Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό που αναφέρεις είναι το σύστημα ρύθμισης φώτων καθ ύψος, και δεν το διαθέτουν όλα τα αυτοκίνητα. Αλλά ακόμα και σε αυτά που το διαθέτουν δεν βοηθάει και πολύ, το εύρος ρύθμισης που μπορεί να δώσει είναι πάρα πολύ μικρό, είναι αρκετό μόνο για μικροδιαφορές ανάμεσα σε άδειο και φορτωμένο αυτοκίνητο.

 

Μονο μικροδιαφορα δεν το λες.

 

Σε αυτοκινητο γερμανικο του '99 (Passat) γιαπωνεζικο του '07 (alto) και γαλλικο του 14 (208) ... η δεσμη ξεκινουσε απο τα 15-20 μετρα στην κατωτατη ρυθμιση και εφτανε μεχρι το υψος μιας πινακιδας ΣΤΟΠ στα 100 μετρα. Κοινως, "ΣΤΟ ΘΕΟ"...

 

Αν οι μηχανισμοι ρυθμισης λειτουργουν καλα ... τοτε ολα ΟΚ.

 

Ρυθμιση δεσμης καθ υψος ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ. Στην πλειοψηφια τους εντος καμπινας.

Πολλα, εχουν και ρυθμισμα δεσμης αριστερα-δεξια με χειροκινητο τροπο απο το φαναρι.

  • Like 1
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ρυθμιση δεσμης μπορει ναχουνε. το θεμα ειναι να μην εχουνε ξερυθμιστει τα σερβο που σηκωνουν το φαναρι και συ νομιζεις οτι τοχεις στο 0 και αυτα φωτανε αλλου γιαλλου.

Δημοσ.

Εχει περασει ΚΤΕΟ προσφατα, οποτε επρεπε να το χαν δει οπως λετε

 

Για αρχη αν ρυθμιζεται το υψος της δεσμης, ξεκινα να το χαμηλωνεις.
Μηπως εχεις τζιποειδες αμαξι;

 

Ναι τεριος εχω αλλα και παλι δε θα ειχε ρυθμιστει αναλογα

 

 

ρυθμιση δεσμης μπορει ναχουνε. το θεμα ειναι να μην εχουνε ξερυθμιστει τα σερβο που σηκωνουν το φαναρι και συ νομιζεις οτι τοχεις στο 0 και αυτα φωτανε αλλου γιαλλου.

 

Στο 0 ειναι για αυτο δεν εδωσα βαση. Το τσεκαρα στη πορεια και στις αλλες βαθμιδς δεν ειδα να αλλαζει τιποτα

Δημοσ.

Εχει περασει ΚΤΕΟ προσφατα, οποτε επρεπε να το χαν δει οπως λετε

 

 

Ναι τεριος εχω αλλα και παλι δε θα ειχε ρυθμιστει αναλογα

 

 

 

Στο 0 ειναι για αυτο δεν εδωσα βαση. Το τσεκαρα στη πορεια και στις αλλες βαθμιδς δεν ειδα να αλλαζει τιποτα

Αμα εχει περασει κτεο προσφατα δες το χαρτι του κτεου στις παρατηρησεις τι λεει

Δημοσ.

 και εφτανε μεχρι το υψος μιας πινακιδας ΣΤΟΠ στα 100 μετρα. Κοινως, "ΣΤΟ ΘΕΟ"...

 

Πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι έφτανε το ύψος της πινακίδας, ειδικά στα 100 μέτρα;

Δημοσ.

Αμα εχει περασει κτεο προσφατα δες το χαρτι του κτεου στις παρατηρησεις τι λεει

 

Για τα λαστιχα λεει, και κατι για το συστημα πεδησης. δε μας βοηθαει

 

Τεσπα θα το παω σημερα και οτι μου πουνε

Δημοσ.

Πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι έφτανε το ύψος της πινακίδας, ειδικά στα 100 μέτρα;

 

Δεν ξερω ποσο καιρο οδηγας, αλλα ειναι ξεκαθαρο σε δρομο χωρις φωτισμο, το ποτε πεφτει η δεσμη των φαναριων σου επανω σε μια ανακλαστικη πινακιδα...

Δημοσ.

Στα 100 μέτρα είναι τέτοια η διασπορά του φωτός, που όλες οι πινακίδες φωτίζονται.

Για να διαπιστώσουμε αν όντως η δέσμη δεν στραβώνει, την ελέγχουμε σε κοντινότερη απόσταστη, με το κλασικό τεστ σε τοίχο.

Δημοσ.

Στα 100 μέτρα είναι τέτοια η διασπορά του φωτός, που όλες οι πινακίδες φωτίζονται.

Για να διαπιστώσουμε αν όντως η δέσμη δεν στραβώνει, την ελέγχουμε σε κοντινότερη απόσταστη, με το κλασικό τεστ σε τοίχο.

 

Στα 100 μετρα, φαινεται αν προκειται για ανακλαση δεσμης ή διασπορα λογω θολου φαναριου.

Εαν αυτα δεν ξεχωριζουν απο την "κυριως" δεσμη, τοτε πολυ απλα δεν υπαρχει δεσμη, αλλα πληρες ΧΑΟΣ και πλεον αποκτησαμε φωτα ομιχλης σε μεγεθος εργοστασιακου φαναριου.

 

attachment.php?s=3311f5bfec3fdd54e8cc711

 

 

attachment.php?s=3311f5bfec3fdd54e8cc711

 

 

Η 3η πινακιδα στο βαθος, βλεπεις να φωτιζεται ιδιαιτερα στη μεσαια σκαλα;;

Εαν αυτο συμβαινει τοσο, οσο και στη δυνατη, τοτε τα φωτα φεγγουν στο γαμο του καραγκιοζη.

ΣΥΝΗΘΕΣ ... 8/10 αυτοκινητα στο Πακιστ... εεεεε σορρυ Ελλαδα ηθελα να πω, ετσι φεγγουν!

Δημοσ.

 

 

Εαν αυτο συμβαινει τοσο, οσο και στη δυνατη, τοτε τα φωτα φεγγουν στο γαμο του καραγκιοζη.

Πως γίνεται τα μεσαία να φέγγουν «οσο και στη δυνατη», όπως έγραψες;

 

Δημοσ.

Πως γίνεται τα μεσαία να φέγγουν «οσο και στη δυνατη», όπως έγραψες;

 

Η μεσαια σκαλα, εχει απλωμενη δεσμη χαμηλα, στο δρομο και cut-off στο ανω μερος της, για να μην φεγγεις περα απο το σημειο που χρειαζεται. Κοινως, τα δεντρα, τις πινακιδες, τις υπεργειες διαβασεις, τ'αστερια.

 

Η δυνατη σκαλα, ναι μεν εχει πιο συγκεντρωμενη δεσμη, αλλα ταυτοχρονα, στις περισσοτερες φορες, κανενα περιορισμο ως προς το ανω μερος της. Φεγγει δηλαδη και το ταβανι μιας σηραγγας ας πουμε.

 

Εαν το cut-off της μεσαιας σκαλας, λογω ρυθμισης του φαναριου πολυ ψηλα, ψηλοτερα απ'οσο πρεπει πεφτει στα ματια του αλλου, τρωει τη δεσμη στη μαπα και τυφλωνεται... και ας μην ειναι τοσο συγκεντρωμενη η δεσμη, ειναι αρκετο για να στραβωσει τον αλλο.

Εαν το cut-off της μεσαιας σκαλας δεν ειναι τοσο "αιχμηρο" λογω παλαιοτητας φαναριου, θολου τζαμιου η καγκουρολαμπας ... αρκει να ειναι λιγο ψηλοτερα τα φαναρια απ'οσο πρεπει για να στραβωσεις τον αλλον.

 

Ριξε μια ματια στο wikipedia και youtube για το πως λειτουργουν τα κατοπτρα, οι προτζεκτορες και γενικα τα φωτιστικα σωματα (συγχρονα και μη) ... και θα καταλαβεις τι εννοω.

Δημοσ.

Χρήσιμο είναι όλα αυτά, αλλά επαναλαμβάνω, πως την δέσμη την ρυθμίζουμε/ελέγχουμε από μόνοι μας «ρίχνοντας» τα φώτα σε ένα τοίχο που βρίσκεται μερικά μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο, όχι στα 100 μέτρα.

Δημοσ.

Δε μιλησα για καμια ρυθμιση στα 100 μετρα. Το ανεφερα ως γεγονος οτι αν το διαπιστωσει καποιος "κατσαπλιας" και "ανιδεος" να συμβαινει καλο θα ειναι να υποψιαστει.

 

Η σωστη μετρηση οριζει "Χ" εκατοστα χαμηλοτερα στο σημειο προβολης για καθε μετρο απο αυτο, σε σχεση με το υψος του φαναριου απο το εδαφος.

 

More info:

 

https://www.hella.com/hella-tech-world-uk-en/how-to-adjust-headlights-2665.html

 

 

Kαι μια εικονα για οσους βαριουνται να κανουν κλικ στο παραπανω λινκ.

 

headlight%20aiming.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Χρησιμο το παραπανω.

 

Εν τελει στη δικια μου περιπτωση δε γνωριζα οτι οσο ανεβαινει η σκαλα στο διακοπτη τοσο πεφτουν τα φωτα. Το ειχα στο 0, που νομιζα οτι ειναι το χαμηλο αλλα τελικα ειναι το ψηλοτερο σημειο της δεσμης. Το δοκιμασα στην κινηση μεσα στη πολη μεχρι το 4 που κατεβαινει στο πλεον χαμηλοτερο.

 

Τωρα αυτο στην πραξη δε ξερω αν σημαινει οτι αυτο το χαμηλωμα δεν θα φεγγει στο καθρεπτη του μπροστινου, και θα φανει αναγκαστικα την επομενη φορα που θα βρεθω σε καποιο δρομος εκτος πολης ο οποιος δε θα φωτιζεται

Δημοσ.

Αντιγράφω από άλλο forum:

 

Φέρνεις το αυτοκίνητο στον τοίχο, κάθετα, σημειώνεις τη μέση του αυτοκινήτου και το κέντρο του κάθε φαναριού.
Απομακρύνεις το αυτοκίνητο ευθεία (μπορείς να το βεβαιώσεις μετρώντας την απόσταση από τον τοίχο από τα δύο άκρα του αυτοκινήτου θα διαφέρει αν είσαι λοξά). Καλή απόσταση είναι τα 25 πόδια που είναι γύρω στα 7μέτρα και 25 εκατοστά!
Φέρεις κάθετη γραμμή από το κέντρο του φαναριού στο έδαφος. Κάτω από τη νοητή γραμμή των κέντρων των φαναριών φτιάχνεις (ή φαντάζεσαι) μια άλλη γραμμή η απόσταση της οποίας από την προηγούμενη είναι συγκεκριμένη σύμφωνα με το παρακάτω. (η απλά σημειώνεις ένα μικρό χ κάτω και σε τόση απόσταση από το κέντρο των φαναριών που είχες σημειώσει πιο πριν)
Για ύψος φαναριών ως 89εκ θέλεις γραμμή 76mm πιο κάτω
Για φανάρια 89-99εκ θέλεις γραμμή 102mm πιο κάτω
Για φανάρια από 100εκ και πάνω θέλεις γραμμή 114mm πιο κάτω.
Δηλαδή όσο πιο ψηλά τα φανάρια τόσο μεγαλύτερη κλίση πρέπει να έχουν.
Στην σωστή ρύθμιση πάνω κάτω το οριζόντιο μέρος του _/ πρέπει να είναι στην κάτω γραμμή.
Στην σωστή ρύθμιση δεξιά αριστερά το σημείο ένωσης του _ με το/ πρέπει να πέφτει στην αντίστοιχη κάθετη γραμμή (δηλαδή ακριβώς μπροστά στο φανάρι). Μπορείς να δώσεις λίγο (2-3 εκατοστά) προς τα αριστερά για να έχεις μακρύτερη δέσμη αλλά όχι περισσότερο γιατί θα ενοχλείς τους απέναντι.

Οι γραμμές μπορεί να είναι ζωγραφιστές ή νοητές ή απλά σημειωμένες με μονωτική που μετά αφαιρείται για να μην λερώνουμε τον τοίχο. Ή παίρνεις χαρτί και το κολλάς στον τοίχο.
Φροντίζεις να βρίσκεται κάποιος στη θέση του οδηγού, τα λάστιχα να είναι σωστά φουσκωμένα, η ανάρτηση να μην έχει κολλήσει περίεργα, να μην έχεις ασυνήθιστα φορτία, να ρυθμίσεις την θέση των φώτων τέρμα πάνω (όπου υπάρχει ρυθμιστικό στο ταμπλώ) και περιμένεις μισό λεπτό (μερικές φορές θέλει λίγο χρόνο το ρυθμιστικό για πλήρη εξασφάλιση). Καλύτερα να βάλεις μπρος αν σκοπεύεις να αργήσεις για να μην ζορίζεις τη μπαταρία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...