The_Judas Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Καθαρά θέμα εμπειρίας είναι. Εγώ όταν ξεκίνησα είχα θέμα, κυρίως σε ανηφόρες. Το ζήτημα είναι να μην απογοητευτείς τα παρατήσεις. Μετά από λίγο καιρό θα σου βγαίνει αυθόρμητα. Επίσης με την αλλαγή αυτοκινήτου πρέπει να βρεις ξανά το κατάλληλο σημείο αποσύμπλεξης γιατί δεν είναι το ίδιο. Το κάθε αυτοκίνητο διαφέρει, άλλο έχει πιο μαλακό ή πιο σκληρό συμπλέκτη/ή και γκάζι. Επί του θέματος, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, χρειάζεται και λίγο απαλά λίγο γκάζι, δεν το αφήνεις τελείως. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Για να βρεις ποιο ειναι το σημειο που αρχιζει η αποσυμπλεξη, πας σε μια αλανα η καπου χωρις κινηση, σε δρομο οριζοντιο, βαζεις 1η και χωρις καθολου γκαζι, αφηνεις απαλα το συμπλεκτη. Αν το κανεις προσεχτικα, το αμαξι θα αρχισει να τσουλα χωρις να σβησει. Με λιγη προπονηση, μετα θα αλλαζεις ταχυτητες σαν βουτυρο. Η καλυτερη λυση, εκπαιδευση θελει και μετα θα σου γινει συνηθεια και τρα ποδια θα πηγαινουν μόνα τους ουτε καν θα το σκεφτεσαι. Ολοι μας τα περασαμε αυτα, σαν αρχαριοι, αλλοι πολύ αλλοι λιγο. Εμενα πχ με ζοριζαν οι πινακιδες , δηλαδη η πληθωρα πινακιδων που επρεπει να προλαβω να δω τις πινακιδες που εχει δρομος δεξια αιστερα και επρεπε ταυτοχρονα και να κοιταω μπροστα το δρομο.... εεε μετα το συνηθισα και γινονται τωρα ολα ασυναισθητα... σταματησα να κοιταω τις πινακιδες... χαχαχα χιουμορ κανω . Ειναι ολα θεμα εκπαιδευσης, οποτε οπως ειπαν πας σε ενα μερος χωρις κινηση για να μην εχεις το αγχος απο αλλα αυτοκινητα πχ σε μια αλανα ή σε ενα ανοικτο παρκινκγ απο πολυκαστημα θα ηταν τα καταλληλοτερα και αρχιζεις να κανεις δοκιμες για να συνηθισεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2017 Ειναι ολα θεμα εκπαιδευσης, οποτε οπως ειπαν πας σε ενα μερος χωρις κινηση για να μην εχεις το αγχος απο αλλα αυτοκινητα πχ σε μια αλανα ή σε ενα ανοικτο παρκινκγ απο πολυκαστημα θα ηταν τα καταλληλοτερα και αρχιζεις να κανεις δοκιμες για να συνηθισεις. Αν μενει κοντα στο ΟΑΚΑ εχει την τελεια αλανα στην πλευρα της Κυμης. 3 μου παιδια ξεκινησαν από αυτή . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Phoenix7 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Για να μην ανοίγω νέο θέμα. Σαν νέος οδηγός όταν είναι να παρκάρω, στο 80% των περιπτώσεων ο πίσω ενώ βλέπει πως έχω το Ν πάει και καρφώνεται στο μισό μέτρο πράγμα το οποίο με αγχώνει. Εννοείται σαν νέος δεν μπορώ να αξιολογήσω μια θέση για παρκάρισμα το ίδιο γρήγορα με έναν έμπειρο. Πάντα προειδοποιώ στο παρκάρισμα και θα μειώσω και την ταχύτητά μου αλλά τι θα κερδίσει κάποιος αν το κάνει αυτό; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Τιποτα απλα ειναι βλαμμενοι. Τους αγνοεις και παρκαρεις με την ανεση σου 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Τιποτα απλα ειναι βλαμμενοι. Τους αγνοεις και παρκαρεις με την ανεση σου Αν του κολλήσουν πολύ δεν θα έχει χώρο να κάνει όπισθεν και να παρκάρει, εγώ αυτό κατάλαβα ότι εννοεί. Phoenix7 μήπως δεν ειδοποιείς έγκαιρα; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Αν του κολλήσουν πολύ δεν θα έχει χώρο να κάνει όπισθεν και να παρκάρει, εγώ αυτό κατάλαβα ότι εννοεί. Phoenix7 μήπως δεν ειδοποιείς έγκαιρα; δε θελει μεγαλη εμπειρια να καταλαβεις οτι οταν εχει κενη θεση και βλεπεις τον αλλον με φλας (αλαρμ) σταματημενο οτι παει να παρκαρει οποτε βαζει οπισθεν και κανει σιγα σιγα προς τα πισω για να κανει και πισω ο μαλακας πο του κολλησε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 δε θελει μεγαλη εμπειρια να καταλαβεις οτι οταν εχει κενη θεση και βλεπεις τον αλλον με φλας (αλαρμ) σταματημενο οτι παει να παρκαρει οποτε βαζει οπισθεν και κανει σιγα σιγα προς τα πισω για να κανει και πισω ο μαλακας πο του κολλησε Απλά μπορεί να μην είναι μόνο ένας πίσω, οπότε δυσκολεύει κι άλλο η κατάσταση! Αν είναι ένας οκ, κάνει λίγο πίσω και παρκάρεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Για να μην ανοίγω νέο θέμα. Σαν νέος οδηγός όταν είναι να παρκάρω, στο 80% των περιπτώσεων ο πίσω ενώ βλέπει πως έχω το Ν πάει και καρφώνεται στο μισό μέτρο πράγμα το οποίο με αγχώνει. Εννοείται σαν νέος δεν μπορώ να αξιολογήσω μια θέση για παρκάρισμα το ίδιο γρήγορα με έναν έμπειρο. Πάντα προειδοποιώ στο παρκάρισμα και θα μειώσω και την ταχύτητά μου αλλά τι θα κερδίσει κάποιος αν το κάνει αυτό; Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτε.Όσο μπορείς προσεκτικά μην αγχώνεσαι αφού έχεις το Ν και μην κοιτάς πίσω σου σε πόση απόσταση είναι.Να κοιτάς μπροστά προκειμένου να δεις εγκαίρως το πάρκινγκ να ανάψεις αλάρμ. Αν σε χτυπήσει ως γνωστόν αυτός έχει την ευθύνη. Εδώ πας σε κατοικημένη περιοχή με 60-70 που το όριο είναι 50 σου κολάει από πίσω ανάβοντας τα φώτα και κορνάροντας γιατί πας σιγά κατ'αυτόν και τον καθυστερείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Προσπαθησε να κρατησεις την ψυχαριμια σου και στασου μεχρι να φυγουν....Δυστυχως αυτη την οδιγικη παιδια εχουμε λες και γενηθηκαμε ολοι ...Σουμαχερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Phoenix7 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Ανάβω κανονικά φλας(αλαρμ) ειδοποιώ κατευθείαν με το που δω την θέση πάρκινγκ, όταν έχω 2 πίσω οκ το καταλαβαίνω είναι δύσκολο να κάνουν 2 αμάξια πίσω πόσο μάλλον όταν ο ένας έχει έρθει στο μισό μέτρο με εμένα αλλά και μόνο που έχει έρθει τόσο πίσω με αγχώνει, το τονίζω είμαι νέος οδηγός και δεν έχω την ίδια ταχύτητα στο να παρκάρω και να αντιληφθώ μια θέση πάρκινγκ με έναν έμπειρο οδηγό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JohnTehGreek Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2017 Για να μην ανοίγω νέο θέμα. Σαν νέος οδηγός όταν είναι να παρκάρω, στο 80% των περιπτώσεων ο πίσω ενώ βλέπει πως έχω το Ν πάει και καρφώνεται στο μισό μέτρο πράγμα το οποίο με αγχώνει. Εννοείται σαν νέος δεν μπορώ να αξιολογήσω μια θέση για παρκάρισμα το ίδιο γρήγορα με έναν έμπειρο. Πάντα προειδοποιώ στο παρκάρισμα και θα μειώσω και την ταχύτητά μου αλλά τι θα κερδίσει κάποιος αν το κάνει αυτό; Μην μασας, κάτσε εκεί μέχρι να τους βγαλεις την Παναγία και σε αφήσουν να παρκαρεις. Να βάλουν λίγο μυαλό τα πιθηκια σε αυτήν την χώρα 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nyne Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Nα κανω κ εγω μια παρενθεση κ να πω κατι που παρατηρω ως οδηγος αυτοκινητου πλεον(με την μηχανη δεν συνεβαινε).Οταν βγαζεις φλας για να αλλαξεις λωριδα πχ θες να πιασεις αριστερα γιατι εχει φαναρι παρακατω ,τοτε ξαφνικα ολοι τρεχουν για να περασουν πριν αλλαξεις...Μιλαμε για το 80% των περιπτωσεων,δηλαδη εγω ειμαι ηλιθιος που οταν βλεπω καποιον με φλας τον αφηνω να αλλαξει λωριδα? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Εδώ πας σε κατοικημένη περιοχή με 60-70 που το όριο είναι 50 σου κολάει από πίσω ανάβοντας τα φώτα και κορνάροντας γιατί πας σιγά κατ'αυτόν και τον καθυστερείς. Για αυτό του τσιμπάς το φρένο 2-3 φορές! (Φυσικά αστειεύομαι, αλλά τουλάχιστον μια φορά το έχουμε κάνει στην ζωή μας γιατί καταλαβαίνεις πως έχεις να κάνει με κάτι που ναι μεν οπτικά μοιάζει για άνθρωπος, αλλά η συμπεριφορά του συνάδει με κάτι άλλο.) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2017 Για αυτους του τυπους που κολανε ακομη και σε δρομους που υπαρχουν υψηλες ταχυτηταες θελει να βαλεις κανενα διακοπτακι. Να το πατας, οταν σε κολαει πολυ και να αναβουν τα φωτα των φρενων χωρις οπως να πατας το φρενο και χωρις να μειωσεις ταχυτητα, για ασφαλεια... Ετσι να τους κατέβει το σκ@το στην κάλτσα μπας και βαλουν μυαλο καποια στιγμη, δυσκολο βεβαια, αλλα η ελπιδα πεθαίνει τελευταια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα