samcro_labros Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 θα ηθελα να ρωτησω ποιες ειναι κατα την γνωμη σας οι καλυτερες ρυθμισεις 3D στο nvidia control panel για 1080p? Το συστημα μου ειναι : ram 16gb hyper fury , asus H87-Plus Μητρικη, ssd sammsung 100 gb, msi geforce gtx gaming x 1060 οθονη samsung s24D590PL
razorblade334 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 πιστευω το αποδοση για μονη οθονη,προτιμιση μεγιστων επιδοσεων , v-sync on, triple buffering on, και ολα τα υπολοιπα στο default.
Alex21121988 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δεν υπάρχει λογος να κάνει force το Vsync από το cp, περα από περιπτώσεις που το Vsync σε ένα game είναι για πέταμα. Επίσης όταν υπάρχει η επιλογη του borderless είτε στο game είτε σε πρόγραμμα που μπορείς να το κάνεις forced, το να το έχει forced μέσω cp είναι σκότωμα ως προς το performance. Το triple buffering λειτουργει μόνο σε OpenGL εφαρμογές οπότε ανούσιο να το ενεργοποιησει. Αυτά που όντως βοηθάνε (visually μόνο)όταν δεν λειτουργεί στο game σωστά, είναι το Anisotropic filtering. Να το βάλεις στο x16, και το texture quality να πάει στο τέρμα η επιλογη που σου δίνει το cp της nvidia. Δεν στοιχίζει πουθενά σε κανένα game και βοηθάει και αυτο. 1
samcro_labros Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) vsync στα ελληνικα ειναι ο καθετος συγχρονισμος ετσι? Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2017 από samcro_labros 1
Alex21121988 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Ναι αυτό σημαίνει, αλλά μην το πάμε με την κυριολεκτική του σημασία. Αυτό που κάνει είναι αρχικά να κρατάει το refresh rate του μόνιτορ σου σε σχέση με το framerate που βγάζει η gpu. Λυνει το πρόβλημα του tearing για τον λόγο που ανεφερα ακριβώς στην πάνω μου πρόταση. Όταν υπερβαίνουν δηλαδή τα fps που βγάζει η καρτα γραφικών σου το refresh rate του μόνιτορ. Εχεις tearing. Καλό είναι να το έχεις στο on ανά περίπτωση και game.
samcro_labros Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Ναι αυτό σημαίνει, αλλά μην το πάμε με την κυριολεκτική του σημασία. Αυτό που κάνει είναι αρχικά να κρατάει το refresh rate του μόνιτορ σου σε σχέση με το framerate που βγάζει η gpu. Λυνει το πρόβλημα του tearing για τον λόγο που ανεφερα ακριβώς στην πάνω μου πρόταση. Όταν υπερβαίνουν δηλαδή τα fps που βγάζει η καρτα γραφικών σου το refresh rate του μόνιτορ. Εχεις tearing. Καλό είναι να το έχεις στο on ανά περίπτωση και game. άρα το κρατάω απενεργοποιημένο στο cp και το ενεργοποιώ ανάλογα το game, μέσα από το game... 1
Alex21121988 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 άρα το κρατάω απενεργοποιημένο στο cp και το ενεργοποιώ ανάλογα το game, μέσα από το game...Κοίτα, εγώ θα σου πω να φτιαξεις profiles στο cp για κάθε game. Το Vsync του cp κάνει συνήθως καλύτερη δουλειά από του game. Οπότε ανάλογα με το game, το βάζεις στο on στο cp και και οFF στο game. Εγώ απλά σου προτείνω να μην το έχεις στα global settings στο on μόνιμα.
Mikeasdf Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Αυτά που όντως βοηθάνε (visually μόνο)όταν δεν λειτουργεί στο game σωστά, είναι το Anisotropic filtering. Να το βάλεις στο x16, και το texture quality να πάει στο τέρμα η επιλογη που σου δίνει το cp της nvidia. Δεν στοιχίζει πουθενά σε κανένα game και βοηθάει και αυτο. Δε ριχνει performance το AF ?
Alex21121988 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δε ριχνει performance το AF ? Στις σύγχρονες gpu αυτό που χάνεις είναι τόσο μικρό που δεν αξίζει καν να το αναφέρουμε. Πάει ανάλογα φυσικά και το game. Από την στιγμή που δεν στοιχίζει σχεδόν τίποτα για παράδειγμα στο GTA V,(που έχει κακό AF in game)δεν νομίζω πως σε άλλο game μπορείς να δεις την gpu σου να μην αποδίδει το ίδιο με το AF forced via cp.
Mikeasdf Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Στις σύγχρονες gpu αυτό που χάνεις είναι τόσο μικρό που δεν αξίζει καν να το αναφέρουμε. Πάει ανάλογα φυσικά και το game. Από την στιγμή που δεν στοιχίζει σχεδόν τίποτα για παράδειγμα στο GTA V,(που έχει κακό AF in game)δεν νομίζω πως σε άλλο game μπορείς να δεις την gpu σου να μην αποδίδει το ίδιο με το AF forced via cp. Θα το τσεκαρω σε dota και witcher 3 !
razorblade334 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Θα το τσεκαρω σε dota και witcher 3 ! στο witcher 3 βαλτο σε "γρηγορα" η αλλιως fast sync ή και off.δεν εχει tearing ετσι το witcher 3
Mikeasdf Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 στο witcher 3 βαλτο σε "γρηγορα" η αλλιως fast sync ή και off.δεν εχει tearing ετσι το witcher 3 Για ποια επιλογη μιλας?
razorblade334 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2017 Για ποια επιλογη μιλας?Ειναι επιλογη του v sync στον πινακα ελεγχου της nvidia .και μεσα στο παιχνιδι θεσε το στο off. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα