Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ισχυει αυτο.

Το καταστημα σου παρεχει την εγγυηση κανονικα.Αμα ειναι να στελνεις στην εκαστοτε εταιρεια για να βρεις ακρη,παει...

 

 

Aααα δεν το ηξερα οτι το Πλαισιο φτιαχνει επεξεργαστες και οτι μεσα η εγγυηση λεει απευθυνθειται στο Πλαισιο! Good to know λοιπον... συνεχιστε να τραβατε τα βυζια σας χωρις λογο... τι να πω αλλο αφου τα πιστευεται αυτα που λετε.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Aααα δεν το ηξερα οτι το Πλαισιο φτιαχνει επεξεργαστες και οτι μεσα η εγγυηση λεει απευθυνθειται στο Πλαισιο! Good to know λοιπον... συνεχιστε να τραβατε τα βυζια σας χωρις λογο... τι να πω αλλο αφου τα πιστευεται αυτα που λετε.

Ειπα καπου τις αηδιες που γραφεις?

Το πλαισιο στο πουλαει,ειναι υποχρεωμενο απο το νομο να σου καλυψει την εγγυηση.

Τωρα αν στο χωριο σου λειτουργειτε αλλιως,δε φταιω εγω.

  • Like 8
Δημοσ.

Παντα φταινε οι αλλο! Στραβος επεξεργαστης? Με βαριοπουλα τον βαρουσες? Ο αλλος πουλαει ευκαιρια μητρικη 40 ευρω με στραβωμενα πιν σοκετ, αλλα δεν μας λεει πως εγιναν? λογικα το πατησε με το ποδι

Δημοσ.

Ειπα καπου τις αηδιες που γραφεις?

Το πλαισιο στο πουλαει,ειναι υποχρεωμενο απο το νομο να σου καλυψει την εγγυηση.

Τωρα αν στο χωριο σου λειτουργειτε αλλιως,δε φταιω εγω.

 

 

Αδερφε, δικα σου τα νευρα. 

 

Εγω οταν αγοραζω κάτι, την εγγυηση μου την παρεχει ο κατασκευαστης. Ο πωλητης δεν το κατασκευασε, δεν εχει καμια δουλεια λοιπον. Ουτε εχει καποια συμφωνια με τον πωλητη. Οταν ανοιγεις μεσα το φυλλαδιο της εγγυησης, λεει INTEL HELLAS +210xxxxxx ή κατι αναλογο. Δεν λεει ΠΛΑΙΣΙΟ, δεν λεει ESHOP δεν λεει MSYSTEMS. Αν εσεις θελετε να παιζεται την κολοκυθια, φυσικα be my guest... 

 

Σε καθε περιπτωση που χρειαστηκα καλυψη απο εγγύηση, επικοινωνησα με τον κατασκευαστη απευθειας και με καλυψαν μια χαρα. Αναλογες περιπτωσεις που επελεξαν τον δρομο του χωρις λογο ενδιάμεσου ακομα ψαχνουν να βρουν το δικιο τους σε λαθος μερος.

 

Ειμαι δεκαετια+++ στο Ινσομνια και εχω κουραστει να βλέπω το ιδιο εργάκι καθε 2 και 3. Και παντα θα υπάρχετε αυτοι που παιρνετε καποια ευρωπαικη οδηγια και αρχιζετε το κυρηγμα ενω τα πραγματα ειναι πολυ ποιο απλά αν πας με την επισημη οδο που σου παρειχε ο κατασκευαστης.

 

By all means λοιπον... να πηγαινετε στο κάθε Πλαισιο ακομα και τα ιατρικά σας θέματα... ξερω γω, σιγουρα θα καλυπτουν και απο αυτο... 

Δημοσ.

Αδερφε, δικα σου τα νευρα. 

 

Εγω οταν αγοραζω κάτι, την εγγυηση μου την παρεχει ο κατασκευαστης. Ο πωλητης δεν το κατασκευασε, δεν εχει καμια δουλεια λοιπον. Ουτε εχει καποια συμφωνια με τον πωλητη. Οταν ανοιγεις μεσα το φυλλαδιο της εγγυησης, λεει INTEL HELLAS +210xxxxxx ή κατι αναλογο. Δεν λεει ΠΛΑΙΣΙΟ, δεν λεει ESHOP δεν λεει MSYSTEMS. Αν εσεις θελετε να παιζεται την κολοκυθια, φυσικα be my guest... 

 

Σε καθε περιπτωση που χρειαστηκα καλυψη απο εγγύηση, επικοινωνησα με τον κατασκευαστη απευθειας και με καλυψαν μια χαρα. Αναλογες περιπτωσεις που επελεξαν τον δρομο του χωρις λογο ενδιάμεσου ακομα ψαχνουν να βρουν το δικιο τους σε λαθος μερος.

 

Ειμαι δεκαετια+++ στο Ινσομνια και εχω κουραστει να βλέπω το ιδιο εργάκι καθε 2 και 3. Και παντα θα υπάρχετε αυτοι που παιρνετε καποια ευρωπαικη οδηγια και αρχιζετε το κυρηγμα ενω τα πραγματα ειναι πολυ ποιο απλά αν πας με την επισημη οδο που σου παρειχε ο κατασκευαστης.

 

By all means λοιπον... να πηγαινετε στο κάθε Πλαισιο ακομα και τα ιατρικά σας θέματα... ξερω γω, σιγουρα θα καλυπτουν και απο αυτο... 

Και τοτε γιατι τις περισσοτερες φορες,αν στειλεις στο κατασκευαστη σου λεει να μιλησεις με το μαγαζι που σου εκανε τη μεταπωληση?

  • Like 2
Δημοσ.

Αδερφε, δικα σου τα νευρα. 

 

Εγω οταν αγοραζω κάτι, την εγγυηση μου την παρεχει ο κατασκευαστης. Ο πωλητης δεν το κατασκευασε, δεν εχει καμια δουλεια λοιπον. Ουτε εχει καποια συμφωνια με τον πωλητη. Οταν ανοιγεις μεσα το φυλλαδιο της εγγυησης, λεει INTEL HELLAS +210xxxxxx ή κατι αναλογο. Δεν λεει ΠΛΑΙΣΙΟ, δεν λεει ESHOP δεν λεει MSYSTEMS. Αν εσεις θελετε να παιζεται την κολοκυθια, φυσικα be my guest... 

 

Σε καθε περιπτωση που χρειαστηκα καλυψη απο εγγύηση, επικοινωνησα με τον κατασκευαστη απευθειας και με καλυψαν μια χαρα. Αναλογες περιπτωσεις που επελεξαν τον δρομο του χωρις λογο ενδιάμεσου ακομα ψαχνουν να βρουν το δικιο τους σε λαθος μερος.

 

Ειμαι δεκαετια+++ στο Ινσομνια και εχω κουραστει να βλέπω το ιδιο εργάκι καθε 2 και 3. Και παντα θα υπάρχετε αυτοι που παιρνετε καποια ευρωπαικη οδηγια και αρχιζετε το κυρηγμα ενω τα πραγματα ειναι πολυ ποιο απλά αν πας με την επισημη οδο που σου παρειχε ο κατασκευαστης.

 

By all means λοιπον... να πηγαινετε στο κάθε Πλαισιο ακομα και τα ιατρικά σας θέματα... ξερω γω, σιγουρα θα καλυπτουν και απο αυτο... 

 

 

Εάν έκανες τον κόπο, αντί να γράφεις εξυπνάδες, να έμπαινες στο site του πλαισίου για να δεις τι αναφέρει στην σελίδα του προϊόντος Link.png Site: http://www.plaisio.gr/anavathmisi-diktia/anavathmisi/cpu-epeksergastes/Intel-CPU-Core-i7-6700K-1151-4-0GHz-8MB-BX80662I76700K.htm  θα έβλεπες ότι εκεί που λέει εγγύηση αναφέρει:  3 έτη εγγύηση Πλαίσιο.

Τι έγινε; Κατασκευάζει το plaisio 6700K και δεν το ξέραμε;

 

post-73061-0-51915900-1487278635_thumb.png

  • Like 3
Δημοσ.

Aααα δεν το ηξερα οτι το Πλαισιο φτιαχνει επεξεργαστες και οτι μεσα η εγγυηση λεει απευθυνθειται στο Πλαισιο! Good to know λοιπον... συνεχιστε να τραβατε τα βυζια σας χωρις λογο... τι να πω αλλο αφου τα πιστευεται αυτα που λετε.

 

 

Αυτός που θα πάει σε ένα κατάστημα τύπου Πλαίσιο εν έτη 2017 και θα πληρώσει και παραπάνω χρήματα για κάτι που μπορεί να το βρεί φτηνότερο, ένας από τους λόγους που το κάνει είναι η εγγύηση γιατί δεν θέλει να μπλέξει με εξωτερικά, αποστολές κτλ. Δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζεις την Νο1 υποχρέωση των καταστημάτων που είναι η εγγύηση εκτός γράφωντας φτιάχνει επεξεργαστές ? Δεν φτιάχνει πουλάει και πουλάει και το 3 έτη εγγύηση Πλαίσιο που σου γράφει και ο από πάνω.

 

Επίσης αρκετοί κατασκευαστές αν μιλήσεις (τελευταία το έχω διαπιστώσει και εγώ) δεν δέχονται RMA από τον χρήστη απευθείας αλλά σου λένε να πας στο κατάστημα που το πήρες.

  • Like 2
Δημοσ.

Δυστυχώς τους έχω ζήσει και εγώ, μόνο οι 17 κάρτες γραφικών φτάνει, κάθε 3 μήνες  άλλη κάρτα γραφικών, το ευχάριστο ήταν οτι ανέβαινα και λίγο σε μοντέλο, το δυσάρεστο ήταν ότι λίγο λίγο 10 20 παραπάνω διαφορά πλήρωνα, βέβαια τα παιδιά εκεί δεν λέγανε οτι της κάνουνε oveR burn out  δεν μου το είπανε και δεν το ήξερα  τώρα που το έμαθα άλλαξα κατάστημα άλλα   δεν ήταν μόνο οι κάρτες, με φάγανε πολλά λεφτά

Δημοσ.

Αφήστε μερικοί τις εξυπνάδες δωδεκάχρονου του στυλ 《δεν ήξερα ότι βγάζει το πλαίσιο επεξεργαστές》.Όταν ένα κατάστημα αναφέρει 3ετη εγγύηση αυτό σημαίνει οτι οταν ενας πελάτης μου φέρνει ενα προβληματικο προιον το ανταλλάσω αμεσα χωρίς δικαιολογιες με καινουριο. Με τις σαχλαμαρες που γράφετε θα ξεχασουμε και αυτά που ξερουμε.

  • Like 3
Δημοσ.

Οι εργαζόμενοι στο Πλαίσιο,χρόνια τώρα,δέν κράταγαν πάνω απο 2-3 χρόνια.

 

Πλαφόν του καταστήματος....

 

Έχετε δεί κανέναν 40άρη εκεί μέσα; Ούτε ο προιστάμενος δέν είναι!!

 

Τί να σου κάνει το 23 άχρονο απο hardware!!

 

Πρίν 5 χρόνια,είχα πάρει μία κάρτα γραφηκών και είχε ασημβατότητα με την mobo μου.

 

Όταν την πείγα πίσω,ο τεχνικός μου είπε οτι πρίν την πάρω,επρεπε να τον ρωτίσω εάν έχει ασημβατότητα με την μητρική μου...

 

Μπράβω Πλαίσιο!!! Ξέρει 1 εκατομήριο μητρικές,δωκιμασμένες με την 650 ΤΙ,εάν έχει ασημβατότητα και με ποιές mobo?

 

Σουκουλουμουτρούκουλου!!

Δημοσ.

Έχω επιστρέψει στο πλαίσιο (Καλλιθέα) δύο διαφορετικές κάρτες γραφικών με θέματα, τη μια φορά, μάλιστα, λίγες μέρες πριν λήξει η εγγύηση και μου τις αντικατέστησαν και τις δύο. Μπορεί να άργησαν τη μια φορά, αλλά ήταν συνεπείς...

Σε άλλες περιπτώσεις δεν εξυπηρετήθηκα ικανοποιητικά και γενικά αποφεύγω να ψωνίζω από εκεί λόγω έλλειψης επιλογών (Kingdom of Heaven= turbo-x) και τιμών...

Αυτό δεν σημαίνει ότι για όλα φταίει η "κακούργα η κενωνία" εεεεε το πλαίσιο ήθελα να πω...

Δεν είναι άσπρο-μαύρο η ζωή και το ένα χρώμα δεν αποκλείει το άλλο...

Ειδικά για το τρόπο που λειτουργεί η εγγύηση είναι σαφές ότι ο τελικός καταναλωτής δικαιούται να απευθυνθεί στον πωλητή όλη τη περίοδο που το εμπόρευμα καλύπτεται από την εγγύηση και, εφόσον συντρέχουν οι προυποθέσεις, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να το επισκευάσει-αντικαταστήσει-αποζημιώσει.

Αυτή είναι η έννοια του RMA=Return merchandise authorization, σε αντίθεση με το RTV=Return to vendor όπου η επιστροφή γίνεται κατευθείαν στον απώτερο-αρχικό πωλητή-προμηθευτή που είναι ο κατασκευαστής.

Ο λόγος που κυριαρχεί το RMA, τόσο στην εληνική όσο στην ευρωπαική και διεθνή νομοθεσία, είναι πολύ απλός:

Ο πωλητής συνήθως κάνει έναν αρχικό έλεγχο και, συχνά, δεν είναι απαραίτητο να γίνει αντικατάσταση, είτε γιατί το πρόβλημα είναι μικρό-απλό και διορθώνεται, είτε γιατί, απλά, δεν έχει καταλάβει σωστά ή έχει κάνει κάποιο λάθος ο καταναλωτής ή, ακόμα, υπάρχει υπαιτιότητα του καταναλωτή. Έτσι αποφεύγονται άπειρες αποστολές εμπορευμάτων ανά την υφήλιο με τεράστιο οικονομικό κόστος και χρονικές καθυστερήσεις, συχνά χωρίς λόγο.

Παράλληλα ο μέσος καταναλωτής, που δεν έχει υποχρεωτικά τεχνικές γνώσεις ούτε και την ευκολία να συνεννοηθεί με μια εταιρία σε άλλη χώρα, εξυπηρετείται ευκολότερα, γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα.

Το γεγονός ότι κάποιοι έμποροι-τελικοί πωλητές δεν είναι συνεπείς στα παραπάνω, δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν. Δυστυχώς εκτός από το συνεπή έμπορο υπάρχει και ο έμπορας (άμα λάχει ναούμε)...

Να σημειωθεί ότι συχνά η διαδικασία είναι πιό σύνθετη γιατί μεταξύ κατασκευαστή-αρχικού πωλητή και τελικού πωλητή μεσολαβούν περισσότερες συναλλαγές (εισαγωγείς με αποκλειστικά δικαιώματα-χονδρέμποροι-μεταπωλητές...) με σχετικές νομικές δεσμεύσεις μεταξύ τους για τη διαδικασία λειτουργίας της εγγύησης αλλά τον τελικό καταναλωτή δεν τον ενδιαφέρουν αυτές οι σχέσεις: Όσο διαρκεί η εγγύηση αυτός δικαιούται να απευθυνθεί στον τελικό πωλητή από τον οποίο προμηθεύτηκε το προιόν και ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί με το θέμα. Άλλο, τώρα, αν συνηθίζεται να σου πει ο πωλητής: "για να μην καθυστερήσει η αλλαγή και να μην πειμένεις, πετάξου με την απόδειξη και την εγγύηση μέχρι τον αντιπρόσωπο, που εκεί θα το στείλω, να το κανονίσεις απευθείας".

Το τι μπορεί να ισχυρίζεται ο καθένας είναι μια ή πολλές πονεμένη-ες ιστορία-ες ενώ το ισχύον νομικό πλαίσιο είναι μια πραγματικότητα που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Ακουστε παιδες. Η μαλακια που του ειπαν δεν ειναι οτι ειναι στραβος ο επεξεργαστης, γιατι οντως μπορει να ειναι. Αυτο που δεν μπορει να αποδειχθει ειναι γιατι ειναι στραβος ο επεξεργαστης...... μπορει επειδη βιδωσε πολυ τη ψυκτρα, αλλα μπορει να ηταν και απο τη μανα του ετσι αφου ειπε οτι ειχε αλλαξει ενα σκασμο πραγματα και ειχε θεμα, απο αστοχια δλδ. Δε μπορει να αποδειχτει λοιπον δικια του υπαιτιοτητα και παει RMA ασυζητητι.

 

Αυτο που του ειπαν ηταν ανευ αξιοπρεπειας για εταιρεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...