Προς το περιεχόμενο

Νεο αμαξακι μικρο για μεσα στην πολη


NemeSis1990

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα δειξει στην πορεια ...Μαλλον δυσκολο αυτό που λες γιατι εχω ακουσει ότι θελει ωρα η φορτιση .

η φορτιση απο κοινές μπρίζες (οικιακές) θέλει αρκετές ώρες ανάλογα με το αμαξι (γυρω στις 3 μου ειχαν πει για τον ειδικο φορτιστή που μπαινει μονιμα στο παρκινγκ τότε για το i3 ειδαλλως με το απλο καλώδιο ήθελε ενα δεκαωρο!!). Ισως με νυχτερινό να συνεφερε αλλα και πάλι εχουμε πολυ μέλλον ακόμα μέχρι να φτάσουμε εως εκει...

 

θα βολευε πολύ παντως, τουλάχιστον εμενα που η μεγαλύτερη διαδρομη που θα κανω σε μια μέρα ειναι το πολυ 10+10 χλμ ενω η συνηθισμένη ειναι 3+3

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ετσι κι αλλοιως είναι πολυς ο δρομος ακομα εστω και αν συμφερει ...Αντε στο κεντρο της Αθηνας σε πολυκατοικίες να βρεις παροχη να  φορτισεις αμαξι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως νομιζω οτι τα λεγόμενα 'μικρά αυτοκίνητα πόλης', πλεον-τα καινουρια τουλαχιστον- ειναι αρκετα αξιοπρεπη και για κινηση και στις νεες εθνικες οδους. Δηλαδη, οταν πας σε μια λωριδα στην νεα Ολυμπια οδό, ή στην Ιόνια οδο, ή στην Εγνατία, ή Αθηνων-Θεσ/κης, νομιζω μπορεις να πας αξιοπρεπως με 130 και να νιωθεις οτι οντως το αμαξι παει καλα, σταθερα, και με ασφαλεια.

 

Σιγουρο το μεγαλο παει ταχυτερα, εχει χωρους κλπ, και τα πολυ ακριβα ισως εχουν και επιπλεον 'συστηματα', αλλα και τα μικρα δεν νομιζω πλεον οτι υπολειπονται και πολυ, καθως με το περασμα των χρονων πολλες τεχνολογιες εχουν 'κατεβει' απο τα ακριβοτερα/μεγαλυτερα και προς αυτα τα μικρά. Παλια νομιζω οτι ηταν μεγαλυτερο το χασμα.

Επισης πλεον δεν χρειαζεται να το σανιδωσεις για να κανεις προσπεραση (οποτε θες ιπποδυναμη κλπ) τουλαχιστον στην Πατρων ειναι η μερα με τη νυχτα!! (Απο αποψη χρησης του δρομου!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης πλεον δεν χρειαζεται να το σανιδωσεις για να κανεις προσπεραση (οποτε θες ιπποδυναμη κλπ) τουλαχιστον στην Πατρων ειναι η μερα με τη νυχτα!! (Απο αποψη χρησης του δρομου!!)

 

Ναι, καπως ετσι το σκεφτηκα.

Οτι οι νεοι αυτοκινητοδρομοι, οπου εισαι 'εκτος πολης' και θεωρητικα εισαι με αμαξι 'για εντος πολης',

επιτρεπουν πλεον σε ολους να κινηθουν με αξιοπρεπεια, κι οχι να θες ιπποδυναμη για να κανεις προσπερασεις περνωντας σε αντιθετο ρευμα στις παλιες εθνικες οδους, γιατι αν δεν μπορουσες να προσπερασεις σε πηγαιναν καροτσακι οι νταλικες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, καπως ετσι το σκεφτηκα.

Οτι οι νεοι αυτοκινητοδρομοι, οπου εισαι 'εκτος πολης' και θεωρητικα εισαι με αμαξι 'για εντος πολης',

επιτρεπουν πλεον σε ολους να κινηθουν με αξιοπρεπεια, κι οχι να θες ιπποδυναμη για να κανεις προσπερασεις περνωντας σε αντιθετο ρευμα στις παλιες εθνικες οδους, γιατι αν δεν μπορουσες να προσπερασεις σε πηγαιναν καροτσακι οι νταλικες...

 

Το οποίο παρεμπιπτόντως,δέν ίσχυε ας πούμε μέχρι πέρυσι τέτοια εποχή, τουλάχιστον στο κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος.

Για να μήν παρεξηγηθώ,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Έκανα ταξίδι φέτος με 75αρι Ν/Α και δέν δυσκολεύτηκα σε κάποιο σημείο,τουλάχιστον μέχρι να φτάσω Πάτρα.Για το ίδιο ταξίδι μέχρι πέρυσι δέν θα δεχόμουν να οδηγήσω οτιδήποτε κάτω απο 1600cc/120 άλογα,γιατί πολύ απλά ο δρόμος ήταν καρμανιόλα.Εξακολουθεί να είναι σε κάποια τμήματα...

Δέν είναι παράλογο που μέχρι σήμερα υπήρχε η αντίληψη μεγάλο αυτοκίνητο-μεγάλη ιπποδύναμη (ή καλύτερα ροπή) για ταξίδι.Χρειάστηκαν 30 και πλέον χρόνια,όχι για ένα αξιοπρεπές οδικό δίκτυο (γιατί δέν είναι),άλλα για να έχουμε την δυνατότητα να προσπεράσουμε χωρίς να βάλουμε ζωές σε κίνδυνο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...