7nisiotis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα στην insomnioπαρέα. Είμαι κάτοχος ενός Logitech G403 εδώ και κανα 3μηνο, αγορασμένο από media markt ( περίπου 30 ευρώ κατά τη διάρκεια deal Black Friday ). Ως γνωστόν 8 στα 10 ποντίκια της συγκεκριμένης σειράς παρουσιάζουν πρόβλημα στη ροδέλα, το αναφερόμενο ως scroll wheel rattle.Ενα απλό google search θα σας πείσει. Για να μην ταλαιπωρηθώ με τηλέφωνα και απανωτά email, έστειλα support ticket στην Logitech καθώς όπως και πολλοί άλλοι κάτοχοι Logitech προϊόντων ισχυρίζονται θα εξυπηρετηθώ καλύτερα και πιο γρήγορα αν "μιλήσω" απευθείας με την εταιρεία. Έτσι κι έκανα, τους έστειλα μήνυμα αρχικά στα Αγγλικά καθώς δεν γνώριζα την ύπαρξη Ελληνικού τμήματος υποστήριξης. Εξηγώντας τους το πρόβλημα, τονίζοντας τους τι χρήση κάνω με το ποντίκι και ότι είναι απαραίτητο λόγω των competitive fps που παίζω ( Rainbow Six Siege για παράδειγμα ) το ποντίκι να δουλεύει όσο το δυνατό καλύτερα χωρίς χαζά προβλήματα που μπορεί να επηρεάσουν την απόδοση μου στο παιχνίδι ( θα πεις σιγά ρε λες και είσαι κανας professional, κι όμως όταν αγοράζουμε κάτι, ανεξάρτητα το τι θα προκύψει δεν περιμένουμε να δουλέψει σωστά κάτω από κάποιες προδιαγραφές; ναι θα σκεφτείτε ). Παρόλο που το ποντίκι το αγόρασα περίπου στη μισή τιμή λόγος της προσφοράς ζήτησα αν είναι εύκολο και δυνατό να μου το αντικαταστήσουν με άλλο ίδιον ή παρόμοιων χαρακτηριστικών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ίδιο αισθητήρα χρησιμοποιεί το Logitech G Pro. Σκέφτηκα ότι για διάφορους λόγους μπορεί να μη το δεχτούν σαν λύση οπότε τους πρότεινα αν γινόταν να συζητούσαμε για το Logitech g203, περίπου στα 30-40 ευρώ κοστίζει, υποδεέστερος αισθητήρας αλλά σχήμα που θα με βολέψει ( έχω δουλέψει το G pro σε υπολογιστή φίλου και μου ήταν πιο άνετο από το g403 , πολύ πιο άνετο και χωρίς προβλήματα ). Εκανα record 2-3 βιντεάκια δείχνοντας τους το πρόβλημα και περίμενα απάντηση. Το τελευταίο τους μήνυμα μετά από την τελευταία μου απάντηση με το βίντεο αποδεικτικό καθώς και η τελευταία δικιά μου παραθέτω παρακάτω. Ελεύθερα όσοι θέλετε να συζητήσουμε το θέμα , για το αν έπραξα καλά ή όχι καθώς και τι να κάνω από δω και πέρα. Ευχαριστώ Τελευταία απάντηση Logitech >> και η δικιά μου απάντηση
ADHD Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Σου ειχα πει τοτε αλλαξε το αν θες απο mediamarkt και μη μπλεξεις με logitech.
soteras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Βασικά εγώ δεν βρίσκω κάτι λάθος στην αντιμετωπιση τους σου λενε το ποιο λογικό μήλα με το μαγαζι αγοράς δεν φταιν αυτη που εσυ μενεις Κέρκυρα και το πήρες από Αθηνα
7nisiotis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Βασικά εγώ δεν βρίσκω κάτι λάθος στην αντιμετωπιση τους σου λενε το ποιο λογικό μήλα με το μαγαζι αγοράς δεν φταιν αυτη που εσυ μενεις Κέρκυρα και το πήρες από Αθηνα Το ξέρω αυτό αλλά οι παραπάνω από τις μισές περιπτώσεις σε reddit και λοιπά φόρουμ, ακόμα και δω, έστειλαν ποντίκι αντικατάστασης χωρίς να εμπλακούν 3α άτομα ( κατάστημα ). Ετσι όπως απάντησαν είναι σαν να το πήρα από κανα ebay και να μου λεν κόψε το λαιμό σου με το κάθε κατάστημα. Το θέμα είναι οτι σαν ποντίκι λόγω των προβλημάτων του δε με ικανοποιεί και θέλω support που αρμόζει σε ποντίκι της κατηγορίας του. Ξέρω ότι αν μπλέξω με mediamarkt θα αντιμετωπίσω 3 πράγματα: a) Πιστωτικό στην τιμή αγοράς ( σε αυτά τα χρήματα δεν παίρνεις τίποτα της προκοπής ) και μπλέξιμο με την γνωστή υπόθεση με τα παράνομα πιστωτικά από τα μαγαζιά β) Τους το στέλνω πίσω, λογικά πληρώνω κανα 10ρικό μεταφορικά, όταν φτάσει, φασαρίες με τηλέφωνα να εξηγώ τι έγινε και τι, χίλιες δυο φασαρίες μέχρι να καταλάβουν γ) Στην καλύτερη μου στέλνουν ένα ίδιο το οποίο κατά μεγάλο ποσοστό θα έχει και αυτό πρόβλημα, οπότε φαύλος κύκλος. Το μαύρο σαν εταιρεία το έφαγε όπως και η razer, πάμε παρακάτω. Θα περιμένω απάντηση τους.
Dinos_12345 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Το ξέρω αυτό αλλά οι παραπάνω από τις μισές περιπτώσεις σε reddit και λοιπά φόρουμ ακόμα και δω έστειλαν ποντίκι αντικατάστασης χωρις να εμπλακούν 3α άτομα ( κατάστημα ). Ετσι όπως απάντησαν είναι σαν να το πήρα από κανα ebay και να μου λεν κόψε το λαιμό σου με το κάθε κατάστημα. Το θέμα είναι οτι σαν ποντίκι λόγω των προβλημάτων του δε με ικανοποιεί και θέλω support που αρμόζει σε ποντίκι της κατηγορίας του. Το μαύρο σαν εταιρεία το έφαγε όπως και η razer, πάμε παρακάτω. Θα περιμένω απάντηση τους. Γιατί δεν στέλνεις σε ξένη logitech; Μην μιλάς με την ελληνική.
7nisiotis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Γιατί δεν στέλνεις σε ξένη logitech; Μην μιλάς με την ελληνική. Θα δοκιμάσω και το παραπάνω.
soteras Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Το ξέρω αυτό αλλά οι παραπάνω από τις μισές περιπτώσεις σε reddit και λοιπά φόρουμ ακόμα και δω έστειλαν ποντίκι αντικατάστασης χωρις να εμπλακούν 3α άτομα ( κατάστημα ). Ετσι όπως απάντησαν είναι σαν να το πήρα από κανα ebay και να μου λεν κόψε το λαιμό σου με το κάθε κατάστημα. Το θέμα είναι οτι σαν ποντίκι λόγω των προβλημάτων του δε με ικανοποιεί και θέλω support που αρμόζει σε ποντίκι της κατηγορίας του. Το μαύρο σαν εταιρεία το έφαγε όπως και η razer, πάμε παρακάτω. Θα περιμένω απάντηση τους. Καλά τα Razer ακόμα και στο μουσειο να τα εχει χαλανε ειδικα τα καλωδιο το περιβλημα ειναι της πλακας δραμα.Άλλη λύση είναι να στείλεις απευεθίας στο αμερικα στη μαμα απευθειας αλλά θα δουν λογικά βάση του κωδικού ΄το εχεις μιλήσει με ελλάδα.Αυτοι κάνουν οτι ολες οι εταιριες ριχνουν το μπαλάκι αλλού.Απο razer το χριστηνακι που τα κανει και καλα διαφιμιση αξιζει τα προιοντα οχι
7nisiotis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Καλά τα Razer ακόμα και στο μουσειο να τα εχει χαλανε ειδικα τα καλωδιο το περιβλημα ειναι της πλακας δραμα.Άλλη λύση είναι να στείλεις απευεθίας στο αμερικα στη μαμα απευθειας αλλά θα δουν λογικά βάση του κωδικού ΄το εχεις μιλήσει με ελλάδα.Αυτοι κάνουν οτι ολες οι εταιριες ριχνουν το μπαλάκι αλλού.Απο razer το χριστηνακι που τα κανει και καλα διαφιμιση αξιζει τα προιοντα οχι Πλάκα πλάκα το Deathadder σαν καλώδιο ήταν ανώτερο ποιοτικά από του Logitech. Σε εκείνο πρώτα χάλασε το αριστερό κλικ και μετά εντελώς η ροδέλα. Και το αστείο είναι ότι τα προσέχω όλα τα περιφερειακά, σαν κατάσταση καινούριων είναι όση χρήση και να "φάνε". Εκανα copy paste το αγγλικό κείμενο και πάτησα English( US ). Ε σαφώς σε κάτι τέτοια site/ youtube "πατάνε" χωρίς να θέλω να σχολιάσω τη δουλειά τους. Τα τζαμπέ εκεί για διαφήμιση πάνε σύννεφο. Σε review προϊόντων έχω σταματήσει εδώ και χρόνια να κοιτάω ελληνικές παρουσιάσεις. Συγκεκριμένα σε ποντίκια να σου πω μόνο τον rocketjumpninja βλέπω. Σε ελληνικά τον Σωτήρη ( bacardi ) από δω εμπιστεύομαι.
Fulgore Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 >> και η δικιά μου απάντηση 2.JPG Και εγω σε αλλο θεμα απο αγορα ποντικιου απο Πλαισιο ειχα αναλογη απαντηση και μαλιστα ενω το Πλαισιο το ποντικι δεν μου το αλλαζε(εγγυηση Πλαισιο τρομαρα τους)τους εδειξα αναλογο email και μου δωσανε τα χρηματα μου πισω μιας και το δικο μου ποντικι δεν υπηρχε στο μαγαζι τους. Αρα για να καταλαβω καλα και εγω και οι αλλοι. Αγορασες απο προσφορα(black friday)ενα ποντικι απο γνωστη αλυσιδα. Η εταιρεια σου αναγνωρισε κανονικα το προβλημα και σου ειπε να μιλησεις με το καταστημα αγορας/πωλητη/ενδιαμεσο,και εσυ μονο που δεν τους εβρισες? Συγνωμη αλλα οχι μονο σε βρισκω υπερβολικο αλλα αρκετα λαθος αγαπητε. Το πιο κουφο ειναι οτι αγορασες το ποντικι στην μιση τιμη ,ακομα και να το στειλεις στην media markt παλι κερδισμενος εισαι αρα δεν καταλαβαινω την απαντηση σου. Ετσι όπως απάντησαν είναι σαν να το πήρα από κανα ebay και να μου λεν κόψε το λαιμό σου με το κάθε κατάστημα. Το θέμα είναι οτι σαν ποντίκι λόγω των προβλημάτων του δε με ικανοποιεί και θέλω support που αρμόζει σε ποντίκι της κατηγορίας του. Ξέρω ότι αν μπλέξω με mediamarkt θα αντιμετωπίσω 3 πράγματα: a) Πιστωτικό στην τιμή αγοράς ( σε αυτά τα χρήματα δεν παίρνεις τίποτα της προκοπής ) και μπλέξιμο με την γνωστή υπόθεση με τα παράνομα πιστωτικά από τα μαγαζιά β) Τους το στέλνω πίσω, λογικά πληρώνω κανα 10ρικό μεταφορικά, όταν φτάσει, φασαρίες με τηλέφωνα να εξηγώ τι έγινε και τι, χίλιες δυο φασαρίες μέχρι να καταλάβουν γ) Στην καλύτερη μου στέλνουν ένα ίδιο το οποίο κατά μεγάλο ποσοστό θα έχει και αυτό πρόβλημα, οπότε φαύλος κύκλος. Το μαύρο σαν εταιρεία το έφαγε όπως και η razer, πάμε παρακάτω. Θα περιμένω απάντηση τους. Σου απαντησαν ετσι οπως απανταει η εταιρεια απο την οποια δεν αγοραζεις κατευθειαν απο αυτην αλλα απο τριτο. Δεν υπολογιζω τι γραφει ο καθε ακυρος στο reddit,που αρκετα που γραφονται συνηθως ειναι οτι να ναι αερολογιες. Στα αλλα που αναφερεις 1)Δεν υπαρχει περιπτωση πιστωτικο ή επιστροφης χρηματων κατευθειαν απο την στιγμη που υπαρχει προιον αντικαταστασης http://www.mediamarkt.gr/el/product/_logitech-g403-prodigy-gaming-mouse-910-004825-1188637.html 2)Αν θες στειλτο πισω και προωθησε και τον παραπανω διαλογο/email απο την εταιρεια. Στην περιπτωση μου με το Πλαισιο που δεν εβγαζα ακρη μια χαρα με βοηθησε. Μολις δουν την επισημη απαντηση τσιμουδια δεν θα βγαλουν. 3)Αν και το ποντικι εχει το ιδιο προβλημα τοτε μιλας παλι με logitech(ή media markt)και ζητας επιστροφη χρηματων. Η στην τελικη αν σου στειλουν το ιδιο ποντικι σφραγισμενο,το πουλας και τελειωνει μια και καλη το θεμα. Το οτι θα διαβαζα απο συμφορουμιτη (που ασχολειται κιολας)να ριχνει ακυρο σε εταιρεια η οποια δεν του αρνηθηκε το προβλημα του χωρις πολλα πολλα(οπως η razer που αναφερεις και βαζεις στο ιδιο τσουβαλι που εκει να δεις τι γινεται)δεν το περιμενα. 2
Amix Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Καλησπέρα στην insomnioπαρέα. Είμαι κάτοχος ενός Logitech G403 εδώ και κανα 3μηνο, αγορασμένο από media markt ( περίπου 30 ευρώ κατά τη διάρκεια deal Black Friday ). Ως γνωστόν 8 στα 10 ποντίκια της συγκεκριμένης σειράς παρουσιάζουν πρόβλημα στη ροδέλα, το αναφερόμενο ως scroll wheel rattle.Ενα απλό google search θα σας πείσει. Για να μην ταλαιπωρηθώ με τηλέφωνα και απανωτά email, έστειλα support ticket στην Logitech καθώς όπως και πολλοί άλλοι κάτοχοι Logitech προϊόντων ισχυρίζονται θα εξυπηρετηθώ καλύτερα και πιο γρήγορα αν "μιλήσω" απευθείας με την εταιρεία. Έτσι κι έκανα, τους έστειλα μήνυμα αρχικά στα Αγγλικά καθώς δεν γνώριζα την ύπαρξη Ελληνικού τμήματος υποστήριξης. Εξηγώντας τους το πρόβλημα, τονίζοντας τους τι χρήση κάνω με το ποντίκι και ότι είναι απαραίτητο λόγω των competitive fps που παίζω ( Rainbow Six Siege για παράδειγμα ) το ποντίκι να δουλεύει όσο το δυνατό καλύτερα χωρίς χαζά προβλήματα που μπορεί να επηρεάσουν την απόδοση μου στο παιχνίδι ( θα πεις σιγά ρε λες και είσαι κανας professional, κι όμως όταν αγοράζουμε κάτι, ανεξάρτητα το τι θα προκύψει δεν περιμένουμε να δουλέψει σωστά κάτω από κάποιες προδιαγραφές; ναι θα σκεφτείτε ). Παρόλο που το ποντίκι το αγόρασα περίπου στη μισή τιμή λόγος της προσφοράς ζήτησα αν είναι εύκολο και δυνατό να μου το αντικαταστήσουν με άλλο ίδιον ή παρόμοιων χαρακτηριστικών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ίδιο αισθητήρα χρησιμοποιεί το Logitech G Pro. Σκέφτηκα ότι για διάφορους λόγους μπορεί να μη το δεχτούν σαν λύση οπότε τους πρότεινα αν γινόταν να συζητούσαμε για το Logitech g203, περίπου στα 30-40 ευρώ κοστίζει, υποδεέστερος αισθητήρας αλλά σχήμα που θα με βολέψει ( έχω δουλέψει το G pro σε υπολογιστή φίλου και μου ήταν πιο άνετο από το g403 , πολύ πιο άνετο και χωρίς προβλήματα ). Εκανα record 2-3 βιντεάκια δείχνοντας τους το πρόβλημα και περίμενα απάντηση. Το τελευταίο τους μήνυμα μετά από την τελευταία μου απάντηση με το βίντεο αποδεικτικό καθώς και η τελευταία δικιά μου παραθέτω παρακάτω. Ελεύθερα όσοι θέλετε να συζητήσουμε το θέμα , για το αν έπραξα καλά ή όχι καθώς και τι να κάνω από δω και πέρα. Ευχαριστώ Τελευταία απάντηση Logitech 1.JPG >> και η δικιά μου απάντηση 2.JPG Πρεπει να ειμαι πολυ τυχερος εγω.Το πηρα στο black friday οπως και εσυ αλλα δεν εχω κανενα προβλημα.Ελπιζω να βρεις ακρη.Good luck.
7nisiotis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Στην τελική επειδή έχω πιάσει δουλειά ( μετά από 2 χρόνια ανεργίας και σε νησί με μεγάλο ποσοστό ανεργείας μάλιστα ) και δεν προλαβαίνω να τρέχω σαν τον Βέγγο, το κρατάω και τελείωσε η υπόθεση. Στην επόμενη από τον Κινέζο 30αρικο την επόμενη να θρέψει και την οικογένεια του ο άνθρωπος. Οπως έχω ξαναπεί είμαι σε νησί με σχεδόν καθόλου φυσικά καταστήματα ηλεκτρονικών ( ενα eshop υπάρχει και ένας κλαιν μαιν Κοτσόβολος ). Οπότε τις περισσότερες φορές λύσεις του εξωτερικού με βολεύουν απείρως καλύτερα. Δε θα το αναλύσω ο καθένας έχεις τις απόψεις του. Δε θέλω να βγω κακός αλλά απλά διαλέγει η κάθε εταιρεία το πώς θα φερθεί ανα χώρα/ πελάτη/ καταναλωτή / reviewer. Τα ποστ σε reddit , overclock net ναι διαφέρουν άλλοι υποστηρίζουν ότι τους έστειλε μήνυμα η εταιρεία και απευθείας rma > σπίτι τους νέο ποντίκι και άλλοι το γύρισαν στο κατάστημα. Τα post στο reddit είναι από επίσημο υπάλληλο της logitech Τέλος και ας φανώ κακός και όπως νομίζει ο καθένας εξάλλου στον γραπτό λόγο διαφορετικά " ακούγονται " κάποια πράγματα. Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις και το χρόνο σας. [ Ας κλειδωθεί το θέμα αν πιστεύει κάποιος ότι δεν έχει νόημα. ] Edit: Εστειλα μόλις το μήνυμα στη media markt. Θα ενημερώσω για την όποια εξέλιξη σε 1-3 ημέρες.
7nisiotis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Κατανοητός σε αυτά που λες Fulgore και σωστός απλά δεν βάζουν μέσα και τον παράγοντα του να βρω εγώ κενό να τρέχω να το στείλω, να έρθει το νέο, πες οτι και αυτο προβληματικό, μετά ξανά μανά τα ίδια ή επιστροφή χρημάτων. Ο παράγοντας εγώ να μείνω ένα Χ χρονικό διάστημα χωρίς ποντίκι καθώς και την ταλαιπωρία που θα υποστώ δεν μπαίνει σαν παράγοντας. Οκ στην τελική ίσως βγω κερδισμένος ή και όχι. Τους είπα ότι ΔΕΝ θέλω να πάρω πίσω το ίδιο ποντίκι και άμα είναι πρόβλημα η χαμηλή τιμή αγοράς να μου έστελναν ένα Logitech g203 που ναι μεν πιο φθηνό αλλά δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα σαν σειρά. Και πες οκ, παραλαμβάνεις σφραγισμένο, και το πουλάς στο φορουμ. Αν εν τέλη εγώ δε το γνωρίζω και το δώσω μια Χ τιμή, έρθει ο αγοραστής και μου πει ότι είχε πρόβλημα; Aλλο μπάχαλο κι από κεί. Και περι αερολογίες, τις περισσότερες φορές δεν είναι. Θα ξέρω την επόμενη φορά αγορά μόνο από amazon ή Κινεζάκο. Σε ευχαριστώ για το μήνυμα σου, καταλαβαίνω ότι προσπαθείς να βοηθήσεις. Και εγω σε αλλο θεμα απο αγορα ποντικιου απο Πλαισιο ειχα αναλογη απαντηση και μαλιστα ενω το Πλαισιο το ποντικι δεν μου το αλλαζε(εγγυηση Πλαισιο τρομαρα τους)τους εδειξα αναλογο email και μου δωσανε τα χρηματα μου πισω μιας και το δικο μου ποντικι δεν υπηρχε στο μαγαζι τους. Αρα για να καταλαβω καλα και εγω και οι αλλοι. Αγορασες απο προσφορα(black friday)ενα ποντικι απο γνωστη αλυσιδα. Η εταιρεια σου αναγνωρισε κανονικα το προβλημα και σου ειπε να μιλησεις με το καταστημα αγορας/πωλητη/ενδιαμεσο,και εσυ μονο που δεν τους εβρισες? Συγνωμη αλλα οχι μονο σε βρισκω υπερβολικο αλλα αρκετα λαθος αγαπητε. Το πιο κουφο ειναι οτι αγορασες το ποντικι στην μιση τιμη ,ακομα και να το στειλεις στην media markt παλι κερδισμενος εισαι αρα δεν καταλαβαινω την απαντηση σου. Σου απαντησαν ετσι οπως απανταει η εταιρεια απο την οποια δεν αγοραζεις κατευθειαν απο αυτην αλλα απο τριτο. Δεν υπολογιζω τι γραφει ο καθε ακυρος στο reddit,που αρκετα που γραφονται συνηθως ειναι οτι να ναι αερολογιες. Στα αλλα που αναφερεις 1)Δεν υπαρχει περιπτωση πιστωτικο ή επιστροφης χρηματων κατευθειαν απο την στιγμη που υπαρχει προιον αντικαταστασης http://www.mediamarkt.gr/el/product/_logitech-g403-prodigy-gaming-mouse-910-004825-1188637.html 2)Αν θες στειλτο πισω και προωθησε και τον παραπανω διαλογο/email απο την εταιρεια. Στην περιπτωση μου με το Πλαισιο που δεν εβγαζα ακρη μια χαρα με βοηθησε. Μολις δουν την επισημη απαντηση τσιμουδια δεν θα βγαλουν. 3)Αν και το ποντικι εχει το ιδιο προβλημα τοτε μιλας παλι με logitech(ή media markt)και ζητας επιστροφη χρηματων. Η στην τελικη αν σου στειλουν το ιδιο ποντικι σφραγισμενο,το πουλας και τελειωνει μια και καλη το θεμα. Το οτι θα διαβαζα απο συμφορουμιτη (που ασχολειται κιολας)να ριχνει ακυρο σε εταιρεια η οποια δεν του αρνηθηκε το προβλημα του χωρις πολλα πολλα(οπως η razer που αναφερεις και βαζεις στο ιδιο τσουβαλι που εκει να δεις τι γινεται)δεν το περιμενα.
@topos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δεν τυχαινει να παει κανενας γνωστος/γνωστη Αθηνα/Θεσσαλονικη να τους το αφησει? Η μηπως εχεις καποιον ηδη εκει να τους το παραδωσει? Προφανως φασαρια αλλα εαν δεν μπορεις να κανεις διαφορετικα...
Fulgore Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Τους είπα ότι ΔΕΝ θέλω να πάρω πίσω το ίδιο ποντίκι και άμα είναι πρόβλημα η χαμηλή τιμή αγοράς να μου έστελναν ένα Logitech g203 που ναι μεν πιο φθηνό αλλά δεν έχει παρουσιάσει προβλήματα σαν σειρά. Ναι δεν γινεται να γινει κατι τετοιο γιατι για να παρεις εσυ το g203 πρεπει να κοπει νεα αποδειξη/εγγυηση αφου μιλαμε για διαφορετικο προιον και η Logitech φυσικα δεν μπορει να κανει κατι τετοιο και δυστηχως το καταστημα που το αγορασες δεν το εχει το εν λογω ποντικι. Η μονη λυση που εχεις αγαπητε ειναι να παρεις το νεο ποντικι και μετα ειτε το πουλας σφραγισμενο,ειτε το ανοιγεις και οτι γινει Πιστωτικο δεν νομιζω να δωσουν μιας και υπαρχει ηδη το ποντικι Το προβλημα στην περιπτωση σου δυστηχως ειναι οτι σου γυρισε(που λεει ο λογος)boomerang,η χαμηλη τιμη που αγορασες το ποντικι αφου τα αλλα ποντικια ξεφευγουν σε τιμη ακομα και πιστωτικο αν παρεις. Οσο για τα περι νησιων,επειδη ζουσα και εγω πιο μικρος σε παρομοια φαση με σενα σε νησι καταλαβαινω απο πρωτο χερι.
7nisiotis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Μίλησα με media markt, παραθέτοντας τους με print screen όλη τη συνομιλία, κωδικούς απόδειξης, την ίδια την απόδειξη, και αναλυτικά το πρόβλημα, με προσωπικό μήνυμα στη fb σελίδας τους. Μου απάντησαν ότι πρέπει να τα πούμε μέσω τηλεφώνου, να καλέσω εγώ. Μιας και εκείνη την ώρα έπρεπε να φύγω * καθώς και ότι δεν έχω πακέτο ομιλίας στην Forthnet και με χρεώνει σαν φ$ουστη σε κάθε κλήση * δεν κάλεσα καν. Το θέμα το παράτησα , ΟΜΩΣ , απάντησαν από τη logitech.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα