Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω απ όσο ήξερα παρακολουθεί η ίδια τις ιντερνετικές συνήθειες των χρηστών προκειμένου να προβάλει στοχευμένες διαφημίσεις. Στους δε διαφημιζόμενους δεν πουλάει δεδομένα χρηστών, πουλάει την δυνατότητα να προβαλλονται οι διαφημίσεις τους σε κοινό που ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα προιόντα.

Αν θέλεις μπορούμε να το δούμε κι αλλιώς. Σε όλο αυτό που πιστεύεις ότι ισχύει, ποιο είναι το προϊόν, ποιος είναι ο πελάτης;

Αν και τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα περιγράφεις, ας πούμε ότι είναι. Η Google προβάλει στοχευμένη διαφήμιση, όχι απλά διαφήμιση. Για να είναι στοχευμένη θα πρέπει να προβάλλεται σε άτομα που τους ενδιαφέρει, άρα εξαρχής θα πρέπει να στηριχθεί σε προσωπικά δεδομένα. Δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να παρακολουθούν την πορεία της διαφήμισης και την επιτυχία της, αυτό στηρίζεται επίσης σε προσωπικά δεδομένα.

Άρα προϊόν ποιος είναι; Ο χρήστης. Πελάτης ποιος είναι; Αυτός που πληρώνει, δηλ. ο επαγγελματίας που διαφημίζεται. Εδώ έχει και περισσότερες λεπτομέρειες για ένα απο τα βασικά της εργαλεία:

https://www.google.com/intl/el/analytics/

Δημοσ.

Αν θέλεις μπορούμε να το δούμε κι αλλιώς. Σε όλο αυτό που πιστεύεις ότι ισχύει, ποιο είναι το προϊόν, ποιος είναι ο πελάτης;

Αν και τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα περιγράφεις, ας πούμε ότι είναι. Η Google προβάλει στοχευμένη διαφήμιση, όχι απλά διαφήμιση. Για να είναι στοχευμένη θα πρέπει να προβάλλεται σε άτομα που τους ενδιαφέρει, άρα εξαρχής θα πρέπει να στηριχθεί σε προσωπικά δεδομένα. Δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να παρακολουθούν την πορεία της διαφήμισης και την επιτυχία της, αυτό στηρίζεται επίσης σε προσωπικά δεδομένα.

Άρα προϊόν ποιος είναι; Ο χρήστης. Πελάτης ποιος είναι; Αυτός που πληρώνει, δηλ. ο επαγγελματίας που διαφημίζεται. Εδώ έχει και περισσότερες λεπτομέρειες για ένα απο τα βασικά της εργαλεία:

https://www.google.com/intl/el/analytics/

 

Δεν είπα οτι δεν στηρίζεται η google σε προσωπικά δεδομένα χρηστών ή οτι δεν τα χρησιμοποιεί. Ο πελάτης είναι αυτοί που θέλουν να προβάλουν το προιόν τους και το προιόν είναι η υπηρεσία που παρέχει η google όταν προβάλει το προιόν σε αυτόν που ενδιαφέρεται.

 

Δεν τα πουλάει σε τριτους με την εννοια που υπονοεί η φράση "η google πουλάει τα δεδομένα των χρηστών της". Η φράση αυτή σημαίνει οτι μπορεί ο τάδε επιχειρηματίας να πάει στην google να πληρώσει και να πάρει μια βάση δεδομένων με προσωπικά στοιχεία χρηστών. Ε αυτό δεν γίνεται.

Δημοσ.

@gassim έτσι όπως τα λες γιατί με το "προσωπικά" νομίζει κανείς ότι η Google θα δώσει χαρτί και καλαμάρι ονοματεπώνυμο, αφμ, ΑΜΚΑ, αριθμό ταυτότητας και ούτω καθεξής.

Δημοσ.

Εξαιρετικά χρήσιμο. Και φυσικά, από τη στιγμή που είναι δωρεάν, καλό είναι να ξέρουμε ότι το "αγοράσαμε" πληρώνοντας με κάποια προσωπικά δεδομένα μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...