Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μονο μικροδιαφορα δεν το λες.

 

Σε αυτοκινητο γερμανικο του '99 (Passat) γιαπωνεζικο του '07 (alto) και γαλλικο του 14 (208) ... η δεσμη ξεκινουσε απο τα 15-20 μετρα στην κατωτατη ρυθμιση και εφτανε μεχρι το υψος μιας πινακιδας ΣΤΟΠ στα 100 μετρα. Κοινως, "ΣΤΟ ΘΕΟ"...

 

Αν οι μηχανισμοι ρυθμισης λειτουργουν καλα ... τοτε ολα ΟΚ.

 

Ρυθμιση δεσμης καθ υψος ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ. Στην πλειοψηφια τους εντος καμπινας.

Πολλα, εχουν και ρυθμισμα δεσμης αριστερα-δεξια με χειροκινητο τροπο απο το φαναρι.

 

Υπερβολές...

 

Πρώτα από όλα "ΣΤΟ ΘΕΟ" θα ήταν εφόσον η δέσμη ήταν στις 90 μοίρες σε σχέση με τον ορίζοντα, και όχι στη μισή με μία μοίρα(τόσο είναι όταν φωτίζει πινακίδα stop στα 100 μέτρα). Η έκφραση που χρησιμοποίησες είναι ο ορισμός της υπερβολής.

 

Επίσης όλα τα οχήματα έχουν πάνω στα φανάρια ρεγουλατόρους για να ρυθμίζεται η δέσμη και σε ύψος και σε πλάτος από το συνεργείο, οι οποίοι ανάλογα το μοντέλο είτε γυρίζουν χειροκίνητα είτε απαιτούν κάποιο εργαλείο. Αυτοί είναι εντελώς ανεξάρτητοι από το σύστημα ρύθμισης φώτων καθ ύψος που διαθέτουν τα περισσότερα αυτοκίνητα(και όχι όλα, είναι σαν να λες πως πχ όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρικά παράθυρα), το οποίο ρυθμίζεται από τον οδηγό και πάντα από μέσα. Μοναδικός σκοπός αυτού του συστήματος είναι η δυνατότητα να χαμηλώνει ελάχιστα η δέσμη όταν το αυτοκίνητο είναι πολύ φορτωμένο και το πίσω μέρος έχει "κάτσει" περισσότερο από το μπροστά, δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση τη ρύθμιση των φαναριών από τους ρεγουλατόρους.

 

Και τέλος μάθε πως και στα 3 αυτοκίνητα που ανέφερες(passat-alto-206) τα φώτα δεν ήταν ρυθμισμένα σωστά, δεν δικαιολογείται να φτάνει η δέσμη στο stop όπως περιγράφεις, εκτός βέβαια αν ήταν οριακά φορτωμένα τη στιγμή που έκανες τις δοκιμές ή ο δρόμος δεν ήταν εντελώς επίπεδος.

  • Like 2
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδή ειχα μια υποψια οτι ισως να μην φωτιζαν σωστα επειδη ειχα κατεβαζει προφυλακτηρα, φαναρια, πλαισια στηριξης, επειδη ειχαν ψιλοπετσικαρει για να τα ξανατοποθετισω σωστα, μετα το πηγα σε ενα ηλεκτρολογο για ρυθμιση, Δεν μου χρεωσε τιποτα παρα του οτι πρωτη φορα πηγαινα σε αυτον και πανω απο 2 λεπτα με το ρολοι δεν εκανε.

Οποτε φιλε γιατι δεν το πας σε ενα ηλεκτρολογο γα να στα ρυθμισει σωστα??

Τζαμπα παιδευεται πως και τι πρεπει να κανεις και να βρεις και το καταληλο χωρο για την δουλεια αυτη. Οπως περνας απο ενα ηλεκτρολογο κανε μια σταση, 5 λεπτα θα παρει και ισως να μη σου χρεωσει τιποτα και αν σε χρεωσει το πολυ να ζητησει κανα 5ευρω εκτος και αν ειναι τιποτα περιεργα φαναρια και ειναι δυσπροσιτοι οι ρεγουλατοροι. Οσο το αφηνεις τοσο συνεχιζεις να εισαι επικινδυνος στο δρομο. Μπορει απο το τυφλωμα που προκαλεις να πεσει πανω σου κανενας, με τα ακολουθα παρατργουδα και για κατι που δεν θα φταιει ο αλλος αλλα η δική σου αμέλεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...