SpirosLouis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα σας, Εδώ και αρκετό καιρό έχω κάποια προβλήματα με το 125 παπάκι μου. 1ον όταν μανιβελάρο δεν έχει αρκετή συμπίεση. Αν δεν το έσβησα πριν 5' λεπτά δεν παίρνει σίγουρα με την πρώτη. Θέλει 5-6 σίγουρα. 2ον Ζεστό ακόμα και στο φανάρι μπορεί απλά να σβήσει. Ανέβασα το ρελαντί αλλά δεν γίνεται δουλειά έτσι. Βέβαια κάποιες φορές μια είναι υψηλά και άλλες χαμηλό. Δεν είναι σταθερό. 3ον καμιά φορά προχωράω και εκεί που προχωράω(με σταθερό γκάζι) ακούγεται ένα "παφφ"(όχι σκάσιμο εξάτμισης - κάτι σαν να φεύγει απότομα αέρας από κάπου) κάπου από το μοτερ. Μάλλον από το καρμπιρατέρ. Δεν ξέρω. Δεν σβήνει μόνο και μόνο επειδή είμαι σε κίνηση. Αλλιώς σβήνει άμα είμαι για παράδειγμα σε φανάρι. Αυτά τα λίγα κάνει..και μου τα έχει σπάσει.
SpirosLouis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Όχι αλλά παρόμοιας κινεζιάς μηχανάκι. Kenbo νομίζω λέει
stamatisj1 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 To Modenas δεν είναι κινέζικο. Για καρμπυρατερ μου μυρίζει. Δες και την κατάσταση του μπουζί.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Για το 2ο και 3ο, καρμπυρατέρ. Κλασική συμπεριφορά Κινέζου. Για το 1ο το κρύο. Μην μανιβελάρεις κατευθείαν, κάνε μια πολύ αργή κίνηση προς τα κάτω και ξανά πάνω, οπότε λογικά θα "πιάσει συμπίεση" και η μανιβέλα θα έχει αντίσταση πιο ψηλά.
πατα_το_QQ Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 άλλαξε μπουζί πρώτα καί πες αν βελτιώθηκε
SpirosLouis Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Άλλαξα σχετικά πρόσφατα μπουζί. (δεν έχει περάσει χρόνος) Παίζει να ήταν βλακεία το μπουζί; NKG είναι νομίζω. Το καρμπ (θα το βγάλω μια φωτό) αλλά έχει σε σημεία κάτι μαυρίλες, σαν να βγάζει καυσαέρια από εκεί.
keravnos21 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Το παφ που κανει μπορει να είναι και βαλβιδες πες στον μηχανικο σου να τις κοιταξει μπορει να θελουν αλλαγη η ρυθμιση.
palawiaris Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 To ότι δεν έχει συμπίεση,για βαλβίδες πάει το μυαλό μου.
SpirosLouis Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2017 To ότι δεν έχει συμπίεση,για βαλβίδες πάει το μυαλό μου. Δεν είναι σταθερό το αν έχει ή όχι συμπίεση. Π.χ. σήμερα ήταν κομπλέ. Με την πρώτη δεύτερη έπαιρνε. Γενικά είναι απρόβλεπτο.
De@th L0rd Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Το μηχανάκι σου θέλει πλήρες σέρβις. Το ότι είναι κνεζικοδε λέει κάτι. Και χοντα να ήταν ασυντηρητο κάποια στιγμή θα έβγαζε πρόβλημα.Πηγαινε σε συνεργείο κ προετοιμάσου να σκάσεις μερικά χρήματα. 1
De@th L0rd Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Επιπλέον έχω να πω τα εξής για τα σημερινά κινέζικα. Έχουν βελτιωθεί πολύ σε σχέση με τις πατατες πριν από 10+ χρόνια. Εκεί που υστερούν ακόμη είναι λίγο στα φρένα και στα πλαστικά. Μηχανικά αν ξέρεις τι μάρκα αγοράζεις ο Γκοργκόλης (sym,daytona) είναι πολύ καλή φήμη σαν αντιπροσωπία, βρίσκεις πάντα ανταλακτικά και είναι φθηνός. Όταν πήγα να αγοράσω παπί, (κάτοχος Honda wave110) σχεδόν μετάνιωσα που δεν πήρα το daytona το οποίο ήταν 125, είχε πολύ καλύτερο φινίρισμα από τα yamaha crypton 110 και το δικό μου και είχε 1400 ευρώ! Το yamaha είχε 1750 και ήταν σαν κινέζικο του χιλιάρικου, χώρια που ήταν φασόν αμιγώς κινεζικής εταιρίας (Καμία σχέση με τον βασιλιά το crypton 135). Συμπέρασμα παίρνεις ένα καλής φήμης κινέζικο, και το ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ. Κάνε κ καμια αλλαγή λαδιών πιο συχνά, δε βλάπτει, την κάνεις μόνος σου, και είναι φθηνή. Κ προς θεού μη του συμπεριφέρεσαι σαν να είναι το στρογγυλοφάναρο του πατέρα σου ή του παππού σου, δε θα τη βγάλει.
SpirosLouis Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Η αλήθεια είναι ότι μου τη βιδώνει και το τερματίζω μερικές φορές. Δεν τρέχω απλά στις χαμηλές ταχύτητες είναι εύκολο να τις πας ψηλά χωρίς να πιάσεις χιλιόμετρα. Μου σπάει τα νεύρα δεν το μπορώ. Λάδια αλλάζει μόνο του δεν με χρειάζεται. Κάθε τόσο του βάζω. Το πάω σε ένα μηχανικό αλλά και αυτός βαριέται να κάνει δουλειά και τελικά καταλήγουμε να πίνουμε τσίπουρα. Μου φαίνεται θα αγοράσω ένα καρμπυρατερ να του αλλάξω εγώ..
De@th L0rd Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Η αλήθεια είναι ότι μου τη βιδώνει και το τερματίζω μερικές φορές. Δεν τρέχω απλά στις χαμηλές ταχύτητες είναι εύκολο να τις πας ψηλά χωρίς να πιάσεις χιλιόμετρα. Μου σπάει τα νεύρα δεν το μπορώ. Λάδια αλλάζει μόνο του δεν με χρειάζεται. Κάθε τόσο του βάζω. Το πάω σε ένα μηχανικό αλλά και αυτός βαριέται να κάνει δουλειά και τελικά καταλήγουμε να πίνουμε τσίπουρα. Μου φαίνεται θα αγοράσω ένα καρμπυρατερ να του αλλάξω εγώ.. Σου καίει λάδια και θα αλλάξεις το καρμπυρατέρ; Μάλλον τρολλάρεις. Αν δε τρολλάρεις πήγαινε το σε ένα σοβαρό μάστορα και φτιάξτο. 1
SpirosLouis Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Σου καίει λάδια και θα αλλάξεις το καρμπυρατέρ; Μάλλον τρολλάρεις. Αν δε τρολλάρεις πήγαινε το σε ένα σοβαρό μάστορα και φτιάξτο. Εννοούσα να το αλλάξω για το ότι δεν είναι σταθερό με το ρελαντί, ότι σβήνει και που κάνει που και που τα παφ που ακούγεται σαν σκάσιμο. Τα λάδια δεν με καίνε τόσο διότι είναι πολύ λίγα και όταν για παράδειγμα τραβήξω ένα ξερό, δεν μυρίζει ούτε καν να έχει καεί λαδάκι. Ποιο πιθανό μου φαίνεται όπως το ανοίξαμε να μην σφίξαμε κάτι καλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα