακτορ 1

 

Σε ένα κροπ σώμα, δίνει ένα κάδρο 1.6 φορές μικρότερο, και μπακάλικα αναφέρεται ώς 50*1.6 = 80mm.

 

Υ.Γ. γι'αυτο οι φωτογράφοι σπορ, αγριας φύσης, κτλ, προτιμουν crop σώματα (εκτός του burst,AF), διότι έρχεται το κάδρο τους 1.6 φορές πιο "κοντά", και έτσι λέμε οτι ο 70-200 πχ ειναι 112-320

 

εχω 2 φακους 35ρηδες

ο ενας ειναι για κροπ ο αλλος για full frame

αν τους βαλω σε κροπ και τους 2 θα εχουν το ιδιο καδρο νομιζεις η οχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σου αναλύω τι συμβαίνει στη canon.

 

Τι συμβαίνει τώρα στη νικον, που υπάρχει φακός 35ρης για κροπ και για 35ρης για ΦΦ δε καταλαβαίνω.

 

δες το και σε βιντεάκι και τα ξαναλέμε.

 

 

Και εδω για τις νικον...

 

http://www.nikonusa.com/en/learn-and-explore/article/g588ouey/the-dx-and-fx-formats.html

Επεξ/σία από kanesaxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το "φυσιογνωμικά" του @topos δεν εχω καταλαβει.

 

Τα καθε mm εχουν μια συγκεκριμενη προοπτικη ασχετος σε τι σωμα κουμπωσεις τον φακο.

Ας πουμε ενας 50αρης θεωρειτε νορμαλ επειδη προσεγγιζει την προοπτικη που εχουμε με την οραση μας.

Δηλαδη εαν βλεπουμε εναν ανθρωπο στο 1 μετρο, καποιον απο πισω του στα 5 μετρα και στο βαθος αλλων ενα στα 10 μετρα οι σχετικες αποστασεις θα αποτυπωθουν ως "φυσικες" αντιληψη με τον normal.

Εαν δουλευαμε με υπερευρυγωνιο(π.χ 15mm) ο πρωτος θα αποτυπωνοταν ως τεραστιος, ο δευτερος ως αρκετα πιο μικροσωμος και τελευταιος μινιατουρα.

 

Υ.Γ Ισως τα εξηγει καλυτερα το βιντεακι που μπηκε προηγουμενως.

Επεξ/σία από @topos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου αναλύω τι συμβαίνει στη canon.

 

Τι συμβαίνει τώρα στη νικον, που υπάρχει φακός 35ρης για κροπ και για 35ρης για ΦΦ δε καταλαβαίνω.

 

δες το και σε βιντεάκι και τα ξαναλέμε.

 

 

Και εδω για τις νικον...

 

http://www.nikonusa.com/en/learn-and-explore/article/g588ouey/the-dx-and-fx-formats.html

δε με καταλαβες.

δεν ηταν απορια αυτο, απλα προσπαθω να καταλαβω αν ξερεις για τι πραγμα μιλαω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εχω κα καταλαβω κατι.

 

Στο εξηγησα. Στην 6δ μου που ναι φφ ο 50ρης ειναι 50ρης. Δινει καδρο για τα 50μμ.

 

Αν τον βαλω στην 7δ που ειναι κροπ δινει καδρο μειωμενο κατα 1.6

Ονομαστικα παλι 50ρης ειναι. Ο σενσορας καταγραφει μικροτερο καδρο.

 

Αυτο. Κι ετσι εχει επικρατησει να πολλαπλασιαζουμε την ονομαστικη τιμη του εστιακού μήκους των φακων με τον κροπ φακτορ.

Επεξ/σία από kanesaxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...