Προς το περιεχόμενο

Golf fsi γνώμες


PANOS93GR

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλησπέρα θέλω μια βοήθεια έχω ένα fiat grande pundo 09 μοντέλο 1250 κυβικά 65 άλογα βενζίνη  και το έχω  βάλει αέριο και σκέφτομαι να το πουλήσω και να πάρω ένα Golf fsi μοντέλο 05 1400 κυβικά 90 άλογα και να του βάλω και σε  αυτό αέριο θα είναι σωστή κίνηση θέλω να το κάνω αυτό γιατί μου αρέσει   πολύ golf και γενικά το pundo είναι πολύ λίγα  κυβικά και δεν τραβάει  όσοι έχετε το golf ακούω γνώμες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΧΙ και ΟΧΙ

 

Τα FSI-TSI δεν ειναι καταλληλα για αεριο επειδη ειναι αμεσου ψεκασμου. Υπάρχουν κιτ σχετικα πιστοποιημένα (τα βαζει η Βιαμαρ) αλλα καινε μαζι και αρκετη βενζινη (περ. 30-40% νομιζω) και πανε αρκετα πανω απο χιλιαρικο. Οποτε υπολογισε ποσα χλμ κανεις και ποτε θα κανεις αποσβεση. Γενικα τα Fiaτ ειναι καταλληλα για αεριο επειδη τα βγαζει και η φιατ με αεριο για ιταλικη αγορα και τα πλεον ακαταλληλα ειναι τα γρουπ VW λογω αμεσου ψεκασμου

 

Επισεις το Golf με 90 αλογα θα σερνεται λογω βαρους, το 1.6 με τα 115 μπορουμε να πουμε πως παει αξιοπρεπως (αυτο εχω εγω)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε το golf 1.4 90 αλογα τραβάει και επίσης τα fsi εχουν την φημη οτι καινε λάδια...

 

Το fiat πως πηγε με το αέριο; εκανες αρκετά χιλιόμετρα; εβγαλε κανενα πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε το golf 1.4 90 αλογα τραβάει και επίσης τα fsi εχουν την φημη οτι καινε λάδια...

 

 

δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα το fiat ποιο πολύ θέλω να το αλλάξω γιατί μου αρέσει πάρα πολύ το golf και να τραβάει λιγάκι παραπάνω σαν αμάξι 

ΟΧΙ και ΟΧΙ

 

Τα FSI-TSI δεν ειναι καταλληλα για αεριο επειδη ειναι αμεσου ψεκασμου. Υπάρχουν κιτ σχετικα πιστοποιημένα (τα βαζει η Βιαμαρ) αλλα καινε μαζι και αρκετη βενζινη (περ. 30-40% νομιζω) και πανε αρκετα πανω απο χιλιαρικο. Οποτε υπολογισε ποσα χλμ κανεις και ποτε θα κανεις αποσβεση. Γενικα τα Fiaτ ειναι καταλληλα για αεριο επειδη τα βγαζει και η φιατ με αεριο για ιταλικη αγορα και τα πλεον ακαταλληλα ειναι τα γρουπ VW λογω αμεσου ψεκασμου

 

Επισεις το Golf με 90 αλογα θα σερνεται λογω βαρους, το 1.6 με τα 115 μπορουμε να πουμε πως παει αξιοπρεπως (αυτο εχω εγω)

Συμφωνώ άλλα οκ το pundo είναι 1250 65 άλογα το με  το golf 1400 90 άλογα δεν θα δω διάφορα δεν θα αρπάζει ποιο γρήγορα σαν αμάξι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>

Ούτε το golf 1.4 90 αλογα τραβάει και επίσης τα fsi εχουν την φημη οτι καινε λάδια..

 

Φημη... Εμενα 150.000 χλμ ουτε σταγονα.

 

Κανε διαιρεση τα αλογα του καθε αυτοκινητου με το βαρος του και θα δεις την αναλογια κιλων ανα ιππο. Εκει θα δεις οτι ειναι σχεδον ιδια, θα εχεις πιο ποιοτικο και ανετο αμαξι αλλα οχι πιο γρηγορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού δεν έκαψε το ένα δικό σου όντως φήμη είναι.

Δεν καίνε.

Υπαρχει καποια επίσημη στατιστικη που λεει οτι καινε ολα; 3 FSI που ξερω δεν καινε, 1 Yaris κολλητού καιει; Τι βγαζεις απο αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα θέλω μια βοήθεια έχω ένα fiat grande pundo 09 μοντέλο 1250 κυβικά 65 άλογα βενζίνη  και το έχω  βάλει αέριο και σκέφτομαι να το πουλήσω και να πάρω ένα Golf fsi μοντέλο 05 1400 κυβικά 90 άλογα και να του βάλω και σε  αυτό αέριο θα είναι σωστή κίνηση θέλω να το κάνω αυτό γιατί μου αρέσει   πολύ golf και γενικά το pundo είναι πολύ λίγα  κυβικά και δεν τραβάει  όσοι έχετε το golf ακούω γνώμες 

 

Με 65 αλογα και γαϊδαρο να παρεις παλι γρηγορο θα σου φανει :P

Τωρα για την αλλαγη αν και δεν ξερω(περι υγραεριου), δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ wise move. Καλυτερα να πεις budget κτλ μηπως προτεινει καποιος και καμια καλυτερη προταση..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά με το τράβηγμα, ούτε το golf τραβάει. Είναι και βαρύ όχημα. Δεν έχει σπιρτάδα.

 

Στο θέμα αέριο, είναι πολύ γενικό εξαρτάται πόσα χιλιόμετρα κάνεις, θα προλάβεις να κάνεις αποσβέση? , έχει και τα ρίσκα του το αέριο, επίσης θέλει ψάξιμο για καλό κιτ, καλό εγκατάστατη, και αυτό το ιδιαίτερο που κάποια αυτοκίνητα βγήκαν πιο συμβατά κάποια όχι, εγώ γενικά δεν προτείνω σ καινούργια αυτοκίνητα να μπει υγραέριο, επίσης για το γκολφ είναι άμεσου ψεκασμού και θα βάλεις τελευταία τεχνολογία κιτ.

Τέλος υγραέριο και τράβηγμα δεν πάνε μαζί ειδικά από τη στιγμή που θα έχεις ένα βαρύ αυτοκίνητο

 

Στο θέμα γκολφ, έχω άμεση επαφή με το μοντέλο που αναφέρεις, πάνω κάτω, ναι είναι αυτοκινηταρα, το νιώθεις στην καμπίνα δεν έχει καμία σχέση η οδηγική συμπεριφορά με τα μικρά από την στιγμή που έχεις πουντο( επιπλέον ανώτερο και από τα περισσότερα μικρομεσαία), και σε παθητικη ασφάλεια, καί σε τεχνολογία και στα υπόλοιπα μην τα αναφέρω.

Βέβαια ακριβώς όπως λένε τα παιδιά έχει σοβαρά θέματα στο κινητήρα με υπερβολικο τσίμπημα.

 

Εγώ θα σου πρότεινα να κατασταλαξεις σε τι θες και τι σηκώνει η τσέπη. Είναι λίγο δύσκολο να συνδυάσεις τράβηγμα με οικονομία στο καύσιμο.

Όσο για το γκολφ ειδικά αν ψάχνεις μτχ δεν το προτείνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά με το τράβηγμα, ούτε το golf τραβάει. Είναι και βαρύ όχημα. Δεν έχει σπιρτάδα.

 

Στο θέμα αέριο, είναι πολύ γενικό εξαρτάται πόσα χιλιόμετρα κάνεις, θα προλάβεις να κάνεις αποσβέση? , έχει και τα ρίσκα του το αέριο, επίσης θέλει ψάξιμο για καλό κιτ, καλό εγκατάστατη, και αυτό το ιδιαίτερο που κάποια αυτοκίνητα βγήκαν πιο συμβατά κάποια όχι, εγώ γενικά δεν προτείνω σ καινούργια αυτοκίνητα να μπει υγραέριο, επίσης για το γκολφ είναι άμεσου ψεκασμού και θα βάλεις τελευταία τεχνολογία κιτ.

Τέλος υγραέριο και τράβηγμα δεν πάνε μαζί ειδικά από τη στιγμή που θα έχεις ένα βαρύ αυτοκίνητο

 

Στο θέμα γκολφ, έχω άμεση επαφή με το μοντέλο που αναφέρεις, πάνω κάτω, ναι είναι αυτοκινηταρα, το νιώθεις στην καμπίνα δεν έχει καμία σχέση η οδηγική συμπεριφορά με τα μικρά από την στιγμή που έχεις πουντο( επιπλέον ανώτερο και από τα περισσότερα μικρομεσαία), και σε παθητικη ασφάλεια, καί σε τεχνολογία και στα υπόλοιπα μην τα αναφέρω.

Βέβαια ακριβώς όπως λένε τα παιδιά έχει σοβαρά θέματα στο κινητήρα με υπερβολικο τσίμπημα.

 

Εγώ θα σου πρότεινα να κατασταλαξεις σε τι θες και τι σηκώνει η τσέπη. Είναι λίγο δύσκολο να συνδυάσεις τράβηγμα με οικονομία στο καύσιμο.

Όσο για το γκολφ ειδικά αν ψάχνεις μτχ δεν το προτείνω

κοιτά στο θέμα τραβήγματος δεν λεω να κόλας πίσω από την ροπή άπλα σε σχέση με το pundo που έχει 65 άλογα δεν θα έχεις λίγο παραπάνω ροπή καλύτερη το golf 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα φιατ δεν γνωριζω, αλλα απο το golf μεινε μακρια.

γιατί φίλε μίλα με επιχειρήματα γιατί για της Volkswagen μηχανές έχω ακούσει   είναι καλές  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mηχανες καλες δεν ξερω αν ειναι οι FSI, τηγανιερες παντως σιγουρα ειναι πολυ καλες.

Και σε οτι αφορα τα ηλεκτρονικα, αυτο το αμαξι θα ειναι το σχολειο σου για να γινεις ηλεκτρολογος οχηματων μεχρι να το πουλησεις. Αν εισαι ανεργος με λεφτα κι εχεις χρονο να την ψαχνεις, δεστο ετσι. Διαφορετικα παρε κανα αμαξι της προκοπης και μην μπλεκεις με ενα απο τα χειροτερα μοντελα εκεινης της εποχης, στο θεμα αξιοπιστιας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...