voltmod Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Η Smart, που όπως είναι γνωστό αποτελεί θυγατρική της Daimler (Mercedes-Benz) ανακοίνωσε πρόσφατα πως από το 2018, όλα τα οχήματα της που θα πωλούνται στην Β. Αμερική θα είναι ηλεκτρικά. Η δημοφιλής για τα ιδιαίτερα μικρά σε διαστάσεις οχήματά της έχει στόχο να διακόψει τις πωλήσεις των βενζινοκίνητων μοντέλων Fourtwo και Fourtwo Cabrio στις ΗΠΑ και στον Καναδά από τα τέλη του 2017. Όπως καταλαβαίνουμε πάντως από την ανακοίνωση της εταιρείας, οι λόγοι για την συγκεκριμένη απόφαση δεν σχετίζονται μόνο με την ευαισθησία της για το περιβάλλον. “Λόγω εξελίξεων στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων παρουσιάστηκαν ορισμένες προκλήσεις για το τρέχον προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Smart” διαβάζουμε σε ανακοίνωση της εταιρείας που συνεχίζει: “Ως εκ τούτου η Smart θα διακόψει τις πωλήσεις των βενζινοκίνητων Smart Fourtwo και Fourtwo Cabrio στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά μετά το 2017 (model year)”. Αν τα στοιχεία για τις πωλήσεις των μοντέλων Smart, αποτελούν οποιαδήποτε ένδειξη για την απόφαση της εταιρείας, μίας από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσει είναι η ζήτηση, που είναι πολύ μικρή για τέτοιου είδους αυτοκίνητα (στις συγκεκριμένες αγορές). Μεταξύ των χαμηλών τιμών βενζίνης και της συντριπτικής προτίμησης των Αμερικανών για… φορτηγά, crossovers και άλλου τέτοιου τύπου μεγάλα αυτοκίνητα, οι πωλήσεις της Smart ήταν μόλις 6000 οχήματα για το 2016. To 2008, που αποτελεί χρονιά ρεκόρ, η Smart είχε πουλήσει 24622 οχήματα, το 30% των οποίων ήταν ηλεκτροκίνητα. Παρόλα αυτά, αυξάνεται σιγά, σιγά το ενδιαφέρον των Αμερικανών για τα ηλεκτρικά οχήματα, και ενδεχομένως αυτό να αποτελεί ευκαιρία για την Smart να βρει μία αξιόλογη θέση στην αγορά. Αποτελεί ερωτηματικό πάντως το αν τα μικρά οχήματα της Smart μπορούν να γίνουν ελκυστικά και έξω από τις πόλεις ως δευτερεύοντα οχήματα. Πάντως, η ικανότητα του ηλεκτρικού κινητήρα στο να προσφέρει μεγάλες ποσότητες ροπής με αποτέλεσμα την εξαιρετική επιτάχυνση του Fourtwo ενδεχομένως να δελεάσει κάποιους. Από την άλλη, η αυτονομία των 122 χιλιομέτρων περίπου που προσφέρει ενδέχεται να απομακρύνει άλλους, αφού περιορίζει δραματικά την χρησιμότητα του αυτοκινήτου στους ανοιχτούς δρόμους. Site: Engadget
adtakhs Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Το γεγονός της προσπάθειας απεξάρτησης της αυτοκινητοβιομηχανίας από το πετρέλαιο στην σημερινή πραγματικότητα, είναι κάτι που με προσπερνά. Η λογική της ηλεκτροκίνησης με συσσωρευτές ενέργειας είναι κάτι που θεωρητικά θα βοηθούσε. Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ενέργεια αυτή να προέρχεται από ήπιες μορφές. (αιολική, ηλιακή, κινητική - κυματική). Θεωρώ λοιπόν χαζό να αναπτύσσει κανείς σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου χρειάζονται συσσωρευτές για την αποθήκευση της ενέργειας, όταν η ανθρωπότητα δεν έχει καταφέρει να παροχετεύσει με την ήπια παραγόμενη ενέργεια ούτε το 10% των σταθερών καταναλώσεων, αυτών δηλαδή που δεν χρειάζονται συσσωρευτές ....... Ποιος ο λόγος λοιπόν να μπει ο πλανήτης σε μια ακόμα επιμόλυνση των γαιών, μέσω της ρύπανσης από τους συσσωρευτές και της σπατάλης πόρων και πρώτων υλών για συσσωρευτές, όταν η ενέργεια για τα ηλεκτροκίνητα θα προέρχεται από θερμοηλεκτρικά εργοστάσια με λιγνίτη και πετρέλαιο ? Μήπως ο μοναδικός στόχος είναι να μειωθεί η μόλυνση της ατμόσφαιρας τοπικά στις πόλεις και να την πάρουν στην πλάτη τους οι κάτοικοι των περιφερειών ? Και ποιος ο λόγος να επιβαρύνεται κάποιος άλλος για την δική μας καλυτέρευση ζωής ? Κάποιος που ζει στην περιφέρεια και στερείται τις ανέσεις της πόλης, το κάνει με κέρδος το καθαρότερο περιβάλλον. Αυτός για ποιο λόγο να γίνει αποδέκτης της δικής μας μόλυνσης μέσω περιφερειακών θερμοηλεκτρικών εργοστασίων? Νομίζω πως όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα και την τόνωση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ηττήθηκε κατά κράτος από την ευρωπαϊκή και της ασιατική .... και ψάχνει τρόπο να αναστηλωθεί μέσω αλλαγής πλεύσης στον τομέα αυτό. 11
georgepppo Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 RIP smart ,ειδικά στην αμερική που κάτω απο 2000cc δεν το θεωρούν αμάξι αλλά καροτσάκι με μοτέρ δεν θα τους φανεί η απώλεια 2
Agon Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δεν μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο adtakhs. Είναι καθαρά θέμα μάρκετινγκ και εφέ...
George.Ember Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Το να το εξαφανισουν τελειως σαν μοντελο δεν παιζει ειπαμε εεεε????? 3
xrhstosiak Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Το να το εξαφανισουν τελειως σαν μοντελο δεν παιζει ειπαμε εεεε????? αυτο ακριβως adtakhs σήμερα, 20:34 Και ποιος ο λόγος να επιβαρύνεται κάποιος άλλος για την δική μας καλυτέρευση ζωής ? ... η ιστορια της ανθρωποτητας τα τελευταια 500 χρονια...μην πω απο πάντα
pcos Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 ειμαστε ακομα στην αρχη και δεν μπορουμε να δουμε μακρυα στο μελλον. καπως πρεπει να αρχισουμε να ξεφευγουμε απο τον μαυρο χρυσο για να μπουμε σε μια νεα εποχη. μην περιμενετε ομως να φτιαχτουν πρωτα οι τελειες μπαταριες για να τις χρησιμοποιησουμε. η χρηση τους θα τις οδηγησει να γινουν τελειες και που ξερεις, μπορει αυτη η elonmuskια εμμονη και επιμονη να μας οδηγησει να βρουμε κατι πολυ καλυτερο απο τις μπαταριες ετσι οπως τις ξερουμε σημερα! να δω εμεις εδω ποτε και πως θα ξεφυγουμε απο τον λιγνιτη! 1
randomcat Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Τουλάχιστον το καυσαέριο θα μεταφερθεί εκτός των πόλεων. 1
theo2021 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Το γεγονός της προσπάθειας απεξάρτησης της αυτοκινητοβιομηχανίας από το πετρέλαιο στην σημερινή πραγματικότητα, είναι κάτι που με προσπερνά. Η λογική της ηλεκτροκίνησης με συσσωρευτές ενέργειας είναι κάτι που θεωρητικά θα βοηθούσε. Αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ενέργεια αυτή να προέρχεται από ήπιες μορφές. (αιολική, ηλιακή, κινητική - κυματική). Θεωρώ λοιπόν χαζό να αναπτύσσει κανείς σήμερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου χρειάζονται συσσωρευτές για την αποθήκευση της ενέργειας, όταν η ανθρωπότητα δεν έχει καταφέρει να παροχετεύσει με την ήπια παραγόμενη ενέργεια ούτε το 10% των σταθερών καταναλώσεων, αυτών δηλαδή που δεν χρειάζονται συσσωρευτές ....... Ποιος ο λόγος λοιπόν να μπει ο πλανήτης σε μια ακόμα επιμόλυνση των γαιών, μέσω της ρύπανσης από τους συσσωρευτές και της σπατάλης πόρων και πρώτων υλών για συσσωρευτές, όταν η ενέργεια για τα ηλεκτροκίνητα θα προέρχεται από θερμοηλεκτρικά εργοστάσια με λιγνίτη και πετρέλαιο ? Μήπως ο μοναδικός στόχος είναι να μειωθεί η μόλυνση της ατμόσφαιρας τοπικά στις πόλεις και να την πάρουν στην πλάτη τους οι κάτοικοι των περιφερειών ? Και ποιος ο λόγος να επιβαρύνεται κάποιος άλλος για την δική μας καλυτέρευση ζωής ? Κάποιος που ζει στην περιφέρεια και στερείται τις ανέσεις της πόλης, το κάνει με κέρδος το καθαρότερο περιβάλλον. Αυτός για ποιο λόγο να γίνει αποδέκτης της δικής μας μόλυνσης μέσω περιφερειακών θερμοηλεκτρικών εργοστασίων? Νομίζω πως όλα έχουν να κάνουν με το χρήμα και την τόνωση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ηττήθηκε κατά κράτος από την ευρωπαϊκή και της ασιατική .... και ψάχνει τρόπο να αναστηλωθεί μέσω αλλαγής πλεύσης στον τομέα αυτό. Τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας όμως έχουν τουλάχιστον διπλάσια απόδοση σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες των αυτοκινήτων, επιπλέον θεωρητικά έχουν καλύτερα φίλτρα. Επομένως είναι θεωρητικά καλύτερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ειδικά για την πόλη που έχει πολλές απόλειες. 7
xenofonlive Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως είναι ο μόνος τρόπος να γίνουν χρήσιμα τα φωτοβολταϊκα και οι ανεμογεννήτριες που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο γιατί μέχρι σήμερα όλα τα Φ.Β και ανεμογεννήτριες είναι παντελώς άχρηστα.Εμείς θέλουμε σταθερό ρεύμα που δεν μπορούν τα φωτοβολταϊκά (σύννεφα που και πού) και οι ανεμογεννήτριες (αστάθεια αέρα) να μας δώσουν! εξαιρούνται τα υδροηλεκτρικά, για το λόγο της αστάθειας της παραγωγής ενέργειας λειτουργεί πάντα μία ατμογεννήτρια (ναι έτσι παράγετε το ηλεκτρικό ρεύμα σε όλο τον κόσμο ακόμα και πυρηνικο εργοστασιο να είναι) θα μου πείτε και πού είναι το πρόβλημα? όταν δεν έχει ήλιο η δεν φυσάει τότε αναλαμβάνει η ατμογεννήτρια! εδώ είναι το πρόβλημα! για να λειτουργήσει η ατμογεννήτρια μας θέλει 8-24 ώρες!!! αυτό σημαίνει ότι πάντα δουλεύει ( ΔΕΗ )στο φούλ για να έχουμε σταθερότητα και επάρκεια σε ρεύμα , κανένα απολυτως κερδος(ίσα ίσα ζημία λόγο αγοράς των Φ.Φ. και ανεμογεννητριών) ούτε για μας ούτε για τον πλανήτη…
xenofonlive Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Τα εργοστάσια ηλεκτρικής ενέργειας όμως έχουν τουλάχιστον διπλάσια απόδοση σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες των αυτοκινήτων, επιπλέον θεωρητικά έχουν καλύτερα φίλτρα. Επομένως είναι θεωρητικά καλύτερο το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ειδικά για την πόλη που έχει πολλές απόλειες. χωρίς να είμαι σίγουρος η διπλάσια απόδοση νομίζω επιτυγχάνεται μόνο το χειμώνα! λόγο του ότι χρησιμοποιούν τον ατμό που φεύγει από την ατμογεννήτρια για να ζεστάνουν τις κοντινές πόλεις! τηλεθέρμανση!
hall2001 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Τα είπε όλα ο adtakhs's δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί του!
NT1G Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 ... Ποιος ο λόγος λοιπόν να μπει ο πλανήτης σε μια ακόμα επιμόλυνση των γαιών, μέσω της ρύπανσης από τους συσσωρευτές και της σπατάλης πόρων και πρώτων υλών για συσσωρευτές, όταν η ενέργεια για τα ηλεκτροκίνητα θα προέρχεται από θερμοηλεκτρικά εργοστάσια με λιγνίτη και πετρέλαιο ? ... Το θερμοηλεκτρικό εργοστάσιο θεωρητικά λειτουργεί 24/7 στο 40%-60% efficiency, όταν το αμάξι σου λειτουργεί στο 10-30% συνήθως και αν δεν ζεις σε μπανανία το εργοστάσιο έχει καλύτερο έλεγχο για τα καυσαέρια του. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα