Προς το περιεχόμενο

Απορια για αρχαριο με την οδηγηση


spirosR7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα φιλοι μου. Οπως καταλαβαινετε ειμαι νεος οδηγος (ειχα ανοιξει και αλλο θεμα λιγο νωριτερα) και εχω τα ζορια μου με το συμπλεκτη του αυτοκινητου. Αυτο που με προβληματιζει πλεον ειναι οτι στις αλλαγες ταχυτητων το αμαξι κλωτσαει λιγο και εχω παρατηρησει σε αλλους οδηγους δε το κανει αρα κατι κανω λαθος. Αυτο που κανω ειναι οτι στις αλλαγες πχ απο 2α σε 3η ταχυτητα παταω τερμα συμπλετη βαζω ταχυτητα αφηνω απαλα τον συμπλετη και παταω γκαζι αφου τον εχω αφησει εντελως ειναι σωστο αυτο? Στη σχολη ετσι μου εμαθαν. Ο πατερας μου λεει δεν ειναι σωστο πρεπει να πατω και λιγο γκαζι πριν τον αφησω μερικοι αλλοι μου λενε οτι μπορει να δημιουργησω φθορα στον συμπλεκτη αν παταω γκαζι χωρις να τον εχω αφησει εντελως στις αλλαγες. Τελικα τι ισχυει δε θελω να μου μεινει και κανενας συμπλεκτης στο χερι αυτο φοβαμαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φίλε μου και λίγο γκάζι μαζί

 

Μην τον αφήνεις τελείως και μετα πατάς γκάζι γ αυτό σου κλωτσαει.

 

Στο τελείωμα που είναι να τον αφήσεις,ένα κλικ πιο πριν πατά και λίγο γκάζι ώστε να δώσεις λίγο ώθηση στο όχημα.

 

Τι αμάξι εχεις;

 

(Ο συμπλεκτης δεν χαλάει και τόσο εύκολα)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο σε μενα το κανει γιαυτο ξερω οως το κανω λαθος αρα το σωστο ειναι και λιγο γκαζι πριν τον αφησω αυτο ηθελα να μαθω. Το ειχα νοιξει και πριν μια βδομαδα περιπου ναι αλλα νταξει δυσκολευομε λιγο να ταυτιστω με τον συμπλεκτη toyota yaris ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεος οδηγος αυτοκινητου επισης.Ηρεμησε θα το βρεις εχει να κανει με το ποσο οδηγεις κ την συνηθεια της συμπλεξης απο- συμπλεξης.Πχ εγω προερχομενος απο μηχανη δεν ηξερα ακριβως σε ποσες στροφες σβηνει το αμαξι κ μεχρι να συνηθισω επινα το αιμα απο το δισκο.Θα τα μαθεις ολα με το χρονο!Τωρα αν θες να βαλεις κ ενα συνοδηγο που αισθανεται θα σου εξηγησει καποια πραγματα,αλλα και παλι εσυ θα πρεπει να καταλαβεις το ποτε ειναι η σωστη στιγμη...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο κάνει σε όλες τις ταχύτητες ή μόνο στις μικρές 2 άρα και τρίτη; Όταν πας από την τρίτη σε τέταρτη και κυρίως από τέταρτη σε πέμπτη στο κάνει;

 

Η σωστή διαδικασία πάντως είναι καθόλου γκάζι πριν το πλήρες άφημα του συμπλέκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον πρώτο καιρό που οδηγούσα, το αυτοκίνητο συνέχεια μου έσβηνε. Άλλο πρόβλημα με αυτό που περιγράφεις (παρεμφερές νομίζω) αλλά λύθηκε αμέσως μόλις μου εξήγησαν τί συμβαίνει όταν πατάω και αφήνω τον συμπλέκτη και αντιλήφθηκα τί ακριβώς συμβαίνει μηχανικά.

 

Πολύ χοντρικά λοιπόν έχεις 2 κομμάτια μετάλλου. Το ένα συνδέεται απευθείας με τον κινητήρα και όταν αυτός είναι σε λειτουργία περιστρέφεται. Το δεύτερο κομμάτι τώρα μεταδίδει την περιστροφική κίνηση στους τροχούς και το ελέγχει ο συμπλέκτης. Αν έχεις το συμπλέκτη αφημένο τα μέταλλα ακουμπάνε μεταξύ τους και η κίνηση μεταδίδεται στους τροχούς, ενώ όταν πατήσεις τον συμπλέκτη αυτά απομακρύνονται και έτσι η κίνηση δεν μεταδίδεται. (Για αυτό αν πας να βάλεις μπροστά χωρίς να έχεις πατημένο συμπλέκτη -με ταχύτητα βαλμένη- το αυτοκίνητο πάει να προχωρήσει μπροστά, ο κινητήρας δεν μπορεί να παράξει τόση δύναμη και σβήνει).Το πόσο πατάς τον συμπλέκτη αντιστοιχεί στο πόσο απομακρύνονται το ένα κομμάτι με το άλλο.

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι έχεις ένα κομμάτι να περιστρέφεται με μία Χ ταχύτητα (του κινητήρα) ενώ το άλλο είναι ακίνητο (όταν ξεκινάς) ή περιστρέφεται με μικρότερη/μεγαλύτερη ταχύτητα (όταν αλλάζεις ταχύτητα). Το ζητούμενο είναι να μεταδοθεί ομαλά η κίνηση από το ένα στο άλλο και να έρθουν σε ισορροπία (να περιστρέφονται και τα 2 με την ίδια ταχύτητα δηλαδή).

Σε κάθε αυτοκίνητο υπάρχει ένα sweetspot που γίνεται αυτό ομαλά και δεν υπάρχει κάποιος καθολικός κανόνας του τί πρέπει να κάνεις, σε ποιό ύψος του συμπλέκτη πατάς γκάζι και πόσο κτλπ. Αυτό είναι μοναδικό για κάθε αυτοκίνητο και έχει να κάνει με την κατασκευή/υλικά κτλπ. Κάνε δοκιμές με το πόδι σου για να δείς πότε συμβαίνει αυτό στο αυτοκίνητό σου και όταν το βρεις, μετά είναι θέμα συνήθειας το να το κάνεις αυτόματα.

 

Δεν ξέρω αν σε βοηθάνε καθόλου όλα αυτά, αλλά εγώ είχα τεράστιο πρόβλημα μέχρι να καταλάβω οι ενέργειές μου σε τί αποσκοπούν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι λογικό αυτο που γινεται απο την στιγμη που αποσυμπλεκεις τελειως και μετα πατας γκαζι. Μιας και στην πληρη αποσυμπλεξη, ο κινητηρας χωρις γκαζι φρεναρει, και μετα που το πατας, δινεις αποτομα ωθηση, με αποτελεσμα να κλοτσα.

 

Η αποσυμπλεξη με το γκαζι, πρεπει να γινεται ταυτόχρονα, ώστε να είναι ομαλη η μεταβαση και η οδήγηση.

 

Η σωστή διαδικασία πάντως είναι καθόλου γκάζι πριν το πλήρες άφημα του συμπλέκτη.

 

Δεν ειναι σωστό αυτο, διαφορετικα δεν θα μπορουσε κανεις να ξεκινησει ενα αυτοκινητο. Το πατιναρισμα σε μικρο βαθμό είναι απαραιτητο και δεν προκαλει φθορά ειδικά σε κινούμενο όχημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα με τον συμπλεκτη και το μηχανικο κιβωτιο πολλοι νεοι οδηγοι εχουν πρόβλημα .

Πηρα περυσι τον Μαρτιο της κορης μου ένα Aygo του 2006 με 180.000 χλμ και τον Σεπτεμβριο που πηρε διπλωμα δεν τα καταφερνε με τιποτα . Εδωσε αλλα 1000 ευρω και πηρε το C1 (κι αυτο κινητηρα Toyota εχει ) αυτοματο του 2011 με 100.000 χλμ και ...βρηκε την υγεια της .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα με τον συμπλεκτη και το μηχανικο κιβωτιο πολλοι νεοι οδηγοι εχουν πρόβλημα .

Πηρα περυσι τον Μαρτιο της κορης μου ένα Aygo του 2006 με 180.000 χλμ και τον Σεπτεμβριο που πηρε διπλωμα δεν τα καταφερνε με τιποτα . Εδωσε αλλα 1000 ευρω και πηρε το C1 (κι αυτο κινητηρα Toyota εχει ) αυτοματο του 2011 με 100.000 χλμ και ...βρηκε την υγεια της .

 

Θέμα εξάσκησης είναι Γιάννη. Κι εγώ στην αρχή είχα τεράστιο πρόβλημα. Ψιλοέφαγα λίγο δίσκο-πλατώ άλλα τη βρήκα τη λύση. Το θέμα είναι όταν αλλάζεις οχήματα πχ πας από γιαπωνέζο σε κανένα ευρωπαικό και πιάνει αλλού ο συμπλέκτης. Πχ με τα Γαλλικά μέχρι πριν μέσα 2000 μου είχαν σπάσει τα νεύρα. (Δες επιλογέα ταχυτήτητων κ συμπλέκτη Renault). Επιμονή θέλει κι αν δε σου βγαίνει με κανέναν τρόπου που σου λένε, βρες το μόνος σου. Θα σε βοηθήσει αν πάς σε περιοχή με άπλα κ μηδενική κυκλοφορία. Στο κάτω-κάτω ας ανάψει κι ο δίσκος μια φορά, δε παθαίνει τίποτα, εκτός κι αν το αμάξι είναι ερείπιο κ ασυντήρητο. Πάντως σαν τα κιβώτια του Ιταλού και του Γιαπωνέζου (γνώμη μου) τίποτα στο κόσμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα με τον συμπλεκτη και το μηχανικο κιβωτιο πολλοι νεοι οδηγοι εχουν πρόβλημα .

Πηρα περυσι τον Μαρτιο της κορης μου ένα Aygo του 2006 με 180.000 χλμ και τον Σεπτεμβριο που πηρε διπλωμα δεν τα καταφερνε με τιποτα . Εδωσε αλλα 1000 ευρω και πηρε το C1 (κι αυτο κινητηρα Toyota εχει ) αυτοματο του 2011 με 100.000 χλμ και ...βρηκε την υγεια της .

Δεν νομίζω να υπάρχει νέος οδηγός που να μην είχε θέμα.

 

Εκτός φυσικά από αυτούς που οδηγούσαν παράνομα καιρό πριν δώσουν εξετάσεις για το δίπλωμα.

 

Όλα είναι θέμα συνήθειας.

 

Εμένα στο δεύτερο μάθημα με είχε πιάσει πανικός για το αμάξι μου είχε σβήσει 10-15 φορές. Σε σημείο να σκέφτομαι ότι το πρώτο μου αμάξι θα είναι 100% αυτόματο.

 

Φυσικά στο αμέσως επόμενο μάθημα το αμάξι πήγαινε άριστα χωρίς να μου σβήνει κτλ. (Βέβαια ακόμα ζαχαρώνω ένα αυτόματο για πρώτο αμάξι).

 

Κάνεις λάθη όπως είναι φυσικό αλλά μαθαίνεις από αυτά. Η οδήγηση είναι καθαρή εμπειρία (ασχέτως αν μερικοί Ελληναρες πιστεύουν ότι είναι ταλεντο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 Η οδήγηση είναι καθαρή εμπειρία (ασχέτως αν μερικοί Ελληναρες πιστεύουν ότι είναι ταλεντο).

 

 

Συμφωνω αλλα επειδη 3 μου παιδια εμαθαν να οδηγουν ειναι και να το εχεις λιγο ...Χωρις να ειναι κακο αν δεν το εχεις ....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω αλλα επειδη 3 μου παιδια εμαθαν να οδηγουν ειναι και να το εχεις λιγο ...

Στο μόνο που ίσως μπορεί να συμφωνήσω είναι στο πόσο γρήγορα μπορεί να μαθαίνει ο καθένας. Αλλά έως εκεί.

Ενδεχομένως ο Χ μπορεί να μαθαίνει να οδηγάει πιο γρήγορα από τον Υ ενώ ο Υ ίσως ζοριστεί στην αρχή.

 

Μόλις όμως το μάθει μετά μετράει η εμπειρία που μαζεύεις. 

 

Δεν γεννήθηκε κανείς με τιμόνι αγκαλιά άλλωστε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να βρεις ποιο ειναι το σημειο που αρχιζει η αποσυμπλεξη, πας σε μια αλανα η καπου χωρις κινηση, σε δρομο οριζοντιο, βαζεις 1η και χωρις καθολου γκαζι, αφηνεις απαλα το συμπλεκτη. Αν το κανεις προσεχτικα, το αμαξι θα αρχισει να τσουλα χωρις να σβησει.

 

Με λιγη προπονηση, μετα θα αλλαζεις ταχυτητες σαν βουτυρο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...