Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θέλεις να το στείλεις πίσω.

Δεν θέλεις να πάρεις τηλέφωνο στο mediamarkt και το παράτησες τελείως το πρόβλημα.

Είσαι εξ αρχής προκατειλημμένος και σίγουρος ότι δεν θα λυθεί το πρόβλημα σου και θα μπλέξεις.

Στέλνεις και ένα προσβλητικό email στην logitech, στο οποίο προσβάλεις και το mediamark χωρίς να έχεις μιλήσει καν μαζί τους!

 

Κάνε την προσπάθειά σου και μετά, αν δεν εξυπηρετηθείς, μπορείς να κάνεις τα παράπονά σου (είτε για την logitech είτε για το mediamarkt).

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θέλεις να το στείλεις πίσω.

Δεν θέλεις να πάρεις τηλέφωνο στο mediamarkt και το παράτησες τελείως το πρόβλημα.

Είσαι εξ αρχής προκατηλειμένος και σίγουρος ότι δεν θα λυθεί το πρόβλημα σου και θα μπλέξεις.

Στέλνεις και ένα προσβλητικό email στην logitech, στο οποίο προσβάλεις και το mediamark χωρίς να έχεις μιλήσει καν μαζί τους!

 

Κάνε την προσπάθειά σου και μετά, αν δεν εξυπηρετηθείς, μπορείς να κάνεις τα παράπονά σου (είτε για την logitech είτε για το mediamarkt).

 

 

Θα πέσει χρέωση στο τηλέφωνο μεγάλη αν αρχίσουν τα πολλά μπλα μπλα. Σοβαρά χρεώνει οτι γουστάρει η forthnet και 3 λεπτά να μιλήσεις έρχεται μια ωραία χρέωση μετά άστα να πανε. Βάλε και τα μεταφορικά να το στείλω, να κάθομαι να βρίσκω χρόνο ανάμεσα στο πότε έχω κενό από τη δουλειά κλπ. Κοίτα δεν θα κάτσω να σκάσω για ένα χαζοπρόβλημα. Στέλνουν άλλο; δεν στέλνουν δε πειράζει στην τελική αφού το 80-90% των logitech g403 έχουν πρόβλημα κλαιν μαιν. Είμαι με δανικό logitech g pro αυτές τις μέρες φίλου και συνήθισα σουπερ το καλούπι του γι αυτό και με ενα 20αρικο πήρα από Γερμανία το G102 που ναι μεν υποδεέστερο σαν αισθητήρας αλλά δεν είμαστε και CS go players μη μας φύγει το nano second. Στη τελική δίνω όσο πήρα το G403 που έχω τώρα εδώ στο forum και ας ασχοληθεί όποιος θέλει. Μαζί και σφραγισμένο και το 2ο και τελειώσαμε τη προβληματική σειρά, εξάλλου στη τελική 3 μήνες και ακόμα δεν το έχω συνηθίσει, είναι κάπως παχουλο σαν μπαουλάκι στην τελική.

 

Η θα τρέχω στη δουλειά που πλέον δεν τις χαρίζουν, μια φορά να γίνει η μ@λ@κια πάλι στην ανεργία θα είμαστε. Οπότε υγεία να έχουμε και ότι έγινε έγινε.

Σοβαρά μόλις έρθει το G102 ή θα το χαρίσω το 403 ή θα το δώσω όσο το πήρα κι ας ασχοληθεί όποιος θέλει με τηλέφωνα πήγαινε έλα κλπ. Αν ήμουν Αθήνα ή ήταν σε φυσικό κατάστημα εδώ στο νησί σαφώς και θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα. Αλλά ΔΕΝ.

 

**Στην τελική η κάθε logitech και κάθε εταιρεία άλλη συμπεριφορά έχουν σε απλούς καταναλωτές και άλλη στους reviewers που πέφτει τρελό γλείψιμο. Και στην τελική τι τους είπα ότι η ποιότητα των περιφερειακών τους έχει πέσει. Και δε το λέω μόνο εγώ. Εχει κατασκευαστικό σφάλμα το ποντίκι. Εχουν βγάλει τόσες παρτίδες και νομιζω στην τελευταία κάτι έχουν φτιάξει... Anyway

______________________________________________________________________

Εδώ δεν έχεις άδικο imago, microsoft wmo 1.1A και δουλεύει ακόμα σαν σκυλί!

Γι'αυτό επιλέγουμε MS γιατί μας το αλλάζει δωρεάν στο σπίτι μας και είμαστε κύριοι  :P

 
 
Δημοσ.

Και στην τελική τι τους είπα ότι η ποιότητα των περιφερειακών τους έχει πέσει. Και δε το λέω μόνο εγώ.

Βρες μου σε παρακαλω εταιρεια να μην εχει βγαλει προβληματα μια σειρα.

Razer,steelseries,logitech,Corsair,Coolermaster,mionix ολες μα ολες τους εχουν αν το ψαξεις βγαλει θεμα διαφορα ποντικια απλα οσον αφορα logitech,razer κυριως(και μετα steelseries,corsair κλπ)που ειναι πιο πολυ διαφημισμενες και αρα τις εχουν προτιμησει περισσοτεροι,ειναι λογικο να εμφανιζονται και περισσοτερα τα προβληματα.

 

Καλη τυχη αν καθησεις και διαβασεις αρνητικες στα γνωστα ποντικια https://www.amazon.com/ με ποντικι των 10ευρω θα την βγαλεις με αυτα που θα διαβασεις,ειτε για προβληματα που παρουσιασε το ποντικι,ειτε στο after sales support της καθε εταιρειας.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Bump!

 

Μετά από μισό μήνα έχουμε εξελίξεις. 

Κρατάω στα χέρια μου το ποντίκι αντικατάστασης.

 

Μετά από την τελευταία συνομιλία μαζί τους, μου έστειλαν μήνυμα ότι θα επανεξετάσουν το θέμα και θα προωθηθεί σε ανώτερο τμήμα  ( μου επισήμαναν ότι μετά είδαν ότι το είχα αγοράσει από άλλη πόλη, διαφορετική από αυτή που διανέμω ). Σε περίπου 1 εβδομάδα είχα mail από την logitech international και όχι Ελληνική ότι έχει αποσταλεί ποντίκι αντικατάστασης ( Αμερικάνικη logitech ; Πάντως επάνω έχει χαρτάκι Netherlands - 2-3 μέρες αργότερα μου απάντησαν και από το Ελληνικό τμήμα) , και ύστερα από ακόμη μία εβδομάδα ήρθε Δευτέρα 6 Μαρτίου με Γενική Ταχυδρομική Κούριερ χωρίς να πληρώσω κάτι. 

 

Άψογη εν τέλη συμπεριφορά, παίρνω πίσω ότι κακό είπα

Δημοσ.

Πρεπει να καταλαβετε ορισμενοι οτι εταιρειες οπως Logitech,Corsair,Dell ο λογος που εχουν τσιμπημενες τιμες τα τελευταια χρονια ειναι γιατι μεσα στις τιμες συμπεριλαμβανεται και το after sales support.

 

Υπηρχε απο πιο παλια και υπαρχει κοσμος που προτιμαει να επιλεξει τις εν λογω εταιρειες παρα τα οποια προβληματα στα προιοντα τους λογω του αψογου service. Ειναι πολυ δυσκολο να καταφερεις να εχεις παγκοσμια αναγνωριση και φημη οπως οι παραπανω εταιρειες σε αυτο τον τομεα,αλλα και πολυ ευκολο αυτο να το καταστρεψεις και να σου γυρισει boomerang(βλεπε razer).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...