Προς το περιεχόμενο

Με το Steam Direct, κάθε developer θα μπορεί να ανεβάσει και να πουλάει το PC παιχνίδι του στο Steam


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Steam, το μεγαλύτερο διαδικτυακό κατάστημα παιχνιδιών για PC, προχωρά σύντομα σε μια σημαντική αλλαγή η οποία αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τον αριθμό των διαθέσιμων παιχνιδιών.

Τα 5 τελευταία χρόνια, το Steam μέσω της λειτουργίας Greenlight έδινε τη δυνατότητα στην ίδια την κοινότητα να ψηφίζει για το ποια παιχνίδια θα έπρεπε να φιλοξενούσε προκειμένου αυτά να είναι διαθέσιμα προς πώληση. Ακόμα όμως και μετά από τη ψηφοφορία, η Valve στην οποία ανήκει η υπηρεσία, είχε τον τελευταίο λόγο. Πλέον όπως ανακοινώθηκε, η Valve θα καταργήσει οριστικά την όλη αυτή διαδικασία και έτσι καθένας θα μπορεί να ανεβάσει στο Steam τη δική του δημιουργία με ελάχιστους περιορισμούς.

 

Η νέα λειτουργία που θα αντικαταστήσει το Greenlight ονομάζεται Steam Direct και θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της την προσεχή άνοιξη και οι ελάχιστοι περιοιρσμοί που υπάρχουν σε σχέση με το παρελθόν, έχουν σκοπό να διατηρήσουν ψηλά το επίπεδο των προσφερόμενων παιχνιδιών μέσω της πλατφόρμας. Ένα από τα μέτρα αυτά είναι η πληρωμή ανά παιχνίδι ενός ποσού το οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί, από μια εταιρεία ή έναν ανεξάρτητο δημιουργό, προκειμένου αυτός να μπορεί να το διαθέσει μέσω Steam. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το παιχνίδι θα εμφανιστεί στο Steam αφού η Valve ξεκαθαρίζει ότι έχει τον τελευταίο λόγο και ότι θα προχωρήσει σε δοκιμή για να εξασφαλίσει ότι το παιχνίδι δουλεύει κανονικά και δεν είναι αντίθετο σε νόμους περί πορνογραφίας ή άλλου απαγορευμένου περιεχομένου.

 

Το νέο σύστημα δε θα περιλαμβάνει πλέον κάποιου είδους ψηφοφορίας ενώ η Valve αναφέρει ότι σε συζητήσεις της εταιρείας με αρκετούς δημιουργούς παιχνιδιών για το ποιο κρίνουν ότι θα ήταν το κατάλληλο κόστος χρέωσης προκειμένου να μπορεί να ανεβάσει κάποιος τη δημιουργία του, έχει λάβει απαντήσεις που κυμαίνονται από $100 έως $5000. Έτσι η εταιρεία διευκρινίζει ότι χρειάζεται να πάρει υπόψη της αρκετούς παράγοντες πριν ανακοινώσει την τιμή που θα ισχύει από την άνοιξη. Στα πλαίσια της ανακοίνωσης, η Valve ανακοίνωσε ακόμα ότι η λειτουργία εύρεσης του κατάλληλου παιχνιδιού ανάλογα με τον χρήστη, έχει πολύ καλά αποτελέσματα ενώ η ίδια η εταιρεία αναπτύσσει τρεις VR τίτλους.

 

Link.png Site: CNET

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλτους να το πληρώνουν Χ1000 ή και περισσότερο της τιμής της αρχικής... ώστε να εξαφανιστούν οι απατεωνες...Αα και κάτι ακόμα, χτύπα τους και τις τιμες στα DLC να δούμε μετά αν είναι μάγκες να ξαναβγάλουν.. ευκαιρία να σταματήσουν τα κόλπα με τα DLC

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Steam, το μεγαλύτερο διαδικτυακό κατάστημα παιχνιδιών για PC, προχωρά σύντομα σε μια σημαντική αλλαγή η οποία αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τον αριθμό των διαθέσιμων παιχνιδιών.

 

To Steam είναι συνολικά σπάσιμο νεύρων !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι να κάνουν τώρα η ζημιά έγινε!
Πες τώρα κάποιος φτιάχνει ένα καλό παχνίδι και δεν έχει πολλά λεφτά (κάπως έτσι είναι τα πιο πολλά indies) θα πρέπεινα πληρώσει πχ. 1000$(κάντε πως είναι ευρώ) ενώ ο έξυπνος που πήγε και έφτιαξε τη χαζομάρα το Potato Thriller πλήρωσε μόνο 90$(πάλι κάντε πως είναι ευρώ) και έβγαλε άλλα πόσα (πιθανότατα εξαιτίας του YouTube)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

To Steam είναι συνολικά σπάσιμο νεύρων !!

συμφωνούμε ότι διαφωνούμε :P

 

 

 

 

ενώ η ίδια η εταιρεία αναπτύσσει τρεις VR τίτλους.

καμιά παραπάνω πληροφορία έχουμε για αυτό ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει που έξαρχης το στήνει σωστά και επισταμένα μη βλέπουμε μετά το παιχνίδι του κάθε επίδοξου designer να μαθαίνει στου κασίδη το κεφάλι λίγοι και καλοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει που έξαρχης το στήνει σωστά και επισταμένα μη βλέπουμε μετά το παιχνίδι του κάθε επίδοξου designer να μαθαίνει στου κασίδη το κεφάλι λίγοι και καλοί

 

Και ποιος σου εξασφαλίζει πως αυτός που πληρώνει έχει φτιάξει κάποιο καλό game;

Για παράδειγμα η wb δεν θα μπορούσε να πληρώσει τα όποια χρήματα και να διαθέσει μια χαρά το arkham Knight;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει που έξαρχης το στήνει σωστά και επισταμένα μη βλέπουμε μετά το παιχνίδι του κάθε επίδοξου designer να μαθαίνει στου κασίδη το κεφάλι λίγοι και καλοί

 

Ναι, να το κλείσουμε το επάγγελμα. Όσοι έγιναν, έγιναν. Οι άλλοι να πάνε στους μεγάλους να δουλέψουν. Ακούς εκεί να θέλουν να βγάλουν τα παιχνίδια μόνοι τους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και οι δυο τίτλοι και στο cnet και δω είναι λάθος..!

 

εδώ είναι το original νέο του steam

http://steamcommunity.com/games/593110/announcements/detail/558846854614253751

 

δεν είναι και τοοοοοοοοσο δύσκολο..Τώρα πως πήρε αυτή την τροπή το νέο,μόνο οι αρ8ρογράφοι του cnet ξέρουν..

 

Ας ελπίσουμε μόνο ότι με αυτή την αλλαγή θα ξεκαθαρίσουμε λίγο από την σαβούρα..!

Πολύ πλέμπα κυκλοφόρησε τα τελευταία χρόνια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, να το κλείσουμε το επάγγελμα. Όσοι έγιναν, έγιναν. Οι άλλοι να πάνε στους μεγάλους να δουλέψουν. Ακούς εκεί να θέλουν να βγάλουν τα παιχνίδια μόνοι τους...

συμφωνω να αναδυκνιονται οι νεοι ανθρωποι οπως και να εχουν βημα να εκθεσουν τις ιδεες τους αλλα δε θα ηθελα να δω μια καλη ιδεα υλοποιημενοι απο 5 πιτσιρικια που αγνοουν βασικους κανονες, αναρωτηθηκες ποτε ποσο πιο καλα μπορει να εργαστει ενας developer σε μια πολυεθνικη αφοσιωνεται σε συγκεκριμενα πραματα που γνωριζει και δε κανει και τη δουλεια του γραφιστα επειδη εκανε ενα φεγγαρι φοτοπ

θα αναφερθω στη μουσικη γιατι ειναιι κατι που παρακολουθω χρονια κια γνωριζω καλα

ξεκινηστε απο το 70 ας πουμε μεχρι και 2002-2004

ηταν τα χρονια που αρχισαν να χρησιμοποιουν ολο και περισοτεροι υπολογιστες για να κανουν χομε στουντιο και να μετα ανεξαρτητες δισκογραφικες και να το να να το αλλο φτανουμε σε ενα χαος

σε παλαιωτερες εποχες η μουσικη βιομηχανια με τον τροπο που λειτουργουσε καταφερε να αναδειξει τους σημαντικους και να τους προβαλει με το σωστο τροπο και τους πιο μικρους οταν εβλεπε τη φλωγα μεσα τους τους επαιρνε υπο τας χειρας της. διαβαστε ποσες φορες μανατζερ εσωσε συγκροτηαμα απο δυαλιση πως ενας τεχνικος ηχου εδωσε μια λυση ο καθενας στο ποστο του κανει αυτο που ξερει να κανει καλα

για αυτο η μουσικη σημερα παει κατα διαολου εχει ενας υπολογιστη και μια κιθαρα καθεται γραφει 20 νοτες κλεβει 2 λουπες κολαει και μια φωνη της γκομενας του και νοιωθει καλλιτεχνης 

οι εταιριες σε καθε τομεα εινα ζωτικης σημασιας και δεν ειναι κακες δεν θελουν να  σας φανε τα λεφτα σας απλα η φαση ειναι δουναι και λαβειν για να παρετε πρεπει να πληρωσετε

παραπονιουνται πολλοι για τις τιμες των παιχνιδιων και cd

ααα φιλε 22 ευρω δισκος πολλα ειναι . κατσε ρε φιλε πως το εννοεεις αυτο αν εχεις σκοπο να σηκωσεις ολο το δισκαδικο να ειναι πολλα αλλα αν αγορασεις συγκεκριμενα 5 6 cd που φτανουν για ενα μηνα που ειναι το προβλημα

πλεονεξια εχετε μαζι με κλεψια ουτε ολα θα τα παιξουμε ουτε ολα θα τα ακουσουμε λιγα και καλα αρκουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το greenlight μαζί με το early access ήταν οι μεγαλύτερες λάθος κινήσεις της valve.

 

Στο greenlight τα περισσότερα παιχνίδια εγκρίθηκαν με πλάγιους τρόπους, πχ ο developer πήγαινε σε ένα φόρουμ και έλεγε αν ψηφίσετε το game μου στο greenlight θα σας δώσω δωρεάν κλειδιά μόλις εγκριθεί, πράμα το οποίο μόνο ο ένας στους 100 κρατούσε τον λόγο του, γιαυτό και γέμισε σκουπίδια η πλατφόρμα.

 

Το early access ναι μεν καλό για τους νέους στο ξεκίνημα, αλλά οι περισσότεροι ποτέ δεν τελειώσαν τα games τους και πήγαν μόνιμα διακοπές...

 

12 χρόνια στο steam, πλέον αν γινόταν να μεταφέρω όλα τα παιχνίδια μου στο origin η gog θα το έκανα ευχαρίστως χωρίς δεύτερη σκέψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ σωστη η ιδεα του να συνδεθει το κοστος του παιχνιδιου με το fee ανεβασματος κ διαθεσης στο steam

 

επισης θα μπορουσε να συνδεθει η παραμονη η οχι ενος παιχνιδιου στο store με τις πωλησεις του

 

πχ αν δεν ξεπερασει τον μεσο ορο πωλησεων των υπολοιπων παιχνιδιων σε διαρκεια πχ ενος ετους να βγαινει αυτοματα απο το store

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω να αναδυκνιονται οι νεοι ανθρωποι οπως και να εχουν βημα να εκθεσουν τις ιδεες τους αλλα δε θα ηθελα να δω μια καλη ιδεα υλοποιημενοι απο 5 πιτσιρικια που αγνοουν βασικους κανονες, αναρωτηθηκες ποτε ποσο πιο καλα μπορει να εργαστει ενας developer σε μια πολυεθνικη αφοσιωνεται σε συγκεκριμενα πραματα που γνωριζει και δε κανει και τη δουλεια του γραφιστα επειδη εκανε ενα φεγγαρι φοτοπ

θα αναφερθω στη μουσικη γιατι ειναιι κατι που παρακολουθω χρονια κια γνωριζω καλα

ξεκινηστε απο το 70 ας πουμε μεχρι και 2002-2004

ηταν τα χρονια που αρχισαν να χρησιμοποιουν ολο και περισοτεροι υπολογιστες για να κανουν χομε στουντιο και να μετα ανεξαρτητες δισκογραφικες και να το να να το αλλο φτανουμε σε ενα χαος

σε παλαιωτερες εποχες η μουσικη βιομηχανια με τον τροπο που λειτουργουσε καταφερε να αναδειξει τους σημαντικους και να τους προβαλει με το σωστο τροπο και τους πιο μικρους οταν εβλεπε τη φλωγα μεσα τους τους επαιρνε υπο τας χειρας της. διαβαστε ποσες φορες μανατζερ εσωσε συγκροτηαμα απο δυαλιση πως ενας τεχνικος ηχου εδωσε μια λυση ο καθενας στο ποστο του κανει αυτο που ξερει να κανει καλα

για αυτο η μουσικη σημερα παει κατα διαολου εχει ενας υπολογιστη και μια κιθαρα καθεται γραφει 20 νοτες κλεβει 2 λουπες κολαει και μια φωνη της γκομενας του και νοιωθει καλλιτεχνης 

οι εταιριες σε καθε τομεα εινα ζωτικης σημασιας και δεν ειναι κακες δεν θελουν να  σας φανε τα λεφτα σας απλα η φαση ειναι δουναι και λαβειν για να παρετε πρεπει να πληρωσετε

παραπονιουνται πολλοι για τις τιμες των παιχνιδιων και cd

ααα φιλε 22 ευρω δισκος πολλα ειναι . κατσε ρε φιλε πως το εννοεεις αυτο αν εχεις σκοπο να σηκωσεις ολο το δισκαδικο να ειναι πολλα αλλα αν αγορασεις συγκεκριμενα 5 6 cd που φτανουν για ενα μηνα που ειναι το προβλημα

πλεονεξια εχετε μαζι με κλεψια ουτε ολα θα τα παιξουμε ουτε ολα θα τα ακουσουμε λιγα και καλα αρκουν

 

Είμαι game developer.

Γνωρίζω τις δυσκολίες του χώρου. Γνωρίζω για την εμπειρία που χρειάζεσαι, για τους πόρους που δεν διατίθενται από τους κατέχοντες κεφάλαια, για την έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού στην Ελλάδα, για το ανύπαρκτο πλαίσιο λειτουργίας τέτοιων προσπαθειών στη χώρα μας, για το τεράστιο κόστος της προώθησης, μόνο και μόνο για να δηλώσεις την ύπαρξή σου. Δουλεύω στο χώρο και πίστεψέ με, δεν είναι εύκολο να κάνεις κάτι ποιοτικό με τις παρούσες συνθήκες.

 

Λογικά δεν αντιλαμβάνεσαι πως ο κόσμος λειτουργεί μιας και εδώ και πολλά χρόνια έχει στραφεί στο να δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να κάνει αυτό που επιθυμεί(εντός των ορίων του νόμου). Είτε λέγεται να δημιουργήσει video games, είτε να δημιουργήσει μουσική, είτε να παίξει ποδόσφαιρο είτε να πουλάει κουλούρια στο δρόμο.

 

Εάν για κάποιο λόγο δεν σου αρέσει κάτι που γίνεται, είμαι μαζί σου, ούτε εμένα μου αρέσουν όλα. 

Αλλά το σκεπτικό του να μην δίνεται η δυνατότητα σε κάποιους να θέσουν το παιδί τους(έτσι θεωρώ τα δικά μου, όχι προϊόντα) προς κρίση του καταναλωτικού κοινου, πόσο μάλλον πληρώνοντας χρήματα που δεν υπάρχουν (100-5000ε) τείνει να παραπέμπει σε απολυταρχικές αντιλήψεις.

 

Κλείνοντας, θα ήθελα να σε βάλω να θυμηθείς ή να ψάξεις για έργα που ολοκληρώθηκαν και παρουσιάστηκαν παρά τις αντιξοότητες(βλέπε 1η παράγραφο) και έχουν στιγματίσει χιλιάδες ανθρώπους.

Σκέψου πόσα ψυχικά οφέλη θα χάναμε, για να μη "ξεβολευτούμε" χάνοντας 30" με το να κρίνουμε εάν αυτό το έργο αξίζει το χρόνο και το χρήμα μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...