Jophiel Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Εγω απ όσο ήξερα παρακολουθεί η ίδια τις ιντερνετικές συνήθειες των χρηστών προκειμένου να προβάλει στοχευμένες διαφημίσεις. Στους δε διαφημιζόμενους δεν πουλάει δεδομένα χρηστών, πουλάει την δυνατότητα να προβαλλονται οι διαφημίσεις τους σε κοινό που ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα προιόντα. Αν θέλεις μπορούμε να το δούμε κι αλλιώς. Σε όλο αυτό που πιστεύεις ότι ισχύει, ποιο είναι το προϊόν, ποιος είναι ο πελάτης; Αν και τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα περιγράφεις, ας πούμε ότι είναι. Η Google προβάλει στοχευμένη διαφήμιση, όχι απλά διαφήμιση. Για να είναι στοχευμένη θα πρέπει να προβάλλεται σε άτομα που τους ενδιαφέρει, άρα εξαρχής θα πρέπει να στηριχθεί σε προσωπικά δεδομένα. Δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να παρακολουθούν την πορεία της διαφήμισης και την επιτυχία της, αυτό στηρίζεται επίσης σε προσωπικά δεδομένα. Άρα προϊόν ποιος είναι; Ο χρήστης. Πελάτης ποιος είναι; Αυτός που πληρώνει, δηλ. ο επαγγελματίας που διαφημίζεται. Εδώ έχει και περισσότερες λεπτομέρειες για ένα απο τα βασικά της εργαλεία: https://www.google.com/intl/el/analytics/
gassim Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Αν θέλεις μπορούμε να το δούμε κι αλλιώς. Σε όλο αυτό που πιστεύεις ότι ισχύει, ποιο είναι το προϊόν, ποιος είναι ο πελάτης; Αν και τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα περιγράφεις, ας πούμε ότι είναι. Η Google προβάλει στοχευμένη διαφήμιση, όχι απλά διαφήμιση. Για να είναι στοχευμένη θα πρέπει να προβάλλεται σε άτομα που τους ενδιαφέρει, άρα εξαρχής θα πρέπει να στηριχθεί σε προσωπικά δεδομένα. Δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της να παρακολουθούν την πορεία της διαφήμισης και την επιτυχία της, αυτό στηρίζεται επίσης σε προσωπικά δεδομένα. Άρα προϊόν ποιος είναι; Ο χρήστης. Πελάτης ποιος είναι; Αυτός που πληρώνει, δηλ. ο επαγγελματίας που διαφημίζεται. Εδώ έχει και περισσότερες λεπτομέρειες για ένα απο τα βασικά της εργαλεία: https://www.google.com/intl/el/analytics/ Δεν είπα οτι δεν στηρίζεται η google σε προσωπικά δεδομένα χρηστών ή οτι δεν τα χρησιμοποιεί. Ο πελάτης είναι αυτοί που θέλουν να προβάλουν το προιόν τους και το προιόν είναι η υπηρεσία που παρέχει η google όταν προβάλει το προιόν σε αυτόν που ενδιαφέρεται. Δεν τα πουλάει σε τριτους με την εννοια που υπονοεί η φράση "η google πουλάει τα δεδομένα των χρηστών της". Η φράση αυτή σημαίνει οτι μπορεί ο τάδε επιχειρηματίας να πάει στην google να πληρώσει και να πάρει μια βάση δεδομένων με προσωπικά στοιχεία χρηστών. Ε αυτό δεν γίνεται.
panosveto12 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Την βρίζετε αλλά όλοι την χρησιμοποιείται 2
uriaman Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 λιστα προορισμων "τρομοκρατικα χτυπηματα - 2017", για να μπορουν να συνεννοουνται ολοι αποτελεσματικα 1
imoaix Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 λιστα "σημεια πωλησης iphone" ξου ξου φυγε dane απο τον λογαριασμο μου
thepoint Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 @gassim έτσι όπως τα λες γιατί με το "προσωπικά" νομίζει κανείς ότι η Google θα δώσει χαρτί και καλαμάρι ονοματεπώνυμο, αφμ, ΑΜΚΑ, αριθμό ταυτότητας και ούτω καθεξής.
kirileman Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Η αλήθεια είναι ότι ορισμένες φορές τρομάζω όταν συνειδητοποιώ πόσα γνωρίζει το κινητό μου (άρα η Google) για εμένα.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Εξαιρετικά χρήσιμο. Και φυσικά, από τη στιγμή που είναι δωρεάν, καλό είναι να ξέρουμε ότι το "αγοράσαμε" πληρώνοντας με κάποια προσωπικά δεδομένα μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα