Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτο με το RMA ειναι Lotto τι αντιμετωπιση θα εχεις.

 

Ηταν 1999-2002 που ημουν Multirama και αν κατι χαλαγε το αλαζα επιτοπου με τον τεχνικο στο καταστημα, στο Πλαισιο ηταν ξερεις δεν δουλευει....μισο να το δω....και επερνε ενα απο το ραφι και στο εδεινε στο χερι αμεσος χωρις πολλα πολλα.

 

3 φορες αλαξα Raptor x 2 που τους ειχα raid και στο τελος μου εδωσαν τοτε OCZ Agility 3 250, και οταν τους ειπα ειναι ενας και εγω δινω 2 , μου απαντησαν αυτος ειναι 100 φορες ποιο γρηγορος.

 

Ηταν απο τα RMA της εποχης που δεν σε ζαλιζαν και η ζυγαρια εγερνε προς το καλητερο παντα.

 

Τωρα ομως στο σημερα δεν ειναι ετσει, γιατι το χαλαω 1 χρονο πριν ληξη η εγγυηση και παω γενια καινουργια, οι εταιριες το αλαξαν το σεναριο, το ποιο απλο σε μητρικη ενας πυκνωτης να σκασει και πας RMA , π,χ εχει καποιος SOC Force z170 αγορα του 2016 και το 2019 το mobo δεν εχει τιποτα, αλλα θελει να το αλαξει....εχει τροπους να το βγαλεις αχρηστο και να παρεις του 2019 400+ mobo....

 

Μιας και Ζ170 δεν θα εχει....αλλα θα σου σπασουν τα π@π@ρια μεχρι να γινει η αντικατασταση.

 

Πλεον το να αγοραζεις κατι με εγγυηση δεν ειναι και 100% σιγουρο τι θα σου αλαξουν, εχω δει τυπο να εχει παρει ΗX1000 Corsair και να θελει το Πλαισιο να το αλαξει με RM1000 και να γινεται ticket στην Corsair....να εγκρινει...να εκτυπωνει ο πελατης το ΟΚ της Corsair και να λενε μαλακιες στο μαγαζι....με θεμα να ξαναστελνει σχολια στο ticket και στο τελος να του λενε οτι το εκανα λογο εξαιρεσης....

 

Το καλητερο RMA το εχω δει εδω Αθηνα με Media Markt, μπενει μια μερα ενας Γερμανος με κινητο το οποιο εχει αγοραστει απο Γερμανια, και ζηταει αλαγη απο εδω μαγαζι και να το αλαζουν κανονικα.

 

Ολα θεμα πολιτικης καταστηματος ειναι και σε τι ανθρωπο θα πεσεις....

 

Παντως και στις μνημες που λεμε ολοι Life time, ειναι ακυρη σαν ορολογια γιατι DDR2 τωρα για να βρεις δεν παιζει, αλλα και το DDR2 μηχανημα ειναι για πεταμα σε επιδοσεις....δεν θα βγαζει για παντα DDR2.

 

Τελος για τις αγορες απο μαγαζια του σκρουτζ , στην αλλη ακρη της Ελλαδας εκτος τα μεταφορικα στο στελνω να το δεις ....εχετε υπ οψην το σεναριο οτι ειναι απο Ευρωπη direct αγορα, ενα στυλ να αγοραζεις απο Amazon απλα ο πωλητης μιλαει Ελληνικα, αν δεν εχει την ορεξη να στο αλαξει και στοκ να εχει....λεει θα το στειλω αντιπροσωπια.....

 

Οπωτε και εκει RMA του αγανακτησμενου..

 

Πανε τα RMA τα παλια

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

και ποιος είσαι εσύ που θα κακολογήσεις το αξιότατο και εκπαιδευμένο προσωπικό του Πλαισίου;

 

 

μπορεί ο σκυλομεταφραστής να μετέφρασε κάτι λάθος;

μπορεί να εννοούσαν επίσης μεταφορικά το στραβός

i-have-no-idea-what-im-doing.jpg

 

 

 

Δεν φταίει το προσωπικό. Φταίνε τα αφεντικά._

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...