Super Moderators billdanos Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Πάντα το είχα απορία, πως προκύπτει αν η συναλλαγή έγινε; Πουλάω εγώ κάτι χαλασμένο σε κάποιον και αυτός μου βάζει αρνητική. Αντι να βάλω αρνητική, αρκεί να πω στον μοντ «βλακείες γράφει αυτός, δεν έγινε ποτέ συναλλαγή» και ο μοντ διαγράφει την αρνητική; Τόσο απλό είναι; Συνήθως από το "στυλ" της αξιολόγησης μπορείς να καταλάβεις εύκολα αν ο άλλος κάνει αξιολόγηση για να καταγγείλει κάτι γενικώς και όχι τη συγκεκριμένη αγγελία. Πιθανόν να υπάρξει κάποιος που θα προσπαθήσει να το εκμεταλλευτεί αυτό αλλά πόσες φορές θα το καταφέρει 1-2? Μετά θα ψάχνει να κάνει και νέο λογαριασμό... Σε κάθε περίπτωση δεν θα κάτσουμε να ξοδέψουμε και ώρες ολόκληρες κάνοντας τους αστυνομικούς ή τους δικαστές! Πάντως η εμπειρία μου μέχρι τώρα δείχνει πως στο 99% των περιπτώσεων, όσοι θέλουν να κάνουν κάποιου είδους κατάχρησης των υπηρεσιών, δεν είναι και τόσο έξυπνοι... 4
VampireKiSS Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Ισχύουν αυτά που έχει γράψει ο Sheogorath και δεν μπορούμε να αφήσουμε αρνητική για μη ολοκληρωμένη συναλλαγή, Έχω φάει warning για κάτι τέτοιο. Παρ' όλα αυτά θεωρώ λάθος το να μην μπορούμε να αξιολογήσουμε κάποιον για αυτόν τον λόγο. Η δέσμευση του ενός ή του άλλου μπορεί να είναι αιτία να χαθούν στην πορεία άλλες ευκαιρίες για τον αγοραστή ή άλλοι ενδιαφερόμενοι για τον πωλητή και τελικά αυτό είναι άμεσα συνδεδεμένο με την αξιοπιστία του πωλητή ή του αγοραστή. Μπορεί κάλλιστα αυτός ο ίδιος που αθετεί το λόγο του εκ των προτέρων να το κάνει και σε μια ολοκληρωμένη συναλλαγή σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα γιατί τέτοιος είναι αλλά δεν είχαμε την ευκαιρία να το γνωρίζουμε από πριν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα